CiteerZe zaten er toch wel mee in hun maag. Die lui van Suzuki. Is er een Kawasaki (ZX14), die hun Hayabusa van de sokken rijdt. Dus dachten de Japanners na en na en na...
The Riding Sun heeft ontdekt dat het antwoord van de Soesfabriek nakende is. Er schijnt een Busa in ontwikkeling te zijn met zes cilinders. Wanneer ie op de markt komt? Waarschijnlijk volgend jaar al. En nu is het weer aan die ándere Japanners van Kawasaki om een antwoord te geven. Banzaiiii... :twisted:
de ouwe :?
(http://myautoworld.com/motorcycles/motorcycles-2/MC-2004_Suzuki_Hayabusa/MC-Suk-Hayabusa-GSX1300R-2.jpg)
de link KLIK THE RIDING SUN (http://www.ridingsun.com/posts/1152158262.shtml)
CiteerHayabusa getting two more cylinders?
Motorcycle.com reports that the 2007 version of Suzuki's Hayabusa may boast a six-cylinder engine (apparently based on technology used in the company's Stratosphere concept bike), intended "to blow Kawasaki's new ZX-14 right out of the water."
Of course, the ZX-14 was designed to do the same thing to the original Hayabusa. If the new Hayabusa is actually released, it'll be interesting to see Kawasaki's response.
bron: Motoblog
de nieuwe gebasseerd op deze dus?? :shock:
(http://img328.imageshack.us/img328/7455/strpg8.jpg)
Dan hoop ik toch dat ze alleen het blok van dat gedrocht nemen... maar zou het niet een veel brutere rijervaring zijn om 300+ te gaan op een naked? Kwestie van voldoende power dan heb je geen aerodynamica meer nodig :twisted:ben alleen bang dat de motor dan niet het enige is dat na de rit naked is
zal me dat ff een partij lomp gaan sturen ben ik bang :roll:
:shock:
lijkt wel een strijkplank :!:
Het is nog een kwestie van tijd, en dan slaat Suzuki keihard terug, tegenover kawa-Honda-Yamaha enz enz, en zullen ze deze merken doen verbleken :D :D want ze komen altijd terug, met het mooiste, het beste het betrouwbaarste, en het snelste, :oops:
Model
Huidige hayabusa met een afslankkuur van een 25 kg
motor 6 cil 1300 cc
koppel 145 nm
210 pk
kan haast niet wachten :(
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Het is nog een kwestie van tijd, en dan slaat Suzuki keihard terug, tegenover kawa-Honda-Yamaha enz enz, en zullen ze deze merken doen verbleken :D :D want ze komen altijd terug, met het mooiste, het beste het betrouwbaarste, en het snelste, :oops:
Model
Huidige hayabusa met een afslankkuur van een 25 kg
motor 6 cil 1300 cc
koppel 145 nm
210 pk
kan haast niet wachten :(
Denk dat ze beter kunnen investeren in een paar aardige up-to-date Ho-ijzers ipv peekaas??? toch?? snel zat is ie al, power zat nu het remmen nog???
Citaat van: "Dwars"Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Het is nog een kwestie van tijd, en dan slaat Suzuki keihard terug, tegenover kawa-Honda-Yamaha enz enz, en zullen ze deze merken doen verbleken :D :D want ze komen altijd terug, met het mooiste, het beste het betrouwbaarste, en het snelste, :oops:
Model
Huidige hayabusa met een afslankkuur van een 25 kg
motor 6 cil 1300 cc
koppel 145 nm
210 pk
kan haast niet wachten :(
Denk dat ze beter kunnen investeren in een paar aardige up-to-date Ho-ijzers ipv peekaas??? toch?? snel zat is ie al, power zat nu het remmen nog???
nope..laat die bokkiewokkie remmen er maar lekker opzitten
kunnen ze allemaal mooi bij hakki voor echte remmekes komen shoppen he.. :wink:
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Het is nog een kwestie van tijd, en dan slaat Suzuki keihard terug, tegenover kawa-Honda-Yamaha enz enz, en zullen ze deze merken doen verbleken :D :D want ze komen altijd terug, met het mooiste, het beste het betrouwbaarste, en het snelste, :oops:
Model
Huidige hayabusa met een afslankkuur van een 25 kg
motor 6 cil 1300 cc
koppel 145 nm
210 pk
kan haast niet wachten :(
hahaha...die tonnie
suzuki heeft al teruggeslagen he..in 2005 reeds..
face it..er is niks sneller dan een GSX-R1000..ook geen busa, zelfs geen 210 pk sterke 6 cilinder 1300cc nieuwe busa zal sneller zijn..
over een tijdje komt de K7 uit..en die is weer wat beter..nog beter..
jammer tonnie..maar die busa gaat dat niet redden..
GSX-R1000K7 "return of the king"
:wink:
denk niet dat het ze om de "snelste" te doen is maar meer om met de Peekaa-race voorop te lopen :yes6rs: wie zei hier "geldingsdrang"??? :lol:
Citaat van: "Dwars"denk niet dat het ze om de "snelste" te doen is maar meer om met de Peekaa-race voorop te lopen :yes6rs: wie zei hier "geldingsdrang"??? :lol:
kawa en suzuki denk ik
kawa is toen begonnen met de ZZR1100
honda heeft het inmiddels laten liggen..doet niet meer mee
(en das denk ik maar goed ook..als het "machtige" honda zich ermee ging bemoeien en een superblackbird zou bouwen was het hek van de dam.
ook van die fiets zijn er geruchten geweest he...V5 superblackbird..
ben benieuwd of suzuki de handschoen oppakt..
het is niet zozeer een pk race denk ik
suzuki is relatief makkelijk in staat om 210 pk uit een GSX-R1000 te halen en die ook nog betrouwbaar te krijgen voor veel straatkilometers..
pure prestigekwestie denk ik..
Hey Hakinnen, heb je ook echte remmen voor op een magna en zo ja wat kost zoiets compleet. :roll:
Citaat van: "QuattroFrits"Hey Hakinnen, heb je ook echte remmen voor op een magna en zo ja wat kost zoiets compleet. :roll:
wat? Brembo radiale rempomp + remtangen voor op de magna?
:) nope.. :wink:
blokken? brembo voor de magna? Yep, heb ik..
:wink:
Citaat van: "Hakinnen"Citaat van: "QuattroFrits"Hey Hakinnen, heb je ook echte remmen voor op een magna en zo ja wat kost zoiets compleet. :roll:
wat? Brembo radiale rempomp + remtangen voor op de magna?
:) nope.. :wink:
blokken? brembo voor de magna? Yep, heb ik..
:wink:
Als die beter zijn dan de conventionele, wat kost da en kan ik die afhalen of hoe werkt dat bij jou. :roll:
Citaat van: "QuattroFrits"Citaat van: "Hakinnen"Citaat van: "QuattroFrits"Hey Hakinnen, heb je ook echte remmen voor op een magna en zo ja wat kost zoiets compleet. :roll:
wat? Brembo radiale rempomp + remtangen voor op de magna?
:) nope.. :wink:
blokken? brembo voor de magna? Yep, heb ik..
:wink:
Als die beter zijn dan de conventionele, wat kost da en kan ik die afhalen of hoe werkt dat bij jou. :roll:
alé, hou je euro's ff in je zak , rij eerst je huidige blokken ff op als ze nog goed zijn..
ja , die zijn beter dan hetgeen er standaard opzit en hetgeen er vaak qua "aftermarked" op wordt gezet tijdens "blokken vervangen"..
die zijn er in twee soorten "gewoon" en "gesinterd"
klantadviesprijs = respectievelijk ca 28 en 44 euro per set (per één remtang dus)..je kunt als MFLer uiteraard op wat korting rekenen..
voor jouw magna zijn de gewone "ruim toereikend"..er zijn meerdere compounds verkrijgbaar van dat type blok omdat het type bijvoorbeeld ook in een honda VFR wordt toegepast.
bij mij werkt het zo (wat de remblokken betreft)..:
-je laat me via mijn e-mail weten wat je hebben wilt en exact voor welk type motor en bouwjaar..verder je adres
info@bitubo-raceservice.nl
-Ik doe de rest en zorg dat de postbode netjes e.a bij jou afleverd.
-meeste is per direct leverbaar en in principe binnen twee dagen na bestelling reeds bij jou.
-Onbekenden mogen vooruit betalen op rekening.
-Bekenden en "reeds klanten" betalen op rekening na ontvangst , factuur zit bijgesloten.
-Ik doe in principe niet aan "standaardkorting" tenzij ik daar zelf een reden voor zie..hetzij "bekenden" van een forum, racerij of echt vaste klanten"
Korting is niet vanzelfsprekend dus..service wel
okay..back on topic..
:wink: