Hoofdmenu

Rij Plannen Monschau

Gestart door Mounty, 25 april, 2006, 05:38:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Citaat van: "Herr Tod"Mijn machientje bleef steken op 205... maar wel nog 1000 toeren te gaan tot de begrenzer dus er kan nog een kleine 15 km/h bij.

Ach ja.... tis al sneller dan die 1150:nana9oi:

Dat mag rustig gezien/geschreven worden   :wink:

DeWitte

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "Herr Tod"Mijn machientje bleef steken op 205... maar wel nog 1000 toeren te gaan tot de begrenzer dus er kan nog een kleine 15 km/h bij.

Ach ja.... tis al sneller dan die 1150:nana9oi:

Dat mag rustig gezien/geschreven worden   :wink:

Wrom?? :? van een GS1150 is toch alom bekend dat ie niet harder loopt dan 195 en zeker met ma achterop hard zat op de autobahn :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Het was gezellig ja, lekker gereden. A vond het deze keer minder (vind opeens de bochten eng  :? ). Mijn tellertje is niet boven de 270 uitgekomen, daarna werd het me steeds te druk (en moest ik op de rest wachten :twisted: ).

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"Wrom?? :? van een GS1150 is toch alom bekend dat ie niet harder loopt dan 195 en zeker met ma achterop hard zat op de autobahn :yes6rs:

Zit je dan tegen de toerenbegrenzer aan of vang je zo veel wind? Die stoomtrein is ja anderhalf keer zo hoog als dat ding van mij :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Mijn machientje bleef steken op 205... maar wel nog 1000 toeren te gaan tot de begrenzer dus er kan nog een kleine 15 km/h bij.

Ach ja.... tis al sneller dan die 1150 :nana9oi:

Ik heb helaas niet op het toerentellertje gelet, maar er was nog genoeg van dat spul over. :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "Dwars"Wrom?? :? van een GS1150 is toch alom bekend dat ie niet harder loopt dan 195 en zeker met ma achterop hard zat op de autobahn :yes6rs:

Zit je dan tegen de toerenbegrenzer aan of vang je zo veel wind? Die stoomtrein is ja anderhalf keer zo hoog als dat ding van mij :lol:

nope; toerenbegrenzer komt ie niet aan, loopt wss ook door de tegenwind en de pk/gewichtverhouding idd dan niet veel harder.

edit: is ook niet belangrijk topsnelheid, als het binnendoor (ook met 2 man erop) maar klopt :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Volgens mij heeft de mijne niet eens top-snelheid, tenminste, ik ben er nog nooit geweest :oops:  :rofl:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

eigenlijk is die 200 (of bijna 200) al hard zat..ik heb geen idee hoe hard ik top deed (200+), maar was hard zat gezien de drukte. top op de teller haalt/haalde ie het einde van de teller (245) maar dat heb ik pas twee keer gezien...kwestie van optimaal schakelen...maar dat lukt me niet altijd  :oops:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

suzuki 1000 k5

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "FZ_Ron"en een koffie/friet gelegenheid weet ik ook 123 niet..als je niet mee zou gaan mag je me een en ander wijzen/vertellen..
:oops:

Volgens mij is dat nog iedere keer de koffiestop bij de Ruhrsee...daar hebben ze ook frietjes  :wink:
EN ZE SMAKEN IN DE OCHTEND HEERLIJK DAAR. BIJNA VASTE PRIK

DeWitte

ja  :oops:  Friet als ontbijt bij de tussenstop (zeker na een avondje stappen) :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

zoals ik al in het Cullinaire woensdag / NIET touren topic schreef...

zijn er al/nog plannen voor deze week...woensdag of donderdag ?

count me in...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

donderdag schijnt nog aardig te worden met weinig kans op regen...
niemand die gaat rijden ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009