VRO 1

Gestart door Biker Mouse, 22 mei, 2006, 10:59:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

:P Ben daar inderdaad wel voor te vinden.
Alleen wil ik wel nog even weten wat het kost (niet dat ik me daar veel van aantrek)
en dan eventueel een datum, ik kan in ieder geval niet op de data: 03 juni, 10 juni en 26 augustus want dan speel ik (je hoort het goed) fietsbegeleider :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits":D Klinkt niet slecht Hub, laat maar wat horen en misschien verdiend onze sponsor dan ook eens wat aan ons. :D

die moet me toch nog bellen voor wat anders, vraag ik ut um gelijk :wink: denk wel met zijn druk reizenprogramma dat het wat voor het najaar is :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "QuattroFrits":D Klinkt niet slecht Hub, laat maar wat horen en misschien verdiend onze sponsor dan ook eens wat aan ons. :D

die moet me toch nog bellen voor wat anders, vraag ik ut um gelijk :wink: denk wel met zijn druk reizenprogramma dat het wat voor het najaar is :wink:

Ik wacht rustig af. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Bm-oweetje

Hallo allemaal,

Mooi motorforum.
Veel plezier bij VRO. Helaas zijn Roger en ik daar niet aanwezig als docenten.
Zondag 4 juni ben ik in Lelystad. Roger heeft volgens het rooster dit weekend geen VRO.
Have fun, alles mag niets moet! :P

De garoeten,

Bm-oweetje

karz

Citaat van: "Bm-oweetje"Hallo allemaal,

Mooi motorforum.
Veel plezier bij VRO. Helaas zijn Roger en ik daar niet aanwezig als docenten.
Zondag 4 juni ben ik in Lelystad. Roger heeft volgens het rooster dit weekend geen VRO.
Have fun, alles mag niets moet! :P

De garoeten,

Bm-oweetje


Welkom Bm-oweetje, stel je hier even voor http://www.motorforumlimburg.nl/viewforum.php?f=27 als je wil ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joep

Citaat van: "Dwars"Via onze MFL sponsor THAT valt deze afspraak ook te maken: Roger is buiten reisorganisator motorrijschoolhouder en KNMV kern-instructeur.  8)  

Bijkomend voordeel dat het vrij lokaal georganiseerd kan worden en uiteraard met korting speciaal voor MFL-ers :wink:  referenties: Hayasjeelski, Herr Tod en TT tigertje afgelopen jaar.  :wink:

interesse??? :?:

Vorig jaar gedaan inderdaad, kosten waren €95. Met een beetje inflatie nu €100  :lol:

Zeer leerzaam. Natuurlijk heb je de meeste onderdelen bij de opleiding gehad, maar nu wordt je weer even opgefrist.

Wat ik wel een nadeel vind is dat je geen officiëel certificaat krijgt. Sommige verzekeringen geven korting als je dat hebt. Ik heb niet zo'n verzekering dus maakt het eigenlijk niets uit.

DeWitte

Citaat van: "Joep"
Citaat van: "Dwars"Via onze MFL sponsor THAT valt deze afspraak ook te maken: Roger is buiten reisorganisator motorrijschoolhouder en KNMV kern-instructeur.  8)  

Bijkomend voordeel dat het vrij lokaal georganiseerd kan worden en uiteraard met korting speciaal voor MFL-ers :wink:  referenties: Hayasjeelski, Herr Tod en TT tigertje afgelopen jaar.  :wink:

interesse??? :?:

Vorig jaar gedaan inderdaad, kosten waren €95. Met een beetje inflatie nu €100  :lol:

Zeer leerzaam. Natuurlijk heb je de meeste onderdelen bij de opleiding gehad, maar nu wordt je weer even opgefrist.

Wat ik wel een nadeel vind is dat je geen officiëel certificaat krijgt. Sommige verzekeringen geven korting als je dat hebt. Ik heb niet zo'n verzekering dus maakt het eigenlijk niets uit.

Vandaag met Roger gesproken: tegenwoordig doet hij de VRO alleen nog maar via de KNMV; hij gooit me binnenkort nog folders in de bus. waarin e.e.a. uit de doeken wordt gedaan: voordeel via de KNMV krijg je dus dan wel korting bij sommige verzekeraars.:!:

wie een foldertje wil? meld ut ff: daarna inventariseren we wel de (aantallen ) deelnemers en kunnen we 1 of meerdere data prikken. :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

ben van plan om eens VRO 2 te doen  :roll:

tis alleen zo rete duur  :!:
maarja ff sparen  :mrgreen:

QuattroFrits

8) Een foldertje wil ik alvast graag hebben en daarna zien we wel weer verder. :D
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"8) Een foldertje wil ik alvast graag hebben en daarna zien we wel weer verder. :D

idem voor mij...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bm-oweetje

De prijs van de VRO wordt eigenlijk in grote mate bepaald door de huur van het circuit, helaas............

de garoeten,

Bm-oweetje

Joepie1958

foldertje graag (maar cursus wel in het najaar, even die oorlogswond laten genezen) :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Schmetzke

Citaat van: "Bm-oweetje"
Zondag 4 juni ben ik in Lelystad.

:shock: SuperMotard Endurance... Kijken of meerijden?  :D  :D  8)

Biker Mouse

Het heeft even geduurd, maar met zo'n lekker weer had ik eerlijk gezegd geen zin om achter de pc te kruipen...

Anyway... wat vond ik van de VRO1 op Oirschot.

Hoewel het een dag was waarop ik vooral veel dingen herhaald zag worden die ik tijdens de rijlessen geleerd heb, ben ik er nu helemaal van overtuigd dat een training als deze eigenlijk onontbeerlijk is. Naast de standaard zaken als keren op de weg, slalom, remproef bij 50,60,70 km/u, uitwijken bij dat soort snelheden, over een houten balk en een autoband heenrijden, remmen op vervuilt wegdek etc. is vooral ook de mentale training die aan de orde komt interessant en in mijn ogen echt nuttig.

De dag zelf was overigens minder mooi; tot een uur of 4 's middags heeft het de hele tijd wat gemiezerd (motregen), maar na 4 uur brak het noodweer pas echt los... met bakken tegelijk kwam het water uit de hemel gevallen  :cry:  Het is natuurlijk niet fijn, zo'n klote weer, maar ik heb wel ondervonden dat alle oefeningen gewoon doorgingen alsof er niets aan de hand was; nat of droog, een stoppie zit er altijd wel in! Ongeloofelijk hoeveel grip je nog hebt op nat (tot zeer nat) asfalt :!:

Eén ding weet ik zeker; volgend jaar ga ik zeker nog zo'n training doen. Misschien een VRO2 of wellicht een training van een andere opleider... Ook een circuit training wil ik zeker eens gaan doen.

Het speldje en de KNMV sticker hadden ze van mij wel mogen houden, maar zo'n boekje is altijd wel handig om nog eens door te bladeren.

BMWhub

Kijk eens over de grens b.v. bij de ADAC die jongens hebben in de buurt van Grevenbroich een spinternieuw parkoers aan gelegd voor zowel auto's,vrachtwagens en motoren 8) . kijk maar eens op de bij gevoegde link
http://www.fsz-grevenbroich.de/

GRTZ Hoebair
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair