Hoofdmenu

Okki's inrijwielklem

Gestart door Timeeh, 28 april, 2010, 12:05:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Ook even rondgeneusd en er staan een hoop interessante dingen op de site van Datona.
Alleen snap ik niet goed waarom ik op de website van Okki totaal niets van Datona tegen kom, geen logo, geen link, niks...alleen maar Snap-on.

Ik weet dat de site nog aangepast en uitgebreid moet worden, maar je zet toch op zijn minst een vermelding of iets op de site.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gerard

Datona, not for me. Hoewel ze goedkoop zijn, is het wel gammel. Afgelopen Fighteramna in Duitsland een streetfighter op een podium in zo'n ding gezet. We hadden met 4 man zoiets van: hopelijk blijft het staan. Het geeft allemaal wat speling. Maar voor zo af en toe zal het ongetwijfeld voldoen. Zoals zo vaak het geval: je betaald weinig en je krijgt weinig.

Overigens maakt een paddockstand ook veel uit. Ik heb er eentje van Bike-Lift en van Kern-Stabi. Die van Kern-Stabi zijn langer en daardoor veel makkelijker met opbokken. Ze hebben ook speciale klemmen, waardoor je eerst de paddockstand aan je bobbins kunt klemmen (dus geen gepiel met eerst zelf je motor rechtop houden). Hier is meer te vinden: Kern-Stabi paddock (wel duurder uiteraard :-X )

QuattroFrits

Citaat van: BMWhub op 28 april, 2010, 19:20:01
Frits als je onder het profiel van OKKI kijkt kom je de volgende link tegen
http://www.toolscenter-oscarheberle.nl/


Mijn vraag is of Okki daar een winkel in heeft, dat is zo'n ruimte waar je artikelen kunt bekijken en ter plekke kopen.
Die website heb ik al lang bekeken, maar ik kijk ook af en toe eens gaag met de handen. (voor de kwaliteit te kunnen beoordelen)

Dus nogmaals, Okki, heb je daar een winkel in ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

okki

Citaat van: Gerard op 29 april, 2010, 17:19:24
Datona, not for me. Hoewel ze goedkoop zijn, is het wel gammel. Afgelopen Fighteramna in Duitsland een streetfighter op een podium in zo'n ding gezet. We hadden met 4 man zoiets van: hopelijk blijft het staan. Het geeft allemaal wat speling. Maar voor zo af en toe zal het ongetwijfeld voldoen. Zoals zo vaak het geval: je betaald weinig en je krijgt weinig.



gedeeltelijk met je eens.
ik verkoop ook niet alles van Datona vooral het gereedschap ed niet.
maar de inrijwielklemmen zijn goed. soms hebben ze paddockstand die idd gammel zijn. die gaan ook direct terug.
maar ze blijven wel verbeteren das wel een voordeel.



Heaven doesn't need me. Hell is afraid I might take over.

okki

Citaat van: QuattroFrits op 29 april, 2010, 19:02:55
Citaat van: BMWhub op 28 april, 2010, 19:20:01

Mijn vraag is of Okki daar een winkel in heeft, dat is zo'n ruimte waar je artikelen kunt bekijken en ter plekke kopen.
Die website heb ik al lang bekeken, maar ik kijk ook af en toe eens gaag met de handen. (voor de kwaliteit te kunnen beoordelen)

Dus nogmaals, Okki, heb je daar een winkel in ?

of ik kom langs met de spullen of je gaat naar BU, aan die lever ik Datona ook.
Heaven doesn't need me. Hell is afraid I might take over.

B-Witch

Citaat van: Gerard op 29 april, 2010, 17:19:24
Datona, not for me. Hoewel ze goedkoop zijn, is het wel gammel. Afgelopen Fighteramna in Duitsland een streetfighter op een podium in zo'n ding gezet. We hadden met 4 man zoiets van: hopelijk blijft het staan. Het geeft allemaal wat speling. Maar voor zo af en toe zal het ongetwijfeld voldoen. Zoals zo vaak het geval: je betaald weinig en je krijgt weinig.

Overigens maakt een paddockstand ook veel uit. Ik heb er eentje van Bike-Lift en van Kern-Stabi. Die van Kern-Stabi zijn langer en daardoor veel makkelijker met opbokken. Ze hebben ook speciale klemmen, waardoor je eerst de paddockstand aan je bobbins kunt klemmen (dus geen gepiel met eerst zelf je motor rechtop houden). Hier is meer te vinden: Kern-Stabi paddock (wel duurder uiteraard :-X )

Toch niet helemaal eens met je Gerard.
Vond de klem die Okki mij geleverd heeft erg stabiel, en behoorlijk zwaar.
in combi met de paddock stand (waar geen merk op staat helaas) lijkt het me een zeer geschikt item voor als je net als ik je motor af en toe even moet opbokken voor onderhoud van ketting enz
Je kan huis tuin en keuken gebruik niet gaan vergelijken met proffesioneel gebruik, dat is appels met peren vergelijken.
Prijs vond ik iig dik in orde voor het geen wat ik gekregen heb  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: okki op 29 april, 2010, 19:18:56
Citaat van: QuattroFrits op 29 april, 2010, 19:02:55
Citaat van: BMWhub op 28 april, 2010, 19:20:01

Mijn vraag is of Okki daar een winkel in heeft, dat is zo'n ruimte waar je artikelen kunt bekijken en ter plekke kopen.
Die website heb ik al lang bekeken, maar ik kijk ook af en toe eens gaag met de handen. (voor de kwaliteit te kunnen beoordelen)

Dus nogmaals, Okki, heb je daar een winkel in ?

of ik kom langs met de spullen of je gaat naar BU, aan die lever ik Datona ook.


Nou weet ik iets, Bedankt, ik ga dan wel eens bij BU kijken. (en voelen)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mixfighter

Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied