Cullinaire woensdag / NIET touren

Gestart door DeWitte, 18 april, 2006, 19:56:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

ook nog plannen voor deze week ? wat mij betreft woensdag of donderdag
:P
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Citaat van: "FZ_Ron"ook nog plannen voor deze week ? wat mij betreft woensdag of donderdag
:P

idem voor deze week....17.30/18.00 uur vertrek op grens bocholtz..rurberg frietje pakken en weer terug..
in mijn geval wel niet te up tempo, omdat dochterlief mee wil..(rij ik iets minder snel..)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

nobody ? voor morgen? woensdag 7 juni ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ik iig niet, ik blijf lekker thuis, heb nog zo'n 150 vierkante meter terras dat van onkruid ontdaan moet worden :?
En bovendien heeft Mr.Suzuki nachtsjiecht :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Ik iig niet, ik blijf lekker thuis, heb nog zo'n 150 vierkante meter terras dat van onkruid ontdaan moet worden :?
En bovendien heeft Mr.Suzuki nachtsjiecht :wink:

geen slaafje die dat voor je wil doen ?? een echt pokke werkje is da..pfff..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Ik iig niet, ik blijf lekker thuis, heb nog zo'n 150 vierkante meter terras dat van onkruid ontdaan moet worden :?
En bovendien heeft Mr.Suzuki nachtsjiecht :wink:

:shock: Round-up doet wonderen. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Ik iig niet, ik blijf lekker thuis, heb nog zo'n 150 vierkante meter terras dat van onkruid ontdaan moet worden :?
En bovendien heeft Mr.Suzuki nachtsjiecht :wink:

:shock: Round-up doet wonderen. :twisted:

Ik weet het Frits, maar ik ben en blijf een pietje precies, dus eerst het onkruid eruit, en dan spuiten, zo blijft mijn terrasje het hele seizoen onkruid vrij en heb ik weer wat meer tijd om te motorrijden :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Round-up wordt opgenomen door het blad, dus eerst het onkruit uit en dan spuiten heeft echt geen zin en is weggegooid geld.
Ook veel andere onkruitverdelgers worden door het blad opgenomen en dit sterft dan geheel af. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

AngelInMe

Tuinieren met klutsers???  :?

Mounty

jah...erg culinair is het niet meer...lol :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

nou dan, wie dan Woensdag as?



weet nog helemaal niet of ik dan wel uberhaupt zou kunnen, maar dan houden we het wel ontopic :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"nou dan, wie dan Woensdag as?



weet nog helemaal niet of ik dan wel uberhaupt zou kunnen, maar dan houden we het wel ontopic :mrgreen:

Als mijn motor dan klaar is van zijn grote beurt, ga ik zeker mee.

QuattroFrits

:oops: Ik wil best nog een keertje mee, maar niet meer zoals de vorige keer toen ik meeging. :oops:
Ik wil best een keertje, zonder papier, flink scheuren maar niet altijd.
Het moet ook eens normaal kunnen en een beetje aan de snelheid houden, dan heb ik in ieder geval meer lol aan zo'n ritje. :lol:

Ik geef het geld liever aan wat anders uit dan aan bonnen en dat mijn kreng heel hard kan rijden wist ik al lang. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Rij je maar achter mij aan....wel lekker tempo maar nog wel rijbewijs veilig  :wink:  Geen garantie voor geen bekeuring

Trouwens wat ook leuk kan zijn is tempo rijden.....dus proberen zo min mogelijk je rem aan te raken. Dan maak je het toch leuk zonder echt altijd onnoemelijk hard te moeten knallen om vervolgens weer vol in je remmen te moeten duiken voor een bocht.

WhomBom

Citaat van: "Karin"zonder echt altijd onnoemelijk hard te moeten knallen om vervolgens weer vol in je remmen te moeten duiken voor een bocht.

das toch net zo leuk?  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."