Dit is hem, Sjengs nieuwe pekelfiets

Gestart door De Sjeng, 02 januari, 2010, 16:35:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

vind ik 1 risico aan kleven (niet dat het mij nog nooit gelukt is :oops: :-X) en dat is dat het dan wel ook af en toe (flink) geld kost.  :yes6rs:
tegenwoordig probeer ik eerst gedegen onderzoek te doen voor aanschaf. Maar idd suc6 met de verkoop ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#16
Citaat van: Dwars® op 04 januari, 2010, 10:07:15
vind ik 1 risico aan kleven (niet dat het mij nog nooit gelukt is :oops: :-X) en dat is dat het dan wel ook af en toe (flink) geld kost.  :yes6rs:
tegenwoordig probeer ik eerst gedegen onderzoek te doen voor aanschaf. Maar idd suc6 met de verkoop ;)

Ik heb toch ook wel ruim onderzoek gedaan, ook bij de proefrit super!! Maar bij thuis komst reacties uit mijn omgeving waren minder. Ik ging eigenlijk voor een toerbike, maar bleek toch meer sport. En denk dat hij toch niet echt geschikt is voor dat waarvoor ik hem wilde hebben. Ook qua houding.
God Forgives, I Don't

SuzukiLimburg

Wat??? Reacties uit de omgeving waren minder???
Who gives a shit! Je hebt hem toch gekocht voor je zelf? En het is toch een pekelfiets, het hoeft toch geen super deluxe, nieuwe snelle, enz motor te zijn.

Persoonlijk zou het mij helemaal niets uit maken wat mijn omgeving er van vond. Maar goed, ik neem aan dat dit niet je hoofdreden is om hem toch weer weg te doen. En je moet het ook vooral lekker zelf weten  ;)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

De Sjeng

Citaat van: SuzukiLimburg op 04 januari, 2010, 22:07:25
Wat??? Reacties uit de omgeving waren minder???
Who gives a shit!

In principe wel, echter ik heb al eens halfzijdig alles gebroken gehad, na een aanvaring met een lantaarnpaal. Vandaar de vraag tekens van mijn familie. Heb tot nu toe altijd off road of toerbikes gereden, en deze valt meer onder  het sport segment. Daarbij is hij door mijn korte, gedrongen bouw, qua model ook niet ideaal. Ik ben bang dat ik dan toch niet ga doen waarvoor ik hen gekocht heb->veel rijden
Desalniet te min, hij ziet er goed uit, en een hoog fun gehalte.
God Forgives, I Don't

SuzukiLimburg

Ok, begrijpelijk. Waar wil je nu voor gaan kijken als je deze weer verkocht hebt?
Honda Deauville misschien? De oudere modellen zijn redelijk goedkoop en ze rijden erg relaxed.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

De Sjeng

Citaat van: SuzukiLimburg op 05 januari, 2010, 08:28:01
Waar wil je nu voor gaan kijken als je deze weer verkocht hebt?

Ik denk iets van een transalp, of iets dergelijks
God Forgives, I Don't

DeWitte

dit geen optie? mooie brommert hoor :cool: http://link.marktplaats.nl/305897141 (bijv incl koffers in Ulestraten te krijg)

Africa Twin,

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away