Cullinaire woensdag / NIET touren

Gestart door DeWitte, 18 april, 2006, 19:56:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits":oops: Ik wil best nog een keertje mee, maar niet meer zoals de vorige keer toen ik meeging. :oops:
Ik wil best een keertje, zonder papier, flink scheuren maar niet altijd.
Het moet ook eens normaal kunnen en een beetje aan de snelheid houden, dan heb ik in ieder geval meer lol aan zo'n ritje. :lol:

Ik geef het geld liever aan wat anders uit dan aan bonnen en dat mijn kreng heel hard kan rijden wist ik al lang. :wink:

gelijk heb je 4frits..was ook een beetje te hard. Af en toe heb ik daar geen problememn mee..maar ddoorgaans rij ik ook liever wat langzamer..daarom hield ik me in het begin een beetje achter jou :lol:

Het voorstel om woensdag te gaan is er al...ik wil/kan wel mee..onder voorbehoud. iK moet eerst wat klinkers gaan laaien in stein 300+ stuks..en deze weer uitalaaien in Ubachsberg in me oprit.

Als ik daar optijd mee klaar ben wil ik wel mee..anders kom ik na of zo..
Anders is het mischien mogelijk om op donderdag of vrijdag te gaan...?

(jaja...this is ontopic !!
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Kick...

wie wil/mag mee... :?:
(liefst op de donderdag)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Ik heb wel zin in een avondritje, ik hou wel in de gaten wanneer jullie gaan.

Mounty

Mijn bedoeling is om omstreeks 18.00 uur te vertrekken (kan ook later, tis lang licht), Rurberg wat eten en drinken en weer terug...niet te snel tempo (geen 200+ meer) want dochterlief gaat mee achterop.
zeg maar het tempo wat 4Frits bedoelt..

wat mij betreft Donderdag dus
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

AngelInMe

Dus cullinaire woensdag op donderdag? Nou ik moet tuinieren etc :rofl:

Dus ik sla over en 200+ redt die van mij niet :rofl: en om die van mn pa nou te pakken :roll: :mrgreen:

Wil binnenkort wel weer eens een ritje meerijden!

Mounty

Citaat van: "AngelInMe"Dus cullinaire woensdag op donderdag? Nou ik moet tuinieren etc :rofl:

Dus ik sla over en 200+ redt die van mij niet :rofl: en om die van mn pa nou te pakken :roll: :mrgreen:

Wil binnenkort wel weer eens een ritje meerijden!

was ook niet de bedoeling om weer 200+ te rijden....normaal tempo is ook al snel genoeg..

enne..eten moet je ook..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

IK kan niet, Mr.Suzuki heeft middagdienst...

.
Suzuki-girl gaat nu een ritje maken, zodra de kids naar school zijn  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

NrGiZeR

Denk dat het woensdag en donderdag geen weer is voor te rijden.
Gaat gelukkig weer een beetje regenen
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Mounty

Volgens mijn berichten is het donderdag na de middag weer droog en zonnig...maar goed...het weer is altijd maar afwachten.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Wordt er nog een culinaire woensdagavond rit ingeplant als het weer niet zo Q#$!  :banghead4rv:   is ?  Volgens alles is het woensdag droog  :yes6rs:
FF de eifelcapaciteiten van de beemer uitproberen..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

jah moet wel, ik weet de weg niet. :( en jij moet het eten bestellen
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

:shock: Als het droog wordt: (want als ik nu naar buiten kijk ga ik vanaaf nog een ark bouwen :? ) Hoe laat?? en zijn er nog meer liefhebbers :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars":shock: Als het droog wordt: (want als ik nu naar buiten kijk ga ik vanaaf nog een ark bouwen :? ) Hoe laat?? en zijn er nog meer liefhebbers :wink:

Liefhebbers wel, maar woensdag komen ze voor mijn laatste stukje dak wat nog vernieuwd gaat worden..(Pannendak is al gebeurt en de aan bouw van het woon gedeelte is ook al nieuw..nu de garage's nog..)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Dwars":shock: Als het droog wordt: (want als ik nu naar buiten kijk ga ik vanaaf nog een ark bouwen :? ) Hoe laat?? en zijn er nog meer liefhebbers :wink:

Liefhebbers wel, maar woensdag komen ze voor mijn laatste stukje dak wat nog vernieuwd gaat worden..(Pannendak is al gebeurt en de aan bouw van het woon gedeelte is ook al nieuw..nu de garage's nog..)

aha dat verklaard een hoop :lol: jij hebt een pan aaf ...

welkom @ Welterhof :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away