Te zien op de Tokyo Motor Show.
http://tokyo2005.suzuki.co.jp/motor/EN/models/gsr400.html
Kijk kijk kijk... Zelfs Suzuki gaat mee in de trend die seatpipes heet.
Stiekem hoop ik dat het bij een motor show blijft :P Anders heb ik straks niet de coolste 8) 400 :lol:
Citaat van: "Herr Tod"Stiekem hoop ik dat het bij een motor show blijft :P Anders heb ik straks niet de coolste 8) 400 :lol:
En welke 400 heb je dan. :?:
Bandit 400 :)
Citaat van: "Herr Tod"Bandit 400 :)
Ok. Waarom een 400? Rookie :?:
Yep... maar hij gaat niet de verkoop in. Ik denk dat ie promotie krijgt tot circuitfiets, met de nodige aanpassingen. Kwa vermogen zal die uiteindelijk niet onderdoen voor een 600. Ik ben wel erg benieuwd naar het blok van die GSR 400. Dit soort 400's hebben allemaal rond de 60 - 65 pk en daar is nog geen fabrikant overheen gegaan.
Citaat van: "Herr Tod"Yep... maar hij gaat niet de verkoop in. Ik denk dat ie promotie krijgt tot circuitfiets, met de nodige aanpassingen. Kwa vermogen zal die uiteindelijk niet onderdoen voor een 600. Ik ben wel erg benieuwd naar het blok van die GSR 400. Dit soort 400's hebben allemaal rond de 60 - 65 pk en daar is nog geen fabrikant overheen gegaan.
Das jammer van het kenteken imo... Je kunt toch veel beter een duitser kopen. :?:
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Das jammer van het kenteken imo... Je kunt toch veel beter een duitser kopen. :?:
Het is een Duitser toch :shutup:
Citaat van: "Motzippaldy"Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Das jammer van het kenteken imo... Je kunt toch veel beter een duitser kopen. :?:
Het is een Duitser toch :shutup:
Hmmmmm...... :banghead4rv: :banghead4rv:
Dan begrijp ik Motor Forum
LIMBURG niet...... 8)
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Citaat van: "Motzippaldy"Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Das jammer van het kenteken imo... Je kunt toch veel beter een duitser kopen. :?:
Het is een Duitser toch :shutup:
Hmmmmm...... :banghead4rv: :banghead4rv:
Dan begrijp ik Motor Forum LIMBURG niet...... 8)
Motor bedoel ik :lol:
Kenteken blijft. Is een duur kenteken aangezien de Bandit 400 in Nederland niet als 25 KW bestaat, maar deze wel :)
Citaat van: "Herr Tod"Kenteken blijft. Is een duur kenteken aangezien de Bandit 400 in Nederland niet als 25 KW bestaat, maar deze wel :)
Dan zou ik er zeker niet het circuit mee op gaan. Je hebt een USP... :wink:
Hoe zit het met de grondspeling? Lijkt me niet geweldig on the track.
Komt allemaal goed. GSXR voorkant (zelfde balhoofd), RGV achtervork. GSXR 400 oliepan en uitlaatbochten voor meer grondspeling om maar een paar dingen te noemen.
Wat bedoel je met USP?
Citaat van: "Herr Tod"Komt allemaal goed. GSXR voorkant (zelfde balhoofd), RGV achtervork. GSXR 400 oliepan en uitlaatbochten voor meer grondspeling om maar een paar dingen te noemen.
Wat bedoel je met USP?
LOL.... :lol:
Unique selling point..
Heb je die onderdelen dan op lager??
De onderdelen zijn vrij makkelijk te krijgen... als het geld op lager ligt :lol:
Enne...
Frames genoeg, kwestie van 2 popnagels uitboren, plaatje wisselen en weer poppen die handel
:oops:
Citaat van: "Herr Tod"De onderdelen zijn vrij makkelijk te krijgen... als het geld op lager ligt :lol:
:oops:
Dat bedoel ik juist. Circuitfietsen kosten toch geen drol. Kan je toch veel beter een kant en klare kopen.