Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

karz

Heb je iemand gespot van MFL, laat het hier even weten ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Vandaag in Eys een "Authentieke" Honda Bol Do'r 750 :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Gister der Hub ;) en Busaberke ;)

DeWitte

BusaBerke en Angelinme :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Rookie

Gisteren stond in Slenaken een bronskleurige Busa. Kan alleen busaberke zijn, toch? Ik afstappen, bril af, helm af, oordoppen uit, bril weer op en ik kijk rond geen Busaberke. Dus weer alles op en aantrekken en weer verder. :oops:

Busaberke

nope ......

gisteren ben ik bij de ride 4 fun geweest  8)  , en daarna thuis de stofzuiger gerepareerd  :evil:

Kheb dat ding bijna gelanceerd!!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Citaat van: "Rookie"Gisteren stond in Slenaken een bronskleurige Busa. Kan alleen busaberke zijn, toch? Ik afstappen, bril af, helm af, oordoppen uit, bril weer op en ik kijk rond geen Busaberke. Dus weer alles op en aantrekken en weer verder. :oops:
whahaha en busa rider was zijn knepper al aan het doorladen, zo vanne wat doet die freako bij mijn busa :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

AngelInMe

Lekker gaan touren na het werk, zonnetje scheen in mn pupsjen en wat zie ik bij de mac staan....

Een honda Dominator :shock: :?

Die maar eens fftjes gevolgt (zo'n 100km) :lol: Bleek het hayasjeelski te zijn :mrgreen:

Herr Tod

Bertel, Whombom en Motzy :P
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Lekker gaan touren na het werk, zonnetje scheen in mn pupsjen en wat zie ik bij de mac staan....

Een honda Dominator :shock: :?

Die maar eens fftjes gevolgt (zo'n 100km) :lol: Bleek het hayasjeelski te zijn :mrgreen:

sommige mensen hebben ook alle pech :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

eddie

Volgens mij gisteren Banzai gezien ken dat?

The Dominator

Citaat van: "AngelInMe"Lekker gaan touren na het werk, zonnetje scheen in mn pupsjen en wat zie ik bij de mac staan....

Een honda Dominator :shock: :?

Die maar eens fftjes gevolgt (zo'n 100km) :lol: Bleek het hayasjeelski te zijn :mrgreen:

toch altijd weer leuk de weggetjes in Val Dieu, onderweg op circuitje nog Roger van THAT tegengekomen, die zn mond viel open toen ie mij herkende op de domino hahahaha
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

eddie

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "AngelInMe"Lekker gaan touren na het werk, zonnetje scheen in mn pupsjen en wat zie ik bij de mac staan....

Een honda Dominator :shock: :?

Die maar eens fftjes gevolgt (zo'n 100km) :lol: Bleek het hayasjeelski te zijn :mrgreen:

toch altijd weer leuk de weggetjes in Val Dieu, onderweg op circuitje nog Roger van THAT tegengekomen, die zn mond viel open toen ie mij herkende op de domino hahahaha


Ow ik d8 dat je zaterdag voorbij reedt op je suzuki boeza hmmm

Vergist  :roll:

En in mijn post van hierboven bedoelde ik niet Banzai maar Hayasjeeski  :oops:

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Lekker gaan touren na het werk, zonnetje scheen in mn pupsjen en wat zie ik bij de mac staan....

Een honda Dominator :shock: :?

Die maar eens fftjes gevolgt (zo'n 100km) :lol: Bleek het hayasjeelski te zijn :mrgreen:

sommige mensen hebben ook alle pech :mrgreen:

had ik toch weer pech :? nu bij de mac in Mestreech...
en bij buitenlust nog wat "bekenden" gezien
was weer een lekker ritje :D

DeWitte

jij ziet die "sjeng" wel vaak de laatste tijd  :shock: Toeval :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away