zonde zonde zonde weg TL-brother
Oef.... nu vind ik het jammer dat ik toch eerst een auto wil gaan kopen, anders was het een zware afweging geweest tussen een Gixxer 750 uit 1999 of zo'n vette TLR :cool: Schitterend apparaat :worship-cool:
Tja het zei zo.....
MAAR ik blijf wel een dikke twin brother!!!!
Want ik wil zo iets...
(http://i163.photobucket.com/albums/t301/jor_030/804661.jpg)
Of zo iets...
(http://i163.photobucket.com/albums/t301/jor_030/825074_1.jpg)
Of zeggen jullie van hmm neen doe ma niet!!??
Ik zie ze nog allemaal van de baan vliegen dankzij die geweldige vorkvork :roll: Neem dan een VTR :twisted:
Citaat van: Herr Tod op 07 mei, 2008, 21:56:36
Oef.... nu vind ik het jammer dat ik toch eerst een auto wil gaan kopen, anders was het een zware afweging geweest tussen een Gixxer 750 uit 1999 of zo'n vette TLR :cool: Schitterend apparaat :worship-cool:
Wat moet je met auto :? koop maar TLR en scheuren met dat ding :lol: of ga je misschien trouwen :mrgreen:
Citaat van: Jor op 07 mei, 2008, 21:58:39
Tja het zei zo.....
MAAR ik blijf wel een dikke twin brother!!!!
Want ik wil zo iets...
(http://i163.photobucket.com/albums/t301/jor_030/804661.jpg)
Of zo iets...
(http://i163.photobucket.com/albums/t301/jor_030/825074_1.jpg)
Of zeggen jullie van hmm neen doe ma niet!!??
:schater:
nuh..das geen twin
das ne Magirus Deutz
koop dan een sp1/2 of zo..
alez.ik zou die tiller niet eens weg doen denk ik
succes met de verkoop ;)
(http://www.tlzone.net/forums/images/smilies/slap_TLR.gif)
Beste feature die erbij gekomen is is dat dat :guns: datatool alarm eraf is.
Succes Jor.
Citaat van: Motzippaldy op 07 mei, 2008, 22:28:54
Citaat van: Herr Tod op 07 mei, 2008, 21:56:36
Oef.... nu vind ik het jammer dat ik toch eerst een auto wil gaan kopen, anders was het een zware afweging geweest tussen een Gixxer 750 uit 1999 of zo'n vette TLR :cool: Schitterend apparaat :worship-cool:
Wat moet je met auto :? koop maar TLR en scheuren met dat ding :lol: of ga je misschien trouwen :mrgreen:
:rofl:
Als je de Tiller weg doet krijg je volgens mij spijt.
Ik zou de mijne echt niet meer snel weg doen.
Er kan in mijn ogen maar weinig tippen aan een TLR/TLS
Wat zijn de verschillen dan tussen de tiller , de vtr , en de aprilia??
De voorvork zal het verschil niet zijn zoals Herr Tod zei, aangezien er een gsxr 1000 k4 voorvork in zit.
Voor mij ligt het probleem er gewoon dat ie veel (47128km) heeft gelopen en dat ik hem daardoor straks niet meer kwijt kom.
Omdat iedereen denkt dat een racer ma 50dkm kan lopen, terwijl dat ding nog eens deze km stand zou kunnen rijden.
Nu krijg ik er nog een redelijke prijs voor en hoef ik niet zoveel bij te leggen op een nieuwere...
Ik had het over de BMW he :shock: Geen slecht woord over Suzuki van mijn kant :mrgreen:
ik heb het gezever bij Jor's advertentie naar hier gesplitst/verplaatst. Dus we zeveren hier gerust verder :yes6rs:
en as die jong een beemer wil, moet ie een beemer kopen :-X: (iedereen heeft het recht om zijn eigen fouten te maken :mrgreen: )
Citaat van: Dwars® op 10 mei, 2008, 20:06:42
en as die jong een beemer wil, moet ie een beemer kopen :-X: (iedereen heeft het recht om zijn eigen fouten te maken :mrgreen: )
Wijze woorden :worship-cool:
waarschijnlijk uit eigen ervaring :mrgreen:
Vrijdag ga ik testrijden op de boxercup replica.
Maare hoe zit het eigenlijk met een duc, 916 of 996 of iets dergelijks.
Je hoort altijd dat ze niet te betalen zijn voor de ''gewone'' man, maar is dat nu echt zo of...
De aanschaf prijs is net te doen aangezien ik toch iets fantsoendelijks wil met niet teveel km's
Ma hoe zit het met het onderhoud/beurt hoe vaak en kun je dat zelf...?
Ik weet dat de verzekering hoger zal zijn dan normaal ma zulke dingen allemaal...
een uitgebreide proefrit maken: een cardanfiets, stuurt(rijdt) echt helemaal anders :yes6rs:
en wat is wijsheid?? : zowel de beemer als een duc zijn dure brommerts (ook in onderhoud) en kunnen niet meer van elkaar verschillen qua techniek en eigenschappen: Veel suc6 met je keuze :-X Je kan ook schijt hebben aan wat iedereen denkt (km stand etc) en je Tiller blijven rijden totdat ie ontploft: (dat duurt zeker nog 10-15 jaar) en da's nl het goedkoopst imo :yes6rs:
Citaat van: Jor op 11 mei, 2008, 12:00:44
Vrijdag ga ik testrijden op de boxercup replica.
Maare hoe zit het eigenlijk met een duc, 916 of 996 of iets dergelijks.
Je hoort altijd dat ze niet te betalen zijn voor de ''gewone'' man, maar is dat nu echt zo of...
De aanschaf prijs is net te doen aangezien ik toch iets fantsoendelijks wil met niet teveel km's
Ma hoe zit het met het onderhoud/beurt hoe vaak en kun je dat zelf...?
Ik weet dat de verzekering hoger zal zijn dan normaal ma zulke dingen allemaal...
jor ducie-916 heeft er een tekoop die zul je ff kunnen mailen hij heeft net een grote beurt gehad bij biggelaar en hij rijd geweldig heb er nog p gereden naar de sbk in assen
en hoezo staat mijn naam bij de geopende topic????????????
Citaat van: diddl TL-R op 11 mei, 2008, 19:49:32
en hoezo staat mijn naam bij de geopende topic????????????
ik had het topic gesplits (om de advertentie zelf op te schonen van gezever) en jij was net degene waar ik het topic splitste. Toeval dus ;)
Hoe zit het eigenlijk met aprilia rsv mille, het onderhoud van deze brommers ligt dat meer in de buurt
van ducati of toch meer in de buurt van de soes??
Betreffende beurt en is het zelf te doen of moet het via een dealer??
En ja ja ....
Ik ben er bijna uit van wat ik wil....??
Het wordt of een honda vtr sp2 uit 2004 deze staat bij motoport echt
(http://i163.photobucket.com/albums/t301/jor_030/hondavtrsp2.jpg)
Weet iemand iets van deze motor, hoe lang ie er al staat en hij is van 2004 en heeft pas 1400km gelopen...??
of zo iets
(http://i163.photobucket.com/albums/t301/jor_030/apriliarsvmillefactoryr.jpg)
ook uit 2004 en heeft 8100km gelopen...
Ik zou voor de Honda gaan. :cool:
kan het VTR blok ook alleen maar aanbevelen :worship-cool: :yes6rs:
Honda
Rsv Mille is zeker een leuke machine maar volgens mij moet er niks aan kapot gaan want dan kost het een bom duiten.
De Honda, ik zou voor de Honda gaan..
Ik zou voor Akra's & Öhlins gaan :twisted:
hmm hmm........
Citaat van: Jor op 18 mei, 2008, 11:13:31
Als zijnde welke bike.... :shock: :shock:
Die RSV factory natuurlijk. Anyway Gieskes heeft volgens mij ook nog een Mille 2004 (geen factory) te koop.
Maar je kunt je TLR inruilen neem ik aan ? Mij hebben ze toendertijd 6500 geboden bij MPE , dan weet je dat alvast ;)
Maar voor die VTR mag je het nog wat harder spelen, dat zijn duc prijzen man.
Mij maakt het niet uit wat je pakt. Ze zijn allebei :headbang:
succes !
PS als ik het verhaal achter die VTR moet raden zou ik zeggen : Een of andere tuup heeft dat ding gekocht op de looks en het geluid. Die twin heeft hem een paar keer verrast doordat hij eigenlijk niet kan rijden, maar dat is op zijn oude CBR nooit aan het licht gekomen. Toen heeft hij hem weer maar snel ingeruild op een fireblade ofzo.
Citaat van: karz op 18 mei, 2008, 14:08:45
PS als ik het verhaal achter die VTR moet raden zou ik zeggen : Een of andere tuup heeft dat ding gekocht op de looks en het geluid. Die twin heeft hem een paar keer verrast doordat hij eigenlijk niet kan rijden, maar dat is op zijn oude CBR nooit aan het licht gekomen. Toen heeft hij hem weer maar snel ingeruild op een fireblade ofzo.
Ik ken een paar zulke jongens :rofl:
Mijn smaak gaat ook idd uit naar de RSV factory.
Ga volgende week zaterdag eens testrijden op de vtr, en ik ga deze week eens uit zoeken
waar een rsv staat liefst een factory....
We zullen zien!!!
Ik ben vanmiddag gaan testrijden op de vtr bij motoport echt.
Half uurtje gereden maar ik weet het niet....
De tlr die voel je, je hoort hem en bij wat harder optrekken (bv de autoweg op)
voel je de power onder je kont en je hoort het geluid van de tiller en dat
mis ik toch wel een beetje bij de vtr.
Het geluid komt mede doordat op de vtr de originele pijpen liggen.
En dat gevoel ik weet het niet, de snelheid is er wel zeker, hij gaat als de brandweer.
Moet wel toegeven sturen en remmen van de vtr daar kan de mijne niet
tegen op. Kom aan de voorrem en je maakt al bijna een stoppie.
En sturen gaat soepel.
Oja heel toevallig was de vorige eigenaar van de vtr in de zaak, en heb eens ff
met hem staan praten hoe het nu eigenlijk kon dat dat ding zo weinig gelopen had?
Hij werkt schijnbaar heel veel in het buitenland voor een 1/2 jaar, daardoor had dat ding
ander half jaar in de schuur stil gestaan. Was ook wel te zien aan de motor dat dat
ding bijna niets had gelopen. (het is een verhaal)
Maar ..... en hier komt ie, mpe heeft ook een rsv mille factory r staan en daar ga ik morgen op test rijden.
Deze is wel +/-2000 eu duurder en heeft +/- 12000 km meer gelopen dan heel wat
andere rsv mille factory's die door het hele land staan.
Eens even kijken hoe zeer het verschil is tussen de tiller de vtr en de rsv mille.
Ik denk dat je de power onder je kont nog meer gaat missen dan bij de VTR als je op die appie gaat rijden.
Maar die gaat in de hogere regionen wel wat langer door als de TLR.
Het is maar waar je van houdt.
Kudt he TLR :mrgreen: is gewoon geen vervanger voor , je zult altijd moeten inbinden op 'de schop onder je kont'
Het is idd behoorlijk moeilijk om een vervanger voor de tiller te vinden.
Maar ben zaterdag bij mpe gaan testrijden op de aprilia rsv mille r factory!!!
Uit 2004 met 21000km op de teller en moet nog 12000 Eu kosten dat gaat echt
nergens over. Wou me 5000 terug geven voor de mijn en dan 7000 bij leggen voor de rsv
die vent is gek, door heel NL staan ze te koop voor 10.000 met 8000km op de klok!!
Dus ja mpe is wel behoorlijk duur in zijn occasions............
Maar ff terug naar de testrit
Das godver..mme een gave brommert... Qua uiterlijk is ie geweldig en qua rijden
loopt super , je moet idd wel wat hoger de toeren in.
Maar het rijd super.
Dilemma's :evil: :evil:
ne viagradero mss?? kweet nog een hele mooie :mrgreen:
Als de mille je beville moet je misschien een gieskes pb-en die heeft volgens mij nog een 2005 staan voor veel minder dan dat hok bij MPE.
Citaat van: Jor op 25 mei, 2008, 18:24:40
Het is idd behoorlijk moeilijk om een vervanger voor de tiller te vinden.
Maar ben zaterdag bij mpe gaan testrijden op de aprilia rsv mille r factory!!!
Uit 2004 met 21000km op de teller en moet nog 12000 Eu kosten dat gaat echt
nergens over. Wou me 5000 terug geven voor de mijn en dan 7000 bij leggen voor de rsv
die vent is gek, door heel NL staan ze te koop voor 10.000 met 8000km op de klok!!
Dus ja mpe is wel behoorlijk duur in zijn occasions............
Maar ff terug naar de testrit
Das godver..mme een gave brommert... Qua uiterlijk is ie geweldig en qua rijden
loopt super , je moet idd wel wat hoger de toeren in.
Maar het rijd super.
Dilemma's :evil: :evil:
Dan ga je toch het land in ???
Voor 2dzd verschil zou ik wel eens rond gaan kijken... alleen is de vraag dan: wat geeft een ander voor jou Tiller terug ???
succes ;)
Citaat van: Suzuki-Girl© op 26 mei, 2008, 05:37:03
Citaat van: Jor op 25 mei, 2008, 18:24:40
Het is idd behoorlijk moeilijk om een vervanger voor de tiller te vinden.
Maar ben zaterdag bij mpe gaan testrijden op de aprilia rsv mille r factory!!!
Uit 2004 met 21000km op de teller en moet nog 12000 Eu kosten dat gaat echt
nergens over. Wou me 5000 terug geven voor de mijn en dan 7000 bij leggen voor de rsv
die vent is gek, door heel NL staan ze te koop voor 10.000 met 8000km op de klok!!
Dus ja mpe is wel behoorlijk duur in zijn occasions............
Maar ff terug naar de testrit
Das godver..mme een gave brommert... Qua uiterlijk is ie geweldig en qua rijden
loopt super , je moet idd wel wat hoger de toeren in.
Maar het rijd super.
Dilemma's :evil: :evil:
Dan ga je toch het land in ???
Voor 2dzd verschil zou ik wel eens rond gaan kijken... alleen is de vraag dan: wat geeft een ander voor jou Tiller terug ???
succes ;)
dat denk ik eigenlijk ook
de prijs voor de RSV bij MPE is aan de dure kant maar tegelijkertijd geven ze ook een erg hoog bedrag terug voor de TLR waarvan ze weten dat ze er maar moeilijk vanaf zullen komen.
ik zou die TLR particulier zien te slijten..goede prijs maken en snel verkopen..mensen krijgen vakantiegeld deze maand.
en dan gewapend met wat zakgeld in Duitsland of Belgie een RSV gaan kopen
een RSV is imo lang geen (dikke) Duc...
Een RSV is ook niet persé sterker als een VTR-SP of een TLR
Wat een RSV wel is is zonder meer een pak lichter , toffer om te rijden, beter sturend dan een Honda VTR-SP en zeer zeker een TLR
Nadeel van een RSV is dat als je er weer vanaf moet je eigenlijk hetzelfde probleem hebt..moet je net een liefhebber aanhebben.
Als je de motor puur voor het geld gaat verkopen, dan kun je beter blijven rijden met wat je hebt.
Het kost je een pak geld en levert je weinig op.
Maar ja, ik weet wel hoe dat gaat, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Een RSV is in ieder geval een zeer mooi maschien en heb er zelf ook nog voor gekeken, maar zijn IMO ook veel te duur.
Ik zou de TLR niet weg doen, daar blijf ik bij. Het is en blijft een aparte machine en niet iedereen rijdt dermee en kan ermee rijden.
Alleen al daarom zou ik hem niet snel verpatsen.
Het feit dat je zowel de TLR als de RSV alleen aan een liefhebber verkocht krijgt heb je toch met de meeste motoren.
Als je op veilig wil gaan moet je een GSX-R gaan rijden, wat iedereen al heeft. Maar motor rijden doe je niet voor anderen, dat doe je voor jezelf (als je het mij vraagt).
Je krijgt er toch nooit meer voor terug wat je er zelf voor betaald hebt, dus koop gewoon wat je zelf mooi en leuk vindt en laat je niet leiden door het feit dat je hem niet meer kwijt komt. Een motor koop je niet om hem weer kwijt te worden!
Citaat van: SuzukiLimburg op 28 mei, 2008, 10:51:26
Als je de motor puur voor het geld gaat verkopen, dan kun je beter blijven rijden met wat je hebt.
Het kost je een pak geld en levert je weinig op.
Maar ja, ik weet wel hoe dat gaat, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Een RSV is in ieder geval een zeer mooi maschien en heb er zelf ook nog voor gekeken, maar zijn IMO ook veel te duur.
Ik zou de TLR niet weg doen, daar blijf ik bij. Het is en blijft een aparte machine en niet iedereen rijdt dermee en kan ermee rijden.
Alleen al daarom zou ik hem niet snel verpatsen.
Het feit dat je zowel de TLR als de RSV alleen aan een liefhebber verkocht krijgt heb je toch met de meeste motoren.
Als je op veilig wil gaan moet je een GSX-R gaan rijden, wat iedereen al heeft. Maar motor rijden doe je niet voor anderen, dat doe je voor jezelf (als je het mij vraagt).
Je krijgt er toch nooit meer voor terug wat je er zelf voor betaald hebt, dus koop gewoon wat je zelf mooi en leuk vindt en laat je niet leiden door het feit dat je hem niet meer kwijt komt. Een motor koop je niet om hem weer kwijt te worden!
ben ik het mee eens.. je koopt een motor omdat je die leuk,ruig of wat dan ook vind en niet omdat ie goed verkoopbaar is. Dan heb je idd een motor die al zovele rijden want dat is de safe way, een motor kopen die velen hebben zodat je veel ervaringen kunt delen en overal onderdelen te krijgen zijn.
Een motor die niemand heeft is wat dat betreft veel leuker, kun je ook nog een beetje posen en zo :mrgreen:
Idd daarom rijd ik ook een TLR en als ik kijk naar die andere 2...
Dan rijden ze beiden goed maar anders dan de tlr en is de vtr minder qua uiterlijk dan
de rsv maja je kunt niet alles hebben dus we zullen zien.
Kent iemand hier toevallig goedhart motoren in Bodegraven??
Die heeft namelijk een mille factory te koop voor een ''normalere'' prijs.
jor heb je nog negedacht over het zadel op de TL
Als ik de tlr inruil kun je hem overnemen van me, als ik hem via marktplaats verkoop gaat het zadel met de motor mee aangezien hij te koop staat met als extra dat zadel.
Ik laat je nog wat weten (wss dit weekend).
Das vreemd!!!!!
Op de motor-forum vtr sp1-2 site schrijft men dat de witte sp2 motoren eigenlijk tot 2002 zijn gebouwd!!
Dus de motor is dus wss van 2002 , is dan dus 6 jaar oud en heeft pas 1440km gelopen.
Heeft ie dan zolang (2jaar) in de showroom gestaan!?!
is ut geen ingevoerde?
Citaat van: Jor op 30 mei, 2008, 07:54:48
Das vreemd!!!!!
Op de motor-forum vtr sp1-2 site schrijft men dat de witte sp2 motoren eigenlijk tot 2002 zijn gebouwd!!
Dus de motor is dus wss van 2002 , is dan dus 6 jaar oud en heeft pas 1440km gelopen.
Heeft ie dan zolang (2jaar) in de showroom gestaan!?!
klopt
sp1 = 2001
sp2 = 2002
de sp1's zijn meestal rood, de sp2's wit
er is weinig verschil tussen sp1 en sp2..iets andere achterbrug en de injectie van de sp2 is gewijzigd.
de sp1 is de "wat rauwere".
alles na 2002 is SP2 en ongewijzigd.. een witte "op kenteken later dan 2002" is waarschijnlijk een overjarige die pas later gekentekend is..
waarschijnlijk had honda wat hogere verkoopcijfers verwacht en een grote voorraad sp2 onderdelen op stock.. ze zijn nog lang geleverd in ongewijzigde SP2 uitvoering, wel zijn de kleuren nog veranderd.
Behalve het zadel zou ik alle opties overnemen diddl , dan heb je die voor een prijs waarvoor je het zelf waarschijnlijk niet bijelkaar geschraapt krijgt.
En dan kan Jor zijn dan nagenoeg originele TL inruilen tegen een lagere prijs..
Just a thought :dunno:
oja..
was bij "de gies" vanmiddag.
zijn RSV is idd te koop omdat ie er geen zin meer in heeft enzo
04 of een 05, superstaat, dikke uitlaten, met weinig Kilometers , setje nieuwe MMPs ..
Prijs weet ik niet, niet naar gevraagd
ruilt niet in
moest je interesse hebben moet je me ff mailen, krijg je zijn GSM nummerke (die komt hier niet gauw)
Als het goed is komt volgend weekend unne ''neger'' :mrgreen: (uit zoetermeer) de tlr ophalen, met alles erop en eraan.
Dus helaas ook het gelzadel (sorry diddle tlr)
Heeft ''leren''rijden op een R1 en wou nou de overstap maken naar een echte bike
(zo zij hij het) , hij vond de r1 top maar tegemakkelijk in alles en wou nou een moeilijke
en wat apartere bike.
Maar goed ik ben er ook uit, het wordt de bmw r1100s boxxer cup replica uit 2003,
1ste eigenaar,
Met nu 8000km op de teller, heb ik er met de test rit opgezet.
Zit van de fabriek af: -een bredere achtervelg op met een 180/55 band
-een alarm (origineel bmw) wat je ZELF aan en uit moet zetten
-Verstelbare achtervering
-stuurdemper
-Handvat verwarming
-abs
-systeem dat als je hard voor remt hij zelf achter ook bij remt
-Knipperlichten die na 10sec zelf uitgaan
-Remus uitlaatdempers met vaste db-killers (helaas) zonder E-keur (dubbel helaas)
Paddockstand die je in het midden van de motor vastklemt en een zelf gemaakte voorbok voor onder het balhoofd
Tanktas, zelf gemaakte bagagedrager van aluminium, en 2 koffers met kofferbeugel.
En het mooiste van alles is dat de motor van een bekende is, namelijk de peetoom van mijn vriendin!!!
Citaat van: Jor op 07 juni, 2008, 10:57:02
Heeft ''leren''rijden op een R1 en wou nou de overstap maken naar een echte bike
(zo zei hij het) , hij vond de r1 top maar te gemakkelijk in alles en wou nou een moeilijke
en wat apartere bike.
:schater:
Citaat van: Jor op 07 juni, 2008, 10:57:02
Met nu 8000km op de teller, heb ik er met de test rit opgezet.
so :shock: dat is een mannelijk testritje :lol:
:shock: "negers" op Tillers, zie je idd nie veel :mrgreen:
ficiat met de Beemer ;)
Hoe ben je hem eigenlijk kwijt geworden ? Is dat ene van 'the force' waar je hem aan hebt verkocht ofzo ?
wrom stapt iedereen die die Tiller gehad heeft eigenlijk over op ne Boxer? na???
Heb hem verkocht via marktplaats aan iemand die ik totaal niet ken.
En dwars als je eenmaal een tiller hebt gereden (is gewoon het Uber beest :twisted: :yes6rs: :twisted:)
ga je maar over naar iets rustigers!!! :mrgreen: :mrgreen: :yes6rs: :mrgreen: :mrgreen:
Citaat van: Jor op 08 juni, 2008, 12:38:33
Heb hem verkocht via marktplaats aan iemand die ik totaal niet ken.
En dwars als je eenmaal een tiller hebt gereden (is gewoon het Uber beest :twisted: :yes6rs: :twisted:)
ga je maar over naar iets rustigers!!! :mrgreen: :mrgreen: :yes6rs: :mrgreen: :mrgreen:
Dus je avatar wordt bv. een foto van Arnold van der Lijde, is ook een bokser die rustiger is geworden. :yes6rs:
Ik heb hem toevallig vanmiddag nog ontmoet bij kasteel limbricht, hij was echt heel rustig.
Heb 'm gister gezien die boxer van Jor. Mooi ding :cool: :worship-cool:
is die Tiller al weg?
Veel plezier met je nieuwe aanwinst ;)
en gauw piccies maken he!!!
Citaat van: Suzuki-Girl© op 15 juni, 2008, 09:34:49
Veel plezier met je nieuwe aanwinst ;)
en gauw piccies maken he!!!
:stupid: Ik ben ook benieuwd. :yes6rs:
Waar gaan onze bmw rijders of voormalig rijders met de bmw voor een beurt???
Welke zaak wel en welke niet, naar ieder zijn mening!!
:thisthreadisworthlesswopics:
voor beemer onderhoud Motoshop Margraten
voor beemer reparatie Notten Brunssum :yes6rs:
zelf
onderhoud : zelf ;)
revisie : Notten
onderdelen : boxertoko Ysselsteyn/ Hobbyist
kep 't wel over de echte boxers de "airheads" :mrgreen:
Onderhoud doe ik zelf, voor onderdelen ga ik naar Quispel Deurne, en Hobbyist in Hunsel , en revisie is die lang nog niet aan toe , is nog aan het inlopen staat pas op 64000km .
Kent iemand een site waar ik andere windschermen kan vinden??
en ik ben op zoek naar een andere nummerplaathouder, en ik ben op zoek naar
geintegreerde knippers.
Bvd