Cullinaire woensdag / NIET touren

Gestart door DeWitte, 18 april, 2006, 19:56:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

trouwens : wel ff waarschuwing vooraf:  :shock:

niet naast me parkeren :rofl:

ja ik woon op zaal B :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars":shock: Als het droog wordt: (want als ik nu naar buiten kijk ga ik vanaaf nog een ark bouwen :? ) Hoe laat?? en zijn er nog meer liefhebbers :wink:

hou me effe op de hoogte, als t een beetje weer is wil ik ook nog wel effe rondje meetuffen op de dominator......

als daar wat tegenaan/op valt doet ut niet zo'n pijn!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

WhomBom

16 augustus heb ik toevallig vrij  :roll:  zal aan het weer liggen, vallende beemers ben ik niet zo bang voor, dat kan de mijne al van zichzelf vandaar de blutsje in de tank  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Je kunt ook die Porsche eens op de BMW laten vallen, kijken of die valbeugel dat nog houdt :rofl:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Dwars":shock: Als het droog wordt: (want als ik nu naar buiten kijk ga ik vanaaf nog een ark bouwen :? ) Hoe laat?? en zijn er nog meer liefhebbers :wink:

Liefhebbers wel, maar woensdag komen ze voor mijn laatste stukje dak wat nog vernieuwd gaat worden..(Pannendak is al gebeurt en de aan bouw van het woon gedeelte is ook al nieuw..nu de garage's nog..)

aha dat verklaard een hoop :lol: jij hebt een pan aaf ...

welkom @ Welterhof :lol:

kon ik verwachten zo'n reactie...maar goed..weet wie het zegt/typt.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

je weet toch wie het zegt :wink: suc6 met je dak :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Als ik op tijd klaar ben met klussen ben ik van de partij.
Waar en hoe laat ?

DeWitte

Voorzetje: 17.30uur (bij droog weer) grensovergang Bocholtz?? achter het tankstation op de parkeerplaats ??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Wel uitkijken wah...tis nog nat en glad op de wegen daar in duitsland..ennuh..pas op voor schijfremslotjes en de gevolgen... :lol:

have fun
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

CiteerDe weersverwachting van het KNMI geldig tot morgen middernacht.

Opgesteld op woensdag 16 augustus 2006 om 09.07 uur.

Af en toe zon en later een (onweers)bui.

Af en toe zon. Naarmate de dag vordert wordt de kans op een bui groter. Ook onweer is mogelijk. De maximumtemperatuur loopt uiteen van ongeveer 21 graden in het noorden tot zo'n 25 in het zuidoosten. De wind draait van zuid naar oost en is zwak tot matig.

:?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"
CiteerDe weersverwachting van het KNMI geldig tot morgen middernacht.

Opgesteld op woensdag 16 augustus 2006 om 09.07 uur.

Af en toe zon en later een (onweers)bui.

Af en toe zon. Naarmate de dag vordert wordt de kans op een bui groter. Ook onweer is mogelijk. De maximumtemperatuur loopt uiteen van ongeveer 21 graden in het noorden tot zo'n 25 in het zuidoosten. De wind draait van zuid naar oost en is zwak tot matig.

:?

Dat is het weer van Nederland, in zuid limburg schijnt de zon, en in de eifel al helemaal  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

lassen wir es hoffen (laten we het hopen) :mrgreen:

Tijd? plaats?? ok ???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Even nog wat logistieke ellende wegwerken met vrouw en kroost, dan moet dit te halen zijn  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Laten we maar een Limburgs kwartiertje bijrekenen  :wink:  voor ut gemak :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

ga t helaas niet redden vanaav, moet nog effe huisbezoekje afleggen vanavond.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl