Het uurtje rijden wat iets langer duurde!

Gestart door Timeeh, 16 oktober, 2010, 11:27:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Timeeh

Zo, gisteren een vrije dag dus tijd om de 'Crosser' weer een uit te laten.
Ben de laatste tijd regelmatig met m gaan rijden zo'n 3000km waarvan 2200 toch wel offroad. :lol: Und das macht Spass!!

Dus ook gisteren lekker stuk wat heuveltjes gereden enz. Op de terugweg wilde ik nog even door de zandgroeve in Brunssum.
Hier een sfeerfototje:





Genoeg te beleven daar alleen een pooltje met water stak me toch de ogen uit. Nog getwijfeld of ik niet eerst moest checken of het niet te diep was ofzo. Toch maar gewoon gedaan!
Uiteindelijk als laatste bewaard en doorheen gereden:




Toen ik erin reed dook hij meteen aardig onderwater. Toen ik voelde dat de achterkant alleen nog aan het zakken was ben ik maar afgestapt.
Ik stond dus in blubber/drijfzand weet ik veel wat t was. Het was rotzooi haha.
Na 20min aan t voorwiel liggen te trekken als een gek toch maar mijn hulplijnen ingeschakeld en gelukkig had pap vrij en is me komen helpen.
Ik had m gevraagd of hij touw oid wilde meenemen zodat we niet in de modder hoefde te zitten.
Van waar ik lag tot aan de bewoonde wereld is toch een 25min lopen. Dus motor achtergelaten (Die konde ze toch niet pikken) en naar de weg gelopen omdat het anders niet uit te leggen was.

Eenmaal terug gekomen zakte pa de moed al in de schoenen. Gelukkig waren er nog 2 andere crossers aanwezig toen we terugkwamen en die hebben ons geholpen anders was het nooit gelukt.
Die hebben me ook het pad van 900meter opgetrokken anders was het een hele lange dag geworden.

Nou, en zo stond ie er dus bij. Kun je zien hoediep hij in de modder stond.



Hij heeft wat water gedronken. Dus straks even uit elkaar halen en morgen weer rijden!  :mrgreen:

Mounty

tja, tis niet altijd "hoe natter, hoe ..."  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Yvil


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: Timeeh op 16 oktober, 2010, 11:27:11
Nog getwijfeld of ik niet eerst moest checken of het niet te diep was ofzo. Toch maar gewoon gedaan!

:laughing49so: :schater: :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

SuzukiLimburg

Hahaha, prachtig verhaal! Je hebt hem in ieder geval gebruikt waar die voor bedoeld is, ga zo door  :yes6rs:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Timeeh

Ja, ik wil mnog wel vaker offroad gebruiken. Maar zoveel werk daarna hoeft voor mij niet meer :P

king-roy

Je zou haar toch netjes behandelen had je gezegd :cry:









;)
vet koel

Timeeh

Citaat van: king-roy op 17 oktober, 2010, 10:19:51
Je zou haar toch netjes behandelen had je gezegd :cry:









;)

Ederein deit zien geliefde waal ns begaaien.
Met noe steit ze weer pratsjloos in de garaasj  :lol:

king-roy

vet koel

Timeeh

Citaat van: king-roy op 17 oktober, 2010, 14:21:56
Lupt der nog?

Heit get water gedronke. Dus goa m zo ff oetmekaar hoale!  :lol:


Timeeh

Hij doet het trouwens weer! :D
Zat aardig wat water in het blok en de uitlaat.
Nieuwe olie erin en ik krijg hem nu zelfs met de hand aan  :lol:.

Joepie1958

Citeerik krijg hem nu zelfs met de hand aan
Ik doe dat met het rechterduimpje :lol:
Nou kun je weer pratschen, veel plezier, na de regen van deze week zijn de veldweggetjes lekker vettig :yes6rs:
(alleen jammer dat de hondepootjes dat ook mee naar huis nemen)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.