Motor Forum Limburg

Algemeen => Ledengalerij => Topic gestart door: Ducatisti op 10 augustus, 2006, 22:10:02

Titel: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: Ducatisti op 10 augustus, 2006, 22:10:02
Hier is "ze" dan:
(http://img86.imageshack.us/img86/9202/ducrj9.jpg)
Titel: Re: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: The Dominator op 11 augustus, 2006, 06:47:02
Citaat van: "Ducatisti"Hier is "ze" dan:
(http://img86.imageshack.us/img86/9202/ducrj9.jpg)

zit een "vlek" in beeld (laat effe open voor discussie wat de vlek is) anyway leuk ding, maar vlgd moet je duozitje op laten zitten anders krijg je nooit iemand achterop........ (of slinger je ze meteen over de tank?? hummzz ga dan ook maar es zo'n cover kopen)
Titel: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: Desmo-devil op 11 augustus, 2006, 06:48:39
Ziet er goed uit Ducatisti.
Heb je er nog dingen aan veranderd , behalve je Hyperpro vering en carbon uitlaten ?
Titel: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: Ducatisti op 11 augustus, 2006, 08:00:49
Thanks!
Nou, de foto is iets ouder. Heb inmiddels geen BOS dempers meer maar Termignoni's. Klinken nog effu wat rauwer en luider  :twisted:
Verder zit er een Dynojet Kitje in. Plus open luchtfilter.
Inderdaad andere vering...wat het bochtenwerk NOG beter maakt.
Tja...het is dat ik het geld nodig heb om een 996 te kopen...anders zou ik deze niet eens weg willen doen...
Titel: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: Hakinnen op 11 augustus, 2006, 09:18:49
Mooi ducske hoor..
maar een "nove-nove-sei" is natuurlijk ook wel lekker he..


trouwens..deze is te koop?
(Vriend van mij wilt weer beginnen met motorrijden, is door mij een beetje "besmet door ducati", wilt een niet te dure duc voor wat rond te tuffen en is voorzichtig op de uitkijk voor  een 2-klepper ...)



:wink:
Titel: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: Ducatisti op 11 augustus, 2006, 11:17:45
Deze is ZEKER te koop!
Ik vertrek over twee weken nog effu voor een weekie op de motor weg.
Ga toeren door Europa.
En daaarna staat "ze" te koop.
Is nog in ZEER GOEDE staat. Zoals ik al beschreef...ik doe "haar" weg omdat ik gewoon eens iets meer wil. Maar het is op zich nog een perfecte motor. Als je ook het blok loshaalt....lijkt wel nieuw aan de binnenkant.
Altijd goed warmgereden...nooit afgeragt. Zit nu net nieuwe achterband op. Ketting/Tandwielset is nog prima.

Dus...begin maar met bieden zou ik zeggen  8)
Titel: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: Hakinnen op 11 augustus, 2006, 11:28:03
Citaat van: "Ducatisti"Deze is ZEKER te koop!
Ik vertrek over twee weken nog effu voor een weekie op de motor weg.
Ga toeren door Europa.
En daaarna staat "ze" te koop.
Is nog in ZEER GOEDE staat. Zoals ik al beschreef...ik doe "haar" weg omdat ik gewoon eens iets meer wil. Maar het is op zich nog een perfecte motor. Als je ook het blok loshaalt....lijkt wel nieuw aan de binnenkant.
Altijd goed warmgereden...nooit afgeragt. Zit nu net nieuwe achterband op. Ketting/Tandwielset is nog prima.

Dus...begin maar met bieden zou ik zeggen  8)

okay..zal het 'm zeggen..

maar ik kan niet voor hem bieden he..moet ie zelf doen..
je mag me evt wel een "richtprijs" mailen of PBen..en de kilometerstand (die infeite niet boeit omdat een goed onderhouden / behandelde duc makkelijk veel kilometers kan draaien en een slecht verzorgde jonge duc zomaar kapot kan lopen)

verheug je niet teveel op een vierklepper overigens...tis uiteraard een wereld van verschil maar persoonlijk vindt ik een tweeklepper nog steeds zijn charmes hebben tov een vierklepper qua motorkarakter..

en uiteindelijk gaat er niks boven een snelle "koningsasser" qua motorkarakter 8)

:wink:
Titel: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: Ducatisti op 11 augustus, 2006, 11:44:29
Citaat van: "Hakinnen"

okay..zal het 'm zeggen..

maar ik kan niet voor hem bieden he..moet ie zelf doen..
je mag me evt wel een "richtprijs" mailen of PBen..en de kilometerstand (die infeite niet boeit omdat een goed onderhouden / behandelde duc makkelijk veel kilometers kan draaien en een slecht verzorgde jonge duc zomaar kapot kan lopen)

verheug je niet teveel op een vierklepper overigens...tis uiteraard een wereld van verschil maar persoonlijk vindt ik een tweeklepper nog steeds zijn charmes hebben tov een vierklepper qua motorkarakter..

en uiteindelijk gaat er niks boven een snelle "koningsasser" qua motorkarakter 8)

:wink:

Geen probleem, zal thuis even de exacte Kmstand noteren.
Mail ik je wel door met de richtprijs.
Ben zeker met je eens dat dit de "OerDuc" is.
Maar ja, m'n Pa heeft de zelfde als ik. Alleen is die uit 1997.
Dus die blijft toch in de famillie. Verder is hij ook nog een 170cc Eencilinder Duc aan het restaureren uit 1959.
Kortom, er hoort gewoon ook nog een nieuwere bij!  :wink:
En ik moet toch toegeven dat ik tijdens mijn motor-ritjes in het buitenland het vermogen wel begin te missen als het op van die mooie bergweggetjes aankomt.
En ik blijf het design van die die 996 ZO MOOI VINDEN!  :D

Weet je, ik ben 29 en ik rij al 7 jaar op deze Duc....dan begint het toch te jeuken...
Mischien door de leeftijd? M'n pa vindt zijn 750ss voorlopig ook perfect.
Maar ja, die rijd inmiddels ook wel wat rustiger...
Titel: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: DeWitte op 11 augustus, 2006, 13:55:21
Topic gesplits om het niet teveel te vervuilen zeg maar  :wink: :

over Jeuk en krabben en Topspeed kunnen we hier verder :lol:

http://www.motorforumlimburg.nl/viewtopic.php?t=1350&highlight=
Titel: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: The Dominator op 11 september, 2006, 15:26:16
Citaat van: "Ducatisti"

En ik moet toch toegeven dat ik tijdens mijn motor-ritjes in het buitenland het vermogen wel begin te missen als het op van die mooie bergweggetjes aankomt.
En ik blijf het design van die die 996 ZO MOOI VINDEN!  :D

Weet je, ik ben 29 en ik rij al 7 jaar op deze Duc....dan begint het toch te jeuken...
Mischien door de leeftijd? M'n pa vindt zijn 750ss voorlopig ook perfect.
Maar ja, die rijd inmiddels ook wel wat rustiger...

voila effe een kleine opdate... heb begrepen vanuit het hoge noorden dat de schaamtegevoelens ontstaan bij het naarboven laten duwen van de laatste meters bij een berg mede dankzij t jeukgevoel wat al langer begon op te spelen ervoor gezorgd heeft dat afgelopen weekend knopen zijn doorgehakt.......

alleeh, aan ducatelistefilatelistaliedeletie de eer om t zellevers wereldkundig te maken..... :mrgreen:
Titel: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: DeWitte op 11 september, 2006, 19:09:57
un Beemer  :lol:  :lol:
Titel: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: The Dominator op 15 september, 2006, 17:27:43
Citaat van: "Dwars"un Beemer  :lol:  :lol:

uhm, neej niet echt......

had m daarstraks nog aan de lijn, hij had t retedruk op kantoor, alleen aan het werk, snotterneus maar maakte m allemaal niet uit want morgen is t zover............  

heb al een spypiccie gezien maar was beetje wazig......
wat was t nu nog es wat ie gekocht had iets met 6en en 9ens.....
een 69?? neej zal toch niet he....... alleeh horen we morgen dan wel.......
:mrgreen:
Titel: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: DeWitte op 15 september, 2006, 17:31:13
een 996 8)

(http://www.dvouval.com/fotomoto/996R.jpg)
Titel: De Huidige motor van Ducatisti
Bericht door: The Dominator op 15 september, 2006, 17:34:18
Citaat van: "Dwars"een 996 8)

(http://www.dvouval.com/fotomoto/996R.jpg)

ja maar dan nne ganse rooie met bestikkering in kleur vd velgen.............
dikke bak voor zo'n klein menneke!