Hoofdmenu

monoshock reviseren

Gestart door The Dominator, 12 september, 2005, 15:29:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Desmo-devil

Een 900 supersport en een 750 Monster

Hakinnen

Citaat van: "Desmo-devil"Een 900 supersport en een 750 Monster

Ah,.....Desmo Due's...tof.

Fijne fietsen  die twee-kleppers,heb ook eens een 900SS gehad en daar erg veel plezier mee gehad.  ze zijn bovendien wat voordeliger in onderhoud als de Desmo-Quatro's (rij nu een "circuit-only" 748SP)


:wink:

The Dominator

vandaag dus een nieuwe shock van BITUBO besteld bij onze "suspension-dude" HAKKINEN daar standaard shock dus nulkommaniks aan in te stellen was en ook rijp voor de sloop

nu maar afwachten dat die itakken m een beetje snel in elkaar kunnen zetten.....  :)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

:shock:  sow heej........... een echte BLING-BLING shock op je Nator!  8)

ik zou de ouwe shock nog maar ff niet weggooien, dan kun je die er weer onder zetten als het dievengilde je van dat mooie apparaat af helpt!
Die trilplaat laten ze toch wel staan c.q.liggen :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke":shock:  sow heej........... een echte BLING-BLING shock op je Nator!  8)

ik zou de ouwe shock nog maar ff niet weggooien, dan kun je die er weer onder zetten als het dievengilde je van dat mooie apparaat af helpt!
Die trilplaat laten ze toch wel staan c.q.liggen :mrgreen:

die willen ze helemaal niet hebben (ja oke,nu misschien met die blingblingshock erop wel maar zeg nu zelf, zou jij gezien willen worden op een vuurrode bike met gouden velgen???
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "hayasjeelski"vandaag dus een nieuwe shock van BITUBO besteld bij onze "suspension-dude" HAKKINEN daar standaard shock dus nulkommaniks aan in te stellen was en ook rijp voor de sloop

nu maar afwachten dat die itakken m een beetje snel in elkaar kunnen zetten.....  :)

Si,..heb net gemaild met Responsabile Bitubo e commerciale,

Dit was zijn antwoordt:

"Stefano,.....Grazi,..Ammortizzatore monocamera compensato a gas pressurizzato (Azoto),Hayaseelki's Dominatore con pistone separatore olio/gas, é 1985 Fiat Ritmo bruno. Corpo ammortizzatore e stelo in acciao altoresistenziale trattato, testine superiore ed inferiore in lega di alluminio ricavato dal pieno CNC.  interasse, precarico molla con ghiera micrometrica, estensione"

Met andere woorden.

Bedankt voor je bestelling voor Hayaseelski's Dominator.
We zijn naarstig op zoek naar een vaalbruine 1985 Fiat Ritmo, we slopen daar een shock onderuit, verven die "bitubo-rosso". plakken er een "dominator-bitubo stickerke" op en sturen het hele zooitje op naar jouw.  Met een beetje geluk past ie zo onder de dominator en merkt hayaseelksi het verschil niet! :shock:  :shock:  :wink:  :wink:

Alé, ben benieuwd... :wink:

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"

Bedankt voor je bestelling voor Hayaseelski's Dominator.
We zijn naarstig op zoek naar een vaalbruine 1985 Fiat Ritmo, we slopen daar een shock onderuit, verven die "bitubo-rosso". plakken er een "dominator-bitubo stickerke" op en sturen het hele zooitje op naar jouw.  Met een beetje geluk past ie zo onder de dominator en merkt hayaseelksi het verschil niet! :shock:  :shock:  :wink:  :wink:

Alé, ben benieuwd... :wink:

de werkzaamheden zijn begonnen voor en achtertrein gaan deze week uit elkaar en hopenlijk komt deze week ook de felbegeerde Ritmoshock binnen............ zodat ik eind van de week weer eens kan gaan tuffen met een "geveerde"  dominator

enige wat ik van Hakkinnen steeds te horen kijg is : heel technisch verhaal, maar t komt goed dus wacht ik effe rustig af.......  :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Hakinnen"

Bedankt voor je bestelling voor Hayaseelski's Dominator.
We zijn naarstig op zoek naar een vaalbruine 1985 Fiat Ritmo, we slopen daar een shock onderuit, verven die "bitubo-rosso". plakken er een "dominator-bitubo stickerke" op en sturen het hele zooitje op naar jouw.  Met een beetje geluk past ie zo onder de dominator en merkt hayaseelksi het verschil niet! :shock:  :shock:  :wink:  :wink:

Alé, ben benieuwd... :wink:

de werkzaamheden zijn begonnen voor en achtertrein gaan deze week uit elkaar en hopenlijk komt deze week ook de felbegeerde Ritmoshock binnen............ zodat ik eind van de week weer eens kan gaan tuffen met een "geveerde"  dominator

enige wat ik van Hakkinnen steeds te horen kijg is : heel technisch verhaal, maar t komt goed dus wacht ik effe rustig af.......  :mrgreen:

Zoals gezegd...komt goed.. ;)

http://www.bitubo-raceservice.nl/p42.html


Hopelijk eind vd week idd

Dr. A.

is die nw Shockabsorber een beetje snel in te stellen op wisselend duo-gebruik??  :twisted: is voor die jong van levensbelang :mrgreen:
otor Forum Limburg Ghost

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"

Zoals gezegd...komt goed.. ;)

http://www.bitubo-raceservice.nl/p42.html


Hopelijk eind vd week idd


ziet er goed uit Stef!! komt goed!
net het verlossende mailtje gekregen, de shock is binnen en is al gemonteerd! straks maar weer snel naar limoland om um op te pikken!
(en weer te gaan bochtjes pakken) :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Ennuh...........Domiracer?

Bochtjes gereden inmiddels?

Tell me...........wat vindt je ervan?  Tevreden?  voorvork ook stug genoeg nu voor je?



:wink:

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"Ennuh...........Domiracer?

Bochtjes gereden inmiddels?

Tell me...........wat vindt je ervan?  Tevreden?  voorvork ook stug genoeg nu voor je?



:wink:

jow, bitubudude,

gaat errug lekker hoor!!! raakte alleen bij spoorovergang beatrixhaven met 80 t voorspatbord met t lampie maar voor de rest gaat ie super!!!
heb nog niet echt kunnen "raggen" maar laten we hopen dat dat volgend weekend komt, nu eerst effe voorbereiden op italia!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"Ennuh...........Domiracer?

Bochtjes gereden inmiddels?

Tell me...........wat vindt je ervan?  Tevreden?  voorvork ook stug genoeg nu voor je?



:wink:

gister dus een ritje van 180km door de eiffel en een stukje belsj gedaan en moet zeggen dat t ondanks de mist in mn hoofd en de laaghangende zon toch erg lekker gaat hoor... kan niet zeggen dat voorvork te zacht is, misschien komende week eens "fris" gaan raggen. wel voorspanning van achtershock wat hoger gezet (ook vanwege montage broodtrommel)

dus ik is een tevreden mens (maarja dat wist je al)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

TTigertje

Enne hoe staat het ermee????

Heb je nog locktight nodig gehad om die abortuskoffer te verzegelen :lol: ?

Of ben je een tevreden mens........ :wink:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.