(http://www.freeimagehosting.net/t/sajxz.jpg) (http://www.freeimagehosting.net/sajxz)
De nieuwe folder van de KTM adventure werd per abuis door een medewerker van KTM "even" online gezet haha, of die daar morgen nog werkt ?? De onthulling was gepland op de Intermot.
:cool: nog ff live zien :yes6rs:
Zullen toch wel marketing vergaderingen vooraf zijn gegaan aan dit "ongelukje"
Ik vind het een stoere fiets, en het is duidelijk dat de adventure geen "grote crosser" meer is maar
dat KTM ook duidelijk de weg ingeslagen is van de GS, Tiger en Super Teneree.
Citaat van: Desmo-devil op 20 september, 2012, 06:20:59
Ik vind het een stoere fiets, en het is duidelijk dat de adventure geen "grote crosser" meer is maar
dat KTM ook duidelijk de weg ingeslagen is van de GS, Tiger en Super Teneree.
Hopelijk laten ze dan wel nog een beetje karakter in het blok zitten ... :behindsofa:
Zullen toch een hoop adventure rijders niet blij mee zijn als er niet ook nog een offroad vriendelijkere variant komt..
Inderdaad mooie motor! Ook voldoende vermogen. Daar is menig GS rijder jaloers op.
Misschien ga ik een keertje proefrijden.
Lijkt wel een Kawasaki Versys 1000. :twisted:
Citaat van: Toledo op 20 september, 2012, 16:01:05
Lijkt wel een Kawasaki Versys 1000. :twisted:
Heeft ie idd wat van weg, Mja eerst ff in ut echt zien. De foto's op internet en dan vooral de rechterkant met die spuuglelijke schoorsteen kunnen me niet echt bekoren :puke:
KTM heeft de details van de al enige malen uitgelekte 2013 KTM Adventure 1190 en Adventure 1190 R nu officieel vrijgegeven. Basis hiervan is het LC8 V-Twin motorblok uit de RC8R met Keihin ECU, brandstofinjectie, ride-by-wire en anti-hop koppeling. Voor de Adventure 1190 is dit terug getuned naar 150 PK en 125 Nm. Er wordt geen tankinhoud opgegeven, maar wel wordt expliciet gezegd dat het nieuwe blok zuinig is. Als gewicht wordt 230 rijklaar opgegeven, voor het vorige blok werd 209 droog gewicht met een 20 liter tank opgegeven. Qua elektronica krijgt de Adventure multilevel combined Bosch-ABS met vier standen, multilevel Bosch Traction Control (MTC) en electronische WP vering (EDS) standaard. Er is een offroad-stand voor het ABS en de MTC.. De voetsteunen, zadelhoogte, stuurpositie en het windscherm zijn verstelbaar en er is een nieuw dashboard geplaatst. De 19 en 17 inch spaakwielen krijgen een tubeless 120/70-19 voorband en 170/60-17 achterband.
Naast de standaard-versie wordt er tegelijkertijd een meer offroad-gerichte R-versie (de onderste) geïntroduceerd. Deze weegt 235 kilo met een volle tank en heeft ook tubeless banden op 21 en 18 inch spaakwielen, maar dan een 90/90-21 enduro- voorband en 150/60-18 achterband.
Ik blijf het een stoere fiets vinden, tja die uitlaat ? echt mooi is het niet maar ik zou er mee kunnen leven. Je ziet steeds meer van die lelijke uitlaten op nieuwe motoren en heeft denk ik alles te maken met millieu en emissie eisen.
2013 KTM 1190 Adventure official video (http://www.youtube.com/watch?v=6BNKOKJ29Qk#ws)
Hmm, misschien toch maar eens een proefritje gaan maken?
ktm 1190 adventure mimikos (http://www.youtube.com/watch?v=gfBCdooSiwE#)
:cool: :yes6rs:
dat ding trekt belachelijk hard door en nog in de drie of 4 op power p het achterwiel
Citaat van: R-yen op 02 april, 2013, 08:24:55
Hmm, misschien toch maar eens een proefritje gaan maken?
ktm 1190 adventure mimikos (http://www.youtube.com/watch?v=gfBCdooSiwE#)
:cool: :yes6rs: