Hoofdmenu

Rij Plannen Monschau

Gestart door Mounty, 25 april, 2006, 05:38:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Tot straks 18.00....ut weer is perfecto..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Karin

Tja....ik ga straks mijn motor bepakken etc. Morgenvroeg lekker een paar dagen weg tot dinsdag. Veel plezier allemaal.

Desmo-devil

Vertrek morgenvroeg voor drie dagen Assen, motor staat al helemaal gepoetst en startklaar, dus ga niet mee vanavond. Veel plezier.

DeWitte

wie gaat er eigenlijk wel?? FZ-Ron, Herr-Tod, Frits, ikke (met de baas) nog iemand?? Rookie heeft afgezegd, maar mss dat R-yen nog meeging :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gummi-Kuh

Zou graag mee gaan maar zit op dit moment met de sleurhut(en vrouw en dochtertjes natuurlijk in het pittoreske Cadzand en blijf hier voorlopig nog...).

Hebben ze vandaag eindelijk wifi gekregen op de camping.
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

R-yen

Citaat van: "Dwars"wie gaat er eigenlijk wel?? FZ-Ron, Herr-Tod, Frits, ikke (met de baas) nog iemand?? Rookie heeft afgezegd, maar mss dat R-yen nog meeging :wink:

Ik rijd samen met A direct naar de Ruhrberg, we zien jullie daar wel.  18:00 bij de grensovergang redden we niet  :wink: .

DeWitte

Citaat van: "Gummi-Kuh"Zou graag mee gaan maar zit op dit moment met de sleurhut(en vrouw en dochtertjes natuurlijk in het pittoreske Cadzand en blijf hier voorlopig nog...).

Hebben ze vandaag eindelijk wifi gekregen op de camping.

hoest aan de kust??? dink nog woe is der keal; zit dea mich zandkastiele te bouwen :wink:

veul sjpass.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Zowie geweunlik bun ich neet veur 7 oer toes dus goan ichzelf waal ff get knalle. Mss kom veer os waal teage  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

zo, juus truuk :wink: lekker gekoetscht en heerlijk gegeate :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik ben ook terug, nog even een rondje Vijlen gedaan. Bij de camping na de ijskroam stonden iets van 30 wouten motoren, ben benieuwd wat die gaan doen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

:D Was inderdaad een leuk ritje en heerlijk eten. :D
En het stof is niet alleen van de jas af maar ook van het fietske. 8)
:twisted: Zo hard heeft dat kreng zijn hele leven nog nooit gelopen. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

lekker ritje en lekker gegeten...voor herhaling vatbaar.

enne..QuatroFrits...geen krassen onder je uitlaten ? :lol:

Bochtenwerk gaat me steeds beter af, en heb ik nu weer mooi kunnen oefenen..Mooi daar in die eifel..

Ook dat stukkie Autobahn vind ik altijd ff lekker....een cool down voor je body zeg maar.. Was wel meer vrachtberkeer als wat ik gewend ben dus helemaal opentrekken tja..dat kon niet echt verantwoord dus heb ik ook maar achterwege gelaten....

iig geval ben ik er een volgende keer weer bij als de baas het toelaat (lees niet hoeft te werken)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

:roll: Krassen :?: , nee hoor ik heb de grond net niet geraakt zoals je zelf al gezien had.
Ik kan de footsteps wat hoger monteren dan kan hij misschien nog wat platter, alleen de zithouding wordt dan zwaar kl... :cry:
Maar ik vond het zo ook al goed genoeg en even die 200 op het klokje was ook wel leuk, maar niet altijd. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits":roll: Krassen :?: , nee hoor ik heb de grond net niet geraakt zoals je zelf al gezien had.
Ik kan de footsteps wat hoger monteren dan kan hij misschien nog wat platter, alleen de zithouding wordt dan zwaar kl... :cry:
Maar ik vond het zo ook al goed genoeg en even die 200 op het klokje was ook wel leuk, maar niet altijd. :wink:

was iig leuk ok ook met jou persoonlijk kennis te maken..
200 op de klok is idd wel leuk..ook meer is nog steeds leuk. Maar wel maar voor even en zeker als de weg niet vrij is..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Mijn machientje bleef steken op 205... maar wel nog 1000 toeren te gaan tot de begrenzer dus er kan nog een kleine 15 km/h bij.

Ach ja.... tis al sneller dan die 1150 :nana9oi:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: