Benzineprijzen> Discussie

Gestart door DeWitte, 04 november, 2011, 05:32:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thedutchrockstar

Wat zijn jullie bekende 'buitenlandse' tankstations als ik dat vragen mag? want mijn portemonnee begint er ook al behoorlijk droevig uit te zien...
2 wheel madness

QuattroFrits

Citaat van: thedutchrockstar op 23 januari, 2013, 14:47:46
mijn portemonnee begint er ook al behoorlijk droevig uit te zien...

Uienleer ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Ik ga meestal in "pannesheide" Kerkrade de grens over om te tanken in Kohlscheid (D). Vaak in combi met een hapje eten in het weekend.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Mijn vrouwtje gaat wel eens op het Belsj tanken met het aototje
Dan laat ik ze meteen genoeg sloffen toebak smokkelen.
Maar ze willen haar maar niet pakken en vastzetten    :(
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

De Sjeng

Citaat van: Joker op 23 januari, 2013, 19:24:43
Mijn vrouwtje gaat wel eens op het Belsj tanken met het aototje
Dan laat ik ze meteen genoeg sloffen toebak smokkelen.
Maar ze willen haar maar niet pakken en vastzetten    :(

Effe pliesie bellen als ze gaat.  :mrgreen:
God Forgives, I Don't

DeWitte

ben je gek, die toebak is goei poeier  :mrgreen:


tenminste als je een sjtuk in de vot hebt :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

meestal tussen maasmechelen en lanaken. Kun je gewoon pinnen
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: karz op 24 januari, 2013, 10:39:12
Kun je gewoon pinnen

Ga ik toch eens proberen,
hier krijg ik altijd iets vreemds te lezen, "geen saldo" .  :mrgreen:
Kijken of het daar wel lukt.   :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

De witte schreef:
CiteerAls ze op urine zouden lopen, piste ik nog in de tank. :mrgreen: :yes6rs:
Goed nieuws voor jou, dat spul verkopen ze tegenwoordig op de tankstations als Ad-Blue, een toevoeging voor dieselmotoren (ik geloof om aan de Euro 5 norm te voldoen) is gewoon gemaakt van ureum en kan ook gewoon bevriezen, dus dan moet de chauffeur er weer zelf in pissen om 't te ondooien :mrgreen: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Ik ga meestal bij de afrit Aachen-Zentrum direct onder aan de afrit.
Soms in Kerkrade de grens over, iets verder als de Mediamarkt
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Mijn vriendin gaat meestal ergens achter aken tanken, schijnt de goedkoopste te zijn. Zal straks eens vragen waar dat dat precies is...is in ieder geval een drive-in tankstation. jammer dat je nog voor te tanken de auto uit moet  :mrgreen:, voor te betalen iig niet..

Ze tankt daar ook I10 en een op de 5 tanks eens gewone...hoezo zou die i10 slecht zijn voor je motor ? de reguliere benzine zit ook 5% bio-ethanol in, in de i10 10%...
bepaalde rubbersoorten zouden er niet zo goed tegen kunnen, maar als de fabrikant van je voertuig zegt het kan....moet dat geen probleem op leveren. Vroeger hadden we ook zoiets met de loodvrij en normaal benzine...zouden de motoren ook kapot van gaan, de klepzittingen zouden verbranden of zo iets, ken jij iemand die dat gebeurt is ? ik niet... zo ook met de I10..ik gooi het er gewoon in, het goedkoopste  :mrgreen: Wat dat betreft denk ik zoals deWitte, als hioj op pis zou lopen piste ik in de tank...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

De motor tank ik meestal ergens in de buurt vol.
Voor die paar euro die ik op een motortank besparen kan, ga ik niet omrijden.

Met de Volvo ga ik al jaren in Belgie tanken. Met die 70 liter tank en zijn verbruik/mijn rijstijl loont dat zeker de moeite. Momenteel scheelt het 20 tot 25 cent/liter, dus al snel meer dan 10 euro op een volle tank!
Ik tank dan in Visé, daar ik nauwelijks voor om te rijden
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joker

Ik ga de laatste tijd altijd in Simpelveld op de markt tanken. Niet de goedkoopste maar daar zit wel de leukste juffrouw achter de kassa  :) Ik heb er al aan gedacht om hem voortaan nog maar half vol te gooien zodat ik vaker kan gaan  :lol:  Nog iemand tips ?  en dan bedoel ik niet prijs technisch  :mrgreen:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

Citaat van: Joker op 27 september, 2013, 17:09:58
Ik ga de laatste tijd altijd in Simpelveld op de markt tanken. Niet de goedkoopste maar daar zit wel de leukste juffrouw achter de kassa  :) Ik heb er al aan gedacht om hem voortaan nog maar half vol te gooien zodat ik vaker kan gaan  :lol:  Nog iemand tips ?  en dan bedoel ik niet prijs technisch  :mrgreen:

ga ik ook vaker...zaterdag morgen is het ook nog wat goedkoper daar..

dan , als ik in de buurt ben, ga ik wel eens in gronsveld bij de rotonde...daar is het ook extra goedkoper op bepaalde tijden.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: Joker op 27 september, 2013, 17:09:58
Ik ga de laatste tijd altijd in Simpelveld op de markt tanken. Niet de goedkoopste maar daar zit wel de leukste juffrouw achter de kassa  :) Ik heb er al aan gedacht om hem voortaan nog maar half vol te gooien zodat ik vaker kan gaan  :lol:  Nog iemand tips ?  en dan bedoel ik niet prijs technisch  :mrgreen:

Is idd een sjiek moppel :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away