Pierfransesco Chili

Gestart door DeWitte, 13 januari, 2009, 18:17:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

verhaaltje over Chili

Er gingen tijdens de Nations GP van Misano 33 rijders van start. Toen de wedstrijd net op gang geschoten werd begon het te regenen, de piloten drongen aan op een extra regentraining, maar dit werd geweigerd. Eddie Lawson, Mick Doohan, Kevin Schwantz, Randy Mamola, Freddy Spencer, Wayne Rainey en Ron Haslam, weigerden te starten in de regen. Misano stond in 1989 niet echt bekend als veilig tijdens regen. Pierfrancesco Chili trok zich van al die heisa geen reet aan en startte, wat hem niet in dank werd afgenomen. Met vier rijders die over de eindstreep reden was Chili's eerste GP overwinning eentje in mineur. Sinds dit voorval is Chili de stempel als randdebiel/koppig eikeltje, nooit meer kwijtgespeeld.......

Nations GP Misano Filmke  :yes6rs:

http://en.wikipedia.org/wiki/Pierfrancesco_Chili   ;)



bron twoweelsblog en wikipedia
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

#1
foutje :oops:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Herr Tod

Pfffff.... die highsider na de herstart. Dat zijn van die 'dat gaat echt nergens meer over' crashes. Zoals die daar rond reden reed ik in het Schwarzwald toen een cm water op de weg lag en het zicht 20 meter was vanwege de mist, max hellingshoek 25 graden. Dat is toch geen race :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Bakkertjedeeg

Citaat van: Herr Tod op 13 januari, 2009, 21:00:54
Zoals die daar rond reden reed ik in het Schwarzwald toen een cm water op de weg lag en het zicht 20 meter was vanwege de mist, max hellingshoek 25 graden.
Eddie Lawson, Mick Doohan, Kevin Schwantz, Herr Tod, Randy Mamola, Freddy Spencer, Wayne Rainey en Ron Haslam....... :schater:

DeWitte

ik zei al niks :lol: sorry Q waar jij jezelf mee vergelijkt is belachelijk  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Dat zeg ik toch niet :rofl: Auw kut man je kent me toch al wat langer :roll: Ik zeg dat het in beide gevallen nergens over gaat.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Citaat van: Herr Tod op 13 januari, 2009, 21:00:54
Zoals die daar rond reden reed ik in het Schwarzwald toen een cm water op de weg lag en het zicht 20 meter was vanwege de mist, max hellingshoek 25 graden. Dat is toch geen race :roll:

Citaat van: Bakkertjedeeg op 14 januari, 2009, 07:49:26
Eddie Lawson, Mick Doohan, Kevin Schwantz, Herr Tod, Randy Mamola, Freddy Spencer, Wayne Rainey en Ron Haslam....... :schater:

Citaat van: Dwars® op 14 januari, 2009, 09:00:44
ik zei al niks :lol: sorry Q waar jij jezelf mee vergelijkt is belachelijk  :yes6rs:

Ehm.. die reden daar toen toch niet (op dat filmpje) ?
Dat was toch alleen Chili en wat stakkers ?  Daarom heeft ie ook gewonnen begrijp ik. :dunno:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.