Hoofdmenu

Tokkelen

Gestart door AnjaG, 29 juli, 2009, 21:49:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AnjaG

Hallo allemaal,
IK ben in het bezit van een Yamaha Diversion 600 s  uit 1994.
Als ik de motor warm is en dus de choke dicht is hoor ik een tokkelend geluid in het motorblok.
Wat zou dat kunnen zijn? Ik ben geen motortechneut  :(


karz

Hee Anja,  wat is de km stand ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Hoi Anja, welkom op MFL  :cool:
Stel je HIER even voor.

Ik heb er helaas geen verstand ervan, maar er is hier op het forum vast wel iemand die je kan helpen  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Waar woon je? Maar als je bij een van onze sponsors/motorzaken langs rijd, krijg je vast en zeker een gratis diagnose. MotoShop Margraten, Schepers Motoren en design in Brunssum of Bikes unlimted in Echt en doe ze de groeten van ons, ut zijn allemaal toffe gasten die je niet gelijk het vel over de oren trekken.

en idd stel je ffkes voor aub.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AnjaG

 :)  Bij deze heb ik me ffkes voorgesteld.
Dwars, dankje voor de snelle reactie. Ik ga zeker langs bij een van de motorzaken voor een diagnose.

Steefke™

Dat tokkelend geluid dat kon (k weet ut niet zeker) de distributieketting wel eens zijn. De ketting staaat dan wat slapper en klappert dan bij lage toerentalen. Dat betekend ketting en spanner laten vervangen.
Smells like rubber

the Stig

 :stupid:

Ik heb er verder geen verstand van maar las net in het topic "Honda CBR600" dat daat een soortgelijk euvel zich voordeed.

(Ik weet niet hoe je naar dat topic moet linken maar het staat op de eerste pagina net iets onder jou topic)

Timeeh

Ja, het kan iets zijn van je koppeling. Dit is bij mijn Hornet ook... Volgens verschillende monteurs is dit een geluidje dat in alle cb(r)600 voor komt... Misschien ook bij jouwn motor