Gaat morgen (17-4) nog iemand rijden ?

Gestart door karz, 16 april, 2006, 20:08:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Yep, schandalig slecht weer voor zo'n lang vrij weekend. De zon komt er hier nu eindelijk door, dus ik ga nog een rondje pakken voordat ik weer de hele week op kantoor zit  :?

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Wat een kutweer


Weer is good, de luuj dooge neet :twisted: (ouw Eeser wiesheed)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Karin"Yep, schandalig slecht weer voor zo'n lang vrij weekend. De zon komt er hier nu eindelijk door, dus ik ga nog een rondje pakken voordat ik weer de hele week op kantoor zit  :?

toevallig ook bij hornbach op parjkeerterein geweest ?? zag daar een fazer/blauw met vrouwelijk iemand die jij wel eens kon zijn..

Ik heb vanaf 16.00 uur tot 19.00 uur een ritje gereden met dochterlief achterop, droog weer gehad al waren de wegen plaatselijk erg nat en glad. Beetje in zuid limburg en belgie geweest...leuk getoert maar rustig an... :P
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Schmetzke

Zo... Net terug... Toch nog een heerlijk stukje kunnen knallen  :P

Ik kan er weer een weekje tegenaan  :lol:

B-Witch

Citaat van: "Schmetzke"Zo... Net terug... Toch nog een heerlijk stukje kunnen knallen  :P

Ik kan er weer een weekje tegenaan  :lol:

Heerlijk toch!

Toen ik weg moest (schoonmama afleveren in Belsj in het hospitaal) en vervolgens werken, was het prima weer om te rijden....ut zou verboden moeten worden, werken en schoonmoeders :yes6rs:

Misschien morgenmiddag ff of anders woensdagmiddag :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Schmetzke"Zo... Net terug... Toch nog een heerlijk stukje kunnen knallen  :P

Ik kan er weer een weekje tegenaan  :lol:

Heerlijk toch!

Toen ik weg moest (schoonmama afleveren in Belsj in het hospitaal) en vervolgens werken, was het prima weer om te rijden....ut zou verboden moeten worden, werken en schoonmoeders :yes6rs:

Misschien morgenmiddag ff of anders woensdagmiddag :wink:

Whoei  :P Woendag en donderdag zou het ook nog lekker weer zijn... Daarna weer regen  :cry:

B-Witch

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Schmetzke"Zo... Net terug... Toch nog een heerlijk stukje kunnen knallen  :P

Ik kan er weer een weekje tegenaan  :lol:

Heerlijk toch!

Toen ik weg moest (schoonmama afleveren in Belsj in het hospitaal) en vervolgens werken, was het prima weer om te rijden....ut zou verboden moeten worden, werken en schoonmoeders :yes6rs:

Misschien morgenmiddag ff of anders woensdagmiddag :wink:

Whoei  :P Woendag en donderdag zou het ook nog lekker weer zijn... Daarna weer regen  :cry:


nee ik WIL geen regen meer, ik MOET zon hebben :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"

nee ik WIL geen regen meer, ik MOET zon hebben :evil:

Ja dat roep ik ook al 2 maanden... Maar ze luisteren niet  :x  :evil:

Je had je beter een huis in Spanje kunnen kopen, onder de zon ergens hoog in een berg ofzo...  :P

B-Witch

klopt, maar daar willen ze me vast niet :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"klopt, maar daar willen ze me vast niet :wink:

Ben ik niet zo zeker van... al zal je dan van baan moeten wisselen  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

B-Witch

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"klopt, maar daar willen ze me vast niet :wink:

Ben ik niet zo zeker van... al zal je dan van baan moeten wisselen  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:


ach ja als kamermeisje in een hotel ofzo, of in de bediening...
is zo gek nog niet :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

had ik al verteld dat ik zaterdag voor een weekje naar turkije vertrek :mrgreen: vandaag was het daar 26 graden bij een stralend zonnetje  :twisted: zeg net nog tegen schmetzke op de msn en dan huur ik daar een R6 en rij die via het strand de zee in en kijk of ie blijft drijven
:rofl: geintje he? ben ik veels te gierig voor, die r6 huren dan he  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Was on alom bekend hoor dat jij op vakantie gaat...wrijf het maar lekker in.
Maar wij krijgen ook gewoon goed weer, kijk maar op vakantiereiswijzer.nl.... :nana9oi:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"kijk maar op vankantiereiswijzer.nl

ja vooral Van :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"kijk maar op vankantiereiswijzer.nl

ja vooral Van :rofl:

:jack:
You may own the bike, but the bike possesses you.