Hoofdmenu

garmin basecamp

Gestart door De Sjeng, 16 februari, 2013, 21:00:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toledo

#15
Handleiding van de zumo 210 , staat gewoon op internet in pdf bestand
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

De Sjeng

#16
Citaat van: Toledo op 17 februari, 2013, 17:57:25
Handleiding van de zumo 210 , staat gewoon op internet in pdf bestand

Handleiding had ik ook. Staan veel verwijzingen in naar andere pagina's, en uiteindelijk weet je nog niet wat je moet weten.

Wat ik mij afvraag? zijn er geen andere, mogelijk betere manieren om routes uit te zetten??
Persoonlijk vind ik Tyre het meest handige, eenvoudige. Echter deze herkend de kleine wegen niet(veld/grind wegen) en zal je dus vaak de grote wegen op sturen.
Basecamp(mapsource) is eens stuk moeilijker, en men moet meer handelingen uitvoeren voor het zelfde resultaat(t.o Tyre) daarbij viel mij op dat op basecamp kaart wegen zoals slingerwegen, als rechte wegen worden afgebeeld. Wat routes uitzetten bemoeilijkt
God Forgives, I Don't

Mounty

basecamp bestaat al langer, kun je ook naast mapsource gebruiken, de kaarten kun je ook in mapsource gebruiken zover ik weet
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

De Sjeng

Bericht gehad van Michel van Hagen, mede ontwikkelaar van Tyre. Op de vraag of het mogelijk was om in tyre ook de kleine wegen te selecteren (zand, grind/veldwegen enz)

Citaat van: Michel van Hagen op 17 februari, 2013, 17:45:10Bedankt voor je vriendelijke bericht!
Helaas heeft inderdaad de online kaart die we gebruiken, Google Maps, zijn beperkingen.
We zijn bezig om meerdere kaarten te integreren in Tyre, maar zover is het nog niet, waarschijnlijk wordt dat 2014.
God Forgives, I Don't