Motor Forum Limburg

Nieuws => Motornieuws => Topic gestart door: DeWitte op 30 november, 2006, 18:49:31

Titel: T 800 CDI
Bericht door: DeWitte op 30 november, 2006, 18:49:31
yep op "mazoet" de Track T800DCI, made in Holland, 6bak semi automaat CVT :shock:

ABS Brembo als optie: introductieprijs 17.500 pleuro :shock:  :shock:
Traag (0-100 6,5sec) wel zuinig (2,5 lit/100km) :shock:

volgens mij is ie wel nog niet helemaal af :roll: iig bak en cardan van een oud model Gs?? :?

(http://img466.imageshack.us/img466/791/t800cdi2jl5.jpg) (http://imageshack.us)

(http://img420.imageshack.us/img420/4152/t800cdi4kz5.jpg) (http://imageshack.us)

Linkje: http://www.dieselmotorfiets.nl/


CiteerModern, Krachtig en zuinig.

Een echte gebruiks-motorfiets met een 3 cilinder CDI geblazen dieselmotor.

Vanaf begin 2007 gaat deze motorfiets in productie met oplagen van 2x 25 stuks.
In februari 2007 rolt de eerste serie nieuwe motorblokken van de band die nog meer krachtig en zuinig zijn.
Deze motoren zullen op 100% Pure Plantaardige Olie  kunnen draaien !!

De eerste special gecertificeerde en beperkte oplage (25 stuks)
van deze motoren zullen aan de eerste gegadigden binnen Nederland aangeboden  worden.

"The future at it's best"  T-800CDI
Designed and Build by : Erik Vegt   EVA Products

Inhoud cc 800
Max vermogen kW/bhp Adjustable by ECU              40/54
Bij rpm  Adjustable by ECU3000 tot 4500
Max koppel Nm Adjustable by ECU          100/146
Bij rpm 3000
Opstelling   In lijn
Aantal cylinders   3
Compressie ratio by brandstof type.   1:18 Diesel V-Power / Bio-Diesel/ PPO
Kleppen per cylinder   2
Drukvulling    Turbo 1.25 bar +  Intercooler  
Gasgrip   Fly by wire electronics
-- Electrisch systeem --
Dynamo W 500
Batterij W/Ah 12 V/35 Ah  
Startmotor kW 1.5
 Electronisch Management   ECU  
-- Vermogensoverdracht / versnellingsbak --
Koppeling   Enkele plaat droge koppeling / Hydraulisch electrische koppeling
Versnellingsbak   Zes-speed  semi /automatisch / CVT
Primaire aandrijving ratio   --
Eind overbrenging   Cardan
Overbrengings ratio   1.58
Voorwielaandrijving 0 tot 35% Hydraulisch en instelbaar
-- Wielbasis --
Type of frame   Buis Frame Chroom Molybdeen
Voorvering   WP-upsidedown 48mm
Achterwiel aandrijving   Track Cardan
Koppeling   Enkele plaat droog
Vering voor en achter mm 200/210
Wielbasis mm 1,620
Balhoofdhoek Graden 63.4
Remmen Voor Dubbele schijf, dia 330 mm
 Achter Enkele schijf, dia 265 mm
   Optie:  Track Integraal ABS (gedeeltelijk integraal)
Velgmaat Voor 1.85" :  19"/21"
 Achter 4.25"  : 17"/18"  
-- Maten en gewicht --
Lengte geheel mm 2,450
Breedte met spiegels mm 900
Stuur zonder spiegels mm 865
Zadel hoogte mm 780/900
Droog gewicht kg 214
Max toegestaan gewicht kg 425
Brandstoftank ltr 15/ (50optie)
-- Performance data --
Brandstof verbruik  Pure Plant olie / Bio-Diesel / Diesel  
90 km/h ltr/100 km 2.5 - 2.1L
120 km/h ltr/100 km 3.5 - 3.1L  
175 km/h ltr/100 km 4.7 - 4.2L
Acceleratie    Koppel boven pk
0-100 km/h sec (6.5)
Top snelheid Km/h 185


--------------------------------------------------------------------------------
Titel: Re: T 800 CDI
Bericht door: Schmetzke op 30 november, 2006, 18:53:38
Citaat van: "Dwars"6bak semi automaat CVT

Een 6 bak CVT?  :)}  :)}  :)}  :)}  

Dat moet nog uitgevonden worden :)}  :)}  :)}  :)}  :)}

Mogen ze eens persoonlijk aan mij komen uitleggen hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen  :rofl: Continu variabel, en toch 6-traps tegelijk???? Zeker in serie geschakeld? Of paralel... Nu wil ik CVT'en en nú wil ik zelf schakelen  :)}
Titel: T 800 CDI
Bericht door: Youp op 30 november, 2006, 18:57:54
inderdaad, ook het eerste dat ik dacht  :?
Titel: Re: T 800 CDI
Bericht door: DeWitte op 30 november, 2006, 18:58:03
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"6bak semi automaat CVT

Een 6 bak CVT?  :)}  :)}  :)}  :)}  

Dat moet nog uitgevonden worden :)}  :)}  :)}  :)}  :)}

staat er toch :wink: verzin ut niet allemaal zelf 8)
Titel: Re: T 800 CDI
Bericht door: Youp op 30 november, 2006, 19:00:28
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Dwars"6bak semi automaat CVT

Een 6 bak CVT?  :)}  :)}  :)}  :)}  

Dat moet nog uitgevonden worden :)}  :)}  :)}  :)}  :)}

staat er toch :wink: verzin ut niet allemaal zelf 8)

daar lijkt het wel op  :wink:

wat een belachelijk ding  :D
Titel: T 800 CDI
Bericht door: Schmetzke op 30 november, 2006, 19:02:16
De persoon die geld uitgeeft aan zoiets debiels wil ik persoonlijk ontmoeten :mrgreen: Moet lachen zijn, kan niet missen  {:)
Titel: T 800 CDI
Bericht door: B-Witch op 30 november, 2006, 19:03:33
wel leuk tanken....ff naar de Aldi voor wat zonnebloemolie:lol:  :lol:
Titel: T 800 CDI
Bericht door: QuattroFrits op 30 november, 2006, 19:20:31
Citaat van: "Schmetzke"De persoon die geld uitgeeft aan zoiets debiels wil ik persoonlijk ontmoeten :mrgreen: Moet lachen zijn, kan niet missen  {:)

:twisted: Nee, jij trekt volle zalen. :twisted:  :wink:
Titel: T 800 CDI
Bericht door: Schmetzke op 30 november, 2006, 19:22:12
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Schmetzke"De persoon die geld uitgeeft aan zoiets debiels wil ik persoonlijk ontmoeten :mrgreen: Moet lachen zijn, kan niet missen  {:)

:twisted: Nee, jij trekt volle zalen. :twisted:  :wink:

Maakt niet uit, doe jij al :mrgreen:
Titel: T 800 CDI
Bericht door: QuattroFrits op 30 november, 2006, 19:22:12
Zoiets moet ik toch eigenlijk hebben voor woon/werk verkeer en dan met 50 ltr tank want dan hoef ik niet zo vaak meer te tanken. :twisted:
Titel: T 800 CDI
Bericht door: DeWitte op 30 november, 2006, 19:30:09
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Schmetzke"De persoon die geld uitgeeft aan zoiets debiels wil ik persoonlijk ontmoeten :mrgreen: Moet lachen zijn, kan niet missen  {:)

:twisted: Nee, jij trekt volle zalen. :twisted:  :wink:

Maakt niet uit, doe jij al :mrgreen:

:rofl: :rofl:
Titel: T 800 CDI
Bericht door: QuattroFrits op 30 november, 2006, 19:47:51
:oops: Wil iedereen in mijn volle zaal even de entreegelden betalen :oops: .












:twisted: Dan kan ik even zo'n diesel trackje 800cc gaan kopen. :twisted:
Titel: T 800 CDI
Bericht door: WhomBom op 30 november, 2006, 21:26:30
lijkt me best leuk zo'n ding... als ze wat verder ontwikkeld zijn. Ook opvoeren is dan leuk... ala lego  8)  dikkere intercooler, turbodruk opschroeven en je hebt opeens stukken meer powerrrr  :twisted:
Titel: T 800 CDI
Bericht door: Steefke™ op 30 november, 2006, 21:41:17
heb je hier ook een vliegbrevet bij nodig :lol: komop diesel is iets voor tractors
Titel: T 800 CDI
Bericht door: DeWitte op 30 november, 2006, 21:46:13
tis wel echt innovatief en met het uiteindelijke (afgewerkte) produkt zou ik wel eens mee willen sturen  :yes6rs:
Titel: T 800 CDI
Bericht door: Desmo-devil op 01 december, 2006, 08:43:51
Van mij mag ie op nummer een in de lijst van lelijkste motoren .
Ik bedoel het motorblok in een motor is toch de blikvanger . Dit ziet er toch totaal niet uit en dan heb ik het nog niet eens over de rest van de motor.
Als er dan al een diesel in een motorfiets moet , ontwikkel dan ook een nieuw blok daarvoor in plaats van bestaande blokken om te bouwen of autoblokken erin te hangen .
Titel: T 800 CDI
Bericht door: Joepie1958 op 01 december, 2006, 17:47:34
Als je achter zo'n ding rijdt ruikt het gegarandeerd naar frites-tent :oops:
's morgens richting Maastricht zitten vaker figuren in de file die op die stink-zooi rijden :guns: , dat is niet zo lekker in de ochtend (en 's avonds ook niet).
Dan heb ik liever een echte ouderwetse dieselwalmer met wat zwarte rook :cry: , die kan ik er tenminste tussenuit filteren en snel inhalen, zo'n rijdende friture merk je pas als je hem (of haar :yes6rs: ) gepasseerd bent :evil:
maaaaaar, 2,5 liter op 100 km met een prijsje van pakweg 1 euro is natuurlijk wel leuk voor de echte lange-afstandsrijder (en vooral met die 50 ltr tank) :wink:
Titel: T 800 CDI
Bericht door: Steefke™ op 01 december, 2006, 17:51:42
Citaat van: "Joepie1958"Als je achter zo'n ding rijdt ruikt het gegarandeerd naar frites-tent :oops:
's morgens richting Maastricht zitten vaker figuren in de file die op die stink-zooi rijden :guns: , dat is niet zo lekker in de ochtend (en 's avonds ook niet).
Dan heb ik liever een echte ouderwetse dieselwalmer met wat zwarte rook :cry: , die kan ik er tenminste tussenuit filteren en snel inhalen, zo'n rijdende friture merk je pas als je hem (of haar :yes6rs: ) gepasseerd bent :evil:
maaaaaar, 2,5 liter op 100 km met een prijsje van pakweg 1 euro is natuurlijk wel leuk voor de echte lange-afstandsrijder (en vooral met die 50 ltr tank) :wink:

ik denk dat je mijn ouwe caddy bedoeld, alleen pure diesel, pompje open geschroeft en iedereen achter me maar met hun handen wapperen en hun neus dicht knijpen. :thumbsup: :rofl: hiawata op sterkwater