Het grote Helmen Topic

Gestart door Desmo-devil, 31 augustus, 2006, 14:47:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Ik zal het eens proberen. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: "d'r Blieje"
Citaat van: "QuattroFrits"Is de C2 werkelijk stiller dan de concept?
Ik wil dit graag weten omdat ik nu de concept heb en hier tevreden over ben, maar ben aan het denken om een nieuwe te kopen en dit zou dan de C2 kunnen worden.

Heb geen ervaring met de concept. Na een testrit weet je het  :!:

ik heb ervaring met de concept en ik moet zegge bevalt me uitstekend maar de vraag is hij stiller  :?:
dat ligt echt aan je schermlengte ik moet bekennen dat hij hier meer lawaai maakt dan mijn vorige helm een schuberth "sprintR" en ik weet ook waar het aan ligt  :shock:

n.l de bedieningknop om je helm te openen

oldman

ik gebruik deze af en toe, lekker fris. dubbel vizier
even en laten leven.

QuattroFrits

Citaat van: "oldman"ik gebruik deze af en toe, lekker fris. dubbel vizier

:shock: Thermopane???? :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "oldman"ik gebruik deze af en toe, lekker fris. dubbel vizier

mooi helmpie 8) wasda?? merk??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

MarcT

Ik heb ook een Schuberth S1. Heb hem toen gekocht omdat hij zo stil was.
Nou, dat stil valt wel mee. De omstroming van lucht is inderdaad fluisterstil, maar turbulentie doet het net zo hard als zonder helm. Ik heb in ieder geval altijd oordoppen in.

Mijn vizier begon na de 1e regenbui ook los te laten trouwens. Bij de dealer geweest, meteen een nieuw vizier gekregen. Na 1 regenbui: begon ook weer los te laten. Weer naar de dealer geweest: "Tja, fabrieksfout, bij Schuberth bekend, maar niets aan te doen behalve omruilen."
Na 1e regenbui weer loslaten. Ja hallo !
Heb na 5x omruilen de dealer gebeld (Gemert), en gezegd dat ik toch in de buurt was, dat ik hem weer effe kwam omruilen. Dat was eigenlijk niet de bedoeling, maar toen ik het verhaal uitlegde mocht dat voor een keer. Toen kreeg is gratis een vizier met PinLock mee.

Inderdaad: service is ok.
ho is General Faillure, and why is he reading my harddisk ?

oldman

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "oldman"ik gebruik deze af en toe, lekker fris. dubbel vizier

mooi helmpie 8) wasda?? merk??


yep gpa aircraft
edit :heet nu echter agv
even en laten leven.

The Dominator

Citaat van: "MarcT"Ik heb ook een Schuberth S1. Heb hem toen gekocht omdat hij zo stil was.
Nou, dat stil valt wel mee. De omstroming van lucht is inderdaad fluisterstil, maar turbulentie doet het net zo hard als zonder helm. Ik heb in ieder geval altijd oordoppen in.

zaag maar es een stuk van je ruitje van die Vstrom af, weg turbolentiegeluid!!!!  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "MarcT"Ik heb ook een Schuberth S1. Heb hem toen gekocht omdat hij zo stil was.
Nou, dat stil valt wel mee. De omstroming van lucht is inderdaad fluisterstil, maar turbulentie doet het net zo hard als zonder helm. Ik heb in ieder geval altijd oordoppen in.

zaag maar es een stuk van je ruitje van die Vstrom af, weg turbolentiegeluid!!!!  :twisted:

nou ben jij wel heel handig met de figuurzaag :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "oldman"ik gebruik deze af en toe, lekker fris. dubbel vizier

:lol: Waar te koop in nederland en eventuele prijs???En zo te zien ook in zwart leverbaar. :lol:

8) Ziet er goed en zonnig uit en is misschien wat voor mij.(old poep himself) :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

oldman

helm is te koop bij:
http://www.kalsbeekmotoren.nl/index.htm

220 euro
je mag em gerust eens lenen voor te proberen, ik hoor het wel.
greetz henry
even en laten leven.

Road Racing Tonnie

Gekocht vorige week bij Kalsbeek

Schuberth SI met pinlock
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

MarcT

Citaat van: "The Dominator"zaag maar es een stuk van je ruitje van die Vstrom af, weg turbolentiegeluid!!!!  :twisted:
Ja, maar ik had het over mn GSX nog. Voor de V-strom heb ik nu zo'n MRA vario-screen gekocht. Scheelt ook heel veel turbulentie.

Ik heb de S1 trouwens ook bij Kalsbeek (Zwolle) gekocht. Was het goedkoopts !
ho is General Faillure, and why is he reading my harddisk ?

The Dominator

Citaat van: "MarcT"
Citaat van: "The Dominator"zaag maar es een stuk van je ruitje van die Vstrom af, weg turbolentiegeluid!!!!  :twisted:
Ja, maar ik had het over mn GSX nog. Voor de V-strom heb ik nu zo'n MRA vario-screen gekocht. Scheelt ook heel veel turbulentie.

Ik heb de S1 trouwens ook bij Kalsbeek (Zwolle) gekocht. Was het goedkoopts !

ook lekker om de hoek voor als je problemen hebt he.... NOT!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl