Hoofdmenu

jieehaaa

Gestart door Bianca, 25 februari, 2012, 10:52:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

surprise :lol:, trouwens als je de 1e keer meegaat moet je de vette hap betalen :mrgreen:


(geintje ;))
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

ja tuurlijk leuk hahaha
ik ben mijn koppeling nu nog in elkaar aan het zetten hahaha
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Diddl

desmo denk dat wij al kunnen afspreken in schin op geul bij de avia kan ik nog ff op het werk mijn banden pompen en volgens mij kom jij daar toch langs  :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

R-yen

Morgen krijg ik te horen of m'n fiets weer "operationsfahig" is, de vooruitzichten waren positief...

DeWitte

Citaat van: Diddl op 01 maart, 2012, 11:35:16
desmo denk dat wij al kunnen afspreken in schin op geul bij de avia kan ik nog ff op het werk mijn banden pompen en volgens mij kom jij daar toch langs  :mrgreen:

Desmo woont tegenwoordig in Kirchroa  :yes6rs:

We kunnen ook in Wittem afspreken als jij toch vanuit Schin op Geul komt? Alleen Bianca moet dan ff wat verder rijden?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

haha ok mij maakt het niet uit ok kom wel aanvliegen bij de plank rij toch over de keutenberg hahahaha :yes6rs:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Desmo-devil

ik hoop dat ik fit ben zaterdag, ik lig al twee dagen op de bank te snotteren

Joepie1958

Dan zou ik een open helm nemen en als achterste rijden :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Bianca

Citaat van: DeWitte op 01 maart, 2012, 13:09:24
Citaat van: Diddl op 01 maart, 2012, 11:35:16
desmo denk dat wij al kunnen afspreken in schin op geul bij de avia kan ik nog ff op het werk mijn banden pompen en volgens mij kom jij daar toch langs  :mrgreen:

Desmo woont tegenwoordig in Kirchroa  :yes6rs:

We kunnen ook in Wittem afspreken als jij toch vanuit Schin op Geul komt? Alleen Bianca moet dan ff wat verder rijden?

Het maakt mij niet uit waar ik naartoe moet rijden....

Tankstation Wittem om 12:30u dan?

Timeeh

Heel heel heeeel misschien dat ik het ook haal. Als ik meemag.


DeWitte

tuurlijk, jij kan tenminste netjes "Döner" eten :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

zullen we dan maar 12.30 in Wittem doen kunnen we nog een bakkie doen voor vertrek hahaha
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

wat mij betreft prima.

Werkt je koppeling?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

als het goed werkt hij heb hem zelf gemaakt dus dat komt wel goed
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

R-yen

#44
Mijn motor is klaar, maar wordt pas om 12:30 gebracht. Kan als ze op tijd zijn tegen 13:00 in Wittem zijn?