Yamaha FZ6 fazer

Gestart door suzuki-girl, 11 juli, 2006, 11:56:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Vanmorgen ff een proefrit gemaakt op ditte:



yamaha FZ6 Fazer,
Ik moet zeggen stoer uiterlijk excact de zelfde zithoogte dan de Bandit.
Stuurt heel lekker, bij het wegrijden viel me gelijk op dat de koppeling erg licht te bedienen is en dat vind ik wel lekker.
Toch kan de Fazer mij niet overtuigen.
Het geluid wat de motor maakt vind ik dus echt zeer minnetjes, vind hem erg mechanisch klinken, en met schakelen hoor je dat ook erg terug.
dacht al dat er iets mee aan de hand was, maar met 3500 km op de teller zal dat wel zo horen :?
Wat betreft het stuurgedrag: perfect. maar ik vond hem niet zo mooi reageren op het gas als wat de GSR deed. laat het gas ff los als je hoog in de toeren zit, ga je meteen 20 km langzamer, trek je het dan weer open vlieg je bijna achterover van de motor af. :?
Remmen zijn prima, daar valt echt niks over te zeggen, je staat zo stil!!

Verder punt van kritiek het dashboard... :?  ontzettend lelijk ding, slecht afleesbaar en slecht afgewerkt, vond het er maar goedkoop uitzien.
en de seat was ook veel te hard, zou dan gelijk een corbin zadel op moeten.

Dus de Fazer heeft mij niet kunnen overtuigen, als ik hem vergelijk met de Bandit kan ik er niet zoveel punten in vinden behalve wat meer koppel en betere remmen, die mij moeten overhalen om over te stappen op de Fazer.
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

betere remmen is toch wel al een sterk argument :yes6rs: zeker met jou rijstijl :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"betere remmen is toch wel al een sterk argument :yes6rs: zeker met jou rijstijl :rofl:

Ik rij altijd heel netjes :angel:
En de remmen van de GSR zijn ook toppie :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"Ik rij altijd heel netjes :angel:

soms te netjes... :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009