Hier dan een foto van mezelf
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/rf900.jpg)
Als het lukt????? :?: :?: :?: [/img]
oeps, dat zijn onze motoren
hier is ie dan
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/mijzelf.jpg)
:lol:
Gelukt !!
:wink:
Maarre ............ waar ben jij dan en waar is je bike :?:
Blauwe bandit is van mij,
Rf van mijn menneke
en ik....zit achter mijn pjoeter :lol: :lol: :lol:
Citaat van: "suzuki-girl"Blauwe bandit is van mij,
Rf van mijn menneke
en ik....zit achter mijn pjoeter :lol: :lol: :lol:
owkeej, he-le-maal duidelijk! :wink:
die vraag betreffende "waar ben jij " heeft zich gekruist met jouw post ervoor waar je de 2e foto in gezet hebt.
moest ff uitvissen hoe het werkte, maar dat Photobucket is wel handig,
zelfs voor een "blondje"zoals ik
Citaat van: "suzuki-girl"
zelfs voor een "blondje"zoals ik
geen peroxide-blond ?
Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "suzuki-girl"
zelfs voor een "blondje"zoals ik
geen peroxide-blond ?
een beetje van mezelf en een beetje uit een flesje.....
mijn bandit
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/bandit.jpg)
Citaat van: "suzuki-girl"mijn bandit
mooi ding, sjieke kleur ook!
en een 4 cilinder, dus altijd goed!
Citaat van: "Busaberke"een 4 cilinder, dus altijd goed!
ja voor een auto :mrgreen:
nee hoor Suzuki-Girl ( ik wou gril schrijven :oops: )
mooie machine,
zit alleen graag BusaBerke te stangen (en hij mij :wink:)ff wat anders, waar (dorp) woon jij?? is dat Ohe en Laak???
rijdt super, en voor ervaring op te doen is het een prima fietske!
zou liever een gsxr hebben.....
komt misschien nog wel.
Citaat van: "Dwars"Citaat van: "Busaberke"een 4 cilinder, dus altijd goed!
ja voor een auto :mrgreen:
nee hoor Suzuki-Girl ( ik wou gril schrijven :oops: ) mooie machine, zit alleen graag BusaBerke te stangen (en hij mij :wink:)
ff wat anders, waar (dorp) woon jij?? is dat Ohe en Laak???
Yep, dat is Ohe en Laak
Mooie 8)
Maar Ohë en Laak in zuiden en Grolsch :?
Zie je nou wel, ik had nog zo gezegd, ruim die garage eens op :twisted:
Mooie fiets ;)
Mooie bike,
Alleen laat je niets wijs maken over die viercilinders.
Is best lekker zo'n stampende twin tussen de benen.
Citaat van: "Desmo-devil"Mooie bike,
Alleen laat je niets wijs maken over die viercilinders.
Is best lekker zo'n stampende twin tussen de benen.
tis maar waar je van houdt :wink:
Leuk, alweer een dame met een blauwe fiets. De dames gaan voor blauw zo te zien. Mooie motor Suzukigirl.
dit was mijn eerste motor
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/kawa.jpg)
dit mijn huidige
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/Bandit.jpg)
en deze is van mijn mannetje, maar ik rij er zelf ook mee...
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/suzuki.jpg)
ben aan het denken om van de bandit over te stappen op de RF.
kan manlief wat anders gaan uitzoeken : 8)
yep :wink:
'n blonde dame en een blauwe bike "een kleuren combinatie die niet stuk kan" :mrgreen:
alhoewel het bij karin ook een mooie combinatie is :yes6rs:
En :twisted: heeft Maurice die nieuwe Hayabusa al besteld??
Dan moet hij toch nog wat sparen denk ik... :cry:
Maar mij bevalt die RF steeds beter :twisted:
Even wat tijd gevonden voor een paar piccies 8)
GSR Design Meets Race Technology
Daar hoef ik niks meer aan toe te voegen :lol:
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/GSR010.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/GSR009.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/GSR008.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/GSR012.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/GSR011.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/GSR016.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/GSR015.jpg)
Dat ding is vet :mrgreen: Zou nog beter staan met een ronde koplamp 8)
lekker kontje 8) eeuh bedoel die GSR he :mrgreen:
Die motor van manlief komt die toevallig van Rima Motorren in Haelen....??
Ja dat klopt die komt van Rima in Haelen why :?: :?: :?:
doen ze bij Rima nog wat? ik kom er dagelijks langs maar zie er nooit zo veel motoren meer staan als vroeger...
Geweldige motor :worship-cool:
Mooiste 4 cil naked op dit moment imo... Honda loopt alweer 5 jaar achter met de Hornet (900) :thatsgay:
inderdaad, strakke fiets 8)
die cockpit is geweldig :yes6rs:
Helemaal per ongeluk :lol:
maar het gaat gebeuren :wink:
(http://img83.imageshack.us/img83/9312/gsrmatblackek4.jpg) (http://imageshack.us)
En dit keer met 0 km op de teller 8)
mooi apparaat, maar waarom moet de oude weg?
Nou de oude moest niet weg, dit deed zich gewoon voor, kreeg een supergoede prijs terug voor mijn GSR.
En met die intentie heb ik vorig jaar eigenlijk ook die demo gekocht, om dan dit jaar alsnog een nieuwe te kopen.
Moet zeggen heb eerst getwijfeld, of ik de mijne niet zou houden en dan gaan personalizen, maar ik heb dus toch gekozen om die zwarte versie te kopen.
Zaterdag kan ik hem gaan ophalen 8)
:shock: :shock: heb jij een ezeltje dat goudstukken poept :shock: :shock:
:wink: tis je gegund
Liever een mooie motor :!: dan 30 paar schoenen en 5 kasten vol kleren die je toch niet allemaal kan dragen :wink:
Citaat van: "suzuki-girl"Liever een mooie motor :!: dan 30 paar schoenen en 5 kasten vol kleren die je toch niet allemaal kan dragen :wink:
:shutup: :shutup:
Citaat van: "Dwars"Citaat van: "suzuki-girl"Liever een mooie motor :!: dan 30 paar schoenen en 5 kasten vol kleren die je toch niet allemaal kan dragen :wink:
:shutup: :shutup:
Ja gek he, zoiets uit de mond van een vrouw :roll:
zal toegeven, van sommige kledingstukken heb ik plenty {:)
Citaat van: "suzuki-girl"
zal toegeven, van sommige kledingstukken heb ik plenty {:)
met bijbehoordende accessoires :?: :wink:
Citaat van: "Steefke"Citaat van: "suzuki-girl"
zal toegeven, van sommige kledingstukken heb ik plenty {:)
met bijbehoordende accessoires :?: :wink:
:shock: Nu gaan we wat te privé worden vind je niet :rofl:
Citaat van: "suzuki-girl"Helemaal per ongeluk :lol:
maar het gaat gebeuren :wink:
(http://img83.imageshack.us/img83/9312/gsrmatblackek4.jpg) (http://imageshack.us)
En dit keer met 0 km op de teller 8)
ik vind m iig nog mooier dan de grijze die je al had..
suc6 ermee..
:worship-cool: veel succes met je nieuwe bike :wink:
:P Heel veel succes en nog meer veilige kilometertjes. 8)
En zoveel zwart, word je nog zwartrijdster van. :wink:
alez...veel plezier met de nieuwe..
:wink:
(http://img341.imageshack.us/img341/616/gefeliciteerdyv4.gif) (http://imageshack.us)
MET JE PRACHTIGE MOTOR,
(http://img472.imageshack.us/img472/9122/motorlijnlr0.gif) (http://imageshack.us)
Thanx allemaal!
Zal Zaterdag natuurlijk wat piccies maken, van mijn nieuwe aanwinst.
Ga zometeen even kijken of ik mss nog handvatverwarming kan losfutselen, heb er nu toch 2 motoren gekocht in een half jaar tijd :oops:
Dus dat mag er wel vanaf kunnen, ipv een sjebbig tankpadje :wink:
Veel plezier ermee, en veel veilig kilometers, mooie motor, maar tja wat wil je ook SUZUKI he. :lol: :lol:
:stupid: :thumbsup:
Nou ja, geloof toch dat ik maar geen handvatverwarming neem :?
De meest eenvoudige kostte nog 90 euro :shock:
En dat is het me echt niet waard, ga ik wel tussendoor ergens koffie drinken ofzo om weer warm te worden :wink:
Citaat van: "suzuki-girl"Nou ja, geloof toch dat ik maar geen handvatverwarming neem :?
De meest eenvoudige kostte nog 90 euro :shock:
En dat is het me echt niet waard, ga ik wel tussendoor ergens koffie drinken ofzo om weer warm te worden :wink:
kan goedkoper (vaar Desmo ff) meen bij cycle shop heerlen :wink:
kan ook veel duurder bij bmw :oops:
90euro incl montage, relais en schakelaar is echt geen verkeerde prijs :!:
Citaat van: "Dwars"Citaat van: "suzuki-girl"Nou ja, geloof toch dat ik maar geen handvatverwarming neem :?
De meest eenvoudige kostte nog 90 euro :shock:
En dat is het me echt niet waard, ga ik wel tussendoor ergens koffie drinken ofzo om weer warm te worden :wink:
kan goedkoper (vaar Desmo ff) meen bij cycle shop heerlen :wink: kan ook veel duurder bij bmw :oops:
90euro incl montage, relais en schakelaar is echt geen verkeerde prijs :!:
Thanx voor de tip!!
En dat het altijd duurder kan, ja daar was ik ook al achter, ze hadden daar een systeem staan voor Honda, kostte 430 euro :shock:
Nog ff naar andere opties gekeken, en beste optie was verwarmde handschoenen, bow, voelde dat lekker 8)
Voordeel hiervan is dat niet alleen de onderkant van de hand verwarmd wordt, maar de gehele hand. nadeel, kostte 160 euro :?
Ik zie het wel, ga er niet veel aan uitgeven, vooral nu niet meer, nu we richting voorjaar gaan :wink:
55 euro bij Motoshop Margraten. Zag er goed uit. Ik heb het nooit gekocht want ik wilde op de winter wachten :lol:
Citaat van: "Herr Tod"ik wilde op de winter wachten :lol:
:twisted: En die is nu voorbij. :twisted:
Citaat van: "suzuki-girl"Citaat van: "Dwars"Citaat van: "suzuki-girl"Nou ja, geloof toch dat ik maar geen handvatverwarming neem :?
De meest eenvoudige kostte nog 90 euro :shock:
En dat is het me echt niet waard, ga ik wel tussendoor ergens koffie drinken ofzo om weer warm te worden :wink:
kan goedkoper (vaar Desmo ff) meen bij cycle shop heerlen :wink: kan ook veel duurder bij bmw :oops:
90euro incl montage, relais en schakelaar is echt geen verkeerde prijs :!:
Thanx voor de tip!!
En dat het altijd duurder kan, ja daar was ik ook al achter, ze hadden daar een systeem staan voor Honda, kostte 430 euro :shock:
Nog ff naar andere opties gekeken, en beste optie was verwarmde handschoenen, bow, voelde dat lekker 8)
Voordeel hiervan is dat niet alleen de onderkant van de hand verwarmd wordt, maar de gehele hand. nadeel, kostte 160 euro :?
Ik zie het wel, ga er niet veel aan uitgeven, vooral nu niet meer, nu we richting voorjaar gaan :wink:
kzou toch maar 'ns nakijken of je dynamo dat wel trekt :wink:
:shock: Waarom zou ie dat niet trekken :?:
tis ne Soes he :twisted:
Hmmm....ik heb er eentje van Motozoom (Louis) geloof iets van 22,50 en hij doet het prima.
Vanmorgen even opgehaald :wink:
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/gsr036.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/gsr039.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/gsr037.jpg)
8) 8) 8)
8) veel veilige km's ermee :wink: en nu maar wachten op goed weer om te toeren 8)
Nice Bike, veel plezier en veilige kilometers
Hopelijk komt het goede weer nu heel gauw 8) , maar ik zag al dat het zondag iig droog zou blijven, dus ga ik dan natuurlijk ff rijden :wink:
Ik moet het de eerste 1000 km nog wat rustig aan doen (70% van het toerental mag ik benutten), en ook voor de bandjes in te rijden natuurlijk nog ff wat uitkijken. :roll:
Proficiat met deze nieuwe motor, ziet er mooi uit. Had hem gezien op de beurs.
Veel succes er mee :thumbsup:
Citaat van: "Toledo"Nice Bike, veel plezier en veilige kilometers
:stupid: :worship-cool:
Citaat van: "suzuki-girl"Hopelijk komt het goede weer nu heel gauw 8) , maar ik zag al dat het zondag iig droog zou blijven, dus ga ik dan natuurlijk ff rijden :wink:
Ik moet het de eerste 1000 km nog wat rustig aan doen (70% van het toerental mag ik benutten), en ook voor de bandjes in te rijden natuurlijk nog ff wat uitkijken. :roll:
hey, vandaag was t mooi weer :yes6rs:
veel plezier ermee in ieder geval!
ik meen gehoord te hebben dat het zondag een graad of 15 tot 17 wordt.
Citaat van: "Steefke"ik meen gehoord te hebben dat het zondag een graad of 15 tot 17 wordt.
kijk das nu het weer wat ik moet hebben :twisted:
Moet wel de vochtigheidsgraad wat omlaag...... :(
Citaat van: "suzuki-girl"Citaat van: "Steefke"ik meen gehoord te hebben dat het zondag een graad of 15 tot 17 wordt.
kijk das nu het weer wat ik moet hebben :twisted:
:stupid: van dit weer wordt je depri :? :( geloof dat ik een Ark ga bouwen :roll:
Citaat van: "Dwars"geloof dat ik een Ark ga bouwen :roll:
Ik heb nog diverse beesten die erop kunnen. :wink:
Citaat van: "Dwars"Citaat van: "suzuki-girl"Citaat van: "Steefke"ik meen gehoord te hebben dat het zondag een graad of 15 tot 17 wordt.
kijk das nu het weer wat ik moet hebben :twisted:
:stupid: van dit weer wordt je depri :? :( geloof dat ik een Ark ga bouwen :roll:
Je weet toch he? Na regen komt zonneschijn :wink:
Maar beetje slechte zin krijg ik hier ook van pfffff
Laat ons maar hopen op een lange warme zomer 8)
Zoek de verschillen? Ik zie er niet veel :P Veel plezier met je nieuwe aanwinst ;)
Citaat van: "suzuki-girl"Maar beetje slechte zin krijg ik hier ook van pfffff
Laat ons maar hopen op een lange warme zomer 8)
:yes6rs:
Veel plezier met de K7 :wink: 8)
Om mijn GSR een eigen look te geven begin ik langzaamaan om hem een beetje naar mijn smaak te pimpen.
net ff wat onderdelen besteld.
Die grote taartschep, die wordt ritueel verwijderd, en moet plaatsmaken voor:
(http://www.rizoma.com/images/immagini_catalogo/pop_up/PT404B.jpg)
Incl. knipperkes, alleen neem ik dan de zwarte uitvoering.
(http://www.rizoma.com/images/immagini_catalogo/pop_up/FR013.jpg)
Verder op het verlanglijstje:
Matzwart stuur, valblokjes, radiatorcover, en voor op vakantie iig een tankhoes 8)
Met andere woorden....nog ff sparen :wink:
pimper de pimp dat ziet er goed uit :wink:
Jep, krijgt ie een Fighter vutje van :lol:
ja :!: dan heb je tenminste iets mooi's van achter :mrgreen:
maarre... gaat 't niet sneller knipperen met ledjes ( dat zie wel eens vaker bij gepimpte brikken )
moet je weerstandjes ertussen zetten, of een relais dat dat aankan.. :wink:
Citaat van: "WhomBom"moet je weerstandjes ertussen zetten, of een relais dat dat aankan.. :wink:
Dat weet ik nog niet, mss een relais, anders weerstanden, moet ik ff navragen :wink:
Citaat van: "suzuki-girl"Citaat van: "WhomBom"moet je weerstandjes ertussen zetten, of een relais dat dat aankan.. :wink:
Dat weet ik nog niet, mss een relais, anders weerstanden, moet ik ff navragen :wink:
Krijg je standaard een relais voor...oude eruit, nieuwe erin en klaar..geen gezeur met weerstandje ertussen zetten..
Anders moet je zorgen dat je 21 watt per lamp haalt..hoe groot (klein) is het vermogen in Watt/VA van de nieuwe knippers..1 Watt of zo ?
Dan moet je weerstanden van +/- 9 á 10 Ohm ertussen frutsellen..per lampje..wel vermogensweerstanden gebruiken anders zijn ze zo weggeschnirkt..Met een relais is het makkelijker als je later toch weer andere leds wil..en qua montage tijd ook minder...
toch ?
Volgens Jolanda, is het bij suzuki niet te zeggen of je met een relais kan werken of dat je weerstanden moet gebruiken, iig van de GSR weten ze het zowieso nog niet, tis de eerste die deze leds krijgt :wink:
die zjwik krijg je bijna overal... ik heb toen bij tante louise zo'n relais gepakt, maar als ik het nog eens moest doen had ik weerstandjes gepakt :yes6rs:
Citaat van: "WhomBom"die zjwik krijg je bijna overal... ik heb toen bij tante louise zo'n relais gepakt, maar als ik het nog eens moest doen had ik weerstandjes gepakt :yes6rs:
met wat voor reden???
probeer dat mij eens uit te leggen zodat ik dat ook kan snappen :oops:
ik heb nu geen "turn" lampje meer in mn cockpit... als ik daar een peertje in duw krijg ik alarm licht :? dat zullen wss niet alle relais doen.. maar toch. En, zon universeel relais past natuurlijk nooit zo goed in de houder als t origineel.... :wink:
Volgens mij is deze toe te passen...
http://www.louis.de/_1062258044592826e19a6206a67e6b80de/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&artnr_gr=10033844&anzeige=0 bij Louis..
jaaa, dat is t onding :jack:
Nah, ik zie wel, neem aan dat Meneer Schepers geen kapitalen voor een relais of weerstandjes vraagt :wink:
Komt goed, eerst maar es wachten op de onderdelen, en kijken wat er allemaal bijzit :!:
zeg ik wil niet steuken maarre..... op die ketel van je zit toch garantie en sevice :!:
krijg je later geen gezever met claims als je iets op je soes zet wat niet af fabriek is gemonteerd ivm met je garanties.
ik ken daar in minder leuke verhalen :evil:
Citaat van: "BoxerQ"zeg ik wil niet steuken maarre..... op die ketel van je zit toch garantie en sevice :!:
krijg je later geen gezever met claims als je iets op je soes zet wat niet af fabriek is gemonteerd ivm met je garanties.
ik ken daar in minder leuke verhalen :evil:
:shock: zijn maar knipperkes, denk niet dat ze zich bij soes daar druk om gaan maken.
Ik ga de motor niet helemaal verbouwen :wink:
Citaat van: "suzuki-girl"Citaat van: "BoxerQ"zeg ik wil niet steuken maarre..... op die ketel van je zit toch garantie en sevice :!:
krijg je later geen gezever met claims als je iets op je soes zet wat niet af fabriek is gemonteerd ivm met je garanties.
ik ken daar in minder leuke verhalen :evil:
:shock: zijn maar knipperkes, denk niet dat ze zich bij soes daar druk om gaan maken.
Ik ga de motor niet helemaal verbouwen :wink:
niet om lempkes nee :wink: zolang je maar van de zekeringen/relais/en kalbelboom afblijft .
ik gooi maar wat in de groep hé :wink:
Mag je rustig in de groep gooien, vind ik helemaal geen probleem, graag zelfs, beetje meedenken kan nooit kwaad :!:
Ik kan me voorstellen dat als je idd het elektrisch systeem gaat verneuken, dat je dan iid problemen gaat krijgen met de garantie, op het elektrisch gebeuren.
Mr.Kawa gaat kijken of hij het zelf voor elkaar krijgt, zoniet laat ik het bij Scheepers erop zetten, dan heb ik wat dat betreft op die manier weer garantie :wink:
:mrgreen: dat het maar duidelijk is :lol:
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/20070424016.jpg)
is toch verkeerd geschreven??? :?
:mrgreen:
Citaat van: "Dwars"is toch verkeerd geschreven??? :?
:mrgreen:
eej zet jij je brilke es op!!!!!!!
En ut is nog wel in fluor ROZE :rofl:
(http://img258.imageshack.us/img258/4533/gefeliciteerdyx6.gif) (http://imageshack.us)
en hoop dat je een lekkere (http://img258.imageshack.us/img258/5198/taartman7tdys5.gif) (http://imageshack.us)
verrasings taart hebt gekregen
en natuurlijk nog vele gezonde jaren erbij
groetjes van ons!! ;)
ja idd, Ons Zoepzoekie meadje is jarig :D van harte :yes6rs:
Hopelijk leef je nog lang in de gloria :D
Van harte gefeliciteerd met je 31e verjaardag :worship-cool: :worship-cool:
Van harte gefeliciteerd.
Van harte gefeliciteerd :haildaking:
Van Harte Gefeliciteerd (http://techhelpers.net/e4u/drink/trink39.gif)
PROFICIAT!!!!!!!!!!!
Citaat van: Joepie1958 op 07 september, 2007, 19:38:05
Hopelijk leef je nog lang in de gloria :D
Van harte gefeliciteerd met je 31e verjaardag :worship-cool: :worship-cool:
:shock:
meen je dat nou :-X
:mrgreen:
Thanx allemaal,
Oke geen 31 meer, maar je bent zo oud als je je voelt, in mijn geval dus 18+ :lol:
en Zum Wohl
(http://img120.imageshack.us/img120/3980/schwarzwald07068td0.jpg) (http://imageshack.us)
Citaat van: suzuki-girl op 07 september, 2007, 21:17:16
Thanx allemaal,
Oke geen 31 meer, maar je bent zo oud als je je voelt, in mijn geval dus 18+ :lol:
en Zum Wohl
(http://img120.imageshack.us/img120/3980/schwarzwald07068td0.jpg) (http://imageshack.us)
Hartelijk gefeliciteerd...ben je weer even JONG als mij geloof ik... :D
Auch van mich van harte gefeliciteerd
:haildaking:
Ne gelukkige felicitaart
Beter laat dan nooit, ook van mijn kant Hartelijk Gefeliciteerd met je 18+ :yeah:
Hey, hoe is het eigenlijk verer gegaan met die "pimp-werkzaamheden"?
Heb je ergens nog wat up to date pics staan of zo? Nu ik officieel fan van
dit type motor ben geworden ben ik zeer benieuwd naar alles wat ik er over
te horen en zien kan krijgen :yes6rs: Heb je de orginele uitlaatjes nog eronder?
Enig idee hoe snel hij van 0 tot 100 zou moeten kunnen (op papier ;)), kan ik
nergens vinden en dat soort dingen vindt ik wel grappig om te weten. 0 - 200
ben ik ook benieuwd heen... Snap wel dat dat verder niks uitmaakt, maar goed,
ze zullen het wel ergens hebben gezet lijkt mij :dunno:
Vertel vertel :mrgreen:
Kijk maar es naar dit filmke, dan zie je waar de GSR toe in staat is :mrgreen:
GSX-R loopt mss iets uit met weg acceleren, maar de GSR haalt hem gewoon weer netjes bij :yes6rs:
2 blokken, bijna identiek, alleen is die van de GSR wat teruggezet, maar maakt kwa prestaties heel erg weinig uit, ik durf zelfs te beweren dat de GSR een breder toerenbereik heeft. (mja ik ben niet technisch, en kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten).
Welk toerental je ook rijdt, welke versnelling, dat maakt niet uit, gas open en dan is ie er ook meteen.
De injectie werkt feilloos. (alleen bij heel langzaam rijden soms wat stokkend)
Zelf geef je al aan dat de GSX-R in de hoge toeren niet lekker op pakt, nou ik kan je vertellen de GSR blijft maar doorgaan, je trekt hem zo in ene keer en zonder hapering gewoon door tot in de begrenzer.
http://www.youtube.com/v/267Z_pLlPkw&hl=en
van 0 tot 100.... geen flauw idee, mss eens leuk om te klokken :mrgreen:
Op het moment heb ik ff niks meer verandert, kuipje is er wel weer van af gehaald, want ik vond het lelijk.
De uitlaatjes staan nog hoog op het verlanglijstje, net zoals de radiatorcover, het zwarte stuur, en de buddyseatcover....Maar ja we hebben hier 2 motoren staan, en dus is het kwestie van de eurootjes ff netjes verdelen :?
Op het moment is de GSR echt mijn motor.
Ik zou dus echt niet weten wat ik anders zou moeten kiezen, er is geen motor die ik dus als vervanging zou kunnen bedenken, er is altijd wel iets dat mij niet bevalt, en bij de GSR bevalt me het gehele pakketje gewoon.
Op het eerst moment dat ik er mee gereden heb (proefritje bij Motoshop), tot nu toe, is en blijft het mijn "vriendje"... :yes6rs:
En zou je aan het denken zijn om er ook een aan te schaffen:
Kijk eens op Mobile.de, daar staan er voor niet te veel geld een aantal ;)
Mischien vind je hier een antwoord...met een beetje verbeelding kunnen jullie ook wel een woordje spaans :mrgreen:
Caratteristiche tecniche - Suzuki GSR 600
Dimensioni e pesi
Lunghezza 2.090 mm
Larghezza 775 mm
Altezza 1.075 mm
Altezza della sella 785 mm
Altezza minima da terra 130 mm
Altezza delle pedane mm
Interasse 1.400 mm
Peso a vuoto 183 kg
Capacità serbatoio 16,5 l
Meccanica
Tipo motore 4 tempi, 4 cilindri in linea
Cilindrata 599 cc
Alesaggio 67,0 mm
Corsa 42,5 mm
Raffreddamento a liquido
Distribuzione DOHC, 4 valvole per cilindro
Potenza 72 Kw (98 CV) a 12.000 - Coppia 64,7 Nm a 9600 giri/min
Alimentazione iniezione elettronica SDTV
Accensione elettronica transistorizzata
Frizione multidisco a bagno d'olio
Cambio 6 marce ad ingranaggio costante
Trasmissione a catena
Avviamento elettrico
Ciclistica
Telaio a doppia trave in lega d'alluminio
Sospensioni anteriori Forcella telescopica 43 mm regolabile
Sospensioni posteriori Focellone oscillabile con leveraggio progressivo, mono ammortizzatore idraulico regolabile
Freno anteriore doppio freno a disco da 310 mm
Freno posteriore freno a disco singolo da 240 mm
Pneumatici anteriore: 120/70-ZR-17 - posteriore: 180/55-ZR-17
Prestazioni dichiarate
Velocità massima 230 km/h
Accelerazione 0-100 km/h: 3.8 - 4.0 sec sec
Consumo 21 km/l ciclo misto - 11 km/l massima potenza
Hahaha dat filmpje had ik ook al gevonden en maakte me niet bepaald minder enthausiast zullen we maar zeggen :mrgreen:. Voor de rest heb ik al zo'n beetje ieder GSR filmpje gezien dat er te vinden is. Als ik iets leuk vind wil ik er zo veel mogelijk van zien hahaha...
Volgend dat stuk van FZ zou hij binnen de 4 sec op de 100 moeten zitten. Had toch eigenlijk 3,5sec verwacht. Nee, nu valt hij echt af :schater: Yeah right!!! Ik acht op dit moment de kans zeer groot dat ik binnen n jaar de trotse bezitter van zo'n prachtmachientje ben :yes6rs:
Nov. studeer ik af dus dat bied perspectief hoop ik.
af studeren?? Ik hoor Feestje?? :mrgreen:
Citaat van: Dwars® op 27 mei, 2008, 07:32:25
af studeren?? Ik hoor Feestje?? :mrgreen:
Jij hoort ook alleen maar wat je horen wil :schater:
Maar wie weet :dunno:
Citaat van: Suzuki-Girl© op 26 mei, 2008, 15:42:03
Kijk maar es naar dit filmke, dan zie je waar de GSR toe in staat is :mrgreen:
GSX-R loopt mss iets uit met weg acceleren, maar de GSR haalt hem gewoon weer netjes bij :yes6rs:
2 blokken, bijna identiek, alleen is die van de GSR wat teruggezet, maar maakt kwa prestaties heel erg weinig uit, ik durf zelfs te beweren dat de GSR een breder toerenbereik heeft. (mja ik ben niet technisch, en kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten).
Welk toerental je ook rijdt, welke versnelling, dat maakt niet uit, gas open en dan is ie er ook meteen.
De injectie werkt feilloos. (alleen bij heel langzaam rijden soms wat stokkend)
Zelf geef je al aan dat de GSX-R in de hoge toeren niet lekker op pakt, nou ik kan je vertellen de GSR blijft maar doorgaan, je trekt hem zo in ene keer en zonder hapering gewoon door tot in de begrenzer.
http://www.youtube.com/v/267Z_pLlPkw&hl=en
van 0 tot 100.... geen flauw idee, mss eens leuk om te klokken :mrgreen:
Op het moment heb ik ff niks meer verandert, kuipje is er wel weer van af gehaald, want ik vond het lelijk.
De uitlaatjes staan nog hoog op het verlanglijstje, net zoals de radiatorcover, het zwarte stuur, en de buddyseatcover....Maar ja we hebben hier 2 motoren staan, en dus is het kwestie van de eurootjes ff netjes verdelen :?
Op het moment is de GSR echt mijn motor.
Ik zou dus echt niet weten wat ik anders zou moeten kiezen, er is geen motor die ik dus als vervanging zou kunnen bedenken, er is altijd wel iets dat mij niet bevalt, en bij de GSR bevalt me het gehele pakketje gewoon.
Op het eerst moment dat ik er mee gereden heb (proefritje bij Motoshop), tot nu toe, is en blijft het mijn "vriendje"... :yes6rs:
En zou je aan het denken zijn om er ook een aan te schaffen:
Kijk eens op Mobile.de, daar staan er voor niet te veel geld een aantal ;)
ieder zijn ding natuurlijk. Mijn eerste indruk van de GSR was ook "wauw" en ook een kort ritje was leuk erop.
Het toerenbereik is idd breder dan de GSX-R en daarom wat minder in de pkaas. een goede match volgens mij.
Ik val ook voor motoren met een breder toerenbereik. de zogehete koppelkanonnen zoals ze omschreven worden. De XJR1200/1300 de bandit1200 de GSX (zonder de R)1400 zijn zo van die machientjes waarop ik al eens heb mogen rijden en nog steeds onder indruk ben en zeker van de GSX1400. De GSR heb ik ook op gereden maar viel voor mij een beetje tegen kwa prestatie.
Enkele gegevens:
GSX1400 106HP/6800r:126NM/5000r
GSR600 98hp/12000r:64.7/9600r
XJR1200 98HP/8000r:91.2Nm/6000r
XJR1300 106HP/8000:104.7Nm/6000r
Bandit1200 98HP/8500:92Nm/6500r
Kwa looks zou ik ook voor de GSR gaan en de 2e keus de XJR met een zwart motorblok...hou niet zo van die blinkende onderdelen :cool: Kwa prestatie kies ik voor een groter motorinhoud met wat meer koppel.
De GSR is kwa prestatie gelijk aan (zelfs een beetje minder) wat ik nu heb..de FZ750 107HP/10500r:81.4/8000
Stuurt bijna net zo makkelijk maar de FZ is wat kilo's meer.
Maar nogmaals...kwa looks zou ik voor de GSR gaan..
Je vergeet...
B-KING1300 184HP/9800r:146NM/7200r
:worship-cool: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :worship-cool:
Citaat van: Herr Tod op 28 mei, 2008, 02:33:56
Je vergeet...
B-KING1300 184HP/9800r:146NM/7200r
:worship-cool: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :worship-cool:
Binnenkort staat ie ook in het lijstje, maar heb er nu nog geen ritje mee gehad dus kan ik niet beoordelen. De gegevens zijn idd goed hoog. Een absolute topper in zijn klasse. Nadeel is wel: je krijgt van die lange armen als je steeds hard optrekt.. :mrgreen:
CiteerGSX1400 106HP/6800r:126NM/5000r
GSR600 98hp/12000r:64.7/9600r
XJR1200 98HP/8000r:91.2Nm/6000r
XJR1300 106HP/8000:104.7Nm/6000r
Bandit1200 98HP/8500:92Nm/6500r
Dit kan je ook niet gaan vergelijken, dit zijn allemaal zwaardere motoren, meer CCtjes... :roll:
ja vanzelf dat die dan ook wat meer PKtjes en meer koppel hebben... :?
Dit is een rijtje waar ipv de GSR de Bking in hoort :yes6rs:
CiteerB-KING1300 184HP/9800r:146NM/7200r
en die beats them all :yes6rs: :cool: :cool:
klopt helemaal SG...is geen vergelijking :mrgreen: maar er werd gezegd dat de GSR zo'n goed koppel heeft en zo...als je een goed koppel wilt met veel vermogen moet je idd de B-King kopen.
Ik wilde iig alleen maar zeggen dat er wel meerdere motoren zijn met een goed en veel beter koppel en vermogen dan de GSR...rij daar maar es op dan vind je de GSR een watje om te rijden.
Kom je vanzelf weer op het verhaal "damesmotor" (jah ik weet dat er ook veel jongens en mannen op een GSR rijden en dat de term damesmotor eigenlijk niet gebruikt mag worden. Ik weet ook dat voor vele de motor een verlengstuk van ... is) Damesmotor is niet eens een nederlands woord volgens mij.. De definitie lijkt op: Lichte motor die makkelijk stuurt en goed hanteerbaar is, like de GSR dus..
Hey Fz,
Ik ken jou en je rijstijl natuurlijk niet, maar je maakt mij niet wijs dat die fz een partij voor een GSR is,
denk dat je hem in de bochten kwijt bent :yes6rs:. Geen idee of die FZ te vergelijken is met mn VFR
omdat dat ook een oudere motor met 750cc is :dunno:. Want wat ik wel weet is dat ik na een dik half
uur op die GSR gereden te hebben ik mezelf daarmee weg zou rijden wanneer ik tegen mezelf op de VFR
kon rijden. Beetje slechte zin, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel ;)
Jammer dat ik nu geen GSR kan betalen, anders konden we het eens proberen :mrgreen:
Ron, ik heb bewust voor die GSR gekozen, ik hoef geen zwaar paard te hebben, want dat zou voor mij alleen maar aanvoelen als een knol tussen de benen, lomp en zwaar.
Ik heb een andere bouw dan de meeste mannen (en gelukkig ook veel vrouwen) :mrgreen:
Dus ik kies in een segment waar ik het beste mee vooruit kan.
een 1200 of een 1300 zoals de B king zijn gewoon niet voor mij bedoelt. :?
Lullig maar gewoon waar.
Wat ik met de GSR voor elkaar krijg, zou me wss niet lukken met de B King of een andere zwaardere motor.
Fysiek haal ik dat niet ben ik bang.. tsja een meisje he. :oops:
Maar er zijn ook mannen die liever een wat lichtere motor hebben die mss wat minder vermogen heeft, maar door zijn gewicht wel beter te handelen, dus einde van het verhaaltje: wel in een groep met dikke motoren mee kunnen. of ze gewoon wegrijden :yes6rs:
Ik rij dan liever soepel op een lichtere motor dan stuntelig de bochten om op een zwaar geval, dat ik niet fatsoenlijk kan hanteren.
En laten we eerlijk zijn, (en er zijn hier op MFL mensen die dat kunnen beamen) met de GSR kom ik gewoon lekker uit de voeten, en als ik wil best met de "grote jongens" mee... af en toe :mrgreen:
Ben het helemaal met je eens suzuki-girl! Groter is niet altijd beter ;) !Heb zelf een cbr 600 (170 kg)en zo'n lichtere motor rijd geweldig alles gaat veel soepeler, ik heb er betere controle over en kunt er leuker mee spelen in de bochten, aangezien ik zelf 79 kilo weeg kan ik veel meer met gewicht gaan spelen dan op een motor van 250 kilo ! Ja oke een wielie maken is bijna niet te doen en gaat veel gemakkelijker op een 900 cc of meer maja das ook niet mijn ding! en met zo'n 600tje haal je met gemak 280 km/h op duitse autobaan , lijkt me hard genoeg gaan. Benzine verbruik licht een stuk lager en kan me vrienden prima bijhouden zelf een zx-9r .
gsr nog niet geprobeert maar ziet er goed uit op filmje :cool:
is ook goed dat je kiest voor een motor die bij je past, en verstandig ook. Ik zeg ook helemaal niks over je keuze of zo. Wat ik alleen maar wilde aanmerken is dat er meer is dan de GSR en er best veel vergelijkend materiaal is...
Of de FZ een partij is voor de GSR..ligt ook aan de rijder en de ervaring met de motor. Ik haal nog lang niet alles uit de FZ, kan nog veel platter in de bochten, kan nog veel beter en tijdiger schakelen en zo maar dat is een kwestie van ervaring.... en ik heb helaas weinig tijd om die op te doen. Heb idd wel al gereden met twee GSR rijders, R1 en R6 rijder en kan wel vertellen dat we makkelijk elkaar konden bijbenen...alleen op rechte stukken ging de R1 voorop..
De ene keer was de GSR rapper na de bocht en de andere keer nam ik de voorsprong. Ook dat had meer met de ervaring,durf en roekeloosheid van de bestuurders te maken dan met het kunnen van de motoren..
Tot slot: Het is nooit mijn bedoeling geweest om de GSR af te kraken of negatief erover te spreken of zo....maar ophemelen doe ik m ook niet, zeker na mijn ritje erop waarvan ik meer verwacht had..
@ FZ Ieder zijn ding he :yes6rs: :thumbsup:
Verwachtingen veroorzaken soms teleurstellingen ;) Ik had eigenlijk geen
verwachtingen en was dus zeer blij verrast. Maar goed, wil niet zeggen
dat iedereen er zo over denkt natuurlijk. :dunno:
Ik ga maar eens slapen en ben nog steeds jaloers op je Suzuki-Girl!! :mrgreen:
Ik ben nu zeer benieuwd naar het volgende...
Ik neem aan dat je ook wel eens op de Z1000 van Mr. Kawa hebt gereden, of niet?
Hoe bevalt dat, zijn er vergelijkingen, of juist enorme verschillen? En wat vind Mr. Kawa
van de GSR?
Dit omdat ik de Z1000 ook zeer mooi vind!! Moet er maar eens een proefrit op gaan maken
deze zomer. Maar goed, op dit moment ben ik al eens heel benieuwd naar jullie bevindingen.
(of die van iemand anders als die er zijn ;))
Tuurlijk heb ik wel eens op de Z1000 gereden :yes6rs:
Het enige voor mij direct merkbare verschil: accelleratievermogen, maar ja het is dan ook een 1000.
Maar daarentegen kan ik de GSR heel ver de toeren in jagen voordat hij in de begrenzer slaat, zodat ik hem gewoon netjes kan bijhouden.
De Z stuurt ook als een mes door de boter, ligt ook goed op de weg.
mijn mening: allebei zeer handelbare motoren, met een zeer hoog fun gehalte ;)
En zeer zeker een optie voor de toekomst die Z1000.
Mr.Kawa vind de GSR ook lekker rijden, maar heeft er eigenlijk niet voldoende kilometers mee gemaakt om daar echt een goed oordeel over te vellen. ;)
Klinkt interessant, moet ik daar ook maar eens een ritje op gaan maken :mrgreen:
Thnx :thumbsup:
Citaat van: Yvil op 12 juni, 2008, 15:47:14
Klinkt interessant, moet ik daar ook maar eens een ritje op gaan maken :mrgreen:
Thnx :thumbsup:
Zou ik zeker doen :yes6rs:
Hoe meer proefritten des te beter je een goeie keuze kan maken straks als je een nieuwe fiets koopt ;)
En weer helemaal per ongeluk
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/00036441414141426067a.jpg)
met excuses voor de slechte fotokwaliteit :lol:
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/Foto093.jpg)
(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/Foto093.jpg)
Dit keer bouwjaar 2008 met ABS, en 2850 km op de teller :yes6rs: :cool:
Dus ipv een nieuw voorbandje op mijn GRS, een hele andere GSR :oops:
Morgen kan ik hem ophalen, en mijn "oude" GSR staat al bij Motoport in Echt.
Had dat eerder gezegt... ik heb net een nieuwe voorband :D had je ook voor me kunnen inruilen! :lol:
Haha, was eigenlijk ook weer niet de bedoeling geweest, maar iig spaar ik die voorband uit :-X :oops:
duh :shock:, 2e keer al geloof. Gaat voor nw sloffen en komt met een nw brommert thuis :cool:.
Mooi hoor, hou um heel :yes6rs:
;)
Proficiat met je nieuwe bike :worship-cool:
Proficiat met de upgrade!!
Enig idee wat je "oude" moet gaan kosten?
En hoeveel had die gelopen?
Sas is aan het lessen dus ik begin langzaam rond te kijken :mrgreen:
Citaat van: Yvil op 02 juni, 2009, 21:25:55
Proficiat met de upgrade!!
Enig idee wat je "oude" moet gaan kosten?
En hoeveel had die gelopen?
Sas is aan het lessen dus ik begin langzaam rond te kijken :mrgreen:
Ik zou het niet durven zeggen wat die gaat kosten.
hou de website van de motoport in de gaten zou ik zeggen
Hij had 15 000 km gelopen ongeveer ;)
Citaat van: Suzuki-Girl© op 02 juni, 2009, 21:40:35
Citaat van: Yvil op 02 juni, 2009, 21:25:55
Proficiat met de upgrade!!
Enig idee wat je "oude" moet gaan kosten?
En hoeveel had die gelopen?
Sas is aan het lessen dus ik begin langzaam rond te kijken :mrgreen:
Ik zou het niet durven zeggen wat die gaat kosten.
hou de website van de motoport in de gaten zou ik zeggen
Hij had 15 000 km gelopen ongeveer ;)
Thnx, zal ik zeker doen.
Mooie bike!! Het weekend ermee naar de eifel in, naar stefan(voghthof) toch?????
veul plezeer der mit ;) :yes6rs:
Nette fiets!!
Hou em heel
Mooie motor , veel plezier ermee
is ie kwa uiterlijk veel anders als je huidige ?
Mooie fiets SG, tot volgend jaar :mrgreen: als je weer wat nieuws hebt....
Citaat van: YZF_Ron op 03 juni, 2009, 17:32:17
is ie kwa uiterlijk veel anders als je huidige ?
Mooie fiets SG, tot volgend jaar :mrgreen: als je weer wat nieuws hebt....
Is weer een klein beetje anders dan mijn vorige (die overigens al in de showroom staat bij Motoport).
Vooral veel zwarter :twisted:
enne.. volgend jaar?? dat valt nog te bezien, nu zijn er ook 2 jaar overheen gegaan, dus dat valt nog mee :mrgreen:
Veel plezier en veilige kilometers er mee. :yes6rs:
dank jullie allemaal, ik zal er voorzichtig mee zijn.
alez, ben weg ff rondje proefrijden :cool:
veel plezier ermee
Het rijdt heerlijk, niet anders verwacht eigenlijk, maar toch merk ik wel wat verschillen.
Blok lijkt net wat soepeler te lopen, remmen zijn wat bijteriger, zitpositie is net een tikkie anders.
Leek allemaal net wat makkelijker te gaan... mss inbeelding, mss omdat het een jonger exemplaar is.. ik weet het niet :dunno:
ja had ik ook altijd met een jonger exemplaar :rofl:
:mrgreen: of verwar ik nou weer wat?
Heel veel plezier toegewenst.
Citaat van: Dwars® op 03 juni, 2009, 21:25:16
ja had ik ook altijd met een jonger exemplaar :rofl:
:mrgreen: of verwar ik nou weer wat?
:schater: :schater:
vandaag bij nadere inspectie erachter gekomen waarom ik het een andere "zit" vond, blijkt het stuur verhoogd te zijn.
Was mij nog niet eens opgevallen. :oops:
Ik heb contact met de vorige eigenaar opgenomen of er nog andere zaken waren die hij aangepast had.
Blijkt dat hij de voorveer had aangepast, en zo hoog mogelijk had gezet, en dat de motor afgesteld is om het het aan en uitgevoel die de injectie geeft weg te werken, blok levert nu 1 pktje meer. :rofl:
De uitdraai van de testbank had hij wss ook nog, en ik mocht even langskomen zodat hij voor mij de stuurverhogers er tussenuit zou halen.
Hij had de originele bouten nog thuis liggen.
Motor blijkt echt super onderhouden te zijn, en een winterdag in de garage gebleven te zijn.
Wel fijn als blijkt dat je iets koopt, en dat de vorige eigenaar er zo netjes mee omgesprongen is. :worship-cool:
Veel plezier met de nieuwe motor.
Ziet er mooi uit. :thumbsup:
Ja wie had dat gedacht...
Mijn nieuwe Ride:
Zaterdag gekocht, Honda CBR600F2 bouwjaar 1991.
Amerikaans model :cool:
(http://94.100.118.206/1282000001-1282050000/1282007401-1282007500/1282007423_5_rp48.jpeg)
En als Suzuki-Girl kun je nu eenmaal niet honda rijden.
Vandaar dat ik eens voor een passendere naam gedacht heb.
En ik hoefde natuurlijk niet lang te denken :oops:
B van Black, en Witch spreekt voor zich.
Ik ben er weer :yes6rs:
back in the sadle , welkom terug :cool:
Knappe CBR :yes6rs:
Nice!! :yes6rs:
hou um heel, vanwaar deze keuze? Bedoel niet echt een damesbrommert?
Mooi machientje, hou hem heel en netjes tussen de lijntjes.
En natuurlijk heeeeeeel veeeeeeeeel plezier ermee, voor heeel veeeeel jaren.
Citaat van: Dwars® op 21 april, 2011, 19:52:42
hou um heel, vanwaar deze keuze? Bedoel niet echt een damesbrommert?
suzuki girl is ook niet een echte dame he :-X ze is B-witcht zegt genoeg toch :twisted: :twisted:
stoere motor nic.
Citaat van: Dwars® op 21 april, 2011, 19:52:42
hou um heel, vanwaar deze keuze? Bedoel niet echt een damesbrommert?
Waarom deze keuze?
Ik kreeg de tip van Dave van Bikes Unlimited, dat deze motor tegen een leuke prijs te krijgen was.
Ik ben gaan kijken en beviel meteen goed.
Ziet er goed uit voor zijn leeftijd en technisch ook in orde.
Dat het geen meisjesbrommert is..... dat werd tijd :mrgreen:
Nu ik een aantal dagen ermee aan het rijden ben, kan ik niet anders concluderen dat ik al veel eerder aan de sportmotor had gemoeten.
Is toch net wat meer mijn ding geloof ik :yes6rs:
:laughing49so: :thumbsup:
Honda-girl veel plezier met je nieuwe aanwinst
Mooie fiets!
Welkom thuis N. ! :cool:
Inderdaad een net ding. Die GSR was op zich toch ook wel een redelijk sportieve motor ondanks dat het een naked was.
Maar het was inderdaad wel een beetje een meisjesbrommer. Deze heeft wat dat betreft iets meer aanzien.