Avondvierdaagse Wijlre 3-6 juli 2012

Gestart door DeWitte, 01 juni, 2012, 19:06:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Absolute aanrader :yes6rs: de Avondvierdaagse in Wijlre by WMTC Der Kromme Poekel

3 Juli – 6 Juli Inschrijven Café A Gen Baan te Wijlre
vertrektijd tussen 18.30 – 19.30 UUR

Voor Info : www.krommepoekel.nl

Helaas zit ik zelf dan met de madame achterop in de Alpen oppe KTM :mrgreen:

maar wie gaat er wel en welke dag? Hieronder aanmelden/af spreken :yes6rs: :worship-cool:
                   
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Als mn motor weer loopt (spanningsregelaar heeft waarschijnlijk weer de geest gegeven op de terugweg vanuit Luxemburg)
zal ik zeker aanwezig zijn!! Voor de mensen die al vaker zijn geweest, het is niet meer bij de kroeg onder aan de grote weg!!
Is tegenwoordig boven bij het station in Wijlre  :yes6rs: Cafe A Gen Baan  :thumbsup:

Mounty

Citaat van: Yvil op 03 juni, 2012, 16:58:38
Als mn motor weer loopt (spanningsregelaar heeft waarschijnlijk weer de geest gegeven op de terugweg vanuit Luxemburg)
zal ik zeker aanwezig zijn!! Voor de mensen die al vaker zijn geweest, het is niet meer bij de kroeg onder aan de grote weg!!
Is tegenwoordig boven bij het station in Wijlre  :yes6rs: Cafe A Gen Baan  :thumbsup:

Was het vorig jaar ook al....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

d'r Blieje

Ben weer van de partij!
Hopelijk dit jaar zonder 2 spijkers in de achterband  :cry:
Blieve lache...8)

Herr Tod

Zekers te weten! Met dit jaar een rondje om Aken, een rondje Beek, een rondje om de Hallembaye en als je dan nog niet genoeg in de rondte bent gestuurd, een knotsgekke 4-circuits route waar we een bezoek brengen en een ronde maken op 4 voormalige stratencircuits die wij rijk waren in het zuiden! Neem je stopwatch mee :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Citaat van: Mounty op 03 juni, 2012, 21:39:03
Citaat van: Yvil op 03 juni, 2012, 16:58:38
Als mn motor weer loopt (spanningsregelaar heeft waarschijnlijk weer de geest gegeven op de terugweg vanuit Luxemburg)
zal ik zeker aanwezig zijn!! Voor de mensen die al vaker zijn geweest, het is niet meer bij de kroeg onder aan de grote weg!!
Is tegenwoordig boven bij het station in Wijlre  :yes6rs: Cafe A Gen Baan  :thumbsup:

Was het vorig jaar ook al....

Alleen is het dit keer niet een gevalletje "Nog steeds", maar een gevalletje "Alweer"  :evil:

Hij heeft het weer even gedaan  :-X Ongeveer 1 weekend luxemburg  ;)

DeWitte

goed verzekeren en een lucifer er aan houden, ritueel in de fik steken die Hondi zou ik zeggen  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Datum komt al dichterbij...
Wie rijden er?
Blieve lache...8)

Desmo-devil

Ik rij wel mee. maar niet alle dagen. Ik bekijk  ff welke dagen het redelijk weer is

Herr Tod

Ik heb goed weer besteld dus alle 4 de dagen kunnen jullie gewoon komen :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Wie gaat er vanavond? Ik heb nog wat schpriet over  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Dinsdag,woensdag en vrijdag geweest...was weer leuk en gezellig.
Donderdag regende het helaas...besloten om maar niet te gaan.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009