ik heb de accu aan de optimate zitten,nu wil ik wegrijden,na eerst ergens gestopt te zijn en de motor dus afgezet te hebben,blijkt ie moeizaam tot bijna niet rond te gaan.,start dus niet,bij 2 eerdere keren starten,voordien,startte hij ook moeilijk,maar startte wel.
heb me maar laten aanduwen,thuis startte ie vrijwel direct.
zet de accu aan de lader ,begint met 4 amp te laden(optimate gaf ,voordat ik hem erin zette vanmiddag,nog aan dat ie vol moest zijn),er zit een nwe dynamo op,en de spanningsregelaar zou ook goed moeten zijn.
accu is 2 jaar ,toch weer de accu kapot?of een ander probleem?
Na hem ontkoppeld te hebben van de acculader,geeft ie op de optimate de laagste stand aan,terwijl de lader aangaf dat ie vol moest zijn.
Raar of niet?
vgls mijn bescheiden mening heeft die accu het gewoon gehad :?
Citaat van: "Dwars"vgls mijn bescheiden mening heeft die accu het gewoon gehad :?
:stupid:
denk het ook ,misschien morgen voor een nwe kijken bij heuts.
weet toev iemand of daar ook onderhoudsvrije accus te koop zijn?
Accu = rip indeed. Heb het al 2x gehad, en precies hetzelfde gedrag met de optimate
ben nog vandaag naar heuts motoren geweest,waarschijnlijk de spanningsregelaar stuk,gaf iets boven de 15 volt aan bij gasgeven,effe afwachte.
vandaag startte ie wel probleemloos ,3 keer na stop :roll:
blijven toch rare dingen die honda's :wink:
Citaat van: "81"ben nog vandaag naar heuts motoren geweest,waarschijnlijk de spanningsregelaar stuk,gaf iets boven de 15 volt aan bij gasgeven,effe afwachte.
vandaag startte ie wel probleemloos ,3 keer na stop :roll:
Is Heuts open op zondag? in Januari ? :shock:
Citaat van: "Hakinnen"
Is Heuts open op zondag? in Januari ? :shock:
Jawel :arrow: ijsje verkopen :rofl:
Citeerben nog vandaag naar heuts motoren geweest,waarschijnlijk de spanningsregelaar stuk,gaf iets boven de 15 volt aan bij gasgeven,effe afwachte.
Gold-wing 1000 wordt afgeregeld tussen 14 -15 volt.
Dus wat is iets meer??
15.2 gaf ie dacht ik aan