De motor van deze Amerikaan komt van de Hyosung GT650R Comet. De motor staat bekend als een behoorlijk levendig exemplaar. Gemaakt in de USA wil Fisher zich meer sportief profileren dan zijn Koreaanse tegenhanger. Het frame is lichter en stijver uitgevoerd, de vorkpoten (43mm tegen 41mm van Hyosung) zijn dikker. Het vermogen wordt opgegeven met 77pk aan het acherwiel, terwijl de Hyosung 79 pk claimt aan de krukas Het uiterlijk is wat afwijkend van de gemiddelde motorfiets, en is afkomstig van Glynn Kerr. Fisher noemt de motorfiets, meer origineel en exclusief dan de Hyosung GT650R
(http://img88.imageshack.us/img88/2624/fischermrx650st1pzcc0.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img88.imageshack.us/img88/1668/fischermrx650st2pzkl1.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img88.imageshack.us/img88/3396/fischermrx650st3pzje8.jpg) (http://imageshack.us)
Specificaties
- V-twin 90°
- Cilinderinhoud (boringxslag) : 647 cm3 (81,55 x 62 mm)
- compressie vehouding : 11,47:1
- 2 carburateurs: Mikuni 39 mm
- Vermogen: 77 PK (achterwiel) à 9 400 omw/min
http://www.youtube.com/watch?v=ZhTITpS_cu8
dus ook het zelfde blok als ne suzuki SV650 :yes6rs:
ik vind hem echt niet lelijk
alez..ben bang dat het bovenste exemplaar met de "ongetwijfeld made in china imi-Ohlins vork" toch ietwat weinig speling tussen kuip en spatbord gaat krijgen op het moment van aanremmen...
:mrgreen:
vind em leuk!!!! Ook een leuk kleurtje!
Citaat van: Hakinnen op 25 november, 2007, 23:44:21
alez..ben bang dat het bovenste exemplaar met de "ongetwijfeld made in china imi-Ohlins vork" toch ietwat weinig speling tussen kuip en spatbord gaat krijgen op het moment van aanremmen...
:mrgreen:
:worship-cool: :yes6rs: :mrgreen:
wat dachse van de ketting, Hakki?