(http://www.autosalon.be/graphics/UI/2006-intro.jpg)
Bron : www.autosalon.be
Verdeeld over 13 paleizen worden ongeveer 114.000m² aan overdekte tentoonstellingsruimte gevuld. Het Salon van Brussel, één van de belangrijkste in Europa, biedt zowat 750.000 bezoekers de kans kennis te maken met een 300-tal exposanten. Deze stellen er de laatste nieuwtjes en hun meest recente modellen voor.
84e European Motor Show Brussels
van donderdag 12 tot zondag 22 januari 2006
- op weekdagen vanaf donderdag 12 januari 2006 (10:00-20:00)
- tijdens de weekends 14-15 en 21-22 januari 2006 (10:00-18:30)
- tijdens thematische nocturnes: 13-16-19 januari 2006 (10:00-22:00)
Toegangsprijs
Volwassenen
- tussen 10:00 en 16:00 = 12,00 EUR
- tussen 16:00 en sluitingsuur = 8,00 EUR
Kinderen tussen 6 en 12 jaar = 6,00 EUR
Kinderen onder 6 jaar = GRATIS
Groepskaart voor 10 personen
kijk en als Hayasjeelski 'n beetje z'n kot opruimt daar in Brussels 8) kunnen we daar blijven pitten...............
uiteraard met z'n allen, gezellie 8)
:mrgreen:
En de 1200 gs adventure wordt daar waarschijnlijk gepresenteerd..wat wil je nog meer :lol:
Citaat van: "Dwars"kijk en als Hayasjeelski 'n beetje z'n kot opruimt daar in Brussels 8) kunnen we daar blijven pitten...............
uiteraard met z'n allen, gezellie 8)
:mrgreen:
vindt je een leuke kerel maar om nu lepeltje leptje met je te gaan liggen vindt ik overdone hoor :oops: :oops:
anyway, denk dat hayasjeelski sowieso een kijkje gaat nemen, is toch "omdehoek"
Citaat van: "hayasjeelski"vindt je een leuke kerel maar om nu lepeltje leptje met je te gaan liggen vindt ik overdone hoor :oops: :oops:
nope had ik ook niet in gedachten eerlijk gezegd :mrgreen: ik slaap wel daar waar ik net dronken neerval :rofl:
Citaat van: "Dwars"Citaat van: "hayasjeelski"vindt je een leuke kerel maar om nu lepeltje leptje met je te gaan liggen vindt ik overdone hoor :oops: :oops:
nope had ik ook niet in gedachten eerlijk gezegd :mrgreen: ik slaap wel daar waar ik net dronken neerval :rofl:
naast de barkruk, dan?
Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "Dwars"Citaat van: "hayasjeelski"vindt je een leuke kerel maar om nu lepeltje leptje met je te gaan liggen vindt ik overdone hoor :oops: :oops:
nope had ik ook niet in gedachten eerlijk gezegd :mrgreen: ik slaap wel daar waar ik net dronken neerval :rofl:
naast de barkruk, dan?
waarschijnlijk op t stupke, alwaar de man met de gote hamer m op t koppie tikt :rofl:
Citaat van: "hayasjeelski"Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "Dwars"Citaat van: "hayasjeelski"vindt je een leuke kerel maar om nu lepeltje leptje met je te gaan liggen vindt ik overdone hoor :oops: :oops:
nope had ik ook niet in gedachten eerlijk gezegd :mrgreen: ik slaap wel daar waar ik net dronken neerval :rofl:
naast de barkruk, dan?
waarschijnlijk op t stupke, alwaar de man met de gote hamer m op t koppie tikt :rofl:
zou je denken? :? op datzelfde stupke in Brussel?? daar waar ik 'n lamgezopen sjeng in een taxi heb gesjupt?? zal toch nie waar zijn...........
:mrgreen:
:wink:
Wie gaan er allemaal...??
Ik ga voor alsnog op zondag de 14e.
Citaat van: "NrGiZeR"Wie gaan er allemaal...??
Ik ga voor alsnog op zondag de 14e.
ik denk dat ik ivm de drukte ergens doordeweek ga
Citaat van: "hayasjeelski"Citaat van: "NrGiZeR"Wie gaan er allemaal...??
Ik ga voor alsnog op zondag de 14e.
ik denk dat ik ivm de drukte ergens doordeweek ga
Als ik daar woonde deed ik dat ook ;)
planning is gemaakt ik ga de 17de smiddags..... nog iemand??
Brussel is altijd een beetje "ne mindere" beurs vind ik persoonlijk.
Ga echter wel, ff bijzeveren met importeurs en "aftermarked mensen" weer daar..
weet nog niet wanneer, zal wel de maandag worden denk ik
Ik ga donderdag de 19de ff kaike, zal er 's ochtends ff heen rijden.
Voor de 4-wielers moet ik er toch ff voor 't werk heen, de 2-wielers maar ff meepikken dan :wink:
Ga zondag hierheen, nog meerdere.........??
not me; helaas :? had graag gegaan want de nw 1200 Gs Adventure schijnt daar getoond te worden :wink: alhoewel kga naar Mestreech " intermot classic" exclusieve vierwielers lobbyen voor de Ride 4Fun :wink: ook leuk :wink:
Wat een weekend,feestje afgezegd voor een waardeloze cursus te volgen in Culemborg.Dan maar naar Brussel om de 1200 adventure te bewonderen.Wat een tegenvaller..ik vind hem dus echt verschrikkelijk.
Dus maar eens stiekem gekeken bij KTM..en terug op de parkeerplaats 3 uur zitten wachten om weg te komen.Blij dat ik weer kon ga werken.
Deze is dus wel mooi...
(http://img299.imageshack.us/img299/7891/ktm0018bw.jpg) (http://imageshack.us)
of deze...
(http://img299.imageshack.us/img299/679/ktm0043vr.jpg) (http://imageshack.us)
wat was er zo lelijk aan de GSA1200 peter?? op piccie's vin ik um wel stoer :yes6rs:
Citaat van: "peter"
naar Brussel om de 1200 adventure te bewonderen.
Wat een tegenvaller..
ik vind hem dus echt verschrikkelijk.
Dus maar eens stiekem gekeken bij KTM..
Deze is dus wel mooi...
inderdaad........... verstand komt met de jaren :mrgreen:
Citeerwat was er zo lelijk aan de GSA1200 peter?? op piccie's vin ik um wel stoer
Tja,moet je gewoon zien denk ik,maar het is echt te zien dat ze maar wat onderdelen tegen de 1200 gs hebben aangegooid en overal van die losse deeltjes.Echt lelijk.Zal eens nadenken over een KTM of anders de mijne met andere vering uitrusten...bitubo natuurlijk.
kheb met de 950 adventure van KTM gereden een jaar of wat geleden toen ie net uit was; blok, gasreactie super, veel agiler dan de 1150 GSA;
maar de remmen (ook geen ABS verkrijgbaar), het duiken tijdens het remmen, de afwerking (priegelig) en de ketting hebben mij toen doen besluiten om lekker bij de beemer te blijven.
Ik zag wel al op piccie's van de 1200GSA dat ze bekabeling van bijv. de optionele mistlampen slordig hadden weggewerkt. mja dat is mijn gehele indruk van de GS1200 serie; beetje rommelig en plastiekerig; mijn huidige 1150 GSA ziet er daarentegen veel stoerder en degelijker uit. (heb eens een aanvaring met een tupperwaredoos gehad :mrgreen: waar de GSA absoluut als winnaar uitkwam qua degelijkheid en schade :rofl:) geintje he BB :wink:
Toch heb ik 2 dagen mogen rijden met de 1200gs demo van mokam en was behoorlijk onder de indruk van het veel lichtere gewicht en het + aan vermogen en koppel. echte veegmachine 8)
tsjaa keuzes??? :? ik weet het soms ook niet :cry:
Citaat van: "Dwars"kheb met de 950 adventure van KTM gereden een jaar of wat geleden toen ie net uit was; blok, gasreactie super, veel agiler dan de 1150 GSA;
maar de remmen (ook geen ABS verkrijgbaar), het duiken tijdens het remmen, de afwerking (priegelig) en de ketting hebben mij toen doen besluiten om lekker bij de beemer te blijven.
Ik zag wel al op piccie's van de 1200GSA dat ze bekabeling van bijv. de optionele mistlampen slordig hadden weggewerkt. mja dat is mijn gehele indruk van de GS1200 serie; beetje rommelig en plastiekerig; mijn huidige 1150 GSA ziet er daarentegen veel stoerder en degelijker uit. (heb eens een aanvaring met een tupperwaredoos gehad :mrgreen: waar de GSA absoluut als winnaar uitkwam qua degelijkheid en schade :rofl:) geintje he BB :wink:
Toch heb ik 2 dagen mogen rijden met de 1200gs demo van mokam en was behoorlijk onder de indruk van het veel lichtere gewicht en het + aan vermogen en koppel. echte veegmachine 8)
tsjaa keuzes??? :? ik weet het soms ook niet :cry:
We hebben het al eens vaker over de verschillen gehad tussen de beemer en de ktm. en ook tussen de verschillen tussen de 1150 en de 1200.
Denk dat de punten die je aanhaalt idd zo zijn al moet ik toch vermelden dat de LC8A die ik toen had wel goed remde, denk dat op het exemplaar waar jij toen mee gereden hebt en voorganger de remblokken "verkloot" heeft? Het duiken tijdens het remmen hoort erbij. jij bent dat niet gewent door de andere voorvering van de BMW maar als er iets o.k is aan de KTM is het die voorvork wel,. Vergeet ook niet dat de KTM een afgeleide is van een competitie machine en veel meer "off-road" eigenschappen heeft behouden dan de Beemer.
Hoe dan ook , ik vond het een fantastische motor die KTM. megakrachtbron en uitermate goed sturend voor zo'n hoge all-road.
Moest ik ooit een motor uit pure funtionaliteit moeten kopen werd het zo'n KTM LC8A.
Moest ik een top drie maken dan stond de KTM absoluut op de eerste plaats, gevolgd door de beemer GS1150 en pas daarna op afstand de GS1200 die me niet kon bekoren, vondt 'm traag, en vooral karakterloos en te "steriel"...dode motor imo..
Maar das natuurlijk slechts een persoonlijke mening..
nog een KTM/ Hakki piccie gevonden....staand de slingerberg in Geulle op..
(http://img30.imageshack.us/img30/508/260320057hy.jpg)
:shock:
:wink:
Citaat van: "Hakinnen"
nog een KTM/ Hakki piccie gevonden....staand de slingerberg in Geulle op..
(http://img30.imageshack.us/img30/508/260320057hy.jpg)
:shock:
:wink:
Shiek he, lijkt net of je af gaat.
Citaat van: "Hakinnen"We hebben het al eens vaker over de verschillen gehad tussen de beemer en de ktm. en ook tussen de verschillen tussen de 1150 en de 1200.
Denk dat de punten die je aanhaalt idd zo zijn al moet ik toch vermelden dat de LC8A die ik toen had wel goed remde, denk dat op het exemplaar waar jij toen mee gereden hebt en voorganger de remblokken "verkloot" heeft?
sorry maar de remkracht die nodig is en de vertraging die de KTM liet zien kan echt niet tippen aan de bekrachtigde remmen vd Beemer. Lees je trouwens in elk vakblad. laatst nog een vergelijkingstest tussen de Gs/KTm supermoto en multistrada in Motor (waarbij die laatste helemaal geen indruk maakte)
Citaat van: "Hakinnen"Het duiken tijdens het remmen hoort erbij. jij bent dat niet gewent door de andere voorvering van de BMW maar als er iets o.k is aan de KTM is het die voorvork wel,. Vergeet ook niet dat de KTM een afgeleide is van een competitie machine en veel meer "off-road" eigenschappen heeft behouden dan de Beemer.
Klopt, maar in feite zijn de motoren dan ook niet te vergelijken :? de KTM is veel meer "off road" geënt (zie ook zijn veel groter voorwiel en langere veerwegen) de Beemer daarentegen is veel meer "weg" gebouwd. (abs/cardan/ergonomie)
Citaat van: "Hakinnen"Hoe dan ook , ik vond het een fantastische motor die KTM. megakrachtbron en uitermate goed sturend voor zo'n hoge all-road.
Moest ik ooit een motor uit pure funtionaliteit moeten kopen werd het zo'n KTM LC8A.
je verward functionaliteit met persoonlijke voorkeur waarde Haki :wink: ech wel!
en dat houwen we zo :yes6rs: ik wil iig wel een 1200Gs :mrgreen: (moet wel nog eerst me huidige mammoettanker verkopen en Ma overtuigen om nu eindelijk dat spaarboekje aan mij te geven)
Zal eens een uitgebreide proefrit gaan maken op de KTM.
Nadeel vind ik dat hij onvriendelijker in onderhoud is als
een BMW maar als hij lekker rijdt is dat toch allemaal niet
zo belangrijk.Bedankt voor jullie mening en info.
Citaat van: "Dwars"
je verward functionaliteit met persoonlijke voorkeur waarde Haki :wink: ech wel!
Nee, toch niet..
alhoewel...
bedoelde meer ,..als ik ooit nog eens een motor zou kopen uit functionaliteit dan werd het de KTMLC8A. met functionaliteit bedoel ik eigenlijk : "een motor puur als gebruiksfiets / pratisch vervoer"
Dat de beemer waarschijnlijk functioneler is dan de KTM klopt wel denk ik
Toch zou ik de KTM kiezen al was het maar om zijn krachtbron (waarvan ik overigens al een "expert" heb horen zeggen dat die LC8 blokken niet de hoge kilometerstanden zullen halen als de twin beemers dat doen?)
De KTM dus voor Hakki,..ding gaat als de brandweer en dat het blok geen 100.000km meegaat? what the f*ck...doet mijn Duc ook niet
:wink:
Ik vind het wel een stoere die KTM...
Helaas heb ik te korte beentjes, zo op de foto's te zien is ie behoorlijk hoog :?:
Citaat van: "suzuki-girl"Ik vind het wel een stoere die KTM...
Helaas heb ik te korte beentjes, zo op de foto's te zien is ie behoorlijk hoog :?:
Dan moet je ook geen GS nemen, daar val je snel mee om als je korte beentjes hebt! :twisted:
Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "suzuki-girl"Ik vind het wel een stoere die KTM...
Helaas heb ik te korte beentjes, zo op de foto's te zien is ie behoorlijk hoog :?:
Dan moet je ook geen GS nemen, daar val je snel mee om als je korte beentjes hebt! :twisted:
:rofl: :shutup:
Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "suzuki-girl"Ik vind het wel een stoere die KTM...
Helaas heb ik te korte beentjes, zo op de foto's te zien is ie behoorlijk hoog :?:
Dan moet je ook geen GS nemen, daar val je snel mee om als je korte beentjes hebt! :twisted:
zolang je maar zorgt dat je zacht valt :mrgreen: en ff on-topic. de beemer heeft een verstelbaar zadel (in hoogte) en ook nog een extra verlaagd zadel als optie :wink: (behalve de Adv dan he?)
Citaat van: "Dwars"
zolang je maar zorgt dat je zacht valt :mrgreen: en ff on-topic. de beemer heeft een verstelbaar zadel (in hoogte) en ook nog een extra verlaagd zadel als optie :wink: (behalve de Adv dan he?)
Kan best maar als je te korte beentjes hebt moet je gewoon chopper gaan rijden of ene waar je wel met de beentjes bij de grond komt (pocketbike bv), zo simpel is de oplossing :idea:
:mrgreen:
Mijn benen zijn lang genoeg :lol: en voor die 250 te lang :roll: maar kan ik daarna beemer gaan rijden :rofl:
Citaat van: "AngelInMe"Kan best maar als je te korte beentjes hebt moet je gewoon chopper gaan rijden of ene waar je wel met de beentjes bij de grond komt (pocketbike bv), zo simpel is de oplossing
zeer verleidelijk om hier wat op te zeggen, echter historie bewijst anders
De belg Gaston Rahhier (RIP) 1,56mtr groot en toch 2 voudig winnaar Paris-Dakar 84/85 op BMW :worship-cool: helaas te vroeg op 58 jarige leeftijd overleden :cry:
hier met zijn PD-Suzuki in '88, absoluut een van mij idolen :!:
(http://i43.photobucket.com/albums/e351/hdwars/Big6.jpg)
Citaat van: "Dwars"
hier met zijn PD-Suzuki in '88, absoluut een van mij idolen :!:
(http://i43.photobucket.com/albums/e351/hdwars/Big6.jpg)
ja, jouw voorliefde voor afzichtelijke motoren is ons bekend. :shock:
staat er al Suzuki op is ut ook weer niet goed :cry:
Ik ga zo ff richting Salon. Ik heb er nog een bespreking in het autogedeelte, hopelijk ben ik daar snel klaar mee om nog ff naar de brommers te kunnen kieke.
Piccies volgen....
Citaat van: "AngelInMe"
Kan best maar als je te korte beentjes hebt moet je gewoon chopper gaan rijden of ene waar je wel met de beentjes bij de grond komt (pocketbike bv), zo simpel is de oplossing :idea:
:mrgreen:
nou mijn benen zijn ook niet zo kort hoor.
het gaat mij erom dat ik een motor "meester" moet kunnen zijn, in alle omstandigheden :!:
dat in tegenstelling tot veel motorrijders, die veel te snel veel te veel willen :yes6rs:
Ik vind het wel wat hebben die allroadmotoren.
Net zoals ik Crossmotoren ook nog altijd geweldig vind... :wink:
Tis gewoon persoonlijke smaak!!!
ja mijn liefde voor motoren is op de Crossbaan ontstaan :mrgreen:
Ga morgen rijden op een KTM adventure.
Ben benieuwd..
Citeerverstand komt met de jaren...
Dat is een duidelijk onderschrift, ik heb al een afspraak voor je gemaakt om met een 1150 GSA te rijden :lol: :lol:
Vanmiddag toch nog heel ff tussen de motoren kunnen rondlopen. Helaas duurde de bespreking ietwat langer dan gepland bij die koekblikkers :evil:
Maar goed, was er iets te zien....?
(Be)halve Yahamahama's....
(http://img483.imageshack.us/img483/3553/yammie9ay.jpg) (http://imageshack.us)
Driewielers....
(http://img397.imageshack.us/img397/3614/scarver16en.jpg) (http://imageshack.us)
mét aparte bestickering.....
(http://img75.imageshack.us/img75/6328/scarver28aa.jpg) (http://imageshack.us)
Diverse tractoren.... :wink:
(http://img483.imageshack.us/img483/2062/beemer17fe.jpg) (http://imageshack.us)
Inclusief Belgisch prijskaartje van.......€16.393,-?!
(http://img358.imageshack.us/img358/6089/beemer36ux.jpg) (http://imageshack.us)
Dè vetste naked....
(http://img50.imageshack.us/img50/2268/yammie22xl.jpg) (http://imageshack.us)
Nog een exotisch gevalletje bij Dodge op de stand gevonden....vreselijk druk daar :? De slogan van Dodge was 'We invite you to hell!!' :twisted:
(http://img396.imageshack.us/img396/6903/10ts.jpg) (http://imageshack.us)
...met dubbele voorband (voor het betere stuurwerk :roll: )
(http://img8.imageshack.us/img8/8436/34rl.jpg) (http://imageshack.us)
ah ja....hierdoor was 't op die stand zo druk :wink:
(http://img392.imageshack.us/img392/7516/23vc1.jpg) (http://imageshack.us)
Nog een mooi voorkantje....
(http://img394.imageshack.us/img394/1372/zzr7fl.jpg) (http://imageshack.us)
en nog de persoonlijke favoriet....
(http://img365.imageshack.us/img365/2235/mv8lp.jpg) (http://imageshack.us)
Verder veel te veel volk en veuls te weinig sjun vrauluu!! :evil:
Op 'de vetste naked' liggen sneeuwbanden :shock: He WhomBom? :mrgreen:
nice pics :worship-cool:
Citaat van: "Dwars"nice pics :worship-cool:
Joa is mer eine wazige bie, sjnel zenuwechtig geluif ich :wink:
Citaat van: "Gieskes"Citaat van: "Dwars"nice pics :worship-cool:
Joa is mer eine wazige bie, sjnel zenuwechtig geluif ich :wink:
van die vrouwluuj zieker :mrgreen: liet alling mer zie das te ooch mer inne miensj (richtige keal) bis :wink:
Citaat van: "Herr Tod"Op 'de vetste naked' liggen sneeuwbanden :shock: He WhomBom? :mrgreen:
Dees benj? Kiek auch uns noa det kettinske :shock:
(http://img356.imageshack.us/img356/3273/yammieband4hg.jpg) (http://imageshack.us)
Oh ja...accessoires nu ook voor de pizzabezorger.... :wink:
(http://img396.imageshack.us/img396/1774/beemerachter9se.jpg) (http://imageshack.us)
Een snelle kwaak... :yes6rs:
(http://img59.imageshack.us/img59/607/kawafuchs1yq.jpg) (http://imageshack.us)
Blingbling FZ6... contra blingbling ER6
(http://img506.imageshack.us/img506/668/fz67qu.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img296.imageshack.us/img296/6407/er64ag.jpg) (http://imageshack.us)