Motor Forum Limburg

Algemeen => Algemene motorpraat => Topic gestart door: Schmetzke op 20 december, 2007, 11:23:38

Titel: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Schmetzke op 20 december, 2007, 11:23:38
Men neemt een Yamaha WR450 crosser, steekt er een korte voorvork en achterdemper in, nog wat tupperware erop en daar is hij!

SuperSingle!

(http://img254.imageshack.us/img254/759/yamahawrrrkc0.jpg)
(http://img259.imageshack.us/img259/7246/yamaharrnakedlol5.jpg)
(http://img401.imageshack.us/img401/2198/yamaharrnakedrzt1.jpg)

Echt helemaal vet  :worship-cool:

Wat voor Hakki wellicht?
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 20 december, 2007, 11:43:30
echt wel..
ben met ne supermono racer bezig hier...al maanden.
125cc Cagiva Mito rijwielgedeelte  / "hakki voorvorkske" / 400cc 4takt éénpitter erin.
Moet vanavond naar zeeland een kort alu subframe ophalen, racezit van een yammie TZ250 en als "klapper" een GP tank van nog geen kilo compleet..(Honda RS250R )
Kuipwerk zijn ze mee bezig..wordt Cagiva 525SP ..slechts de topkuip
Fiets is reeds lopend..ben nu bezig met de opbouw..als het een beetje meezit kan alles begin 2008 naar de spuiter en heeft hakki zijn "eigenbouw" supermono racer..

(heb er ook nog een kenteken bij..dus plaatje erop..zaklamp in de kuip en we kunnen ook op straat scheuren)

Supermono rules..echt retetof...klein, megalicht (ik streef naar 95kilo rijklaar drooggewicht!!  en dat gaat lukken!) en dikke vette éénpitter klappen..

plannen voor de volgende zijn er ook al..Appie RS125 rijwielgedeelte met daarin een snel Rotax 650 blok..past er namelijk zo in..(en heb een planneke om nog eens een CR500 in de mito te hangen als het huidige 4takt blok de geest heeft gegeven)/ maar alez..cr500 in een racer is vragen om problemen denk ik)

liefst had ik ne Honda RS125 met daarin een CRF450...maar dat gaat financieel niet goedkomen dan..

Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Schmetzke op 20 december, 2007, 11:51:21
Citaat van: Hakinnen op 20 december, 2007, 11:43:30
echt wel..
ben met ne supermono racer bezig hier...al maanden.
125cc Cagiva Mito rijwielgedeelte  / "hakki voorvorkske" / 400cc 4takt éénpitter erin.
Moet vanavond naar zeeland een kort alu subframe ophalen, racezit van een yammie TZ250 en als "klapper" een GP tank van nog geen kilo compleet..(Honda RS250R )
Kuipwerk zijn ze mee bezig..wordt Cagiva 525SP ..slechts de topkuip
Fiets is reeds lopend..ben nu bezig met de opbouw..als het een beetje meezit kan alles begin 2008 naar de spuiter en heeft hakki zijn "eigenbouw" supermono racer..

(heb er ook nog een kenteken bij..dus plaatje erop..zaklamp in de kuip en we kunnen ook op straat scheuren)

Supermono rules..echt retetof...klein, megalicht (ik streef naar 95kilo rijklaar drooggewicht!!  en dat gaat lukken!) en dikke vette éénpitter klappen..

plannen voor de volgende zijn er ook al..Appie RS125 rijwielgedeelte met daarin een snel Rotax 650 blok..past er namelijk zo in..

liefst had ik ne Honda RS125 met daarin een CRF450...maar dat gaat financieel niet goedkomen dan..



Super vet! Wist helemaal niet dat je daar al mee bezig was... Staat je project nergens online ofzo?
Welk blok gebruik je voor de Mito? Zou wel eens wat foto's willen zien  :worship-cool:
95 Kg is wel heel erg licht, knap als het lukt. M'n WR450 weegt 120 droog...
Ben erg benieuwd..

Ja die combo RS125/CRF450 zou al helemáál vet zijn, en echt extreem snel als je het mij vraagt.
Welk blok is dat? Die rotax 650? KTM/Aprilia/F650GS oid?
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 20 december, 2007, 13:06:55
Citaat van: Schmetzke op 20 december, 2007, 11:51:21
Citaat van: Hakinnen op 20 december, 2007, 11:43:30
echt wel..
ben met ne supermono racer bezig hier...al maanden.
125cc Cagiva Mito rijwielgedeelte  / "hakki voorvorkske" / 400cc 4takt éénpitter erin.
Moet vanavond naar zeeland een kort alu subframe ophalen, racezit van een yammie TZ250 en als "klapper" een GP tank van nog geen kilo compleet..(Honda RS250R )
Kuipwerk zijn ze mee bezig..wordt Cagiva 525SP ..slechts de topkuip
Fiets is reeds lopend..ben nu bezig met de opbouw..als het een beetje meezit kan alles begin 2008 naar de spuiter en heeft hakki zijn "eigenbouw" supermono racer..

(heb er ook nog een kenteken bij..dus plaatje erop..zaklamp in de kuip en we kunnen ook op straat scheuren)

Supermono rules..echt retetof...klein, megalicht (ik streef naar 95kilo rijklaar drooggewicht!!  en dat gaat lukken!) en dikke vette éénpitter klappen..

plannen voor de volgende zijn er ook al..Appie RS125 rijwielgedeelte met daarin een snel Rotax 650 blok..past er namelijk zo in..

liefst had ik ne Honda RS125 met daarin een CRF450...maar dat gaat financieel niet goedkomen dan..



Super vet! Wist helemaal niet dat je daar al mee bezig was... Staat je project nergens online ofzo?
Binnenkort maak ik wel wat goede pics

Welk blok gebruik je voor de Mito?
DR400 soes...maar wel een oudje..luchtgekoeld (das lekker goedkoop en het scheelt gewicht)
Wil eerst redelijk low-budget qua blok..hangt er reeds in en loopt.
Standaard blokje..alleen de carb is niet standaard, luchtfilter ook niet..(open aanzuig) , de cilinderkop is gemodificeert op de inlaat en ik rij met een open seatpipe.
Zou wel eens wat foto's willen zien  :worship-cool:
komt eraan..

95 Kg is wel heel erg licht, knap als het lukt. M'n WR450 weegt 120 droog...
Ben erg benieuwd..

Gaat me lukken..enige "zware" zijn nog de standaard 3 spaaks velgen..
frame is van huis uit al erg licht..dacht 9.7 kilo..
blok is redelijk eenvoudig dus licht...subframe is kort en van dun alu..complete tank is < 1 kilo
ik gebruik wat meuk qua titanium en ergal boutjes
verder is echt alles maar dan ook echt alles wat niet strikt noodzakelijk is eraf gehaald..ieder lipje op het frame, ieder stukje bedrading dat niet nodig is..alles in het kader van gewichtsbesparing. heb dagen om dat ding heengehuppeld gewapend met flex, zaag en kniptang...er zit één stukje kabel in de hele fiets..noodstopschakelaar..that's it
Zelfs geen accu , dynamo of startmotor..geen kickstarter..aanduwen dus

tis eigenlijk begonnen voor de pure fun..racerke bouwen die onder de 100kg blijft..en dat gaat lukken..
<100 haal ik zeker..95 zou fantastisch zijn..
al moet het leuk blijven..en een beetje "low-budget"..veel zelf doen dus,,en onderdeeljes bij elkaar sprokkelen..


Ja die combo RS125/CRF450 zou al helemáál vet zijn, en echt extreem snel als je het mij vraagt.
denk ik ook ja...op de korte banen vrijwel ongrijpbaar zelfs.
tis alleen de vraag of een crf 450 de hoge toerentallen aankan? dat zijn echte dikke crossblokken he..
kweet niet of dat goed gaat op lange rechte stukken constant volgas in de hoogste versnelling..daar zijn éénpitters eigenlijk niet voor he..maar het zou wel tof zijn idd
bovendien..als je al met honda "factory" RS materiaal gaat werken wordt het snel duur en moet je veel in engeland op zoek naar onderdelen.


Welk blok is dat? Die rotax 650? KTM/Aprilia/F650GS oid?
BMWF650 of Appie 650
maakt niks uit..zelfde blokken..passen zo in een Appie RS125 frame,,(ketting rechts)
de beemer is een 4-klepper en relatief duur om te kopen los..de appie rotax is een 5 klepper , goedkoop uit te halen en bovendien redelijk eenvoudig snel te maken. en echt..t past er zo in..kun je er zo in hangen.

meest gebruikte blok is eigenlijk wel Yamaha's XT/SZR 660..veel voor te krijgen en niet te duur..zolang ze niet te wild worden getuned blijven ze heel..maar dat past niet zo makkelijk in een appie frame.

DR800 in RGV frames zijn ook tof...maar de DR800 trilt heel erg en alles scheurt kapot in zo'n fiets..en ik zelf vindt de echte kleintjes met 125cc rijwielgedeeltes toffer.
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Schmetzke op 20 december, 2007, 13:42:02
Geweldig projectje. Alleen jammer dat die blokken maar een pk-tje of 30 eruit persen.. Toch leuk als lowbudget-project! Wat heb je voor carb eronder? Keihin FCR39 zou niet misstaan :twisted:

CRF blok is echt wel de max in zo'n ding.. Mijn CRF450 (2002 model was dat) draaide max 11.400 rpm! Zeker de eerste blokken waren zéér agressief, en hadden een echte race karakter. Later zijn ze steeds sterker geworden in de lagere toerentallen, meer koppel om hem "rijdbaarder" te maken.

DR800 lijkt me geen optie, die dingen draaien helemáál geen toeren... Niet iets voor een racer lijkt me. Bij een Rotax vraag ik me dat ook af, die dingen trillen even hard onder je kont uit...
In de mono klasse gebruiken ze indd meestal het frame van een SZR.. Zijn ook mensen die daar dan weer een WR/YZ 450 crossblok onder hangen. De 660 van Yamaha is ook niet bepaald echt snel, allemaal koppelblokken. Het 510 blok van Husqvarna lijkt me ook wel geschikt trouwens, dik 63 krukas pk's... Dat is pas snel. Hmmm lekker dromen :lol:

Hier een curve van een 07 CRF 450:
(http://img507.imageshack.us/img507/9098/07crf450xx8.jpg)
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Joepie1958 op 20 december, 2007, 16:45:14
supergeil man :D
95 kg voor een hele motor, da's bijna net zo veel als een beetje zware pocket-bike :worship-cool:
even voor de statistiek, hoeveel kilo levend gewicht moet deze fiets gaan meetorsen :mrgreen:
en hakki....... gogogo :worship-cool:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 26 december, 2007, 21:40:10
Citaat van: Joepie1958 op 20 december, 2007, 16:45:14
supergeil man :D
95 kg voor een hele motor, da's bijna net zo veel als een beetje zware pocket-bike :worship-cool:
even voor de statistiek, hoeveel kilo levend gewicht moet deze fiets gaan meetorsen :mrgreen:
en hakki....... gogogo :worship-cool:

gaat niet lukken met die 95 kilo ben ik bang...

alez..verhaaltje (ff copy &paste)

....moment supreme..."stamperke's" rijklare gewicht!

een goede weegschaal gebiets bij mijn schoonmoeder..traanplaat loopplank uit de camionette gehaald en die op de weegschaal gelegd ..vervolgens de fiets op de loopplank..
zo goed als rijklaar...enige wat er nog op moet is het topkuipje, het thermopeen voor het zitje, en een paar lagen lak op kuip en kont..

alez...het viel me niet tegen..hoewel ik eigenlijk stiekum op een beter resultaat had gehoopt, echter..zou echt niet weten waar nog gewicht te besparen..de velgen zijn de meest "schuldige" nu....gesmeede alu of magnesium wielen is absoluut boven budget en gaat niet gebeuren..

piccies:

A: gewicht van de loopplank 12.5kg

(http://img259.imageshack.us/img259/2081/afbeelding630largenw5.jpg)

B: gewicht van de loopplank met de fiets erop: 112KG

(http://img184.imageshack.us/img184/3109/afbeelding632largepu5.jpg)

B - A = rijklaar gewicht (99.5 KG zonder topkuip)

miljaar..ga dus uiteindelijk niet onder de 100KG komen..
Ben toch wel tevreden...een standaard Mito weegt 129KG in straattrim dacht ik..Stamperke dadelijk net ietsje meer dan 100KG volledig klaar (met stalen tank )

was het weer voor nu

piccie:  fietske in opbouw..wat rest is de topkuip die bijna klaar is (model 525sp racekuip) dan de rest strakmaken en ff een kleurke geven..oja..en er moet nog remvloeistof in.  en zeer duchtig poetsen want na alle las, slijpwerk en gesleutel zit het ding er nogal vettig uit.
En dan heb ik voor erbij een tof en "low budget" mono racerke ..altijd leuk. en het valt op, een racemito met een 4takt éénpitter erin..dus het is nog goei reclaam ook he

(http://img299.imageshack.us/img299/9651/afbeelding629largeso4.jpg)

(http://img292.imageshack.us/img292/9251/afbeelding625largetf2.jpg)

heb er ook nog een kenteken bij..van de zomer hang ik wel een plaat onder..beetje op zondagmiddag door vijlenerbos raggen..zware supersports leren wat bochtensnelheid is [grote bek modus]   :mrgreen:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Schmetzke op 26 december, 2007, 21:56:46
Hendig vet  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Ben benieuwd naar de kuip... en het uiteindelijke resultaat  :worship-cool:

Maareuh... Op zondagmiddag zou ik wegblijven uit het bos  :?
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: DeWitte op 27 december, 2007, 04:43:02
Citaat van: Schmetzke op 26 december, 2007, 21:56:46
Hendig vet  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Ben benieuwd naar de kuip... en het uiteindelijke resultaat  :worship-cool:

Maareuh... Op zondagmiddag zou ik wegblijven uit het bos  :?

idd, ik ook benieuwd naar het resultaat en schmetzke geef ik niet graag gelijk :mrgreen: maar oppe zondagmiddag moet je wegblijven uit het vijlenerbos.
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Desmo-devil op 27 december, 2007, 06:45:08
Ziet er tof uit, super project, ben benieuwd hoe dat rijd ?
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 28 december, 2007, 19:30:02
Citaat van: Dwars® op 27 december, 2007, 04:43:02
Citaat van: Schmetzke op 26 december, 2007, 21:56:46
Hendig vet  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:

Ben benieuwd naar de kuip... en het uiteindelijke resultaat  :worship-cool:

Maareuh... Op zondagmiddag zou ik wegblijven uit het bos  :?

idd, ik ook benieuwd naar het resultaat en schmetzke geef ik niet graag gelijk :mrgreen: maar oppe zondagmiddag moet je wegblijven uit het vijlenerbos.
weet ik...
maar alez...zou zo graag eens ongestraft..
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 28 december, 2007, 19:31:59
guido..

zoek een (gebruikt) achterbandje dat een beetje snel warm wordt..
heb jij nog bronnen bij de SM mannen?

zoek een 150-17er slickske / sc1/sc2
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Schmetzke op 28 december, 2007, 19:53:27
Citaat van: Hakinnen op 28 december, 2007, 19:31:59
guido..

zoek een (gebruikt) achterbandje dat een beetje snel warm wordt..
heb jij nog bronnen bij de SM mannen?

zoek een 150-17er slickske / sc1/sc2

Euh in de winter niet  :shock:
Op de Soes had ik vroeger altijd 150, die haalde ik uit het ONK. Zomer's is daar meer dan genoeg aanbod...
In de SM wereld kom je echter niet snel 150 meer tegen, is allemaal 160/165.

Wat heb je voor velg? 4.5" zeker? Is een 150 wel het mooiste ja... Pilot powerke erop  ;)
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 20 januari, 2008, 23:42:11
ff update:

mito is bijna klaar..dinsdag komt de kuip..dan kan alles gespoten , afgemonteerd en kan ie buiten voor de "shakedown" ..
eerste race..dacht 4/5/6 Mei ONK Eemshaven..  :-X :-X  "scared shitless"  :oops: :oops:

ennuh..ik heb de SP1 verkocht..goed nieuws..

en meteen weer wat euro's gespendeerd en een tweede mono gekocht..ex onk supermono fietske.  begin een beetje erg in de ban te raken van die supermono's.

yammie TZ250 rijwielgedeelte , velgen etc , blok is yamaha 660. heb de keuze uit een full-raceblok ( 742cc-75+ pk's) wat er nu inhangt of een 660 krachtbron die veel milder getuned is ..denk dat ik de veiligere keuze ga maken vanwege servicekosten en ik heb weinig zin om op het rechte stuk in Spa opeens ingehaald te worden door een Carillo drijfstang.  iets minder PK's is wat veiliger en goedkoper.
moet 'm nog ophalen..



maaruh..fuck dea ktm RC4 .. dae van hakki is lichter en sjneller!
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: DeWitte op 21 januari, 2008, 05:12:19
lichter? keej  :yes6rs: 


me sjneller?? :roll:


:mrgreen:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Schmetzke op 21 januari, 2008, 09:07:03
Citaat van: Dwars® op 21 januari, 2008, 05:12:19
lichter? keej  :yes6rs: 


me sjneller?? :roll:

Ben er ook bang voor.... Een standaart 660 blokje produceert een pk'tje of 48... Het 690 KTM blok (650cc) 65 pk..

Wel vet! Ik zou voor het getunde blok gaan  :cool: En dan je gasschuif halverwege blokkeren  :schater:

Zo'n getuned blok is toch gewoon veel meer waard... Een origineel blokje vind je voor een paar euro op iedere sloop  :roll:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 21 januari, 2008, 10:50:31
alez..kan kiezen uit het raceblok..hangt er nu in..heeft tegen de 75pk en zit vol met allerlei tuningsmeuk..660 yam gestroked naar 742cc, langere carillo drijftstang, nokkenas, kleppengedoe andere kruk.. 102mm HC zuiger , compleet andere kop, dikke keihin FCR's..dat soort gedoe..
ding draait tegen de 10000rpm en dat doet ie geen heel seizoen..moet dus halverwege het seizoen los en geserviced en dan bedoel ik echt geserviced..onderdelen vervangen dus..
alez..wel tof maar hoe goed je het ook steeds serviced en reviseerd..er zit altijd een redelijke kans in dat het kapot loopt .  1 pitter zijn nu eenmaal niet gemaakt voor lange rechte stukken volgas te lopen met die pk's en dat op 10.000rpm...als het kapot loopt wordt het duur..

ik wil dat risico niet lopen

het andere blok is ook yamaha 660, en ook voorzien van allerlei "snelmakerij"  aan de binnenzijde.
Echter , de vorm van tuning is veel en veel minder..
dit blok dat door de bouwer "zo goed als standaard" wordt genoemnd, is gemodificeerd op de inlaat, de kop is gewijzigd , zuigerke etc (nokkenas weet ik niet) en levert zo'n 55pk (testbankmeting aan het achterwiel he)..
das een hele bak pk's minder als het full-raceblok..maar het is veel en veel betrouwbaarder...regelmatig de olie wisselen is voldoende en de kans op kapot lopen is redelijk klein.

das dan een veel veiliger optie he..het is weliswaar minder spectaculair maar het blijft heel en het is wel ff lekkerder recreatief rijden als je weet dat het heel blijft.. bedoel..moest ik gaan racen met het ding was het een andere zaak..

maar toch..deze weegt (en das niet eens zo heel licht voor een supermono) ca 125kg en heeft er 55 aan het achterwiel... ik denk dat dat wel terdege een kans heeft tegen een een RC4 ..maakt verder ook niks uit natuurlijk he.RC4 is retecool..al is het maar omdat het een snelle mono is, en omdat ie er anders uit ziet dan anderen..bovendien..ik denk dat een goede rijder op een rc4 op een bochtig traject heel wat 600cc supersportrijders te kakken zet,...en das wel sjiek natuurlijk he..op een éénpitterke..;


supermono rules.. 

de mito maak ik ook af..bijna klaar.
ga ik wat mee freewheelen en als de kans zich een keer voordoet voor niet teveel geld hang ik er een dikke husky 610 in...(cr500 is me overal afgeraden..te sterk )


Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: DeWitte op 21 januari, 2008, 10:55:53
nou? :mrgreen:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 21 januari, 2008, 10:58:04
Citaat van: Dwars® op 21 januari, 2008, 10:55:53
nou? :mrgreen:

wat? stukske vare?
good..mit de carnaval
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Schmetzke op 21 januari, 2008, 11:00:21
Citaat van: Hakinnen op 21 januari, 2008, 10:50:31
alez..kan kiezen uit het raceblok..hangt er nu in..heeft tegen de 75pk en zit vol met allerlei tuningsmeuk..660 yam gestroked naar 742cc, langere carillo drijftstang, nokkenas, kleppengedoe andere kruk.. 102mm HC zuiger , compleet andere kop, dikke keihin FCR's..dat soort gedoe..
ding draait tegen de 10000rpm en dat doet ie geen heel seizoen..moet dus halverwege het seizoen los en geserviced en dan bedoel ik echt geserviced..onderdelen vervangen dus..
alez..wel tof maar hoe goed je het ook steeds serviced en reviseerd..er zit altijd een redelijke kans in dat het kapot loopt .  1 pitter zijn nu eenmaal niet gemaakt voor lange rechte stukken volgas te lopen met die pk's en dat op 10.000rpm...als het kapot loopt wordt het duur..

Je hoeft toch niet constand 100% van het vermogen te benutten? Dan blijft het ook veel langer heel.
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Schmetzke op 21 januari, 2008, 11:02:44
Maargoed, in het geval je voor het "standaard" blok gaat durf ik het tegen je op te nemen met mn 450  :yes6rs: ;)
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 21 januari, 2008, 11:08:28
Citaat van: Schmetzke op 21 januari, 2008, 11:00:21
Citaat van: Hakinnen op 21 januari, 2008, 10:50:31
alez..kan kiezen uit het raceblok..hangt er nu in..heeft tegen de 75pk en zit vol met allerlei tuningsmeuk..660 yam gestroked naar 742cc, langere carillo drijftstang, nokkenas, kleppengedoe andere kruk.. 102mm HC zuiger , compleet andere kop, dikke keihin FCR's..dat soort gedoe..
ding draait tegen de 10000rpm en dat doet ie geen heel seizoen..moet dus halverwege het seizoen los en geserviced en dan bedoel ik echt geserviced..onderdelen vervangen dus..
alez..wel tof maar hoe goed je het ook steeds serviced en reviseerd..er zit altijd een redelijke kans in dat het kapot loopt .  1 pitter zijn nu eenmaal niet gemaakt voor lange rechte stukken volgas te lopen met die pk's en dat op 10.000rpm...als het kapot loopt wordt het duur..

Je hoeft toch niet constand 100% van het vermogen te benutten? Dan blijft het ook veel langer heel.

jaja...dat klopt.
maar ik heb er vrees van..
spa-franco met de lange rechte stukken..das bijna constant 100% vermogen.

en..ermee gaan rijden zonder het te mogen benutten..alez..das als neuken zonder penetreren he.. en knappe vent die dat lang gaat volhouden he  ..  :mrgreen:

niks voor u zo'n monoke guido..? 
in duitsland moogt ge racen zonder licentie ermee..
erheen rijden, betalen, vrije training, kwalifictie, race..
toffe weekenden zonder gezeik  4/5 races per jaar.

Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Schmetzke op 21 januari, 2008, 12:05:29
Citaat van: Hakinnen op 21 januari, 2008, 11:08:28

niks voor u zo'n monoke guido..? 
in duitsland moogt ge racen zonder licentie ermee..
erheen rijden, betalen, vrije training, kwalifictie, race..
toffe weekenden zonder gezeik  4/5 races per jaar.


Hoe wie wat waar?

Wil de regelementen wel eens doorlezen dan, doe ik met de SM mee  :lol: (wel bukken op het rechte stuk) 
:schater:

Nee ff zonder gein, heb je wat meer info Hakki? Niks voor jou trouwens?  :cool:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 21 januari, 2008, 17:37:33
Citaat van: Schmetzke op 21 januari, 2008, 12:05:29
Citaat van: Hakinnen op 21 januari, 2008, 11:08:28

niks voor u zo'n monoke guido..? 
in duitsland moogt ge racen zonder licentie ermee..
erheen rijden, betalen, vrije training, kwalifictie, race..
toffe weekenden zonder gezeik  4/5 races per jaar.


Hoe wie wat waar?

Wil de regelementen wel eens doorlezen dan, doe ik met de SM mee  :lol: (wel bukken op het rechte stuk) 
:schater:

Nee ff zonder gein, heb je wat meer info Hakki? Niks voor jou trouwens?  :cool:

er is in Duitsland ook een monobike klasse waar de SM's ook zonder racelicentie mogen starten..
deze klasse rijdt op dezelfde evenementen als het GSA supermono..
bij de supermono;s mogen geen SM's / bij de SM's geen supermono's.
vandaar op alle evenementen 2 klasses.

Yep..ik doe mee.. 25,- voor de startlicentie per evenement.  en dan 140 of 170,- inschrijving.
gewoon naar toe rijden als je zin hebt, betalen, trainen , qualificeren ..dag erna..RACE!

mijn planning:

14 April :             Circuit Croix Italia dag @ "Stamperke" Mito-mono
30 April-01 mei:  ONK wegrace Eemshaven / DSA Supermono race groep A  @ "Stamperke" Mito-mono
10-12 Mei:          DSA Supermono race Bremerhafen  / groep B @ Yamaha 660R Supermono
5-6 Sept:            DSA Supermono race Dahlemer Binz / groep B @ Yamaha 660R Supermono

zal van de week wat info voor je bij elkaar sprokkelen over de duitse monobikes klasse..
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 21 januari, 2008, 17:38:24
Citaat van: Schmetzke op 21 januari, 2008, 11:02:44
Maargoed, in het geval je voor het "standaard" blok gaat durf ik het tegen je op te nemen met mn 450  :yes6rs: ;)

in de bochten ga je dat vet winnen..
op de rechte stukken...ben ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sneller

;)
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 06 februari, 2008, 00:28:46
alez...de mito-mono is flink aan het vorderen inmiddels
de yamaha supermono komt over een week of twee denk ik..

piccie van "stamperke" ..mito-monoke..

(http://img182.imageshack.us/img182/6224/afbeelding614largevl6.jpg)
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: DeWitte op 06 februari, 2008, 07:44:41
bijpassende (kleur) overal zie ik??

:mrgreen:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 06 februari, 2008, 09:38:19
Citaat van: Dwars® op 06 februari, 2008, 07:44:41
bijpassende (kleur) overal zie ik??

:mrgreen:

mijn koe? ..
was daarmee...das ne overblijfselke uit de fast 90's, ga ik zeker nog 5 jaar aantrekken.wat het ding voor kleur heeft en dat t gedateerd uitziet.. dont give a single f*ck  ;)
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: DeWitte op 06 februari, 2008, 10:43:55
past wel bij je :yes6rs:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 05 maart, 2008, 21:46:30
(http://img402.imageshack.us/img402/4021/afbeelding189zwye1.jpg)


beetje meer info:

http://stamperke.blogspot.com/


wordt nog aan gewerkt..
zie het voornamelijk als reclame..tis goedkoper (en veel leuker) dan adverteren  :mrgreen:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: karz op 05 maart, 2008, 22:44:28
wat heet er toch eine boevekop he ;)

(http://bp0.blogger.com/_IeGGinS8vYo/R86mNjF-FzI/AAAAAAAAAgw/Vk12d9riTJE/s400/Afbeelding+214zw.jpg)
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Herr Tod op 05 maart, 2008, 22:59:53
Cool :cool:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 06 maart, 2008, 00:21:27
Citaat van: karz op 05 maart, 2008, 22:44:28
wat heet er toch eine boevekop he ;)

(http://bp0.blogger.com/_IeGGinS8vYo/R86mNjF-FzI/AAAAAAAAAgw/Vk12d9riTJE/s400/Afbeelding+214zw.jpg)

yeah ..haj het al in de gaten..vandaar dat de "bad-ass" oakley neet op ging

dat mot..luuj met eerlijke gezichten zin neet te vertroewe ..
bovendeen...chicks dig that terroristlook..miljaar
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Desmo-devil op 06 maart, 2008, 07:04:05
rete cool fietske Hakki. Kom binnenkort eens live kijken !
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: B-Witch op 06 maart, 2008, 08:30:11
 :worship-cool: :worship-cool: echt gaaf !!!
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: DeWitte op 06 maart, 2008, 10:11:51
Citaat van: Desmo-devil op 06 maart, 2008, 07:04:05
rete cool fietske Hakki. Kom binnenkort eens live kijken !

ik kom mee, die aanrijding wil ik wel eens zien :mrgreen:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Steefke™ op 06 maart, 2008, 11:35:02
Citaat van: Desmo-devil op 06 maart, 2008, 07:04:05
rete cool fietske Hakki. Kom binnenkort eens live kijken !

Ik heb hem al over het kontje mogen aaien  :mrgreen:
:worship-cool: :worship-cool:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: DeWitte op 06 maart, 2008, 12:43:17
 :-X :mrgreen:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Steefke™ op 06 maart, 2008, 12:55:33
Citaat van: Dwars® op 06 maart, 2008, 12:43:17
:-X :mrgreen:
neet hakki he :oops: ich bedoel stamperke  :mrgreen:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 04 mei, 2008, 21:24:12
oja..ff update hiero

Stamperke" heeft zijn eerste circuitdag achter de rug en ik ben tevreden..liep erg goed (al kwam ik op het rechte stuk zwaar snelheid tekort) en megafun om mee te rijden.. superlicht sturend en je kunt echt megamega laat remmen ermee. Moet alleen iets doen om het trillen van het blok (geen balansas en bovendien zonder rubbers in het frame) te absorberen ,want na een 20 minuten rijden had ik beide handen zwaar aan het tintelen. Toch maar zoveel mogelijk in de rubber gaan monteren en dikke foam handvaten kopen. Miljaar..trilt dat fietske. en wat een kabaal..klinkt als een "grote"! hahaha.
Maar goed..alles heeft het goed gedaan ,alles is heel gebleven en "t deed" wat ik ervan verwacht had dus ben zeer tevreden.

reserve cilinderke is weg voor op te boren,
de nieuwe flatslide carb is terug van bij "Topham vergaserservice" uit germania en netjes in orde gezet

heb verder een coole voorvork op de kop getikt voor den stamper.  factory-racevorkje uit een TZ250 compleet met Nissin racetangen..weliswaar een oudje en bovendien aan revisie toe maar ben er mee bezig en uiteindelijk zal ie weer "like new"  zijn.

alles bij elkaar heb ik voor als het seizoen om is weer e.a klaar liggen ter montage en uitwisseling

Grote probleem blijft de gewichtreductie (met name de velgen zijn te zwaar)  zit nu met 2/3 liter brandstof op exact 105kg rijklaar en wil persé onder de 100kg.  Hetgeen echter niet gaat lukken..kan er echt niks meer vanaf halen..alles wat er op zit heeft een noodzakelijke functie.  en delen vervangen voor lichtere delen is een illusie in het geval van "nog 5 kg eraf" omdat bijvoorbeeld lichte velgen meer geld kosten dan ik ter beschikking heb voor het fietske..

goed..was het weer ..voorlopig staat den stamper weer op zijn vaste plekkie in het sleutelkot..we zien wel weer wanneer ie weer mag stampen..

paddockpiccie van croix

(http://img522.imageshack.us/img522/7408/afbeelding792largeig1.jpg)

oja..ik zoek een setje kroonplaten..met zowel boven als beneden 52mm diameter..
moeilijk te vinden
indien iemand wat weet...ff mailen


de yamaha 686 supermono heb ik ff mee gereden..gewoon hier thuis..lag al bijna op mijn plaat ermee.
megasnelle 1pitter op koude slicks en "andersom " schakelen hetgeen ik niet gewend ben..
cool ding..komen echte serieuze klappen uit
verder niks meer aan gedaan..is rijklaar en in orde maar ben nog het frame en brug aan het poetsen en er moet eigenlijk fijn nieuw kuip+ zit-werk op" ..wil die echt mooi hebben

fietske heeft een nico bakker TZ frame e.d , zijn er maar 3 van en ik wil die netjes op bouwen,. zal echter op het gemakkie moeten want aangezien er wat onderhouds kosten aan mijn bus zijn, me sinds vanmorgen waarschijnlijk een megabekeuring te wachten staat voor "veel te hard" met de U96 paso en ik zoonlief beloofd heb om ff op een neer te knallen naar Monza komend weekend voor de SBK wat ook weer de nodige knaken kost aangezien we daar niet de "hollenders" gaan uithangen he..alez gaat weer ne dure maand worden vrees ik


maar alez..boeie..tijd zat.. kump good
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: DeWitte op 04 mei, 2008, 21:25:52
van wee is dea SM Hakki?
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 04 mei, 2008, 21:35:55
Citaat van: Dwars® op 04 mei, 2008, 21:25:52
van wee is dea SM Hakki?

van aprilia  :yes6rs:  :mrgreen:











van "maurice van de camping"..
cool dink waal..althans er klonk waal erg cool
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 21 juni, 2008, 10:12:30
update:

Citeer3 Rennen auf dem Nürburgring am 22. Juni 2008
08.00 Dauerprüfung Gruppe 1 Kl 4+5+6+7 Serie 80 min
09.25 1. Zeittraining Motobike + German Supermono 15 min
09.45 Dauerprüfung Gruppe 2 Kl 1+2+3+8 Serie 80 min
11.10 2. Zeittraining Motobike + German Supermono 15 min
11.30 Sprint Klasse 6 + 7 Serie 17 min + 2 Rd
12.05 Sprint Klasse 5 Serie 17 min + 2 Rd
12.40 Sprint Klasse 4 Serie 17 min + 2 Rd
13.15 Rennen 1 Motobike + German Supermono 17 min + 2 Rd
13.50 Sprint Klasse 3 + 8 Serie 17 min + 2 Rd
14.25 Sprint Klasse 2 Serie 17 min + 2 Rd
15.00 Sprint Klasse 1 Serie 17 min + 2 Rd
15.35 Rennen 2 Motobike + German Supermono  17 min + 2 Rd
16.10 Prüf- und Einstellfahrten 140 min
18.30 Ende Veranstaltung
Fahrtzeiten Serie pro Klasse 110 min
Motobike 90 min
Prüf- und Einstellfahrten 140 min
Gesamtdauer der Veranstaltung 10,5 Stunden

Fahrerliste
2+3 Rennen auf dem Nürburgring am 22. Juni 2008
Pos.#GSA #GMC         NAME, Vorname     Fahrzeug                  Ort Klasse
01 [70] 70                  ACHENBACH, Rainer  Pami BMW Bimota  (  D) Quotshausen   SM
02 [31] 35                  BURGENER, Hausi     Gilera Saturno          (CH)                     CM
03 [30] 20                  DE LEEUW, Hans      Yamaha XT 350        (NL)                       CM
04 [4] 40                    HANHOFF, Jan          Yamaha SZR 760      (D)                        SM
05 25                        HENDRIKS, Wim        Yamaha Tigerente       ( D) Ratheim      SM
06 [32] 61                 JAENSCH, Oliver         Yamaha SR500          (D) Dortmund       CM
07 [81] 81                 LINNEPE, Gerald         Norton                         (D)                      CM
08 [28] 62                 MATT, Christian            Gilera Saturno (           CH)                   CM
09 26                     MEIJER, Stefan            BRS Cagiva (NL)        Stein                 SM
10 [17] 16                 MUIJSERS, Jan            Gilera Saturno (NL)      Brockuizenvorst   SM
11 [37] 37                 PFEIFFER, Lutz           Bimota BMW (D)           Fünfhausen         SM
12 [14] 19                 REUVEKAMP, Mark       MuZ Skorpion             (NL)                    SM
13 [62] 22                 SCHÄFE, Gero             MuZ Skorpion (             D)                      SM
14 [13] 14                 SCHOUREN, Bart         RGV-DR750 (NL)           Swalmen             SM
15 [69] 55                 SCHOUREN, Frank       RGV-DR750 (NL)            Reuver               SM
16 [33] 33                TABORSKY, Robin        Tigcraft TY400R (D)           Aachen              SM
17 [65] 60                WARNEKE, Cord          Velocette (D)                   Bremen             CM
18 [7] 21                  WESTERHEIDER, Jan   MuZ Skorpion                (D)                   SM
19 [9] 39                  ZIPFEL, Christian        Yamaha SZR                   (D)                  SM
Stand: 17.06.2008
©2008/06 GSA – German Supermono Association


loat gaon , loat gaon..volle gaaaz mit dee raceknien!  :twisted:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: DeWitte op 21 juni, 2008, 13:41:01
 :cool: :worship-cool:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Steefke™ op 22 juni, 2008, 19:06:19
 :worship-cool: :worship-cool: :thumbsup: :headbang:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 01 juli, 2008, 15:10:49
hop!  :mrgreen:

de "stamperke" heaf heeeel hel motte renne oppe nurnburgrink..es heaf zelfs flinke blaare oppe veut noe..

(http://img131.imageshack.us/img131/9290/afbeelding934largelv6.jpg)

allemaal goed gegaan..superweekend gehad, droog gebleven, erg toffe baan.
twee trainingen en twee races gereden in een heel divers en vol startveld, alles heelgehouden ook. was wel goed moe na afloop en het fietske heeft echt op zijn "tandvlees" gereden (zeer zeker het blokje) maar....zeer tevreden dus.
verslagje (met hopelijk wat actie foto's ) volgt later wel weer.
(http://img110.imageshack.us/img110/8786/dsc03299wy9.jpg)
Binnenkort blokje ff eruit nemen , krijgt een fijn nieuw zuigertje en veerkes, de inlaat van de kop wordt ff opnieuw gedaan en het geheel wordt ff gevlakt door iemand die daar heel wat meer verstand van heeft dan hakki.
Hoop nog voor Hockenheim ietsje meer vermogen te hebben en moet iets aan de kuip doen want ik kom er net niet genoeg achter gekropen en zit teveel in de rijwind.

next events: 
-Gsa supermono hockenheimring (mit de yammie 686 / of toch met de "stamperke"? aangezien de Yam686 in de "dikke" supermono klasse moet lopen ik en daar geen punten heb, in de kleine <500cc klasse wel. )
-Gsa supermono Dahlemer Binz   (mit de yammie 686 en de "stamperke")



de standj in het kampioensjap (http://www.supermono.de/standings/classicmono_standing/classicmono_standing.html)  :yes6rs:  :mrgreen:

yammie ben ik serieus klaar aan het maken nu..

(http://img396.imageshack.us/img396/3162/afbeelding944largeby1.jpg)

kump good, sjuus varuh, SuperMono RULES!   ;)

Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Steefke™ op 01 juli, 2008, 15:28:12
cool manne  :cool:  :thumbsup:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: DeWitte op 01 juli, 2008, 16:06:38
coole Fork plakplaatje: wil ik ook hebbe :mrgreen:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Steefke™ op 08 juli, 2008, 08:11:18
Kump dat 686 blok van ne raptor af? Ich zoat ff google. Zou her zonder veul aanpassingen auch onder ne wr passen.
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 08 juli, 2008, 09:14:52
Citaat van: Steefke™ op 08 juli, 2008, 08:11:18
Kump dat 686 blok van ne raptor af? Ich zoat ff google. Zou her zonder veul aanpassingen auch onder ne wr passen.

is eigenlijk een 660 yammie blok..en die worden geloof ik ook in Raptors gebruikt ja
de 686cc komen doordat er een 102 wiseco hoog compressie zuiger inzit en om die te kunnen gebruiken werd de boring van de cilinder naar 102mm gebracht
het vorige blok had zelfs een boring van 104mm waarmee de cilinderinhoud op 723cc (dacht ik)  kwam

ik zou zo'n blok niet onder iets gebruiken wat ook af en toe het zand inmoet..te zwaar en standaard te weinig vermogen. wil je het snel maken is dat blok wel een goede basis. echter , het snel maken kost wat geld aan de onderdelen en je moet iemand hebben die het voor je doet (een zuigerke erin vrotten kunnen we allemaal wel he..maar een kop / inlaat optimaliseren is specialistenwerk)..daarna moet je 'm niet te snel maken (nogmaals..die blokken kunnen naar ruim 75 pk en das heel veel voor een 1 pitter in een SM of zo) want dan gaat ie kapot (carters scheuren gewoon open en de oliepompen houden het niet meer bij met allerlie ellende als gevolg)en blijft ie kapot gaan..

Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Steefke™ op 08 juli, 2008, 09:24:30
Om gewoon wat op de straat te tuffen is het ook iets te prijzig, maar ik vind het wel leuk om te weten waar zo'n blok zijn oorsprong heeft en hij is opgebouwd. :cool: Je weet wel hoe dat gaat je hoord of ziet iets vervolgens komen er allemaal dingen in je op. :-X Ne Yammie is SM trim zou me overigens ook wel kunnen bevallen. :worship-cool:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Joepie1958 op 09 juli, 2008, 13:31:26
Netjes, een vijfde plaats in zo'n startveld :mrgreen: :mrgreen:
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 30 augustus, 2009, 13:04:00
hop..ff kleine update hiej

de yamaha TZ686 supermono is verkocht..wegens geine tied en budget veur gans seizoen onk supermono varuh
bin wier gegange mit "stamperke" en vaar af en toe ermit..
sjuus truk van 3 daag racen in duutsland.

oppuh piccie.
de stamperke mito mono tijdens testdaag in spa-franco karting twee waeke geleje

(http://img137.imageshack.us/img137/4435/afbeelding1924size.jpg)

oppuh foto hiejonger..de #8 Stamperke in actie gisteren tijdens de eesjte manche..

(http://img137.imageshack.us/img137/7316/98085036.jpg)

kort verslaagske

iig..alles good gegange, heel sjiek gevaruh doa, het blif een aparte ervaring om op een vleegveld (DMSB Flugplatz rennen Dahlemer Binz) te varuh en wedstrijd varuh is echt veul sjieker dan geweun circuit riejuh.

Det geveul in de opwermrunde es ste wits det ste dalik oppuh startgrid steis.  en dan het moment sjuus veur de start, es de lamp op rood steit en de wits det er dalik op greun geit en det alles veur dich , neave diech en achter diech net zo snel wilt startuh des dich en dan "GREUN"..volle gaaz, doorsjakele, euveral um dich hear anger motors en dan mit zien allen gaon aanremmuh veur de eesjte bocht en dan positie numme, lien keeze en gaaz erop..boh. das echt zoe sjiek..zal waal kommuh omdet ze bitteke gespannuh bis of alles waal good geit mit dee start.
koos er bie de start van de tweede manche zelfs die wat neave mich stinge achter mich laotuh en eine veur mich eroet remmuh..hahahaha..waal sjiek



Haj netjes getraind oppuh vriedig , gooje vrie training gehad, rustig aan gedaon.
daonoa twee gooje kwalificaties gehad.. tusje miene snelste tied in de 1ste kwalificatie en mien snelste tied in de 2de kwalificatie zoat slechts 4/10de seconde dus dach echt det de stamperke neet mie heller koos.  waor 1.26 nog get.

stong vriedig waal metien "te kiekuh" van de snelheid van de top van de ONK classics..miljaar die men kinnuh varuh en goan dus echt hel he..boh..die gaon bienao net zoe snel (ca 1.03 doa ) es de top onk supermono en das dus echt hel.

Alez..
bin Zaoterdig in de eesjte manche 8ste gewooruh bie ONK classic 500 / GSA mono (klasses reeje samuh in ein startveldj ) en toch 2 seconden van de kwalificatie tied aafgevaruh...noa ne 1.24, alez..neet gek mit ne 400cc eincilinderke , waor waal blie ermit.

, 2de manche neet gefinisd, ne steun van de oetlaot demper waor los getrild (ja..dee stamper is ne mono en mono's doon ..trilluh, erg trilluh ) en ich haj van te veuruh een ietsiepietsie klein haorscheurke gespot in het stukske rubber leiding tussjuh de rempomp en het remreservoir en det zinde mich neet echt.  dus..nao een rundje of 7/8 in de 2de manche beslotuh om neet door te varuh en oet de race te goan..zoat op det moment weer urgus in een 7de  / 8ste positie in mien klasse. maar alez..beater verstendig zin en oet de race goan.

enige minpuntje veur michzelf waor det ich in de eesjte manche get onzeker waor soms..bie een blauw vlag situatie sjuus veur de chicane,,
dan veurs ste dao..en geis full speed op dee chicane aan ..en door dee chicane is maar ein lien in principe..
en dan zits ste mit de naas oppuh tank , gaaz vol opuh en oppuh lien veur de chicane aan te snieje en dan opins krigs ste sjuus veur het rempunt een blauw vlag..es tekuh det er ne snellere achter dich kump dee langs wilt..
en in mien geval wis ich dan det dat de "kop" van het veld waor.. 4/5/6 ONK riejuhrs die echt veur de euverwinning en de puntuh varuh..
en dan krigs ste die vlag en dan wits ze det ze goan kommuh..en dan heurs ze ze aug en veuls det ze kommuh..en er is maar ein lien..door die chicane..wo stich neet vanaaf kins en dee ganse kopgroep dee diech op een runj geit zettuh..mot dezelfde lien door de chicane hubbuh...pfffff..
boh..det waor waal soms uh...bitteke uh..intimiderend

maar good, alles is good gegange en gans gebleve, de moto's en belangrieker veer zelf aug.. dus bin zeer tevreje

Dit joar vaar ich neet meer  op circuit bie de mono's .Anger joar bin ig er zeker weer bie dao..
weit nog neet womit en mejsien zelfs in een anger  klasse maar bin er zeker bie..super evenement dao.
megagezellig, sjieke lokatie en racen in officele klasses in ne toffe sfeer.
Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: DeWitte op 30 augustus, 2009, 16:21:04
cool versljaagske Haki, me mot op dea brommert geen kuipje? dea dikke bulles van dich is ja neet zoe aerodynamisch es te mesjien dinks/hoops? Mit kuip kin ste mesjien ooch veurin mitrieje?

Titel: Re: SuperSingle, zo doe je dat!
Bericht door: Hakinnen op 30 augustus, 2009, 16:42:43
Citaat van: Dwars® op 30 augustus, 2009, 16:21:04
cool versljaagske Haki, me mot op dea brommert geen kuipje? dea dikke bulles van dich is ja neet zoe aerodynamisch es te mesjien dinks/hoops? Mit kuip kin ste mesjien ooch veurin mitrieje?



joA.mot eigenlik een klein stuurkuupke op..
veurig joar twee keer mit een topkoep gevaruh
maar het wirk neet..omdet ich neet achter det kuupke pas
es de koep erop zit, kom ich neet leeg genog mit mien bovenlichaam en bulles en zit de ongerkentj van miene helm teage de bovenkantj koeproet aan..
det fitske is geweun erg klein..en ich bin er te lank veur.
hub aug probleme mit hel aanremme noa ca 20 minute varuh..
doordet het dink zoe klein is zit ich nogal opgevouwe en kin ich mien erm neet strekke bie het aanremmuh mit es gevolg det ich noa 15-20 varuh last hub van opgepompte ongererm ..
mot contstant alle remkrachten mit mien erm opvange en noa ca 20 minuten is het wiet gedaon dan

boeie..
dan maar geine koep he..

ich vaar toch maar mit veur de lol

ennuh..veurin varuh geit neet lukkuh , doaveur hub ich het lef neet mie en bovendien pk's (lees: geld) te weenig..
maak mich allemaol geine ruk oet, es ver maar lol hubbuh he..
Er waor doa ne gast mit ne 40.000 euro NCR milona Ducati..dee zien rempunt veur ne bepaalde bocht loag zeker 50 meter eerder es mich op det simpel mono racerke van een paar euro.  das lol hubbuh he  :mrgreen:

ich zek maar zoe.. hel goan mit ne 1098 en 180 pk oppuh rechte stukke is neet moeilijk  :-X

;)