Citaat van: "karz"Hayabusa ? :rofl: http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=dl&action=download&id=635
Ik moet zeggen dat de noodzaak van deze vergelijking mij volledig ontgaat .......
En als je die twee motoren dan gaat vergelijken kom je waarschijnlijk op dezelfde verschillen uit als tussen een TLR en een GS500E, om maar eens een Dwars straat te noemen :wink:
Ze hebben hetzelfde aantal cilinders, maar daar houdt het ook mee op.
Natuurlijk is de Gixxer 1000K6 ondertussen met accelereren sneller dan de Busa, maar als we dan toch gaan vergelijken: ik moet het eerste bewijs nog zien dat zo'n standaard Gixxer sneller dan 300/h loopt. :twisted:
Trouwens, dit betreft een Yoshi-Gixxer, die toch zo'n slordige 7.500 Euro meer kost dan de standaard versie. :shock:
Nou, als je dat geld in een Busa investeert heb je echt wel "iets" meer dan 205 pk, en kun je het gewicht ook nog wel een stuk omlaag brengen.
En ach, indien je het op de keper beschouwt is het concept wat bijna 10 jaar geleden in Hamamatsu ontwikkeld werd zo slecht nog niet.
Immers:
- de Busa is nog steeds in vrijwel ongewijzigde vorm in productie
- er zijn geen andere motoren verkrijgbaar die dezelfde combinatie van top prestaties en comfort voor bestuurder EN passagier leveren
- de motor is hard op weg een cult status te verkrijgen, dit in tegenstelling tot b.v. de ZX-12
Natuurlijk moet je geen Busa kiezen voor circuitgebruik, dat heb ik reeds enkele malen ondervonden.
Maar de slogan voor de Busa was ook nooit "own the racetrack" .......
Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "karz"Hayabusa ? :rofl: http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=dl&action=download&id=635
Ik moet zeggen dat de noodzaak van deze vergelijking mij volledig ontgaat .......
En als je die twee motoren dan gaat vergelijken kom je waarschijnlijk op dezelfde verschillen uit als tussen een TLR en een GS500E, om maar eens een Dwars straat te noemen :wink:
Ze hebben hetzelfde aantal cilinders, maar daar houdt het ook mee op.
Natuurlijk is de Gixxer 1000K6 ondertussen met accelereren sneller dan de Busa, maar als we dan toch gaan vergelijken: ik moet het eerste bewijs nog zien dat zo'n standaard Gixxer sneller dan 300/h loopt. :twisted:
Trouwens, dit betreft een Yoshi-Gixxer, die toch zo'n slordige 7.500 Euro meer kost dan de standaard versie. :shock:
Nou, als je dat geld in een Busa investeert heb je echt wel "iets" meer dan 205 pk, en kun je het gewicht ook nog wel een stuk omlaag brengen.
En ach, indien je het op de keper beschouwt is het concept wat bijna 10 jaar geleden in Hamamatsu ontwikkeld werd zo slecht nog niet.
Immers:
- de Busa is nog steeds in vrijwel ongewijzigde vorm in productie
- er zijn geen andere motoren verkrijgbaar die dezelfde combinatie van top prestaties en comfort voor bestuurder EN passagier leveren
- de motor is hard op weg een cult status te verkrijgen, dit in tegenstelling tot b.v. de ZX-12
Natuurlijk moet je geen Busa kiezen voor circuitgebruik, dat heb ik reeds enkele malen ondervonden.
Maar de slogan voor de Busa was ook nooit "own the racetrack" .......
Allemaal waar.
Maar niet zeuren, iedereen roept dat de busa de snelste productiemotor is, king of the road etc. etc. Nu niet meer dus. Dat is alles. :roll:
Als je appels niet met peren zou kunnen vergelijken dan waren zij gelijk. ;) maarja populaire uitdrukking dus kopieeren maar !!
BusaBerke, een vraag. Waarom rij jij Hayabusa?
Topic gesplits en zoals je aan de nieuwe titel kunt zien; ook wel benieuwd naar antwoorden :wink:
Citaat van: "Schmetzke"BusaBerke, een vraag. Waarom rij jij Hayabusa?
De voornaamste reden is het immense koppel dat bij alle toerentallen ter beschikking is. Dat werkt super verslavend.
Maar daarnaast biedt deze motor een goede zithouding, een goede kuip en ben ik toch wel erg gehecht geraakt aan het eigenwijze uiterlijk wat ik in het begin (óók na aankoop) spuuglelijk vond.
Aangezien ik op dit moment nog maar weinig grote motorrijzen maak, denk ik er wel eens over om iets handelbaarders te nemen. :shock:
Het is in de Eifel en Ardennen toch wel werken met zo'n Busa.
Maar voorlopig kan ik er echt nog geen afscheid nemen, dus wie weet koop ik er ooit nog eens iets bij, b.v. een KTM.
Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "karz"Hayabusa ? :rofl: http://www.motorfreaks.nl/index.php?mod=dl&action=download&id=635
Ik moet zeggen dat de noodzaak van deze vergelijking mij volledig ontgaat .......
En als je die twee motoren dan gaat vergelijken kom je waarschijnlijk op dezelfde verschillen uit als tussen een TLR en een GS500E, om maar eens een Dwars straat te noemen :wink:
Ze hebben hetzelfde aantal cilinders, maar daar houdt het ook mee op.
Hmm. vind ik eigenlijk niet.. Een GSX-R1000 en een Busa zijn toch duidelijk meer familie van elkaar qua krachtbron dan een GS met een TLR.
Allebei GSX-R blokken en allebei nog steeds nazaten van de good old GSX-R1100
Natuurlijk is de Gixxer 1000K6 ondertussen met accelereren sneller dan de Busa, maar als we dan toch gaan vergelijken: ik moet het eerste bewijs nog zien dat zo'n standaard Gixxer sneller dan 300/h loopt. :twisted:
Een standaard Gixxer loopt net zo hard als een Busa...299 op de teller en dan maakt de begrenzer een eind aan de pret. geen van beide is dus de snelste. Qua acceleratie is de busa kansloos tegen een Gix 1000. scheelt een paar kilo he.. op pure prstaties wint de Gix het altijd van de busa. meer pk's en minder gewicht...logisch...ik denk zelfs dat de busa een zware dobber heeft aan de GSX-R750
Zouden het "niet begrenzde versies'zijn dan denk ik ook dat de standaard gix de snelste is...ding loopt 294 in de vijfde versnelling (in de praktijk op de teller) en heeft bij het ingaan van de begrenzing nog bijna de volledige 6de versnelling over...geloof niet dat een Busa de 294 in de voorlaatste versnelling doet..
En ach, indien je het op de keper beschouwt is het concept wat bijna 10 jaar geleden in Hamamatsu ontwikkeld werd zo slecht nog niet.
Immers:
- de Busa is nog steeds in vrijwel ongewijzigde vorm in productie
- er zijn geen andere motoren verkrijgbaar die dezelfde combinatie van top prestaties en comfort voor bestuurder EN passagier leveren
- de motor is hard op weg een cult status te verkrijgen, dit in tegenstelling tot b.v. de ZX-12
Natuurlijk moet je geen Busa kiezen voor circuitgebruik, dat heb ik reeds enkele malen ondervonden.
Maar de slogan voor de Busa was ook nooit "own the racetrack"
mee eens..
Maakt ook allemaal geen zak uit.....pk en topsnelheid geleuter altijd tegenwoordig loopt bijna alles met een beetje vermogen toch 299. Who gives a f*ck.... .
iedere 1000cc sportmotor van "vandaag" is sneller dan een Busa , R1`, ZX10R, Blade...whatever.....
Toch vind ik de Busa ne Toffe
dat gesleur van "onderuit"... van af 3000 toeren tot in de begrenzer in de zelfde versnelling blijven hangen......hmmmmmm
:wink:
Citaat van: "Hakinnen"tegenwoordig loopt bijna alles met een beetje vermogen toch 299. Who gives a f*ck.... .
of nog een stukje harder als het een BUSA / ZX12 van vóór 2001 is :twisted:
Maar ach, dat is leuk om te weten, maar verder is het natuurlijk 100% nutteloos. :wink:
Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "Hakinnen"tegenwoordig loopt bijna alles met een beetje vermogen toch 299. Who gives a f*ck.... .
of nog een stukje harder als het een BUSA / ZX12 van vóór 2001 is :twisted:
Maar ach, dat is leuk om te weten, maar verder is het natuurlijk 100% nutteloos. :wink:
is die van jou "open"?
that's a 99?
edit: M.a.w...... :twisted: ..alé......je snapt 'm... :roll: Wanna try?: Busa VS Gix. autobahnstrecke Koblenz...
Citaat van: "Hakinnen"Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "Hakinnen"tegenwoordig loopt bijna alles met een beetje vermogen toch 299. Who gives a f*ck.... .
of nog een stukje harder als het een BUSA / ZX12 van vóór 2001 is :twisted:
Maar ach, dat is leuk om te weten, maar verder is het natuurlijk 100% nutteloos. :wink:
is die van jou "open"?
that's a 99?
edit: M.a.w...... :twisted: ..alé......je snapt 'm... :roll: Wanna try?: Busa VS Gix. autobahnstrecke Koblenz...
ja regel ik een Ferrari om erachter te filmen 8)
om vervolgens door te schakelen en jullie huilend achter te laten
Citaat van: "Hakinnen"
is die van jou "open"?
that's a 99?
:yes6rs:
Citaat van: "Hakinnen"
edit: M.a.w...... :twisted: ..alé......je snapt 'm... :roll: Wanna try?: Busa VS Gix. autobahnstrecke Koblenz...
Da's nou het "Busa-effect", iedereen wil zich met de Busa meten !
Citaat van: "Dwars"
ja regel ik een Ferrari om erachter te filmen 8) om vervolgens door te schakelen en jullie huilend achter te laten
Moet het toch wel een verreks goeje ferrari zijn :P
Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "Hakinnen"
is die van jou "open"?
that's a 99?
:yes6rs:
Citaat van: "Hakinnen"
edit: M.a.w...... :twisted: ..alé......je snapt 'm... :roll: Wanna try?: Busa VS Gix. autobahnstrecke Koblenz...
Da's nou het "Busa-effect", iedereen wil zich met de Busa meten !
Iedereen wil zich met de gevestigde orde meten, heeft niet direct iets met het fenomeen busa te maken.
Citaat van: "karz"Citaat van: "Dwars"
ja regel ik een Ferrari om erachter te filmen 8) om vervolgens door te schakelen en jullie huilend achter te laten
Moet het toch wel een verreks goeje ferrari zijn :P
(http://img143.imageshack.us/img143/3381/456m2c9cm.jpg)
Denk dat deze 456 M GT een beetje in de buurt komt 442pk, 550nm bij 4500 rpm. bel die gast zo 8)
en die is zo gek die doet ook nog mee
Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "Hakinnen"
is die van jou "open"?
that's a 99?
:yes6rs:
Citaat van: "Hakinnen"
edit: M.a.w...... :twisted: ..alé......je snapt 'm... :roll: Wanna try?: Busa VS Gix. autobahnstrecke Koblenz...
Da's nou het "Busa-effect", iedereen wil zich met de Busa meten !
:)
dat antwoordt is waarschijnlijk nou het "Gix1000 effect" :mrgreen: .
Ontwijkend antwoordt op de vraag
:wink: :wink:
zit maar te geinen he
Waarom rij ik met een Hayabusa.
Na 45 jaar motorrijden en ca 30 motoren verder, vond ik het na de twee laatste Kawasaki,s ZZR 1100 de Hayabusa, de motor, die mij weer een extra shot adrenaline kon bezorgen, en dan boeit het niet direct of hij nu 300 of 315 kmp/u loopt, maar de totale power, bij het uitaccelereren, in iedere versnelling, niet nerveus, maar door het aantal cc,s een prachtige powerband, (was er niet een Engels spreekwoord, van pk,s is niet alles maar cil inhoud??)
Daarnaast vind ik de Busa, een schitterende mooie motor, enwel de neus en de bult achterop, echt daar kan ik helemaal lyrisch van worden.
maar daarnaast krijg ik ook opmerkingen, van, "wat moet jij nog met een Hayabusa" maar daar kan ik even niets mee.
Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "Schmetzke"BusaBerke, een vraag. Waarom rij jij Hayabusa?
De voornaamste reden is het immense koppel dat bij alle toerentallen ter beschikking is. Dat werkt super verslavend.
Maar daarnaast biedt deze motor een goede zithouding, een goede kuip en ben ik toch wel erg gehecht geraakt aan het eigenwijze uiterlijk wat ik in het begin (óók na aankoop) spuuglelijk vond.
En wat maakt het dan verder nog uit dat hij niet (meer) de snelste (productiemotor) op aarde is?
...
Niks, want dat was niet de reden waarom je hem ooit kocht... :wink:
Posen met cijfertjes is voor mensen die niet kunnen rijden imo.
sja... hij is misschien niet (meer) de snelste... maar dat hoeft toch ook niet?
Wat ik echt geweldig vind aan de busa is de hele uitstraling, groot, enigzins lomp, eigenwijs. Vooral dat groot vind ik wel iets hebben, net als bijv. de tlr.
Wat er meer van is.. wat moet je met een motor die zoveel pk's heeft?
De rf van mn pa heeft iets van 135 pk ofzo... ik mocht daar eens op rijden :twisted: Dan rij je wat rond, tot je op n recht stuk denkt "weet je wat... ik lurk es aan dat gas...kijken wat ie doet" dan draai je es flink aan dat handvat, laat t maar weer los, kijkt op de teller en ziet 160... ouwhoer niet... 160 en dan zit je erop alsof je op de gs500 80 ofzo rijdt. nergens last van, terwijl je als je op de gs 160 rijdt de wind om je oren vliegt, je helm subtiel tegen je kop aan word gedrukt enz.
Dus, voor de pk's hoef je n fiets niet te kopen denk ik.. ik denk dat je meer voor t karakter moet gaan :idea:
Citaat van: "WhomBom"Dus, voor de pk's hoef je n fiets niet te kopen denk ik.. ik denk dat je meer voor t karakter moet gaan :idea:
:stupid: karakter wie inge traktor :wink:
Citaat van: "Dwars"Citaat van: "karz"Citaat van: "Dwars"
ja regel ik een Ferrari om erachter te filmen 8) om vervolgens door te schakelen en jullie huilend achter te laten
Moet het toch wel een verreks goeje ferrari zijn :P
(http://img143.imageshack.us/img143/3381/456m2c9cm.jpg)
Denk dat deze 456 M GT een beetje in de buurt komt 442pk, 550nm bij 4500 rpm. bel die gast zo 8) en die is zo gek die doet ook nog mee
Ik zei toch, een goeje ferrari ;)
Maareh 4500 rpm ? wat rij je dan in zijn 6 ? 140 ? Daarna gaat de kromme omlaag of op blijft zijn minst gelijk neem ik aan. 300+ zal die wel halen, maar om te zeggen dat je voorbij zal vliegen ? Ik denk zowiezo dat je voornamelijk je broek aan het bevuilen bent ;).
zelden :mrgreen:
Citaat van: "Schmetzke"Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "Schmetzke"BusaBerke, een vraag. Waarom rij jij Hayabusa?
De voornaamste reden is het immense koppel dat bij alle toerentallen ter beschikking is. Dat werkt super verslavend.
Maar daarnaast biedt deze motor een goede zithouding, een goede kuip en ben ik toch wel erg gehecht geraakt aan het eigenwijze uiterlijk wat ik in het begin (óók na aankoop) spuuglelijk vond.
En wat maakt het dan verder nog uit dat hij niet (meer) de snelste (productiemotor) op aarde is?
...
Niks, want dat was niet de reden waarom je hem ooit kocht... :wink:
Posen met cijfertjes is voor mensen die niet kunnen rijden imo.
Zonder twijfel, maar hele hordes hebben hem wel daarom gekocht. Tenminste als ze de moeite hadden gedaan om zich te verdiepen in de materie, anders hadden ze waarschijnlijk een ducati gekocht want die zijn het snelste :roll:
Maar de vraag (zie topic titel) is , wie is het snelste. Of better yet. Is de busa nog het snelste ?
Dit is ook alleen maar interessant omdat het het topsegment (qua snelheid) betreft.
Het boeit me niet of de motor van pietje sneller is dan die van klaasje.
De vraag is of er een grens verlegd is. Wie herinnert zich nog de heisa die gemaakt is toen de eerste productiemotor kwam die 300+ ging?
Nou is er iets met 300cc minder dat daar in theorie zeker overheen gaat. Ookal is het zo dat beide motoren niet in hetzelfde segment zitten.
En er wordt dus iets van de troon gestoten in motorland. Daar mag op een motorforum toch zeker over gebabbeld worden ?
Citaat van: "karz"
Maar de vraag (zie topic titel) is , wie is het snelste. Of better yet. Is de busa nog het snelste ?
Volgensmij was de ZX12 al sneller als de Busa?
Feitjes:
Hayabusa:
128,7 kW (175 pk)/9.800 t.p.m. (184 pk met SRAD); 217 kg
GSX R1000:
131 kW (178 pk)/12.000 t.p.m.(190 pk met SRAD); 166 kg
Gixxer is 51 kg lichter en heeft 2 pk meer.
Gewicht speelt niet zozeer een grote rol wat betreft topsnelheid, aerodinamica en vermogen wel:
2 pk is te verwaarlozen (6pk op top dan wel weer :? )
Busa heeft (veel) betere aerodynamica
Dus: Busa is nog steeds het snelst qua topsnelheid.
Acceleratie is een ander verhaal, waarbij het gewicht weldegelijk een zeer grote rol speeld (massatraagheid)
Qua acceleratie zal de Gixxert het dus makkelijk winnen van Busa.
Citaat van: "Schmetzke"Citaat van: "karz"
Maar de vraag (zie topic titel) is , wie is het snelste. Of better yet. Is de busa nog het snelste ?
Volgensmij was de ZX12 al sneller als de Busa?
meer PK (piek) geloof ik, maar overtuigend sneller ?.. :|
Ok, we zijn eruit :mrgreen: :lol: :wink: :wink:
Citaat van: "Schmetzke"Ok, we zijn eruit :mrgreen: :lol: :wink: :wink:
Niet helemaal ;) het filmpje dat dit topic initieerde ging over de yoshimura uitvoering, die claimt een pk of 216.
meer info : http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/3254
Toch eens proberen of het lukt om dat uit te rekenen... :P
Eigenlijk zou je gewoon ff een vliegveld af moeten huren, en dan opentrekken die handel.
Citaat van: "Hakinnen"
edit: M.a.w...... :twisted: ..alé......je snapt 'm... :roll: Wanna try?: Busa VS Gix. autobahnstrecke Koblenz...
Neem liever een ander stuk van deze A61 want tot Koblenz is er vrijwel overal een max.snelheid v. 120 km....... :cry:
BTW, 216 pk :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Niet normaal.
Citaat van: "Busaberke"het eigenwijze uiterlijk wat ik in het begin (óók na aankoop) spuuglelijk vond.
Dat van dat koppel, schakellui rijden, sportief rijgedrag enz. enz. daar kan ik me wel iets bij voorstellen maar om een spuuglelijke motor aan te schaffen.........nee, dat NIET!
Citaat van: "Dwars"Citaat van: "WhomBom"Dus, voor de pk's hoef je n fiets niet te kopen denk ik.. ik denk dat je meer voor t karakter moet gaan :idea:
:stupid: karakter wie inge traktor :wink:
:rofl:
btw : Die Suus heeft wel de wielen van mijn Duc....
Citaat van: "PatSpinner"Citaat van: "Dwars"Citaat van: "WhomBom"Dus, voor de pk's hoef je n fiets niet te kopen denk ik.. ik denk dat je meer voor t karakter moet gaan :idea:
:stupid: karakter wie inge traktor :wink:
:rofl:
btw : Die Suus heeft wel de wielen van mijn Duc....
psst :shutup: die jappen hebben toch nog nooit wat zelf verzonnen :twisted: ja behalve die kamikazepiloten in WO ll
als hier geen gezeik van komt weet ik het ook niet meer
Citaat van: "TTigertje"Citaat van: "Busaberke"het eigenwijze uiterlijk wat ik in het begin (óók na aankoop) spuuglelijk vond.
Dat van dat koppel, schakellui rijden, sportief rijgedrag enz. enz. daar kan ik me wel iets bij voorstellen maar om een spuuglelijke motor aan te schaffen.........nee, dat NIET!
Het is als volgt gegaan:
Ik koos destijds voor een Blackbird omdat ik 'm mooier vond en omdat 'ie goedkoper was.
Ik beredeneerde dat die 11 pk minder topvermogen nooit zoveel verschil kon uitmaken.
Een jaartje later wist ik beter :?
De Busa was de ultieme "klinkers-uit-de-grond-trekker" en toen was het bye-bye Blackbird , en moest er een Busa komen.
Ik vond dat kreng nog steeds lelijk, maar dacht " dat zie ik toch niet als ik er op rij" :mrgreen:
ff alle gekheid op een stokkie (voor mij dan :mrgreen:) maar de busa vin ik echt niet lelijk, zeker in de kleuren zoals Hayasjeelski die had :twisted: ech wel mooi. tis tenminste geen 13 in een dozijn gebakkie :wink:
wordt alleen gekocht door foute mannen met een identiteits-crisis :mrgreen:
Citaat van: "Dwars"ff alle gekheid op een stokkie (voor mij dan :mrgreen:) maar de busa vin ik echt niet lelijk, zeker in de kleuren zoals Hayasjeelski die had :twisted: ech wel mooi. tis tenminste geen 13 in een dozijn gebakkie :wink:
wordt alleen gekocht door foute mannen met een identiteits-crisis :mrgreen:
Zo zie je maar: elke doelgroep heeft z'n eigen motor, zowel de foute mannen met een identiteitscrisis als de potten zonder smaak ! :rofl:
Citaat van: "Busaberke"Citaat van: "Dwars"ff alle gekheid op een stokkie (voor mij dan :mrgreen:) maar de busa vin ik echt niet lelijk, zeker in de kleuren zoals Hayasjeelski die had :twisted: ech wel mooi. tis tenminste geen 13 in een dozijn gebakkie :wink:
wordt alleen gekocht door foute mannen met een identiteits-crisis :mrgreen:
Zo zie je maar: elke doelgroep heeft z'n eigen motor, zowel de foute mannen met een identiteitscrisis als de potten zonder smaak ! :rofl:
:rofl: :laughing49so:
Dwars vs BusaBerke, altijd weer lachen... :mrgreen:
Wie is de snelste rechtdoor ? De funnycar! Men neme een V8 blok en bouwt het lichtelijk om zodat het uiteindelijk op pure nitro loopt. Wat krijg je dan? 6000 paarden in 8 potjes :twisted: Een acceleratie van 0 naar 480 :shock: :shock: km/h in 3 seconden :shock: Topsnelheid 516++++ :shock: :shock:
(http://www.clearchannelcreative.com/photos/funnycar/dale_brand01.jpg)
Dit is ook leuk, en goed voor een dikke 500 pk / 280Nm koppel:
de Hayabusa Turbo van Superkaos Performance:
(http://www.turbobusa.net/v3/turbo/prepa/sk/sk.gif)
(http://www.turbobusa.net/v3/turbo/prepa/sk/SK_Busa_Turbo_2004_02.jpg)
(http://www.turbobusa.net/v3/turbo/prepa/sk/SK_Busa_Turbo_2004_04.jpg)
Wel jammer van die uit de kuip stekende delen :?
Ik weet dat er inmiddels al turbosets leverbaar zijn die netjes binnen de kuip blijven.
Vette brommert, stoere achterbrug 8)
Veeeeeeeeeeeeeeeeet :shock: :shock:
Super mooie kleurstelling ook :o
Citaat van: "Busaberke"Dit is ook leuk, en goed voor een dikke 500 pk / 280Nm koppel:
de Hayabusa Turbo van Superkaos Performance:
(http://www.turbobusa.net/v3/turbo/prepa/sk/sk.gif)
(http://www.turbobusa.net/v3/turbo/prepa/sk/SK_Busa_Turbo_2004_02.jpg)
(http://www.turbobusa.net/v3/turbo/prepa/sk/SK_Busa_Turbo_2004_04.jpg)
Wel jammer van die uit de kuip stekende delen :?
Ik weet dat er inmiddels al turbosets leverbaar zijn die netjes binnen de kuip blijven.
VETTE BAK... moet ik toegeven! :worship-cool:
Misschien wel leuk om onderstaande site te bekijken, gezien de vele discussies, wie er nou sneller is Hayabusa versus Kawasaki ZX12
www.Qsl.net/n5mya/hayabusa.html
Citaat van: "Hakinnen"
dat antwoordt is waarschijnlijk nou het "Gix1000 effect" :mrgreen: .
Kan zijn, maar het valt me wel op dat ik heel regelmatig uitgedaagd wordt (en meestal zwicht ....... ja, het vlees is zwak!)
Citaat van: "Hakinnen"
Ontwijkend antwoordt op de vraag
:wink: :wink:
zit maar te geinen he
Nou daar kan ik kort over zijn:
een sprintje tot pakumbeet 200/h is geen probleem, maar 300/h doe ik niet meer, ik heb (ook in Duitsland) te vaak ondervonden dat de medeweggebruikers niet in staat zijn om hierop te anticiperen.
Het antwoord is dus nee. :wink:
Anders moeten we Gohstrider eens vragen :lol:
Citaat van: "Schmetzke"Anders moeten we Gohstrider eens vragen :lol:
Ja mail die gast eens even :lol: :P