weet iemand waar je een linkpijp op maat kan laten maken? de pijp heeft 2 verschillende diameters (44 en 46 mm), tevens moet deze pijp ook worden gebogen.
USA in maastricht doet dit niet, KCC heeft pas over een jaar tijd...
http://www.maasmotoren.nl/
wat is in godsnaam een Linkpijp?
Het stuk pijp tussen de bochten en de demper :lol: ... van de uitlaat dus :-X
zo leer je na 25 jaar brommeren nog altijd bij wa?
bij mijn motor zit alles aaneen...geen losse demper,bochten en linkpijp.
zo'n demper...is dat altijd een standaard maar aansluiting of zitten daar verschillen in.
ik heb geen idee (nog).
Als ik een andere demper erop wil moet ik gaan zagen en lassen...
btw..wat zijn de maten van de linkpijp die je nodig hebt en welke hoek moet de bocht hebben ?
RVS of staal ? zal eens vragen :yes6rs: maar beloof niks..
Citaat van: FZ_Ron op 21 augustus, 2008, 23:31:54
Als ik een andere demper erop wil moet ik gaan zagen en lassen...
Juist dan wordt de linkpijp gebruikt. Je kun zo een andere demper aan de orginele pijp linken :mrgreen:
Bij mijn fietske heet dat stuk een balanspot. :lol:
Citaat van: QuattroFrits op 22 augustus, 2008, 09:56:15
Bij mijn fietske heet dat stuk een balanspot. :lol:
die zit bij mijn meteen achter/onder de bochten..collector geloof ik noemen ze dat ook.
vandaar uit gaat een pijp naar boven om via een uitlopende buis aan in de demper te eindigen.
om de buis passende te maken op de aansluiting van de demper gebruik je een "passtuk" wat dus linkpijp genoemd word..
toch ?
een linkpijp zie je voornamelijk bij aftermarket dempers, deze zijn slip-on of bolt-on. Bij Standaard motorfietsen zitten de demper en linkpijp aan elkaar vast, deze zijn gewoon een geheel.
Citaat van: belsj op 22 augustus, 2008, 22:51:40
een linkpijp zie je voornamelijk bij aftermarket dempers, deze zijn slip-on of bolt-on. Bij Standaard motorfietsen zitten de demper en linkpijp aan elkaar vast, deze zijn gewoon een geheel.
en slip on is vastgezet met van die veertjes
(en bolt on is kaal ?) en bolt on is met boutjes vastgezet..