yep op "mazoet" de Track T800DCI, made in Holland, 6bak semi automaat CVT :shock:
ABS Brembo als optie: introductieprijs 17.500 pleuro :shock: :shock:
Traag (0-100 6,5sec) wel zuinig (2,5 lit/100km) :shock:
volgens mij is ie wel nog niet helemaal af :roll: iig bak en cardan van een oud model Gs?? :?
(http://img466.imageshack.us/img466/791/t800cdi2jl5.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img420.imageshack.us/img420/4152/t800cdi4kz5.jpg) (http://imageshack.us)
Linkje: http://www.dieselmotorfiets.nl/
CiteerModern, Krachtig en zuinig.
Een echte gebruiks-motorfiets met een 3 cilinder CDI geblazen dieselmotor.
Vanaf begin 2007 gaat deze motorfiets in productie met oplagen van 2x 25 stuks.
In februari 2007 rolt de eerste serie nieuwe motorblokken van de band die nog meer krachtig en zuinig zijn.
Deze motoren zullen op 100% Pure Plantaardige Olie kunnen draaien !!
De eerste special gecertificeerde en beperkte oplage (25 stuks)
van deze motoren zullen aan de eerste gegadigden binnen Nederland aangeboden worden.
"The future at it's best" T-800CDI
Designed and Build by : Erik Vegt EVA Products
Inhoud cc 800
Max vermogen kW/bhp Adjustable by ECU 40/54
Bij rpm Adjustable by ECU3000 tot 4500
Max koppel Nm Adjustable by ECU 100/146
Bij rpm 3000
Opstelling In lijn
Aantal cylinders 3
Compressie ratio by brandstof type. 1:18 Diesel V-Power / Bio-Diesel/ PPO
Kleppen per cylinder 2
Drukvulling Turbo 1.25 bar + Intercooler
Gasgrip Fly by wire electronics
-- Electrisch systeem --
Dynamo W 500
Batterij W/Ah 12 V/35 Ah
Startmotor kW 1.5
Electronisch Management ECU
-- Vermogensoverdracht / versnellingsbak --
Koppeling Enkele plaat droge koppeling / Hydraulisch electrische koppeling
Versnellingsbak Zes-speed semi /automatisch / CVT
Primaire aandrijving ratio --
Eind overbrenging Cardan
Overbrengings ratio 1.58
Voorwielaandrijving 0 tot 35% Hydraulisch en instelbaar
-- Wielbasis --
Type of frame Buis Frame Chroom Molybdeen
Voorvering WP-upsidedown 48mm
Achterwiel aandrijving Track Cardan
Koppeling Enkele plaat droog
Vering voor en achter mm 200/210
Wielbasis mm 1,620
Balhoofdhoek Graden 63.4
Remmen Voor Dubbele schijf, dia 330 mm
Achter Enkele schijf, dia 265 mm
Optie: Track Integraal ABS (gedeeltelijk integraal)
Velgmaat Voor 1.85" : 19"/21"
Achter 4.25" : 17"/18"
-- Maten en gewicht --
Lengte geheel mm 2,450
Breedte met spiegels mm 900
Stuur zonder spiegels mm 865
Zadel hoogte mm 780/900
Droog gewicht kg 214
Max toegestaan gewicht kg 425
Brandstoftank ltr 15/ (50optie)
-- Performance data --
Brandstof verbruik Pure Plant olie / Bio-Diesel / Diesel
90 km/h ltr/100 km 2.5 - 2.1L
120 km/h ltr/100 km 3.5 - 3.1L
175 km/h ltr/100 km 4.7 - 4.2L
Acceleratie Koppel boven pk
0-100 km/h sec (6.5)
Top snelheid Km/h 185
--------------------------------------------------------------------------------
Citaat van: "Dwars"6bak semi automaat CVT
Een 6 bak CVT? :)} :)} :)} :)}
Dat moet nog uitgevonden worden :)} :)} :)} :)} :)}
Mogen ze eens persoonlijk aan mij komen uitleggen hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen :rofl: Continu variabel, en toch 6-traps tegelijk???? Zeker in serie geschakeld? Of paralel... Nu wil ik CVT'en en nú wil ik zelf schakelen :)}
inderdaad, ook het eerste dat ik dacht :?
Citaat van: "Schmetzke"Citaat van: "Dwars"6bak semi automaat CVT
Een 6 bak CVT? :)} :)} :)} :)}
Dat moet nog uitgevonden worden :)} :)} :)} :)} :)}
staat er toch :wink: verzin ut niet allemaal zelf 8)
Citaat van: "Dwars"Citaat van: "Schmetzke"Citaat van: "Dwars"6bak semi automaat CVT
Een 6 bak CVT? :)} :)} :)} :)}
Dat moet nog uitgevonden worden :)} :)} :)} :)} :)}
staat er toch :wink: verzin ut niet allemaal zelf 8)
daar lijkt het wel op :wink:
wat een belachelijk ding :D
De persoon die geld uitgeeft aan zoiets debiels wil ik persoonlijk ontmoeten :mrgreen: Moet lachen zijn, kan niet missen {:)
wel leuk tanken....ff naar de Aldi voor wat zonnebloemolie:lol: :lol:
Citaat van: "Schmetzke"De persoon die geld uitgeeft aan zoiets debiels wil ik persoonlijk ontmoeten :mrgreen: Moet lachen zijn, kan niet missen {:)
:twisted: Nee, jij trekt volle zalen. :twisted: :wink:
Citaat van: "QuattroFrits"Citaat van: "Schmetzke"De persoon die geld uitgeeft aan zoiets debiels wil ik persoonlijk ontmoeten :mrgreen: Moet lachen zijn, kan niet missen {:)
:twisted: Nee, jij trekt volle zalen. :twisted: :wink:
Maakt niet uit, doe jij al :mrgreen:
Zoiets moet ik toch eigenlijk hebben voor woon/werk verkeer en dan met 50 ltr tank want dan hoef ik niet zo vaak meer te tanken. :twisted:
Citaat van: "Schmetzke"Citaat van: "QuattroFrits"Citaat van: "Schmetzke"De persoon die geld uitgeeft aan zoiets debiels wil ik persoonlijk ontmoeten :mrgreen: Moet lachen zijn, kan niet missen {:)
:twisted: Nee, jij trekt volle zalen. :twisted: :wink:
Maakt niet uit, doe jij al :mrgreen:
:rofl: :rofl:
:oops: Wil iedereen in mijn volle zaal even de entreegelden betalen :oops: .
:twisted: Dan kan ik even zo'n diesel trackje 800cc gaan kopen. :twisted:
lijkt me best leuk zo'n ding... als ze wat verder ontwikkeld zijn. Ook opvoeren is dan leuk... ala lego 8) dikkere intercooler, turbodruk opschroeven en je hebt opeens stukken meer powerrrr :twisted:
heb je hier ook een vliegbrevet bij nodig :lol: komop diesel is iets voor tractors
tis wel echt innovatief en met het uiteindelijke (afgewerkte) produkt zou ik wel eens mee willen sturen :yes6rs:
Van mij mag ie op nummer een in de lijst van lelijkste motoren .
Ik bedoel het motorblok in een motor is toch de blikvanger . Dit ziet er toch totaal niet uit en dan heb ik het nog niet eens over de rest van de motor.
Als er dan al een diesel in een motorfiets moet , ontwikkel dan ook een nieuw blok daarvoor in plaats van bestaande blokken om te bouwen of autoblokken erin te hangen .
Als je achter zo'n ding rijdt ruikt het gegarandeerd naar frites-tent :oops:
's morgens richting Maastricht zitten vaker figuren in de file die op die stink-zooi rijden :guns: , dat is niet zo lekker in de ochtend (en 's avonds ook niet).
Dan heb ik liever een echte ouderwetse dieselwalmer met wat zwarte rook :cry: , die kan ik er tenminste tussenuit filteren en snel inhalen, zo'n rijdende friture merk je pas als je hem (of haar :yes6rs: ) gepasseerd bent :evil:
maaaaaar, 2,5 liter op 100 km met een prijsje van pakweg 1 euro is natuurlijk wel leuk voor de echte lange-afstandsrijder (en vooral met die 50 ltr tank) :wink:
Citaat van: "Joepie1958"Als je achter zo'n ding rijdt ruikt het gegarandeerd naar frites-tent :oops:
's morgens richting Maastricht zitten vaker figuren in de file die op die stink-zooi rijden :guns: , dat is niet zo lekker in de ochtend (en 's avonds ook niet).
Dan heb ik liever een echte ouderwetse dieselwalmer met wat zwarte rook :cry: , die kan ik er tenminste tussenuit filteren en snel inhalen, zo'n rijdende friture merk je pas als je hem (of haar :yes6rs: ) gepasseerd bent :evil:
maaaaaar, 2,5 liter op 100 km met een prijsje van pakweg 1 euro is natuurlijk wel leuk voor de echte lange-afstandsrijder (en vooral met die 50 ltr tank) :wink:
ik denk dat je mijn ouwe caddy bedoeld, alleen pure diesel, pompje open geschroeft en iedereen achter me maar met hun handen wapperen en hun neus dicht knijpen. :thumbsup: :rofl: hiawata op sterkwater