Motor Forum Limburg

Nieuws => Motornieuws => Topic gestart door: DeWitte op 02 februari, 2007, 14:28:25

Titel: Sambal bij???
Bericht door: DeWitte op 02 februari, 2007, 14:28:25
Het Chinese antwoord op de GS  :shock:  :shock:  

De "Omoto"  :?  :?: als iemand hier meer over weet (te vinden?) plaats het gerust hieronder :idea:

(http://img48.imageshack.us/img48/1224/15hx0.jpg) (http://imageshack.us)
Titel: Sambal bij???
Bericht door: Steefke™ op 02 februari, 2007, 14:40:44
het blokske lijkt op het blokje van een honda SS ergens uit de jaren van 1982-1990
Titel: Sambal bij???
Bericht door: WhomBom op 02 februari, 2007, 14:42:27
t lijkt wel n puch blok, inclusief bijbehorende bing  :laughing49so:
Titel: Sambal bij???
Bericht door: Steefke™ op 02 februari, 2007, 14:48:09
Citaat van: "WhomBom"t lijkt wel n puch blok, inclusief bijbehorende bing  :laughing49so:
ut is wel een 4takt blokkie :!:
Titel: Sambal bij???
Bericht door: karz op 02 februari, 2007, 15:09:52
En dat stuur dan  :rofl: , dat had ik vroeger op de BMX
Titel: Sambal bij???
Bericht door: B-Witch op 02 februari, 2007, 15:27:40
Veel te iel, lijkt me teveel op een brommerke waar we vroeger mee rond reden, de hondi MT05

en idd Karz, dat stuurke, heb ik hier in de garage nog op een fietske zitten als het goed is :?

Maar voor de gemiddelde chinees, zal dit prulletje wel net groot en stevig genoeg zijn, omdat de doorsnee rijspikker, ook maar fragiel en ielig is... :roll:

(daar is de beemert denk ik echt wel wat veeeel te groot voor) :wink:
Titel: Sambal bij???
Bericht door: Motzippaldy op 02 februari, 2007, 16:21:09
Citaat van: "suzuki-girl"

Maar voor de gemiddelde chinees, zal dit prulletje wel net groot en stevig genoeg zijn, omdat de doorsnee rijspikker, ook maar fragiel en ielig is... :roll:

(daar is de beemert denk ik echt wel wat veeeel te groot voor) :wink:


:?

(http://img178.imageshack.us/img178/2386/xin01010222113738012511nk5.jpg)
Titel: Sambal bij???
Bericht door: B-Witch op 02 februari, 2007, 16:37:11
doorsnee zei ik toch :roll:
Titel: Sambal bij???
Bericht door: B-Witch op 02 februari, 2007, 18:00:21
Ik heb eens wat rondgesurft, in China ff alle manufactors van motoren opgezocht, niets te vinden over een fabrikant die Omoto heet, althans geen die wat met motoren van doen heeft.
Wat ik denk is dit:

Motor komt van een fabrikant af die in grote aantallen motoren en andere zaken (zelfs plastic zwembadjes) produceert, die naar europa verscheept in containervrachten.

Waar ik denk dat de omoto vandaan komt is het bedrijf
EMTO motorsports co ltd.

op de site van hun vond ik nl deze:

(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/chinees.jpg)

De gelijkenis is frapant, alleen is dit een dirtbike zoals zij dat benoemen.
niks speciaals

CiteerDirt Bike
ET-DB109-C 110cc, Four-stroke Dirt Bike with CDI Ignition and Maximum Power of 5.7kW/7,500rpm  
 
       
Key Specifications/Special Features:

Maximum speed: 75km/h
Engine: 110cc, four-stroke
Fuel tank volume: 4.2L
Ignition: CDI
Maximum power: 5.7kW/7,500rpm
Maximum torque: 8.0Nm/5,500rpm
Bore x stroke: 52.4 x 55.5mm
Lubrication: press/splash
Clutch: manual wet centifugal multi-ply
Compression ratio: 8.6:1
Start mode: electric or kick
Transmission: chain driven
Clutch: manual
Tires:
Front: 12/14 inches
Rear: 12/12 inches
Brakes (front/rear): disc/disc
Ground clearance: 310mm
Distane from seat to ground: 760mm
Outer packing:
Carton dimensions: 158 x 63 x 72cm
Net weight: 60kg
Gross weight: 72kg
Conveyance:
Quantity per 40 feet HQ container: 180 pieces

En dan deze...

(http://i23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/chinees2.jpg)

met deze specs...
CiteerDirt Bike
ET-DB109 110/125cc Four-stroke Dirt Bike with Manual Clutch  
 
 
Key Specifications/Special Features:

Engine: four-stroke 110/125cc, air cooled, single cylinder
Gearshift: 4 speed, manual clutch
Rated power: 5.6kW/7,000r/min
Maximum torque: 8.0N.m/6,000rpm
Suspension: Front: upside down fork; Rear: adjustable gas emulsion shock.
Break system: front and rear hydraulic disc
Tires: F/12; R/10 or F/R: 10 inches
Start system: kick start
Fuel tank capacity: 3.0
Fuel consumption: 100km/2.1L
Maximum speed: 80-100km/h
Ignition: CDI
Driving system: heavy duty golden chain with roller and chain guide
Load capacity: 120kg
Dry weight: 66kg
Ground clearance: 270mm
Bodywork dimensions (L x W x H): 1,530 x 780 x 980mm
Aluminum parts: aluminum rear swing arm, aluminum wheel rims, aluminum handle bar
Conveyance: qauntity per 20 feet FCL container: 60 pieces, quantity per 40 feet FCL container: 125 pieces


Dus mss een We Willen poot aan de grond in Europa krijgen versie van bovenstaande "kabouter"massa rommel :wink:
Titel: Sambal bij???
Bericht door: Jor op 02 februari, 2007, 18:16:46
:stupid:
Titel: Sambal bij???
Bericht door: Steefke™ op 02 februari, 2007, 18:36:53
Citaat van: "karz"En dat stuur dan  :rofl: , dat had ik vroeger op de BMX


:rofl:  :)} inderdaad ja  :rofl:  :)}
Titel: Sambal bij???
Bericht door: karz op 02 februari, 2007, 19:43:12
Citaat van: "Motzippaldy"
(http://img178.imageshack.us/img178/2386/xin01010222113738012511nk5.jpg)

Ow fuck wat een reus  :shock:
Titel: Sambal bij???
Bericht door: WhomBom op 02 februari, 2007, 19:43:51
die is zo gefokt... zonder flauwekul, rare chinezen  :?
Titel: Sambal bij???
Bericht door: Bart op 05 februari, 2007, 11:29:52
Zo'n blokje ligt onder mijn Honda Dax :shock:
Titel: Re: Sambal bij???
Bericht door: Busaberke op 05 februari, 2007, 22:28:06
Citaat van: "Dwars"Het Chinese antwoord op de GS  :shock:  :shock:  

ach , het design is i.i.g. niet slechter dan het voorbeeld, toch ?:mrgreen:
Titel: Sambal bij???
Bericht door: DeWitte op 06 februari, 2007, 03:57:44
:shock: stjeukvot :lol:
Titel: Sambal bij???
Bericht door: Busaberke op 06 februari, 2007, 10:31:54
Moi ???  :angel: