dan vind ik de "buell" schijf een betere oplossing...
ook een grote schijf, nog groter zelfs... geen moeilijke constructies, makkelijk te vervangen remblokken en ook aanzienlijk minder onafgeveerde massa aangezien het hart van de velg de remkrachten niet meer hoeft op te vangen waardoor deze een stuk lichter gebouwd kan worden... :D
Misschien wel goed maar ik vind een remschijf te lelijk :?
Citaat van: "Motzippaldy"ik vind een remschijf te lelijk :?
:stupid:
Helemaal mee eens. Het zou verboden moeten worden, lelijke remschijven!
De tromelrem ruleerd! Stoppies gegarandeerd :mrgreen:
wel stoer 8) van wie is het ontwerp?? en op welke brommert zit ut gemonteerd???
Citaat van: "Dwars"wel stoer 8) van wie is het ontwerp?? en op welke brommert zit ut gemonteerd???
Ik zag ergens de 2 laatste letters van het woord "suzuki" staan :shock:
(edit) :shock:
Citaat van: "Schmetzke"Citaat van: "Motzippaldy"ik vind een remschijf te lelijk :?
:stupid:
Helemaal mee eens. Het zou verboden moeten worden, lelijke remschijven!
De tromelrem ruleerd! Stoppies gegarandeerd :mrgreen:
neem dan meteen een duplex exemplaar aan een simplex trommelrem heb je niks op een motor tenzij je achteruit wil gaan rijden 8)
Citaat van: "Youp"neem dan meteen een duplex exemplaar aan een simplex trommelrem heb je niks op een motor tenzij je achteruit wil gaan rijden 8)
Het gaat hier niet over trommelremmen :roll:
Ik vind het cool, en volgens mij heeft het ook voordelen.
Remblokken wisselen lijkt me inderdaad een groot probleem bij dat gespaakt wiel, bij die andere niet.
Ik vind het altijd wel leuk als er nieuwe dingen geprobeerd worden. Dit is typisch een geval van waarom zijn ze daar niet eerder op gekomen.
Mooie techniek !