Nieuwe banden en vakantie Eifel

Gestart door SuzukiLimburg, 19 april, 2006, 10:36:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Aangezien ik vandaag de laatste maak op het werk en dan tot 1 mei 'vrij' heb, heb ik eindelijk tijd om mijn sloffen te gaan vervangen. Nadat ik vorig jaar met 'ut maschien' naar Barcelona op en neer ben gekacheld was mijn nieuwe achterband alweer zo goed als versleten. Hier was ik dusdanig NIET over te spreken dat ik dit maal besloten heb om geen Dunlop Qualifier erop te laten leggen aangezien die voor mij te snel op zijn mede door de vele snelweg kilometers. De schaamrandjes zitten er nog vrolijk op en ik rij dus ook niet bepaald om me te Qualify'en.
Vandaar dat ik morgen een set Dunlop Sport Max erop laat leggen. Ik hoop op deze manier iets langer te kunnen genieten van mijn investering door de hardere compound. Overigens zouden de banden alsnog veel grip moeten hebben nadat ze even zijn warm gereden. Niet zo'n heel grote consessie lijkt mij.

Volgende week donderdag vertrekken we naar de Eifel voor een lang weekend en gaan we daar de boel eens onveilig maken. Is iemand van hier wel eens Beim Holzschnitzer in Dreif geweest? Hij heeft volgens alles Elefanten-Oren, oftewel een gezinsschnitzel voor 1 personen.
Heb er superveel zin in, maar zie er wel tegen op om een bijrijdster en bijbehorende bagage mee te nemen. Maar ja, dat komt wel goed dacht ik zo. Hopelijk heb ik na terugkomt niet weer een nieuwe set bandjes nodig, want heb afgelopen maand wel weer genoeg gespendeerd aan ut maschien, nu word het tijd om te gaan genieten.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!