Transalp: ze is nog maagd, doet u voorzichtig mneer? de aanranding

Gestart door DeWitte, 28 april, 2010, 18:36:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Kaatje moest naar de dokter voor een make-over en gelijk alle slettebakken moest ze een nachtje overblijven om uit te rusten met een maskertje, massage en ander getrut :roll: u kent het wel. Na een aai over haar bolletje, moest ik toch een traantje weg pinken toen ik de temperantvolle lichtekooi met die heerlijke 2 dikke tieten en lekker strak kontje bij de dokter moest achterlaten.

Niet zo sip kijken zei de dokter u krijgt een maagd mee van net 18 lentes (km) :shock: Weet u dat zeker dokter? ik ben nogal ruw aangelegd en spaar haar zeker niet. Tis een Hondi zei de dokter, als u die kapot krijgt mag u hem houden :mrgreen:

deze dus in deze kleur met abs




morgen verslag van deze maagd, ben nu naar de kroeg zuipen, eeh vergaderen uiteraard :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 28 april, 2010, 18:36:38
als u die kapot krijgt mag u hem houden :mrgreen:


morgen verslag van deze maagd, ben nu naar de kroeg zuipen, eeh vergaderen uiteraard :mrgreen:

Die was morgen toch gegarandeerd kapot.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mixfighter

Niet mijn ding, maar hier wilde ik wel een beschuitje mee eten  :-X



:yes6rs: :mrgreen:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jos_Merkelbeek

Geweldig mooie motor en mooie kleurstelling., gefeliciteerd.
BMW 1150 GSA,  transalp op nopjes

SuzukiLimburg

Mooi ding, maar zal ook wel een leuke cent kosten in de aanschaf.
Ben benieuwd naar het testverslag en wanneer je er zelf ene gaat aanschaffen  ;)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Ook niet helemaal mijn ding, neemt niet weg dat ik er wel een paar weekjes mee door Schotland, Noorwegen, Marocco of zo zou willen rondtuffen. :yes6rs:
Smells like rubber

DeWitte

nou, volgetankt terugbrengen mneer estebleef en denkt u eraan ze moet nog inlopen. Ja hoor denk ik zelf :roll:, ik wil naar huis moet nog dik 100 km en heb honger dus. zo gezegd zo gedaan> Rustig ingereden vanuit Blerick die 7 a 8 km tot aan de duitse grens :mrgreen:, temperatuurmeter staat op 85celcius (digitaal) al een tijdje> gas vol open :yes6rs:. Aan ut roeren in de stugge (nieuwe?) versnellingsbak dat het een lust is, maar echt vooruit te branden is de Transalp niet. Mja wat wil je met net 59pk en dito koppel en toch voor je gevoel een vrij zware brommert. Als ik de specs nu op internet opzoek niet alleen voor je gevoel maar in ut echt ook 218 kg en maar die zielige 59 paardjes, dat houdt niet over.  :? Een autobahncruiser is het zeker niet, daar ook debet aan is het kleine stuurkuipje met heel piepklein ruitje, je zit vol in de wind en de trillingen via de handvaten bezorgen mij iig snel slapende handen. Nee weinig comfort. Ook de zithouding is raar, ik voel me net een meisje zo truttig zit je erop :oops: Het stuur is ook te smal trouwens voor mijn all-road smaak tenminste. 180 km/h geeft de grote digiteller max aan, ondanks diverse pogingen sneller te zijn  :cry: en een dikke bmw5 serie trekt dan ook zo van me weg. Hij houdt wel mooi de weg voor me vrij, dat scheelt wel. Ik hoef niet telkens helemaal opnieuw snelheid op te bouwen, deze maagd is mij echt veels te traag. Heerlijk trouwens die duitse autowegen waar je nog eens zonder naar flitskasten of bromsnorren te hoeven om kijken :twisted:. Zo hard als je durft is het devies :worship-cool: jammer dat ut kreng niet echt wil, mja wegligging en remmen zijn dik in orde, de vering is wat vaag, zeker van voren maar de transalp ligt goed op de weg en geeft ook qua rijwielgedeelte geen krimp. De remmen komen incl zo van de Varadero af en remmen perfect. De laatste km's gaat het binnendoor en je kan er, eenmaal op snelheid, goed rap een bocht mee pakken maar mijn vriend(-in) zal ut nooit worden. Prima brommert in typische Honda degelijke afwerking maar mist veel vermogen en pit voor mijn smaak. Als leenbrommer prima maar ik was maar wat blij dat ik vanmiddag mijn sletterige lichtvoetige Kaatje met 40 pk meer weer kon halen. Kijk da's een mannenbrommert (ja wat moet jij er dan mee wa? :yes6rs:) eenzelfde duitse bmw 5 gelooft zijn ogen niet als de torenhoge adventure nog in zijn spiegel zit met dik 215 oppe teller en gaat voor me aan de kant.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

moraal van ut verhaal> beter een goede hoer dan een verre vriendin :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

zag vandaag zo ene staan in kerkrade...dacht nog "daar heeft dwars nog op gereden"
Mooi ding om te zien, geel zwart gekleurd, het zelfde als de varadero wat ernaast stond.
Mja, na het nogmaals lezen van de recentie van Dwars...not my thing.. :yawn:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Ik heb deze in dezelfde kleurstelling een paar keer gezien in Italië.
Ben daar voor de gein eens bij de Honda dealer naar binnen gelopen. Huilend naar buiten gekomen. Motoren kosten daar maar de helft van wat ze hier kosten  :evil:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!