Wie herkent deze benzinetank?

Gestart door Herr Tod, 23 mei, 2006, 18:55:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

Wie weet op welke motor deze tank normaal zit? Ik weet niet eens zeker of die wel van een Suzuki komt...



It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Welk model / jaar? Lijkt me sterk, deze tank is volgens mij van een naked en geen motor met kuip. Tanks van racers zijn meestal wat hoekiger en hebben die inkepingen niet. Meestal...
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Ik dacht even TLS, maar die zijn onder niet zo recht doorgetrokken over de hele lijn.

Moet volgens mij een 'klein' apparaat zijn, want de tankinhoud lijkt me niet zo groot.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

Gevonden! .... hij zit origineel op een... Bandit 400 :lol:



Laatste model, GK7AA, volgens mij alleen uitgebracht in Japan, Oost-Europa en Oost-Azie.

Ik vraag me af of dat frame ongeveer hetzelfde is kwa bevestigingspunten want die tank, zijkappen en duovoetsteunen bevallen me wel :D
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: