ervaring Vstrom DL1000?

Gestart door m@rtijn, 05 maart, 2012, 13:37:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Sjeng

mooie bike!! zou ik mij ook nog wel eens gunnen  :yes6rs:
God Forgives, I Don't

m@rtijn

morgen ga ik hem halen de motor. Direct ook maar twee zijkoffers erbij besteld. De bodem van het spaarpotje was toch al in zicht...
Zaterdag met vriend de GS uittesten in de Eifel!

Kijken of die GS zijn naam en faam echt wel waar maakt.

iemand nog mooie motorroute?

off-line

DeWitte

De hele eifel is mooi, gewoon rijden en van de normale routes (rijkswegen/ Bundesstrasen) durven afwijken. Simmerath / Rurseer / Schleiden / Monschau,  Je komt overal weer ergens uit.  :yes6rs:

En voor de weg naar huis dan weer Aachen (Vaals) of Maastricht aanhouden. Kan niet missen ;)

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen


Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joepie1958

#35
awel, gij kunt beter naar den Ardennen, in Mofrika rijdt dit weekend elke gek  :oops: en in de Ardennen loop je het risico om te verzuipen in de BMW gs'sen, de Nederlandse GS club heeft daar dit weekend haar Unstoppable Challenge, dit jaar met redelijk weer, vorig jaar moesten ze zich bijna uitgraven uit de sneeuw. :yes6rs:
Welkom bij de bende die een GS heeft gehad, heeft, of nog gaat kopen of stelen (want dat vindt ik dus het grootste nadeel aan de GS)

I already predicted that he would get a GS, he tried something else but his common sense was the strongest :-X

Als ik jou was zou ik eens op het Nederlandse GS forum gaan zoeken naar de perikelen van ene J.P. (rijinstructeur) met zijn 1200 heeft gehad, dan lopen de rillingen langs je lijf :oops: (dit ter ontmoediging)
P.S. veel plezier en rijgenot toegewenst :worship-cool: :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Desmo-devil

mooie bike, veel plezier er mee, maar 87.000 op de teller zou ik nooit kopen, zelfs geen BMW

BMWhub

Citaat van: Desmo-devil op 17 maart, 2012, 08:41:04
mooie bike, veel plezier er mee, maar 87.000 op de teller zou ik nooit kopen, zelfs geen BMW

het is een blok dat gemaakt  is voor minimaal 200.000km.
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

QuattroFrits

Citaat van: BMWhub op 17 maart, 2012, 15:55:01
het is een blok dat gemaakt  is voor minimaal 200.000km.

Dat dacht ik ook van Audi.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

m@rtijn

Citaat van: Desmo-devil op 17 maart, 2012, 08:41:04
mooie bike, veel plezier er mee, maar 87.000 op de teller zou ik nooit kopen, zelfs geen BMW

Ik schrik daar helemaal niet van. je moet de motor eens zien. die eigenaar heeft zich een breuk gepoetst! Bijna nieuw! En goed onderhoud. Op tijd z'n natje en droogje
Bovendien mijn R1100 R uit 1995 heeft 135.000 op de klok en rijdt nog steeds geweldig.

Ik heb mijn Volvo V70 recent gekocht met 220.000 op de teller. Garage zei dat de auto nu pas is ingereden.

Dus maak je geen zorgen. De 1200 GS kan zeker tot 150.000 probleemloos mee, is mij door verschillende BMW dealers verzekerd!
off-line

m@rtijn

Kijk hier is de nieuwe fiets.
Ik had wel wat bekijks, alleen had ik gehoopt op wat fraaie dames (zoals avatar Gassie) in plaats daarvan wat grijze senioren!

Ach, you can't have it all! 1200 GS is enough
off-line

QuattroFrits

Citaat van: m@rtijn op 17 maart, 2012, 21:36:02
Kijk hier is de nieuwe fiets.
Ik had wel wat bekijks, alleen had ik gehoopt op wat fraaie dames (zoals avatar Gassie) in plaats daarvan wat grijze senioren!


Bedankt voor het medeleven met de senioren.  :yes6rs:
Binnen achter de schuifpui staat toch echt iets vrouwelijks wat door jouw toedoen niet naar buiten durfde te komen.  :mrgreen:
En de motor ziet er ook heel netjes uit, hou hem heel en tussen de lijntjes.  :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

mooie schuifpui  :mrgreen:

geintje, mooie brommer  :worship-cool:

crazy j

mooi fietske :)

miljaar staan ook nog voor mij bekende personen op de foto als ik het goed zie :P
living the life the way it comes

m@rtijn

nu heel weekend door de Eifel en de Ardennen gecrosst. Ik heb 7 verschillende motors in mijn leven gehad, maar vraag me werkelijk af, wat er nog beter rijdt dan een GS.

1. Je kunt er relaxt mee cruisen
2. Stevig gassen kan ook
3. geweldig mee door de bochten
4. zowel op verhard als onverhard super handelbaar
5. zithouding is lekker, komt fris van de motor, geen gebroken rug
6. je kunt er fluitend honderden kilometers achter elkaar mee rijden...

kan een andere motor dat toppen?

off-line