Carrefour Dangereux: Opgepast!!

Gestart door DeWitte, 08 november, 2005, 19:27:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TTigertje

De N67 Eupen-Monschau stond al niet bekend als een erg prettig baantje, maar nu, tijdens wegwerkzaamheden helemaal uit den boze voor niet-waaghalzen op motoren met beperkte bodemspeling!

Ik was afgelopen maandag in gezelschap van 5 andere motard-vrienden, en allen waren we onaangenaam verrast in welke staat de weg nu is.......

Vanaf Monschau gekomen waren de borden afgeplakt en stond het afsluitingshek redelijk aan de kant, reden te meer om het toch maar even te proberen.......

De weg is versmald tot 2x een halve rijbaan met overal verspreid grote diepe kuilen....
Na wat honderden metertjes slalommen gaat de weg weer over op oude vertrouwde staat......gewoon lekker stuiteren...

Zodra je Eupen zo'n beetje kunt ruiken......heeft men de betonplaten afgegraven en vervolgt de weg zich zoals de duitsers zeggen...Schotterweg!
Blubber hier en daar en dat weer afgewisseld met hele stukken keien (tot 15cm groot)  die niet al te vast liggen.......
Hier en daar wat kunstmatig opgehoogde opritten naar de huizen, verkeerslichten en voor optimaal genot nog wat vervelend in de weg rijdende auto's.......

Met andere woorden.......

Wegblijven!
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Joepie1958

Nou TT, dit lijkt me nou een echte weg voor Dwars en Zwerver :shock:
en als het heeeel langzaam gaat ook voor mij :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"Nou TT, dit lijkt me nou een echte weg voor Dwars en Zwerver :shock:
en als het heeeel langzaam gaat ook voor mij :oops:

Ben niet zo'n held op onverhard hoor :? Doe het wel maar niet van harte.  meer een liefhebber van bochten en gummen en daarmee dus oneigenlijk gebruik vd GSA???

Who knows :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Vanmiddag tussen St Geertruid en Mheer, kom ik net over dat heuveltje
ligt er een halve kuub zand over de weg. Die auto voor mij vol in de remmen. Voor mij was remmen geen optie. Gelukkig geen tegenligger dus kon ik links erlangs.
Daarna  vanuit Noorbeek voor Slenaken de berg af , blinde bocht naar rechts, rijden er twee oldtimer tractoren met 15 km/h . Lang leve brembo.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is , gevaarlijke situaties kom je altijd en overal tegen en hangen af van het moment. Ik ben blij dat ik in beide situaties behoudend reed. Ik ben wel eens harder die blinde bocht ingedoken. Soms moet je gewoon geluk hebben.
Trouwens heel veel motoren op de weg in het heuvelland vanmiddag.

DeWitte

Laten we elkaar hier tegen gevaarlijk situaties waarschuwen: al dan niet tijdelijk:  :wink: bijv. Wegwzh, opengebroken en/of slecht (gerepareerd) wegdek :idea:



Iig Oppassen de 1e tijd op de doorgaande weg tussen Mechelen en Epen: Nieuw asfalt met centimers dik split :shock: alsof je aan ut schaatsen bent met de brommert :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Bij veel regenval de linkerbaan wanneer je autoweg door Heerlen opgaat (beetje s-bocht) mijden. Een maat van mij heeft de vangrail 2x geraakt door aqua planing en later zijn er nog 5 auto's totall loss gereden.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"Iig Oppassen de 1e tijd op de doorgaande weg tussen Mechelen en Epen: Nieuw asfalt met centimers dik split :shock: alsof je aan ut schaatsen bent met de brommert :?

Te laat :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


crazy j

weet neit of dr nu nog last van is maar richting het zwembad in gulpen is kiezel gelegt en van mechelen richting de ijskraam is op een gedeelte kiezel gelegt
8)
living the life the way it comes

WhomBom

inderdaad van de eerste kruising in gulpen (als je van margraten af komt) richting zwembad ligt split!
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "Dwars"Iig Oppassen de 1e tijd op de doorgaande weg tussen Mechelen en Epen: Nieuw asfalt met centimers dik split :shock: alsof je aan ut schaatsen bent met de brommert :?

Te laat :roll:

Te laat? Ojee? Toch niet gecrashed he  :?

IIg, ik ben ook net terug van een ritje (200 km in 2 uurtjes  :)} ) en ze hebben werkelijk OVERAL door het hele heuvelland split gestooid... Ook onderaan de Wolfsberg (Hoogcrutz-Noorbeek) nét in de bocht. Goed opletten dus.

Ik heb er trouwens weinig last van ondervonden... In tegendeel zelfs, heerlijk dwars de bocht uit  :lol:  :lol:

*LUCKY 13*

mmmm, toch ma overstappen op n sm dan :roll:
gt;>>**DRIVE LIKE A DEVIL, FEEL LIKE A GOD**<<<

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"heerlijk dwars de bocht uit  :lol:  :lol:

:shock: Dat zal Dwars echt niet heerlijk vinden :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Citaat van: "Schmetzke"Te laat? Ojee? Toch niet gecrashed he  :?

Crashen niet zo zeer maar wel van de weg geraakt :? Maandag hadden ze die troep daar neer gelegt, ik kwam 's avonds door Mechelen en daar stond een zielig excuus voor een bord J25 'losliggende stenen'. Wat er eigenlijk had moeten staan was J20 'slipgevaar' met een onderbord '5 cm dik grind en dit begint midden in de bocht, veel succes!'. Dus het voorwiel ging er vandoor, nog kunnen redden met een voet, daarna reed ik door de oprit van iemand en daar lagen van die witte steentjes, weer kunnen redden met een voet maar toen kwam ik bij de buren en die hadden een vrij diepe goot waar het voorwiel in kwam :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Dus het voorwiel ging er vandoor, nog kunnen redden met een voet, daarna reed ik door de oprit van iemand en daar lagen van die witte steentjes, weer kunnen redden met een voet maar toen kwam ik bij de buren en die hadden een vrij diepe goot waar het voorwiel in kwam :roll:

:lol: Tis toch wat he  :lol:  Ochja, tis nog redelijk goed afgelopen dan...

BTW, Ik ben een keer gecrashed door zo'n spilt-actie van de gemeente. 's avonds in het donker en geen waarschuwingsborden. Dus de gemeente aansprakelijk gesteld...
Na 9 maanden en 250 brieven later heb ik toch uiteindelijk de schade vergoed gekregen  :roll:

Herr Tod

Dat ga ik ook doen, Verkeer en Waterstaat vermeld namelijk dat er een bord slipgevaar had moeten staan. Logisch ook, midden in een bocht :evil: Morgen even informeren bij mn verzekering of mijn rechtsbijstand dat kan regelen, anders moet ik het zelf doen. Ik vraag me alleen af of die dan een schade expert langs willen sturen, ik denk dat het totale bedrag toch boven de 500 euro uit komt (is duur, nieuwe originele gespoten Suzuki onderdelen :mrgreen:), maar dat zal inderdaad lang duren en tegen die tijd zie je er niets meer van. Wel bewaar ik de kapotte onderdelen... ik ben benieuwd.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: