Hoofdmenu

Dynachain kettingen

Gestart door Jor, 08 juli, 2007, 17:15:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jor

Hoi mensen,

Weet er een van jullie toevallig in welke motorzaak ze dynachains kettingen en toebehoren verkopen??
Mijn ketting heeft nou zo ongeveer 2000km gelopen en is nu zo opgerekt dat ie te lang is voor de motor, zit namelijk een schakel teveel aan en omdat het wiel al op het uiterste punt staat moet de ketting 2 schakels korter gemaakt worden en 1 nieuwe schakel er tussen geplaatst worden.

Mocht er iemand zijn die weet waar ze dit merk verkopen laat het mij dan ff weten

Bvd Jor
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

probeer es Cycle-shop in Heerlen? (maandag gesloten) :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

http://www.motopartsassen.nl/

8)


maareh, dat is 2000 km nog van mij he ?  die van jouw moet je erbij tellen :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Dat klopt, maar volgens MTE motorservice in Echt kan een ketting ongeveer 10000km mee.
En idd ik had mijn eigen km's er ff niet bij geteld niet echt handig!!!
:oops:  :oops:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Ik weet wel dat een dikke twin een ketting 2x zo snel opvreet als een 4L , en een 1-cil nóg sneller :yes6rs:. Geldt ook voor banden trouwens..

Hoe ziet je tandwiel eruit ?  haaienvinnen ?   dan wordt het tijd.
Anders zou ik achter het schakeltje aangaan.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Zal eens ff gaan checken!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Hakinnen

niks mis met Dynachains..

alez..tis geen Regina, D.I.D of whatever topmerk maar er is weinig mis mee..

4000km is weinig idd..moet ie zeker langer meekunnen...

en ja..op een twin slijt ie wat harder (en rekt ie idd wat uit..normaal).  Heeft natuurlijk ook te maken met de staat van je tandwielen (ketting wisselen = tandwielen wisselen)  of je 'm netjes schoonhoudt en of je m regelmatig smeert..

in dit geval..

zou ik ff kijken hoe het met de ketting is gesteld...
als ie op is: vervangen.
zijn de tandwielen op..zal de ketting ook niet lang meer leven.

is ie nog okay maar slechts wat te lang? niet moeilijk doen..los schakeltje op de kop tikken en de flex in de ketting zetten en een schakel of  2 eruit flexen...nieuw schakeltje erop klinken en vooruit met de geit maar weer..

Jor

Idd als de ketting of de de tandwielen zijn versleten moet je het gelijk alle 2 vervangen, is bij de KTM ook zo.

Heb de ketting met un dremel eraf ''geflex'' en er zijn nu 2 schakels er tussen uit, nu ff un nieuwe schakel op de kop tikken en dan weer in elkaar schroeven!!

De ketting nog de tandwielen zijn echt versleten ze zijn wel onderweg ma ze kunnen nog ff mee. Kan de ketting niet van de tandwielen af trekken en nu ik de ketting eraf heb kun je hem ook testen of je hem zijdelings kunt buigen, en dat kan nog lang niet dus dat ziet er goed uit.
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

Hey mede forumers,

Weet een van jullie waar ik een ketting of onderdelen van een ketting van het merk Dynachains kan krijgen??
Of dit nou een motorzaak in limburg is of een internet bedrijf dat maakt niet uit!!!

En nee motorhuis geleen , cycleshop , motoport hebben het niet

Gr. Jor
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

The Dominator

Citaat van: "Jor"Hey mede forumers,

Weet een van jullie waar ik een ketting of onderdelen van een ketting van het merk Dynachains kan krijgen??
Of dit nou een motorzaak in limburg is of een internet bedrijf dat maakt niet uit!!!

En nee motorhuis geleen , cycleshop , motoport hebben het niet

Gr. Jor

DYNA CHAINS
Industriepark
Zwÿnaarde 1
B-9052 GENT-ZWIJNAARDE
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Jor

Ongelooflijk heb net met de leverancier van Dyna Chain Benelux gebeld in Zwijnaarde!

Volgens hem kunnen de volgende zaken als het willen allemaal DC kettingen leveren:
-Motorhuis Geleen
-MTE motoservice Echt
-Motoport Echt

Ik heb deze zaken dindsdag allemaal gebeld of ze het merk konden leveren en ze zeiden alle 3 dat ze het merk niet konden krijgen/bestellen

De enige die het wel kan en wil is motoshop Margraten
Daar gaat de klantenservice  :evil:  :evil:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

had je mijn mail nog gehad ? :cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Je bedoelt die van , dat je dacht dat het een O-ring ketting is..?

Heb hem begin van de week besteld bij motoshop margraten, ten minste nog een zaak die wel aan klantenservice doet!!

Ze dachten dat ie nog mee kon met hun oude bestelling ma kreeg vandaag een telefoontje dat mijn sluitstukje de trein had gemist.....
Dus dat wordt nog een weekje wachten.
Dan ma op de KTM rijden of zo!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Jor

Oja heeft er toevallig iemand een ketting pons machine , die ik zou kunnen lenen???
Laat ma wat weten mocht het zo zijn , via hier of PB.
Gr Jor
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

Citaat van: "Jor"Je bedoelt die van , dat je dacht dat het een O-ring ketting is..?


Nee dat was een PB ,ik heb je nog een mail gestuurd met de correspondentie van mij met motorpartsassen toendertijd.  anyway maak niet uit .. komt goed zie ik :thumbsup:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.