Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 25 maart, 2014, 21:37:50
(of je moet nu héél snel zijn voordat de stations sluiten)

Jij houd "jouw" station toch zeker 24 uur open ?  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Ik heb m'n motor verkocht.....................................


Maar gelukkig staat er nog een in de schuur, nu ik geen woon-werkverkeer meer rij met de motor stond hij eigenlijk een beetje eenzaam te staan. En aangezien moeder tegenwoordig cabriolet rijdt en ik niet zo veel tijd heb om motor te rijden houden we lekker haar F650 GS aan, kunnen we toch rijden als we daar zin in hebben.
Het enige nadeel vind ik persoonlijk dat hij zo laag is, maar dat is wennen
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 09 april, 2014, 20:26:02
nu ik geen woon-werkverkeer meer rij

:shock: Enne.............werkeloos ?  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Nee, nog niet Frits, maar aangezien het nog geen 5 km naar mijn werk is loont het zich niet om me helemaal in het tuig te werpen, 7 minuten rijden, klamotten weer uittrekken. Met de fiets gaat het in 12 a 13 minuten.
Maar ik moet zeggen dat de regering bedankt is met hun accijnsverhogingen, de omzetten dalen zienderogen, het moet niet gekker worden, dan gaan zelfs de echt grote jongens in grote problemen komen. Maar zolang men denkt dat Nederland bestaat uit de randstad en de rest niet spannend is zou het misschien nog interessant zijn om met z'n allen daar naar toe te verhuizen, laten we alle verkeer helemaal vastlopen, en leggen we om de grenzen een no-go zone van zo'n 50 km zodat het ook niet meer spannend is om sigaretten te gaan halen in Belgie.................. Maar dat houdt dus in dat Zuid-Limburg helemaal leeg moet. Zullen we dan met z'n allen in de polder gaan zitten, mooie, kilometerslange rijwegen zónder bochten en mooi vlak, of we emigreren naar Timboektoe toe, ik weet het niet meer............................
O, ja ze moeten misschien de accijnsmaatregel terugdraaien?
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 10 april, 2014, 20:12:50
Zullen we dan met z'n allen in de polder gaan zitten, mooie, kilometerslange rijwegen zónder bochten en mooi vlak,

Nog niet al kreeg ik de hele polder cadeau.  :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

vandaag ben ik " aapjes gaan kijken" bij motoport  :mrgreen:
schijnt op zich een hele happening te zijn  :roll:
je kent dat wel 20% korting, passen,meten en buiten een vreetkeet  :lol:
dus ook ik een patatje :oops:  ga op de leuning zitten (voor de auto's) zo heb kijk op m'n brommer  :yes6rs:
komt er een stel aangereden op 2 motoren, hij parkeren en zij wil parkeren  ??? naast m'n brommer
laat ze nu met haar korte poten benen de zijstandaard niet vinden laat staan houden
ik denk het zal toch niet gebeuren dat ze met haar dikke kont omkiept, mijn brommer in  :shock:
is madam op de brommer blijven zitten tot haar motormaatje de brommer voor haar op de zijpikel zet  :schater:
dat heeft alles bij elkaar zo'n 3/4 min geduurd
met als gevolg dat m'n patat koud werd  :lol:


QuattroFrits

Citaat van: @Sambal op 21 april, 2014, 15:32:38
zo'n 3/4 min geduurd
met als gevolg dat m'n patat koud werd  :lol:

3/4 min. is bij mij 45 sec. en dan de patat al koud ?  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: @Sambal op 21 april, 2014, 15:32:38
vandaag ben ik " aapjes gaan kijken" bij motoport  :mrgreen:

Ik vrees, nu alle motor evenementen dit jaar zijn afgelast door de overheid, dat we straks allemaal iedere week naar de Motoport moeten om gestuntel en gehannes te gaan bewonderen !  Kunnen we bij Theu gelijk een forum meeting voor de deur organiseren. Ik breng de Jacky mee  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Hoe doen ze dat eigenlijk in Duitsland en op het Belsj ? wordt daar ook alles afgelast ?
Of pakken ze daar wel de oorzaak aan ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Mis ik nou iets of niet.?

Wat is er afgelast, door wie en met wat voor reden. ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

diverse Harley evenementen fris . en all amarican day
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Citaat van: @Sambal op 21 april, 2014, 15:32:38
vandaag ben ik " aapjes gaan kijken" bij motoport  :mrgreen:
schijnt op zich een hele happening te zijn  :roll:
je kent dat wel 20% korting, passen,meten en buiten een vreetkeet  :lol:
dus ook ik een patatje :oops:  ga op de leuning zitten (voor de auto's) zo heb kijk op m'n brommer  :yes6rs:
komt er een stel aangereden op 2 motoren, hij parkeren en zij wil parkeren  ??? naast m'n brommer
laat ze nu met haar korte poten benen de zijstandaard niet vinden laat staan houden
ik denk het zal toch niet gebeuren dat ze met haar dikke kont omkiept, mijn brommer in  :shock:
is madam op de brommer blijven zitten tot haar motormaatje de brommer voor haar op de zijpikel zet  :schater:
dat heeft alles bij elkaar zo'n 3/4 min geduurd
met als gevolg dat m'n patat koud werd  :lol:



Ja herken ik wel dat gestuntel, bah bah als ik zie wat er op 2 wielen zit. Lijkt wel of zo'n rijbewijs halen eerder makkelijker wordt? Kijk je hoeft mijn tempo niet te volgen of zelfs goed te keuren, maar man o man wat je tegenkomt is vaak bedroevend. Vierkant de bocht door, remmend voor elke scheet, positie op de weg waar je geen reet ziet. Maar wel hesje aan en de verlichting vergeten.  En als je er dan langs wil hebben ze je niet eens gezien en schrikken ze, zelfs met het koekblik.

Maar mijn friet koud laten worden? Kuuke  :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

vandaag getankt, niks bijzonders  :lol:
dus ik reset de tripmeter ik heb er 2 en ik rij verder
ik denk " Holy Crap"  :shock:  wat is dit !
ik rij 90 en de motor maakte gevoelsmatig veel toeren  :-X
ik denk slipt de koppeling ! nu al?
wat blijkt heb de meters op mijlen staan (gereset) :oops:

QuattroFrits

Citaat van: @Nippon op 08 maart, 2015, 17:28:43
wat blijkt heb de meters op mijlen staan (gereset) :oops:

:shock: Gaat die motor dan meer toeren draaien ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

#1694
Citaat van: QuattroFrits op 09 maart, 2015, 16:47:48
Citaat van: @Nippon op 08 maart, 2015, 17:28:43
wat blijkt heb de meters op mijlen staan (gereset) :oops:

:shock: Gaat die motor dan meer toeren draaien ?

je lijkt veel op de jongens van de montage  :lol:
ze snappen 't bijna  ;)

90 mijl/u rijden en dan denken dat 't 90km/u is nog al een verschil
ik dacht al wat rijden die koekblikkers langzaam  :-\