Motor Forum Limburg

Nieuws => Sportnieuws => Topic gestart door: Hakinnen op 24 april, 2006, 16:23:12

Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 24 april, 2006, 16:23:12
:laughing49so:  :laughing49so:  :laughing49so:  :laughing49so:


ff posten...uh..posen

Yeah!  Hij 's binnen!  De eerste overwinning met"Hakki's suspension" !
Bitubo componenten gemonteerd  / afgesteld door Hakki!


Danny De Boer wint de 1000cc supercup op Assen "met twee vingers  in de neus" en 11 seconden voorsprong op de tweede man!

Menneke van 16 dat het hele veld aan gort rijdt!  
Beste tijd een 1.46 er!

Ben er zeer blij mee...goede reclame immers.. Eén motor op Bitubo en die wint!

Het zat er al aan te komen , vorige week op de ring een 4de plaats voor Danny maar toen zat ie zich zwaar "in te houden" omdat 'm verteld was "eerst maar es aan ne 1000 te wennen".

binnenkort ONK Dutch SBK voor het menneke
Volgend jaar EK naast Allard en Sepp!

Op de foto's :

1 danny de boer in Assen afgelopen weekend
2 Sepp Vermonden in Valencia afgelopen weekend
3 Allard Kerkhoven in Valencia afgelopen weekend

1
(http://img396.imageshack.us/img396/6514/danny5129pg.jpg)

2

(http://img119.imageshack.us/img119/3131/sepp5122iv.jpg)

3
(http://img396.imageshack.us/img396/2079/valenciafoto15127ec.jpg)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Motzippaldy op 24 april, 2006, 16:41:08
Gefeliciteerd man  :worship-cool:  :worship-cool:  :thumbsup:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: @Nippon op 24 april, 2006, 17:13:15
IDD mooi werk  :worship-cool:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Herr Tod op 24 april, 2006, 17:18:55
Alaaf! :thumbsup:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Desmo-devil op 24 april, 2006, 18:04:25
Proficiat Hakki, super !!!!!
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Schmetzke op 24 april, 2006, 18:05:50
:D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D


:thumbsup:


Ik vind het sowieso al heel knap dat ie überhaupt overeind kan blijven met jou vering
 :lol:  :lol:  :lol:  :wink:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: WhomBom op 24 april, 2006, 19:56:00
heel mooi hakki  :worship-cool:

en niet normaal eigenlijk dat een gast van 16 een duizender zo onder controle heeft  :shock:  restec-p!
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Busaberke op 24 april, 2006, 22:00:14
Goed gedaan Hakki,
dit moet toch ook voor jou voelen als een overwinning die je zelf gescoord hebt, toch ?

Het zal je i.i.g. voldoende animo geven om door te gaan !
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: B-Witch op 25 april, 2006, 05:35:20
Proficiat Hakki,
trots mag je er zeker op zijn: SUPER :thumbsup:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: karz op 25 april, 2006, 07:56:36
? d8t dat ik hier al gereageerd had ?

Anyway , shiek manne.. 1 op 1 feedback van je werk! Dat is altijd fijn.  :worship-cool:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Bakkertjedeeg op 25 april, 2006, 08:04:32
:worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:

Gaaf!! Mooi resultaat voor al je inspanningen de afgelopen maanden. Danny staat goed aangeschreven bij Amateur racing nederland. Daar ga jij ongetwijfelt de vruchten van plukken.

Hakki, ben trots op je... :wink:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Karin op 25 april, 2006, 09:00:45
Gefeliciteerd!! Wat een superprestatie van de jonge Danny.

Nice piccies  8)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Joep op 25 april, 2006, 14:45:32
Van harte proficiat met de eerste van hopenlijk velen :worship-cool:

Dan kan je nog zo'n mooie promobabe hebben, dit is natuurlijk de beste reclame die je kan wensen
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 25 april, 2006, 15:14:24
Citaat van: "Joep"Van harte proficiat met de eerste van hopenlijk velen :worship-cool:

Dan kan je nog zo'n mooie promobabe hebben, dit is natuurlijk de beste reclame die je kan wensen


Da klopt Joep...maar ge hebt mijn nieuwe promobabe nog nie gezien he.


Ben het wel mee eens...promobabes zijn leuk...races winnen is belangrijk!

Overigens..allen bedankt voor de toffe reacties he.. :wink:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: karz op 25 april, 2006, 15:46:02
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Joep"Van harte proficiat met de eerste van hopenlijk velen :worship-cool:

Dan kan je nog zo'n mooie promobabe hebben, dit is natuurlijk de beste reclame die je kan wensen


Da klopt Joep...maar ge hebt mijn nieuwe promobabe nog nie gezien he.


Ben het wel mee eens...promobabes zijn leuk...races winnen is belangrijk!

Overigens..allen bedankt voor de toffe reacties he.. :wink:


:shock:    ...wat doe je met de ouwe ?   :mrgreen:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Dr. A. op 25 april, 2006, 19:33:13
Citaat van: "karz"
:shock:    ...wat doe je met de ouwe ?   :mrgreen:

inruilen, natuurlijk !
ik wil d'r wel hebben voor een zacht prijsje!  :yes6rs:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Schmetzke op 25 april, 2006, 19:59:17
Citaat van: "Dr. A."
Citaat van: "karz"
:shock:    ...wat doe je met de ouwe ?   :mrgreen:

inruilen, natuurlijk !
ik wil d'r wel hebben voor een zacht prijsje!  :yes6rs:

Kon wel een opmerking van Hub zijn  :?
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Road Racing Tonnie op 25 april, 2006, 20:29:16
Gefeliciteerd Hakki, een super resultaat, maar zoals je zelf maar al te goed weet, nou komt het erop aan, dat hij een hele goede (Spaanse) begeleiding krijgt, om hem te "kneden" voor de juiste raceinstelling, zodat het "tussen zijn oren" ook goed blijft zitten, ook na een klapper, die hij ongetwijfeld, helaas, nog wel eens zal gaan maken.
I.i.g veel succes voor de toekomst.
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Joep op 26 april, 2006, 15:23:38
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Joep"Van harte proficiat met de eerste van hopenlijk velen :worship-cool:

Dan kan je nog zo'n mooie promobabe hebben, dit is natuurlijk de beste reclame die je kan wensen


Da klopt Joep...maar ge hebt mijn nieuwe promobabe nog nie gezien he.


Ben het wel mee eens...promobabes zijn leuk...races winnen is belangrijk!

Overigens..allen bedankt voor de toffe reacties he.. :wink:

Als het goed is is die promobabe al eens voorbij gekomen. En inderdaad de keuze wordt dan weer een stuk moeilijker om te bepalen wat effici"enter is qua marketing. Maaaaaarrrrrr.







Dit is natuurlijk wel kicken en zo'n promobabe is meer strakke plasser werk :oops:  8)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: standuc op 27 april, 2006, 12:30:24
HAKKI.................. :thumbsup:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 03 juni, 2006, 20:13:27
:laughing49so:  :laughing49so:  :laughing49so:  :laughing49so:  :yes6rs:  :yes6rs:  :yes6rs:  :D  :D  :D

Yep! 2de overwinning binnen! vanmiddag op Assen heeft "da menneke op bitubo "wederom het hele veld in de supercup1000 aan gort gereden!

4.5 seconden op de tweede en derde man..33 seconden op de rest van het veld.. :rofl:

Hou 'm in de gaten..Danny de Boer! over een paar jaarkes...?

hakki's weer blij.. :wink:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: DeWitte op 03 juni, 2006, 20:21:55
ligt het nou aan da menneke of aan die Hakigajeveelhardermeespecialracingparts :?


:mrgreen:

gefeliciflapstaard  :wink:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 03 juni, 2006, 20:51:00
Citaat van: "Dwars"ligt het nou aan da menneke of aan die Hakigajeveelhardermeespecialracingparts :?


:mrgreen:

gefeliciflapstaard  :wink:

Dat ligt voor minstens 70%? aan da menneke..nog wel meer denk ik wellicht

Hele pakketje moet kloppen...team moet o.k zijn, motor moet o.k zijn, rijder moet 't talent hebben en het allerbelangrijkste waarschijnlijk..het moet bij de rijder "tussen de oortjes helemaal kloppen"..
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 05 juni, 2006, 19:44:05
En soms zit 't tegen....


Vandaag ONK wegrace in Oss.

Allard Kerkhoven (Team Oliviera Suzuki  / Bitubo) had geen EK verplichtingen en besloot die ONK race mee te pakken omdat ze "van uit de buurt van Oss zijn"

Ging goed...gisteren in de kwalificatie een vierde tijd en vanmorgen in de warm-up een tweede tijd achter favoriet Arie Vos .

De start...arie als eerste de bocht door, meteen gevolgd door Allard..wow! goed begin...(we hadden al stiekum "een podium" in gedachten al zou de overwinning waarschijnlijk toch naar Vos gaan op zijn TenKate Fireblade)

Tweede ronde....... :x  Allard komt langzaam het rechte stuk af en rijdt de pits in :evil:  :evil:  

Lekke voorband!!!

Dat was het dan....uitgeschakeld in de tweede ronde vanaf de tweede plaats door een f*cking lekke voorband! gvd...

(Om het feest compleet te maken gaf even later de startmotor van mijn bus voorgoed "de geest"..aantrekken dan maar en nu staat ie hier thuis met ne kapotte startmotor..ook fijn weer..haha)


that's racing..

Maarja...het was wel een keer lekker weertje!

Op naar zolder dan maar weer...WK endurance komt eraan


piccie van Allard.

(http://img393.imageshack.us/img393/8284/allard6hj.jpg)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Joep op 07 juni, 2006, 14:59:47
Druk weekend dan.

Alle emotie in een weekend van winnen tot op een lullige manier er uit gaan.

En dan ook nog de startmotor kapot. Dat lijkkt me zo balen hele weekend in touw wil je weer terug naar moeder de vrouw en dan "duijt dae klommel 't neet :evil: "

Maar buiten dat het, blijft tot wat dat menneke presteerd
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 09 juni, 2006, 03:54:54
Op naar Zolder..WK endurance!

Heb er al zin in..

22 Suzuki's, 17 Yamaha's, 4 Kawasaki's, 4 Honda 's, 1 Aprilia, 1 Ducati

kijkje op (de gedeeltelijke) deelnemerslijst..
cool...die grote teams erbij en weer een paar bekende namen.Lagrive, kitigawa, mertens, daemen, legrelle...dat zij de endurance mannen he..

Citeer1 Suzuki Castrol Team FRA Suzuki GSX-R1000 Vincent Philippe FRA, Matthieu Lagrive FRA, Keichi Kitigawa JPN
2 Jadoul Motorsport BEL Kawasaki ZX10R Jadoul Didier BEL, Michael Weynand BEL
3 Yamaha Phase One Endurance GBR Yamaha YZF-R1 Warwick Nowland AUS, Damian Cudlin AUS, Christer Miinin SWE
4 X-One Yamaha ITA Yamaha YZF-R1 Paolo Tessari ITA, Giancarlo De Matteis ITA
5 XZ Suzuki Racing Team BEL Suzuki GSX-R1000 Eddy Peeters BEL, Mario Van Vossel BEL
6 Shell Endurance Team Yamaha GBR Yamaha YZF-R1 Damian Rowley GBR, Leroy Verboven BEL, Alex Dubelski POL
7 Yamaha Austria Racing Team AUT Yamaha YZF-R1 Igor Jerman SLO, Gwen Giabanni FRA, Sébastien Scarnato FRA
8 Bolliger Team Switzerland Kawasaki SUI Kawasaki ZX10R David Morillon FRA, Horst Saiger AUT, Patrick Muff SUI
9 SRU Racing Sangerhausen Suzuki GER Suzuki GSX-R1000 Marco Apel GER, René Raub GER, René Landgraf GER
11 Primo Racing BEL Suzuki GSX-R1000 Hans Westra BEL, Patrick De La Ruelle BEL, Hendrickx Didier BEL
12 Team Fagersjo-el Suzuki SWE Suzuki GSX-R1000 Lars Carlberg SWE, Tobias Anderson SWE, Paul Young GBR
19 Team Classic Motos BEL Suzuki GSX-R1000 Michael Goffinghs BEL, Frank Gaziello FRA, FLorian Halleux BEL
21 RMT21 Racing GER Honda CBR1000RR Steve Mizera GER, Matti Seidel GER, Kris Jennes GER
22 Motorsportschool Zolder BEL Yamaha YZF-R1 Nicasi Jan BEL, Geudens Eddy BEL, Scheers Danny BEL
26 Herman Verboven Racing BEL Suzuki GSX-R1000 Tom Van Looy BEL, Dan Huylebroeck BEL
28 Racing Dirk Van Mol BEL Suzuki GSX-R1000 Sepp Vermonden BEL, Allard Kerkhoven NED :D
35 Mississippi BEL Honda CBR1000RR Ciro Leone BEL, Emilio Radinardi BEL
37 VEKA - Bikeservice BEL Yamaha YZF-R6 Jo Huyskens BEL, Erdal Karabulut BEL
38 Endurance Moto 38 Yamaha FRA Yamaha YZF-R1 Gregory Fastré BEL, Julien Enjolras FRA, Denis Bouan FRA
40 MMC - Endurance BEL Suzuki GSX-R1000 Alain Raskin BEL, Stéphane Toussaint BEL, Cohnen David BEL
46 Racing 4 Fun BEL Yamaha YZF-R1 Dirk Buylinckx BEL, Alex Verleye BEL
54 DRT - Vangysegem BEL Honda CBR1000RR David Drieghe BEL, De Vleeschauwer Patrick BEL, Louis Wuyts BEL
71 Van Zon Honda BEL Honda CBR-1000RR Michael Schulten GER, Werner Daemen BEL, Stéphane Mertens BEL
75 Team Eurosport Benelux NED Suzuki GSX-R1000 Fabian Le Grelle BEL, Karl Huyghe BEL, Jack Clara BEL
77 Team Performance Bike BEL Suzuki GSX-R1000 Simon Brieuc BEL, Simon Renaud BEL, Dutronqois Karl BEL
78 DB Racing 78 BEL Yamaha YZF-R1 Philippe Druart BEL, Patrick Van Impe BEL, Serge Druart BEL
84 Heylen Racing Team BEL Yamaha YZF-R1 Hans Heylen BEL, Patrick Quintens BEL, Didier Boelens BEL
92 Racing Team Heppelmann GER Yamaha YZF-R1 Hans-Josef Hepelmann BEL, Oliver Wrede BEL
99 Team Acropolis Zone Rouge Yamaha BEL Yamaha YZF-R1 Michel Nickmans BEL, Mark Fisette BEL
100 Team Endurance Moto 45 Suzuki FRA Suzuki GSX-R1000 Thomas Perreau FRA, David Brière FRA
171 RVC Endurance Racing team BEL Aprillia RSV1000R Giovanni Christiaens BEL, Mario De Coster BEL
199 Team Acropolis Zone Rouge Yamaha BEL Yamaha YZF-R1 Nicolas Pirot FRA, Alain Botton FRA, Wim Van Den Broeck BEL
666 Diablo 666 Bolliger Kawasaki GBR Kawasaki ZX10R James Hutchins GBR, Marc Rothlaan EST, Alexander Cudlin AUS
999 Redfox BEL Ducati 999 Yves Bollaerts BEL, Ulrich De Neef BEL

volgende week donderdag de eerste trainingen..vrijdag en zaterdag qualificeren en zondag om 12 uur de race..6uur racen!

;)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Busaberke op 09 juni, 2006, 09:08:26
Als het ff kan kom ik zeker kijken, wellicht op zaterdag.  8)
(Zondag is Bronk ien ut durrup - hik!)  8)  8)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 13 juni, 2006, 20:53:34
Citaat van: "Busaberke"Als het ff kan kom ik zeker kijken, wellicht op zaterdag.  8)
(Zondag is Bronk ien ut durrup - hik!)  8)  8)

weet niet zeker of ik er ben zaterdag..wellicht ff snel heen en weer voor de kwalificaties.

Ben er wel de hele donderdag en uiteraard de hele zondag.

Als ik het goed heb hebben we #28 ook dan..

tegelijkertijd rijdt Danny de Boer voor de cup in Oschersleben (zaterdag)

wederom een "teamsplitsing" dus
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 15 juni, 2006, 08:37:01
zo...het gaat beginnen..

ga zo vertrekken naar zolder

mijn lijstje voor vandaag in een poging de bandenslijtage te verminderen..

CiteerGSX-R1000K6 Van Mol / vermonden / kerkhoven / WK ENDURANCE ZOLDER  / donderdag

Voorvork:
K-FORK / SAE5 / LEVEL = 105MM

Pirelli SC2 (1.8b-koud)

achtershock FXF31 Bitubo 06
Stapsgewijs:
-check positie achterwiel inswingarm.  (midden = start)
1-check rebound 0-30clicks / startpunt = 26 (minder rebound)
2- check compr 0-24 / startpunt = 8-12 clicks. (evt 2 clicks extra  / meer compr demping)
3- check preload. Start = 12mm (evt meer pre-load 2mm = 14mm
4- lengte shock =325mm.  Evt naar max 329 mm.
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Busaberke op 15 juni, 2006, 08:53:15
Citaat van: "Hakinnen"zo...het gaat beginnen..

ga zo vertrekken naar zolder

mijn lijstje voor vandaag in een poging de bandenslijtage te verminderen..

CiteerGSX-R1000K6 Van Mol / vermonden / kerkhoven / WK ENDURANCE ZOLDER  / donderdag

Voorvork:
K-FORK / SAE5 / LEVEL = 105MM

Pirelli SC2 (1.8b-koud)

achtershock FXF31 Bitubo 06
Stapsgewijs:
-check positie achterwiel inswingarm.  (midden = start)
1-check rebound 0-30clicks / startpunt = 26 (minder rebound)
2- check compr 0-24 / startpunt = 8-12 clicks. (evt 2 clicks extra  / meer compr demping)
3- check preload. Start = 12mm (evt meer pre-load 2mm = 14mm
4- lengte shock =325mm.  Evt naar max 329 mm.

Suc6 Hakki, go for it!  8)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 15 juni, 2006, 20:58:47
Yo, we lijken er te komen na vandaag..flinke progressie geboekt iig mbt bandenslijtage.

verslagje..

Zoals gebruikelijk in de endurance delen de rijders dezelfde fiets,  de rijders wisselen af, de motor loopt de volle raceafstand.

we kwamen er vanmorgen al snel achter dat Allard niet kon leven met de afstelling van sepp.  (dit is normaal de reserve superstock fiets van sepp).
Allard is zeer gevoelig voor beweging in de fiets en schijnt alles te voelen.
Klaagde over een traag insturende voorzijde en over een gebrek aan stabiliteit aan de voorzijde.  bovendien kwam de fiets met allard aan boord iedere ronde aan de voorkant flink los bij het uitacceleren vanuit de chicane richting start-finish.
Had bovendien na enkele ronden reeds last van "opgepompte" onderarmen.

Veranderen dus...het is wel zaak dat beide rijders met de fiets kunnen leven he.
Nu moesten we dus op zoek naar een set-up die én de slijtage van de achterband zou beperken én die beide rijders kon bekoren.
Alé, ga er maar aanstaan..twee zeer verschillende rijders op één fiets.

eerst doel was vooral een motor te maken die de rijder niet uitput maar die vanzelf "loopt"...zeer neutraal dus

We hebben toen de gehele set-up van de fiets na de eerste sessie veranderd naar de set-up van Allard's eigen superstock GSX-R (ook een 1000K6 volledig op Bitubo) hetgeen een complete verandering was.
Alaard rijdt met een veel strakkere fiets met meer demping en rijdt "mooier"
Sepp rijdt "losser"en geeft niks om een soms heftig bewegende fiets
Het spreekt vanzelf dat iemand als allard veel moeilijker tevreden te krijgen is..
Allard ging rijden en was meteen een stuk meer tevreden.
Even later ging sepp er mee weg , kwam weer binnen en klaagde niet..kon er goed mee leven zei ie.

Voor de derde sessie zijn we gaan zoeken naar een manier om de bandslijtage binnen de perken te houden.  we kwamen de vorige keer slechts 20 ronden met een achterband.

Zal de details achterwege laten maar het komt er min of meer op neer dat we de minder rebound demping toepasten, ietsje meer compressie, 1mm meer veervoorspanning.
aan de voorzijde gigne we zowel in rebound als in compressie meer demping toepassen.
Later gingen we omhoog in bandenspanning. voorheen reden we met 2.25 B (warm gemeten) we gingen nu naar 2.35B(wederom warm gemeten) in de achterband.  (koud meten is niet meer mogelijk doordat de band niet meer afkoelt..bandenwarmers)

voor de liefhebber:
gemeten bandenspanning achter  in warme toestand = 2.35B (das ca 2.0 koud)
Gemeten achterband bandtemperatuur na een sessie: links 61 graden / midden 68 graden / rechts 65 graden.

het verschil tussen de linkse en rechtse zijde van de band wordt veroorzaakt door de hoeveel rechtse bochten..toch vindt ik 4 graden meevallen..had meer verwacht.

geeft meteen aan dat de band niet te heet wordt op zolder..de slijtage is dus puur te wijten aan de ruwe "vretende" samenstelling van het asfalt

Weer later hebben we shock even gelaten voor wat ie was en ons weer op de voorzijde geconcentreerd.  Met name sepp remde de ty-wrap om de voorpoot helemaal onderin.  (wederom een verschil in rijstijl..allard met zijn vloeiende nette stijl had nog 5mm veerweg over)
Omdat we verwachten dat e.a steeds sneller zal gaan naarmate de sessies vorderen en omdat er warmer weer verwacht wordt veranderden we de luchtkamer in de voorvork.  van 120mm naar 110 mm. Wat olie erbij dus.  vork is nu bovenin ietsje progresiever door de kleinere luchtkamer en dat moet voorkomen dat ie "outbottemed" naarmate er harder gereden , geremd gaat worden en de temperatuur (en daarmee ook de olietemperatuur / dikte in de vork)  stijgt.
Verder daarna aan de shock toch weer wat meer veervoorspanning gegeven (14mm)  om het voorwiel aan de grond te houden bij het uitacceleren naar het rechte stuk.

Uiteindelijk na een dag testen, rijden, sleutelen ,  wijzigen, weer rijden, wijzigen, weer rijden........

Doen we nu zo'n 40 ronden met een pirelli SC2 slick.  dat is 100% meer als de vorige keer dat we op het nieuwe zolder.
Na 40 ronden begint ie slecht te worden ,  na 44/45 heeft ie het gehad.



komt mooi uit...de rijders gaan in de race wisselen om de 45 minuten.  iedere 45 minuten vindt er een rijders wissel plaats.  45 minuten rijden is circa 34 ronden rijden, dat is goed dan komt de fiets de pits binnen ruim voordat de band begint na te laten..
Kunnen we dus iedere 45 miuten gewoon bij de rijderswissel ook bvan achterband wisselen en tanken..(de voorband?  tsja..die gaat het zeker 2 x 45 minuten volhouden!)


piccie van de versleten achterband na 45 ronden..de vorige keer zag een band er zo uit na 20 ronden!

(http://img130.imageshack.us/img130/8992/afbeelding0036009ah.jpg)
Anyway...het was een vruchtbaar dagje..weer is gebleken dat testwerk zeer belangrijk is en dat iedere verandering maar op één manier getoetst kan worden...rijden.

we hebben nu dus de fiets qua rijwielgedeelte okay genoeg...de bandenslijtage vormt geen probleem meer en de rijders kunnen beide met de set-up leven.

In de race gaat het niet op een halve seconden per ronde komen...omdat we geen snelwisselapperatuur hebben verliezen we sowieso kostbare tijd in de pits die niet "goed te rijden is".

Tijden van vandaag op "testtempo"

een 1.39.2 voor sepp die niet aan het pushen was.
een 139.6 voor allard die op een "vreemde fiets" reed en nog niet op het nieuwe zolder gereden had.

gaat goed, er zit nog wat "in het vat"...voorlopig laten we het er ff inzitten.

Morgen gaan ze weer voor een viertal sessies vrij trainen en dan zaterdag de qualifying waarbij "alles uit de kast gaat" en de snelste tijd van één van beiden gaat tellen..ik denk dat sepp dat gaat worden en hoop dat ie een 137er  / lage 1.38 kan neerzetten dan.

sunday...raceday!  Start om 12.00

oja...en danny de boer rijdt zaterdag nog in het Duitse Oschersleben voor de cup..hoop dat ie 'm weer wint! vol weekend dus voor het team. één fiets in zolder, een andere fiets in oschersleben.



piccie...sepp voor de box

(http://img130.imageshack.us/img130/5042/afbeelding0026007cz.jpg)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Bakkertjedeeg op 15 juni, 2006, 21:12:58
Gaaf verslag Hakki. Zeer leerzaam. Bovendien goed werk geleverd.

Ben trots op je. :wink:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 15 juni, 2006, 21:25:22
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Gaaf verslag Hakki. Zeer leerzaam. Bovendien goed werk geleverd.

Ben trots op je. :wink:

thanks..

jij deed een 1.44 he de laatste keer daar?

ff voor de fun dan...allard begon in zijn eerste sessie met een 1.42.6!

natuurlijk wel op een voor hem vreemd circuit op een voor hen vreemde fiets met een set-up die ongeschikt voor hem was..hij reed naarmate de dag vorderde dan ook al snel snellere tijden.''


maar toch....

jij rijdt een niet meer nieuwe 600 met min of meer standaard vering die je zelf hebt "afgesteld" ...1.44 he..

wat zou je daar kunnen doen op bijvoorbeeld een fiets als "waar de jongens" nu mee rijden?  Een volledig geprepareerde superstock 1000k6 op jouw afgesteld?  

denk je zelf?

tell me...wat zou het in jou gedachte voor jou schelen qua tijd om een heeeele bak extra pk's (170 achterwiel) te hebben en bovendien de beschikking te hebben over gloedje nieuwe pirelli's , "echte" remmen, vering en een rijwielgedeelte volledig naar jouw wens..?
als je er dan ook nog eens echt voor ging zitten..?

na?  bakkerke?
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Bakkertjedeeg op 15 juni, 2006, 22:06:37
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Gaaf verslag Hakki. Zeer leerzaam. Bovendien goed werk geleverd.

Ben trots op je. :wink:

thanks..

jij deed een 1.44 he de laatste keer daar?

ff voor de fun dan...allard begon in zijn eerste sessie met een 1.42.6!

natuurlijk wel op een voor hem vreemd circuit op een voor hen vreemde fiets met een set-up die ongeschikt voor hem was..hij reed naarmate de dag vorderde dan ook al snel snellere tijden.''


maar toch....

jij rijdt een niet meer nieuwe 600 met min of meer standaard vering die je zelf hebt "afgesteld" ...1.44 he..

wat zou je daar kunnen doen op bijvoorbeeld een fiets als "waar de jongens" nu mee rijden?  Een volledig geprepareerde superstock 1000k6 op jouw afgesteld?  

denk je zelf?

tell me...wat zou het in jou gedachte voor jou schelen qua tijd om een heeeele bak extra pk's (170 achterwiel) te hebben en bovendien de beschikking te hebben over gloedje nieuwe pirelli's , "echte" remmen, vering en een rijwielgedeelte volledig naar jouw wens..?
als je er dan ook nog eens echt voor ging zitten..?

na?  bakkerke?

:D  :D  :D

Een 1,43 is absoluut mogelijk met mijn huidige fiets zonder al teveel risico's te nemen. Daarna zal het echt wel moeilijker worden. Ik denk trouwens dat jou pupillen toch wel meer dan 2 seconde zullen vinden in de wedstrijd. Persoonlijk vind ik het verschil tussen amateurs en profs onrealistisch klein. Wat zou het voor mij betekenen op een getunede fiets met super vering??? Op zolder denk ik niet veel. Vermogen zal zeker wat schelen maar geen 2 seconde imo. Qua vering ben ik op dit moment eigenlijk heel tevreden. Tuurlijk kan het stukken beter, maar ik voel me na mijn veranderingen echt als een vis in het water op de kwak. Verder wil ik wel aangeven dat mijn 1,44 een piek is wat ik niet 10 ronden kan volhouden. Conditioneel en mentaal trek ik dat niet. 2 a 3 ronde echt vlammen kan ik echter wel op commando. :)

Anyway. Het is voor mij echt een hobby, wat ik graag wil houden. Voor het echte werk moet echt de knop om en dat wil ik echt niet. Ben der ook al veel te oud voor.

Btw? Zin om mee te gaan naar de Ring (GP Strecke) @ 4 september?
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 15 juni, 2006, 22:15:02
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Gaaf verslag Hakki. Zeer leerzaam. Bovendien goed werk geleverd.

Ben trots op je. :wink:

thanks..

jij deed een 1.44 he de laatste keer daar?

ff voor de fun dan...allard begon in zijn eerste sessie met een 1.42.6!

natuurlijk wel op een voor hem vreemd circuit op een voor hen vreemde fiets met een set-up die ongeschikt voor hem was..hij reed naarmate de dag vorderde dan ook al snel snellere tijden.''


maar toch....

jij rijdt een niet meer nieuwe 600 met min of meer standaard vering die je zelf hebt "afgesteld" ...1.44 he..

wat zou je daar kunnen doen op bijvoorbeeld een fiets als "waar de jongens" nu mee rijden?  Een volledig geprepareerde superstock 1000k6 op jouw afgesteld?  

denk je zelf?

tell me...wat zou het in jou gedachte voor jou schelen qua tijd om een heeeele bak extra pk's (170 achterwiel) te hebben en bovendien de beschikking te hebben over gloedje nieuwe pirelli's , "echte" remmen, vering en een rijwielgedeelte volledig naar jouw wens..?
als je er dan ook nog eens echt voor ging zitten..?

na?  bakkerke?

:D  :D  :D

Een 1,43 is absoluut mogelijk met mijn huidige fiets zonder al teveel risico's te nemen. Daarna zal het echt wel moeilijker worden. Ik denk trouwens dat jou pupillen toch wel meer dan 2 seconde zullen vinden in de wedstrijd. Persoonlijk vind ik het verschil tussen amateurs en profs onrealistisch klein. Wat zou het voor mij betekenen op een getunede fiets met super vering??? Op zolder denk ik niet veel. Vermogen zal zeker wat schelen maar geen 2 seconde imo. Qua vering ben ik op dit moment eigenlijk heel tevreden. Tuurlijk kan het stukken beter, maar ik voel me na mijn veranderingen echt als een vis in het water op de kwak. Verder wil ik wel aangeven dat mijn 1,44 een piek is wat ik niet 10 ronden kan volhouden. Conditioneel en mentaal trek ik dat niet. 2 a 3 ronde echt vlammen kan ik echter wel op commando. :)

Anyway. Het is voor mij echt een hobby, wat ik graag wil houden. Voor het echte werk moet echt de knop om en dat wil ik echt niet. Ben der ook al veel te oud voor.

Btw? Zin om mee te gaan naar de Ring (GP Strecke) @ 4 september?

ik heb Kitagawa reeds op een lage 1.36er geklokt vanmiddag...das wel f*cking snel ..volgens mij was ie daarmee sneller dan daemen


4 september...das de dag na het SBK weekend in Assen.  dan ben ik reeds vanaf de donderdag 4 dagen vanhuis en in Assen en kom pas zondagavond erg laat (en waarschijnlijk afgebrand)thuis.  dan meteen de dag erop weer vroeg weg naar de ring? Pfff..uh...bedankt dat je me meevraagt maar ik denk het niet..

;)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Karin op 16 juni, 2006, 08:53:28
Heel mooi en zelfs voor mij duidelijk te volgen verslag Hakki  :thumbsup:

En super dat jullie zo´n progressie uit de banden hebben kunnen halen met de aanpassingen. Lijkt me heel moeilijk om 1 fiets af te stellen voor beiden rijders. Gelukkig heb je niet 2 rijders die beiden heel gevoelig zijn voor een bepaalde afstelling.

Succes dit weekend!
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Bakkertjedeeg op 16 juni, 2006, 09:01:47
Citaat van: "Hakinnen"

4 september...das de dag na het SBK weekend in Assen.  dan ben ik reeds vanaf de donderdag 4 dagen vanhuis en in Assen en kom pas zondagavond erg laat (en waarschijnlijk afgebrand)thuis.  dan meteen de dag erop weer vroeg weg naar de ring? Pfff..uh...bedankt dat je me meevraagt maar ik denk het niet..

;)

Klopt. Is idd gekke werk. Volgende keer beter. :wink:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 16 juni, 2006, 10:55:16
oja...team piccie van "de mennekes"

links den sepp, dan teamboss Dirk, rechts Allard (met een cool petje :D )

(http://img103.imageshack.us/img103/6615/vanmol6pr09896005jb.jpg)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Busaberke op 16 juni, 2006, 11:03:14
8)

Volgende keer wel een Bitubo-chick erbij zetten hè!   :wink:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: DeWitte op 16 juni, 2006, 12:19:45
Citaat van: "Busaberke"8)

Volgende keer wel een Bitubo-chick erbij zetten hè!   :wink:

hoe was dat ook alweer??  :? waar het hart vol van is..... :mrgreen:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Busaberke op 16 juni, 2006, 13:00:19
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"8)

Volgende keer wel een Bitubo-chick erbij zetten hè!   :wink:

hoe was dat ook alweer??  :? waar het hart vol van is..... :mrgreen:

nou, ik kan natuurlijk niet voor jou spreken, maar ik zie toch liever zo'n chick dan 3 van die lelijke kerels! (en één mooie motor).
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Desmo-devil op 16 juni, 2006, 13:43:16
Mooi verslag Hakki.
Hard werken lijkt me, maar beter dan die fucking kantoorbaan van mij.
Je bent echt bevoorrecht als je van je hobby je werk kan maken, hou dat maar in je achterhoofd.
Veel succes dit weekend.
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 16 juni, 2006, 14:56:53
Citaat van: "Desmo-devil"Mooi verslag Hakki.
Hard werken lijkt me, maar beter dan die fucking kantoorbaan van mij.
Je bent echt bevoorrecht als je van je hobby je werk kan maken, hou dat maar in je achterhoofd.
Veel succes dit weekend.

thanks...

ik heb weliswaar van mijn hobby mijn werk gemaakt maar kan er niet van leven...gaat niet...met name "de racerij" is "geen geld verdienen"
Ik doe dan ook wel verkoop maar alé
heb er ook een (nog steeds noodzakelijke) partime baan naast
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 16 juni, 2006, 15:07:52
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"8)

Volgende keer wel een Bitubo-chick erbij zetten hè!   :wink:

hoe was dat ook alweer??  :? waar het hart vol van is..... :mrgreen:

nou, ik kan natuurlijk niet voor jou spreken, maar ik zie toch liever zo'n chick dan 3 van die lelijke kerels! (en één mooie motor).

alé, voor u dan...vondt nog een "oudje



Tits and Ass..

Da kontje van den Duc he..

(http://img74.imageshack.us/img74/3474/dsc03214py.jpg)

sorry voor de fotokwaliteit...onbewerkt gedoe..



:wink:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 16 juni, 2006, 15:14:55
:D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D


Tiende tijd zonet tussen de grote mannen in de overall tijden!!!!! in de 1ste officiele vrije training!!
1ste tijd in de super-productie klasse!!!

ga zo bellen voor de precieze tijd...wow!

edit: 1.38.4!

tweede run gaat nu beginnen...

CiteerFirst Free Practice

Suzuki Castrol were fastest in the first free practice session this morning, recording a best time of 1:34.082. Local wildcard team Van Zon Honda were second (1:35.082) and Diablo Kawasaki were third (1:36.189). Yamaha Endurance Moto38 were fourth, Yamaha Austria were fifth, Kawasaki Bolliger sixth, Franco-Belgian team Yamaha Acropolis Zone Rouge 99 seventh, Yamaha Phase One eighth, Suzuki Fagersjo-el.se ninth and Suzuki Racing Dirk Van Mol tenth.
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: B-Witch op 16 juni, 2006, 15:17:42
COOL 8)

en veel succes het verdere weekend :yes6rs:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 17 juni, 2006, 13:24:19
kleine update vanuit zolder..

Ale...we gaan sneller en sneller...in de lage 1.37ers nu.

maar de fabrieksteams ook...er is inmiddels een "onofficiele 1.32er" gemeten voor het  suzuki Castrol team..

1.32!  das ongelooflijk op zolder..

hoe dan ook...de fabrieks endurance teams rijden met superbike specs in hun fietsen omdat ze naar endurance regelment rijden.
Wij rijden met een "superstock spec" GSX-R1000 die motorisch aan het regelement van de "super-production" moet voldoen..das een bijna standaard GSX-R1000blok..



we zijn nu de snelste in de "super-production class" maar zullen nooit het gat naar de fabrieksteams kunnen dichtrijden...logisch  ..er zit ruim 40pk! verschil tussen onze superstock GSX-R en de SBK spec suzuki van het castrol team..

we zullen zien morgen...

banden gaan zeer goed nu...weinig slijtage..
we hebben inmiddels 110 ronden met één voorband gereden voordat ie gewisseld werd!


gisteren..

allard:
(http://img234.imageshack.us/img234/2340/06061511361div1j1684allard5122.jpg)

den sepp:

(http://img154.imageshack.us/img154/2951/z6h065909losepp25123aa.jpg)


edit :evil:  :evil:  :evil:

en toen ging het mis.............. :evil:

1.36.9voor sepp zonet...snelste tijd tot nu toe in de superproductie!

en een ronde later.....blok opgeblazen!  GSX-R kapot... en niet zo'n beetje..fuckerdefuck..

geen motor meer dus...erg fijn als je de eerste tijd tot nu toe hebt in SP class.

voor morgen dus overstappen op de reserve motor..en dat is een probleem omdat die volledig op standaard set-up staat qua vering en instellingen overnemen van de andere werkt niet op dat niveau..de ene fiets is de andere niet ook al zijn het beide GSX-R's 1000s..

Ander probleem is dat de enige reservemotor voorhanden die dus nu als de motor voor de race gaat dienen, de fiets is die woensdag mee naar italie gaat voor de komende superstock race volgend weekend..
de racer voor het FIM cup1000cc kampioenschap!  en die mag dus absoluut niet kapot en zal gespaart moeten worden..

de derde GSX-R is in duitsland (oschersleben)  omdat Danny de Boer daar voor de cup rijdt dit weekend en die fiets is dus geen optie voor nu..

anyway...we gaan morgen toch starten ...op de andere fiets maar het is niet ideaal..

wederom...that's racing...ene moment rij je de snelste tijd van je klasse en een ronde later blaas je je blok op!

fuck..
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Mounty op 17 juni, 2006, 14:46:42
zoiets als:

Soms zit het mee, en soms tegen..

jammer genoeg zit het nu ff tegen, maar er worden wel meer wedstijdjes gereden..dan zullen jullie ook de snelste zijn...toch ?
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 17 juni, 2006, 15:58:17
Citaat van: "FZ_Ron"zoiets als:

Soms zit het mee, en soms tegen..

jammer genoeg zit het nu ff tegen, maar er worden wel meer wedstijdjes gereden..dan zullen jullie ook de snelste zijn...toch ?

yep..soms zit het erg mee , soms zit het idd ff nog erger tegen..hoort erbij in een mechanische sport..

maar toch..we rijden als "FIM cup1000cc superstock gastteam" eenmalig in een WK evenment op WK niveau en zetten dan de "pole" in onze klasse (SSP) neer en laten zelfs enkele SBK class teams achter ons..en dan loopt op een crucial moment het blok kapot...maar goed..beter nu als in de race morgen..kapot was ie toch gegaan..ook GSX-R1000's zijn blijkbaar toch niet onsterfelijk...

Het is niet "een wedstrijdje om de kerk" ...dit is wk niveau en het kost megabakken met geld...afkomstig van sponsors..en sponsors willen resultaten zien.  op dit niveau is de racewereld keihard en draait eigenlijk op één ding...geld

alé..piccie van de "eerste helft van de qualificatielijst van vanmorgen"

[(http://img210.imageshack.us/img210/6122/qualif16000di.jpg)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Mounty op 17 juni, 2006, 17:01:47
Citaat van: "Hakinnen"..en sponsors willen resultaten zien.  op dit niveau is de racewereld keihard en draait eigenlijk op één ding...geld

nu je het er toch over hebt...wat word bijvoorbeeld Castrol of Bitubo er beter op als een van de door hun gesponsorde motoren/rijders een wedstrijd wint of uberhaubt uitrijd ?? dit heb ik nog nooit gesnapt dat deze milioenen uitgeven aan sponsoring.. :?:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 17 juni, 2006, 17:33:50
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Hakinnen"..en sponsors willen resultaten zien.  op dit niveau is de racewereld keihard en draait eigenlijk op één ding...geld

nu je het er toch over hebt...wat word bijvoorbeeld Castrol of Bitubo er beter op als een van de door hun gesponsorde motoren/rijders een wedstrijd wint of uberhaubt uitrijd ?? dit heb ik nog nooit gesnapt dat deze milioenen uitgeven aan sponsoring.. :?:

ah so..

nou..je moet het altijd vanuit het oogpunt van de sponsor zien..
Een sponsor wilt graag zijn naam op een "winnende formule" zien .
de sponsor wordt daardoor geasocieerd met succes, heeft meer naamsbekendheid  en ziet zijn product "winnen"..

Het is in feite heel simpel.....marketing..geld pompen in de racerij om het terug te halen uit de "straat branche"

Als er in een "beetje niveau race" tien motoren op bitubo staan en ze rijden alletien ergens achteraan in het veld is dat niet interesant.  Als er echter in een race één of twee fietsen op bitubo staan en er wordt gewonnen dan is dat zeer interesant. dat is te merken aan de verkoop en bovendien zullen er meer teams, coureurs en straatrijders interesse in het merk krijgen en het wellicht uiteindelijk aanschaffen.

voor mij persoonlijk:
Het feit bijvoorbeeld dat het team van Van Mol het nu zo goed doet is voor mij erg interesant..ik kan me daarmee profileren naar de recreateive circuit en straatrijder. Er zal immers niemand kunnen zeggen dat de Bitubo vering niet deugd of dat ik de afstelling niet voor elkaar kreeg.  
Ik op mijn beurt kan zeggen én onderbouwen dat de veringscomponenten goed zijn, goed om op hoog niveau te presteren of om races te winnen.
Voor mij is dat belangrijk..ik verdien helemaal niks aan de racerij , denk dat ik er als ik alles tel zelfs behoorlijk geld aan bijleg..
Maar diezelfde racerij zorgt er wel voor dat ik bitubo materiaal verkoop aan recreatieve circuitrijders of aan straatrijders,..en dat is dan wel weer een stukje verdiensten.  Het zorgt er bovendien voor dat ik serieus wordt genomen als "veringsboer" en niet gezien kan worden als "iemand die uit zijn nek staat te zeveren".
Als er geen motoren op bitubo stonden in de racerij zou het een stuk moeilijker zijn om de producten aan de man te brengen.
Snap je...als iemand met een sportmotor of een circuitfiets of whatever een goede shock zoekt wilt ie "in de praktijk getoetste" kwaliteit zien..niet slechts een "niet onderbouwd verkooppraatje" van een verkoper aanhoren.

en zo werkt het..

Als je de vering doet van teams die cup, ONK,  EK en nu dus WK doen wordt je door een potentiele klant nu eenmaal serieuzer genomen dan de "verkoper bij safe of motoport" die ook graag een shock wilt verkopen.

daarom is het voor mij noodzakelijk  om er de tijd en energie in te steken en zelfs een beetje geld..

ik moet een nog in nederland en belgie redelijk onbekend merk aan de man brengen...
Race and win on Sunday!.................sell on monday!

uiteindelijk hoop ik dat het zich terugbetaald..

:wink:[/i]
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Mounty op 17 juni, 2006, 17:47:00
verhelderend...all clear now..Thanks
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: The Dominator op 17 juni, 2006, 18:58:03
Citaat van: "Hakinnen"

en een ronde later.....blok opgeblazen!  GSX-R kapot... en niet zo'n beetje..fuckerdefuck..

geen motor meer dus...erg fijn als je de eerste tijd tot nu toe hebt in SP class.

wederom...that's racing...ene moment rij je de snelste tijd van je klasse en een ronde later blaas je je blok op!

fuck..


weet nog wel ergens een "beetje uit balanszijnde" GSXR1000 staan, misschien mag je zn blok wel lenen :mrgreen: (maarja kent m beter dan mij dus beter zelf vragen hahaha)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 18 juni, 2006, 07:47:34
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Hakinnen"

en een ronde later.....blok opgeblazen!  GSX-R kapot... en niet zo'n beetje..fuckerdefuck..

geen motor meer dus...erg fijn als je de eerste tijd tot nu toe hebt in SP class.

wederom...that's racing...ene moment rij je de snelste tijd van je klasse en een ronde later blaas je je blok op!

fuck..


weet nog wel ergens een "beetje uit balanszijnde" GSXR1000 staan, misschien mag je zn blok wel lenen :mrgreen: (maarja kent m beter dan mij dus beter zelf vragen hahaha)

:D   Yo broeder sjeelksi..

die is al weer recht en bijna "ready to rock'n roll"..

ennuh..da blok is nie rap genoeg.. er is een "stiekum"verschil tussen "stock" en "stock"  :roll:  :wink:

anyway..ze hebben gisteren nog de complete voorvork en de achtershock omgezet naar de reserve fiets..we rijden weer dus en gaan voor de overwinning in de "productieklasse"..nu maar hopen dat die Gix wel heel blijft..fietske gaat wat te verduren krijgen vandaag.  wordt warm vandaag en dan 6 uur lang zwaar op zijn kl*ten..how to f*ck up a K6..
leuk hobby zo'n endurance weekend..twee nieuwe K6 blokken rijp voor revisie..volgend jaar moesten ze maar met ne Duc rijden..zijn we tenminste op vrijdag avond al weer thuis :mrgreen:  

Alé, ben weer weg naar zolder nu, heb er weer zin an..

mocht er iemand richting zolder gaan vandaag nog ?....bike to watch..#28
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: DeWitte op 18 juni, 2006, 09:09:39
moet zo langs Wittem. ik zal een kaarsje branden :mrgreen:

veel suc6 :wink:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Mounty op 18 juni, 2006, 10:01:58
suc6
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: WhomBom op 18 juni, 2006, 10:51:09
hoeveel had die gixxer gelopen dan dat ie zijn blok opblies? of zijn ze eigenlijk niet gemaakt om constant vol gas te gaan?

in ieder geval, veel succes!
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Herr Tod op 18 juni, 2006, 16:15:16
Ik ben net terug, vette shit daaro 8) Nog een paar mooie foto's kunnen maken van nummer 28... of althans ik heb op het goede moment op de knop gedrukt, of de foto gelukt is moet nog blijken.

Ook nog een Bandit 400 met volledig Yoshimura uitlaatsysteem gespot :D
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Motzippaldy op 18 juni, 2006, 17:48:06
8)

(http://img140.imageshack.us/img140/7880/dsci0007medium2yg.jpg)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 18 juni, 2006, 19:16:38
Citaat van: "Dwars"moet zo langs Wittem. ik zal een kaarsje branden :mrgreen:

veel suc6 :wink:

mijn grote dank daarvoor...  het heeft geholpen!!

PODIUM!

:D  :lol:  :D  :roll:

(http://img83.imageshack.us/img83/1860/endurance315120xb.jpg)

(http://img83.imageshack.us/img83/6428/endurance325128vn.jpg)

(http://img524.imageshack.us/img524/8396/endurance335126ed.jpg)

Verslagje volgt later ...eerst aan de frieten en in de douche..

motzy, motz jr and Tot ...leuk ff gezien te hebben
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: DeWitte op 18 juni, 2006, 20:06:43
:shock: psst was ik vergeten dat kaarsje  :oops: dus da menneke heeft het zonder gods voozienigheid gered 8)

Compliment en felicitaties dus voor da menneke :worship-cool: (zal toch nie aan die verenboer hebben gelegen :mrgreen:)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Karin op 18 juni, 2006, 20:21:08
Dat is zeker goed nieuws! Gefeliciteerd!
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: B-Witch op 18 juni, 2006, 20:23:44
Proficiat!!!!!!!!!!!!! :thumbsup:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: The Dominator op 18 juni, 2006, 20:35:31
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"moet zo langs Wittem. ik zal een kaarsje branden :mrgreen:

veel suc6 :wink:

mijn grote dank daarvoor...  het heeft geholpen!!

PODIUM!

:D  :lol:  :D  :roll:


topper!!!!
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Mounty op 18 juni, 2006, 22:13:06
Gefeliciteerd..
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Joepie1958 op 19 juni, 2006, 13:13:49
verslagje....
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 19 juni, 2006, 16:08:40
Citaat van: "WhomBom"hoeveel had die gixxer gelopen dan dat ie zijn blok opblies? of zijn ze eigenlijk niet gemaakt om constant vol gas te gaan?

in ieder geval, veel succes!
weet ik niet..weinig..tis een K6 he..

paar races in de FIM CUP, vier vrije trainingen, één kwalificatie..


ik weet niet hoeveel km?  2000 of zo..

Ze zijn in principe als "straatfiets" "bulletproof"...bijna motorisch niet kapot te krijgen omdat er zeer ruime veiligheidsmarges in zitten..

In de race is dat anders..ook al gebruik je een "stock blok" dat moet voldoen aan de reglementen toch wordt er één en ander veranderd..

Eén van de "veiligheidjes" die een fabrikant gebruikt om een blok lang te laten leven is een rijke afstelling..alle straatfietsen staan te rijk..een rijke afstelling voldoet voor een deel als "smering"
In de racerij wordt dat verandert..een arme schrale afstelling levert vermogen op..kunst is om tot de grens te gaan en niet erover heen..

"lean is mean"  immers..

Deze GSX-R verbruikte veel benzine, erg veel...wil je niet hebben in een lange-afstandsrace..daarom (en om vermogen te winnen)  werd de afstelling en het mengsel aangepast naar "armer / schraler"


Cilinder nummer één was daar onder de hete en zware omstandigheden niet van gediend , kon de schrale afstelling niet waarderen en gaf er de brui aan met een flinke rookwolk..

we reden in de stocklasse maar wilden ook in de algemene SBK klasse goed scoren..aangezien wij volgens "superstockregelement" in principe geen tuningsonderdelen mogen gebruiken die er standaard niet in zitten is iedere pk die je vindt in de afstelling wenselijk..
De fietsen in de SBK klasse zijn namelijk zwaar gemodificeerd.  het suzuki castrol team reed met een "SBK spec"GSX-R1000 met 230pk aan de krukas en een "traction control systeem" ...daarom onderandere reden zij rondetijden die constant zo'n 4 seconden sneller waren dan de onze

de meeste blokken leveren overigens het meeste vermogen net voordat ze de geest geven..
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 19 juni, 2006, 16:09:14
Citaat van: "Joepie1958"verslagje....

yep..komt goed
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Desmo-devil op 19 juni, 2006, 16:45:53
Van harte Hakki. Geweldig ! :thumbsup:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Motzippaldy op 19 juni, 2006, 20:11:42
No28  :worship-cool:


(http://img193.imageshack.us/img193/5329/no2811yu.jpg)

(http://img93.imageshack.us/img93/3001/no287zj.jpg)

(http://img53.imageshack.us/img53/1553/no2820qd.jpg)

(http://img315.imageshack.us/img315/8903/no2830dd.jpg)

(http://img53.imageshack.us/img53/7938/no2842mr.jpg)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 19 juni, 2006, 21:40:33
thanks Mario..



heb er ook weer een paar binnen...de#28 in de pit tijdens een tankstop en in actie met Allard aan boord. en die andere foto  van de twee rijders..allard (rechts)  komt net van de moto af en Sepp moet er meteen weer mee weg..

[(http://img269.imageshack.us/img269/5352/6pr1173web2vb.jpg)


(http://img117.imageshack.us/img117/14/6pr1663web1wx.jpg)

(http://img502.imageshack.us/img502/8343/6pr2699web0ih.jpg)

(http://img523.imageshack.us/img523/7116/6pr2703web6km.jpg)

De#28 lag op op een moment zelfs 7de algemeen in 1ste in de superproductionklasse!  Totdat allard een stuurfoutje maakte en in de hospitaalbocht ff "eraf "ging...niks aan de hand maar de motor moest naar binnen voor een extra pitstop om alles te checken..
Gevolg was dat we terugzakten naar een 5de plaats in onze klasse..sepp zette later alles op alles en reed 'naar de 3de plaats terug.

bij de laatste stop een 40 minuten voor het einde namen we een hele grote gok..er moest getankt en van achterband en  rijder gewisseld worden maar ook de remblokken aan de voorzijde waren bijna weg..
Blokken wisselen zou "tijd kosten" en ons  duur komen te staan en de podiumplaats kosten .  dirk besloot om nie te wisselen en de gok te nemen...en allard kreeg wat last met remmen..kon de remhandle  in de laatste paar ronden bijna tot op het handvat trekken..weinig remdruk
na de race bleken de remblokken volledig weg..de rechterblok zat zelfs op het "ijzer" en de schijf was al ingelopen..

het had geen 3 ronden langer moeten duren..

in totaal 6 uur en 2 minuten geraced en (ik dacht) 211 ronden afgelegd..

de #28 wordt nu volledig nagezien en geserviced en vertrekt dan  per komende woensdag alweer richting Italie (Misano) voor de komende SBK ronde in de superstock 1000...Sepp zal 'm weer rijden.

de kapotgelopen "reserve #28" moet ook weer in orde gemaakt omdat sepp nu eenmaal steeds een "reserve"moet hebben..

Allard rijdt daar ook weer, ditmaal voor zijn eigen team op zijn eigen fiets. de #35

what a life...
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 23 juli, 2006, 20:33:50
:laughing49so:  :laughing49so:

Another win!

"Young Gun" Danny DeBoer wint weer op Assen. 3de keer inmiddels

"het menneke" heeft het weer gedaan..dik 11 sec op de tweede man voosprong in de supercup 1000.
staat goed voor in het kampioenschap nu , zou heel goed kunnen dat de "bitubo Van Mol " GSX-R de kampioensfiets gaat worden..yeah!  
ban ik vanzelfsprekend erg blij mee als dat gaat lukken..enige fiets op bitubo in het hele startveld..als die de titel pakt voor 2006 is dat toppie.

de rest op "hakki suspension" dit weekend:

Danny de boer @ Assen @ supercup 1000 @GSX-R1000k6: 1ste!
( :worship-cool:  :yes6rs:   hou deze 16 jarige maar in de gaten voor de toekomst internationaal..het talent en de disipline heeft ie zelf, goede begeleiding krijgt ie en de contacten voor "het juiste materiaal en team voor de toekomst " heeft ie ook..)

Gert vd Bosch @ Assen @supercup 600 @ ZX636R: 6de
( :thumbsup:   okay gereden...rijdt met een 2004 fiets

#28 Sepp Vermonden  Brno @ FIM Superstock 1000@ GSX-R1000K6: 19de
( :shock:  :evil: hmmm...zwaar onder de maat..de #28 moet ook internationaal top 10 kunnen rijden.)

Allard Kerkhoven @Brno @ FIM superstock1000 @ GSX-R1000K6: 21ste
( :(  ook niet okay.. begin te denken dat de zeer competetieve en zware superstock 1000 cup nog ff een maatje te groot is voor allard en hij wellicht beter een jaarke dutch sbk had kunnen doen?

anyway..we gaan weer verder: augustus

6 aug..Brands Hatch..superstock 1000..allard / sepp
13 aug..rizla racing day Dutch superbikes . allard / sepp  en danny
14 + 15 aug ..trainingen op spa-franco voor danny aan de baan te laten wennen..heeft er nog nooit gereden.
19+ 20 aug ONK Dutch Sbk Spa-franco . sepp en Danny

;)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: The Dominator op 25 juli, 2006, 18:13:52
Citaat van: "Hakinnen":laughing49so:  :laughing49so:

Another win!

"Young Gun" Danny DeBoer wint weer op Assen. 3de keer inmiddels

"het menneke" heeft het weer gedaan..dik 11 sec op de tweede man voosprong in de supercup 1000.
staat goed voor in het kampioenschap nu , zou heel goed kunnen dat de "bitubo Van Mol " GSX-R de kampioensfiets gaat worden..yeah!  
ban ik vanzelfsprekend erg blij mee als dat gaat lukken..enige fiets op bitubo in het hele startveld..als die de titel pakt voor 2006 is dat toppie.

;)

topper!!!

als jij dat kan waarmaken kunnen we misschien nog iets bij mn vriendjes van Beta regelen :mrgreen:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 08 augustus, 2006, 23:20:11
Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Hakinnen":laughing49so:  :laughing49so:

Another win!

"Young Gun" Danny DeBoer wint weer op Assen. 3de keer inmiddels

"het menneke" heeft het weer gedaan..dik 11 sec op de tweede man voosprong in de supercup 1000.
staat goed voor in het kampioenschap nu , zou heel goed kunnen dat de "bitubo Van Mol " GSX-R de kampioensfiets gaat worden..yeah!  
ban ik vanzelfsprekend erg blij mee als dat gaat lukken..enige fiets op bitubo in het hele startveld..als die de titel pakt voor 2006 is dat toppie.

;)

topper!!!

als jij dat kan waarmaken kunnen we misschien nog iets bij mn vriendjes van Beta regelen :mrgreen:

alé..ga maar regelen dan..komt goed..

Cup endurance race afgelopen maandag:

wie? Yep....da menneke van 16 weer..

Danny de Boer.. op bitubo op een "Van Mol GSX-R1000"

:laughing49so:  :laughing49so:

(http://img431.imageshack.us/img431/9625/dsc5458dannyendurancego4.jpg) :wink:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Herr Tod op 09 augustus, 2006, 17:43:07
Toen die 15 was bakte hij er zeker niets van, maar nu die 16 is mag die zuipen aan de champagne en dat is de motivatie om te winnen :mrgreen:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Mounty op 09 augustus, 2006, 17:50:44
jep...de champagne zal het zijn...
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Danny#82 op 09 augustus, 2006, 18:35:29
Citaat van: "FZ_Ron"jep...de champagne zal het zijn...

Laat staan als ik het echt lekker begin te vinden :lol:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Mounty op 09 augustus, 2006, 22:29:11
:thumbsup: ut geeft niet wat je motivatie is....zoalng je erdoor wint..toch?
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Motzippaldy op 08 oktober, 2006, 10:38:26
Allard vanmorgen 17 plaats in race  8)  :worship-cool:




1       Corti Claudio    Yamaha Team Italia      Yamaha YZF R1    14    24'37.791  
 
2       Polita Alessandro    Celani Suzuki Italia      Suzuki GSXR1000 K6    14    24'39.766  
 
3       Baiocco Matteo    Umbria Bike      Yamaha YZF R1    14    24'40.496  
 
4       Dionisi Ilario    Unionbike GiMotosports      MV Agusta    14    24'44.066  
 
5       Jonchiere Emeric    ERT Team      Suzuki GSXR1000 K6    14    24'48.930  
 
6       Tode Arne    Racing Dirk Van Mol      Suzuki GSXR1000 K6    14    24'49.266  
 
7       Chiarello Riccardo    Berry Racing Team      Kawasaki ZX 10R    14    24'49.537  
 
8       Gantner Hervé    Azione Corse      Honda CBR 1000RR    14    24'55.125  
 
9       Jerman Marko    MD Team Jerman      Suzuki GSXR1000 K6    14    24'56.241  
 
10       Rocamora Enrique    RG Team      Yamaha YZF R1    14    24'57.577  
 
11       Morais Sheridan    EMS Racing      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'00.536  
 
12       Depoorter Olivier    Autophone Racing      Yamaha YZF R1    14    25'02.263  
 
13       Dell'Omo Danilo    T.C.M. Team Cruciani Moto      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'02.603  
 
14       Chevre Raphael    TKR Suzuki Switzerland      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'03.718  
 
15       Solli Petter    Solli Racing      Yamaha YZF R1    14    25'10.042  
 
16       Ciavattini Diego    Team Trasimeno      Yamaha YZF R1    14    25'17.985  
 
17       Kerkhoven Allard    Oliveira Suzuki      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'19.674  
 
18       Saltarelli Simone    Team Trasimeno      Yamaha YZF R1    14    25'21.945  
 
19       Foray Freddy    Yohann Moto Sport      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'24.440  
 
20       Bovee Leon    Piet Geluk Racing      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'25.805  
 
21       Colatosti Alessandro    PSG-1 Kawasaki Corse      Kawasaki ZX 10R    14    25'26.570  
 
22       Van Bael Eric    SRC Racing      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'53.719  
 
23       McDougall Patrick    Beowulf Racing      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'57.391  
 
RT       Pollock Mark    EMS Racing      Suzuki GSXR1000 K6    10    18'52.737  
 
RT       Roberts Brendan    HP Racing      Suzuki GSXR1000 K6    8    14'41.315  
 
RT       Gianfardoni Robert    PMS Corse      Yamaha YZF R1    8    15'26.894  
 
RT       Scassa Luca    EVR Corse Ormeni Racing      MV Agusta    4    7'03.450  
 
RT       Jenkinson Adam    Azione Corse      Honda CBR 1000RR    4    7'15.449  
 
RT       Barone Giuseppe    TCM Gi.Motor      Suzuki GSXR1000 K6    3    7'32.770  
 
RT       Smrz Matej    MS Racing      Honda CBR 1000RR    0      
 
RT       Boccolini Gilles    PMS Corse      Kawasaki ZX 10R    0      
 
RT       Biliotti Leonardo    EVR Corse Ormeni Racing      MV Agusta    0      
 
RT       Badovini Ayrton    Biassono - Unionbike      MV Agusta    0      
 
Fastest Lap:     Corti Claudio   1'44.667
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 08 oktober, 2006, 16:57:20
Citaat van: "Motzippaldy"Allard vanmorgen 17 plaats in race  8)  :worship-cool:




1       Corti Claudio    Yamaha Team Italia      Yamaha YZF R1    14    24'37.791  
 
2       Polita Alessandro    Celani Suzuki Italia      Suzuki GSXR1000 K6    14    24'39.766  
 
3       Baiocco Matteo    Umbria Bike      Yamaha YZF R1    14    24'40.496  
 
4       Dionisi Ilario    Unionbike GiMotosports      MV Agusta    14    24'44.066  
 
5       Jonchiere Emeric    ERT Team      Suzuki GSXR1000 K6    14    24'48.930  
 
6       Tode Arne    Racing Dirk Van Mol      Suzuki GSXR1000 K6    14    24'49.266  
 
7       Chiarello Riccardo    Berry Racing Team      Kawasaki ZX 10R    14    24'49.537  
 
8       Gantner Hervé    Azione Corse      Honda CBR 1000RR    14    24'55.125  
 
9       Jerman Marko    MD Team Jerman      Suzuki GSXR1000 K6    14    24'56.241  
 
10       Rocamora Enrique    RG Team      Yamaha YZF R1    14    24'57.577  
 
11       Morais Sheridan    EMS Racing      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'00.536  
 
12       Depoorter Olivier    Autophone Racing      Yamaha YZF R1    14    25'02.263  
 
13       Dell'Omo Danilo    T.C.M. Team Cruciani Moto      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'02.603  
 
14       Chevre Raphael    TKR Suzuki Switzerland      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'03.718  
 
15       Solli Petter    Solli Racing      Yamaha YZF R1    14    25'10.042  
 
16       Ciavattini Diego    Team Trasimeno      Yamaha YZF R1    14    25'17.985  
 
17       Kerkhoven Allard    Oliveira Suzuki      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'19.674  
 
18       Saltarelli Simone    Team Trasimeno      Yamaha YZF R1    14    25'21.945  
 
19       Foray Freddy    Yohann Moto Sport      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'24.440  
 
20       Bovee Leon    Piet Geluk Racing      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'25.805  
 
21       Colatosti Alessandro    PSG-1 Kawasaki Corse      Kawasaki ZX 10R    14    25'26.570  
 
22       Van Bael Eric    SRC Racing      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'53.719  
 
23       McDougall Patrick    Beowulf Racing      Suzuki GSXR1000 K6    14    25'57.391  
 
RT       Pollock Mark    EMS Racing      Suzuki GSXR1000 K6    10    18'52.737  
 
RT       Roberts Brendan    HP Racing      Suzuki GSXR1000 K6    8    14'41.315  
 
RT       Gianfardoni Robert    PMS Corse      Yamaha YZF R1    8    15'26.894  
 
RT       Scassa Luca    EVR Corse Ormeni Racing      MV Agusta    4    7'03.450  
 
RT       Jenkinson Adam    Azione Corse      Honda CBR 1000RR    4    7'15.449  
 
RT       Barone Giuseppe    TCM Gi.Motor      Suzuki GSXR1000 K6    3    7'32.770  
 
RT       Smrz Matej    MS Racing      Honda CBR 1000RR    0      
 
RT       Boccolini Gilles    PMS Corse      Kawasaki ZX 10R    0      
 
RT       Biliotti Leonardo    EVR Corse Ormeni Racing      MV Agusta    0      
 
RT       Badovini Ayrton    Biassono - Unionbike      MV Agusta    0      
 
Fastest Lap:     Corti Claudio   1'44.667


ben veel blijer met die 6de plaats..  8)
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Hakinnen op 20 december, 2006, 12:06:24
en de nieuwtjes voor 2007:

:D  :D  :D

Hoppakee...deze zijn zeker reeds...

op "ultra very slick special Bitubo ammortizzatori" :P in 2007..

1: Team Dirk van Mol / Rijder: Arne Tode / Honda CBR1000RR / Fim-Cup1000superstock
2: Team Oliviera Suzuki / rijders Allard Kerkhoven / Leon Boeve / Suzuki GSX-R1000K7 / Fim-Cup1000 superstock
3: Team Motoport Leek / Rijder: Danny de Boer / Suzuki GSX-R1000K7 / ONK Dutch SBK / IDM SBK

4:  Scuderia Pomodoro Rosso..! (http://www.bitubo-raceservice.nl/p55.html)  
:mrgreen:  :mrgreen:

:wink:
Titel: Yeah! First WIN!
Bericht door: Steefke™ op 20 december, 2006, 19:49:50
Citaat van: "Hakinnen"en de nieuwtjes voor 2007:

:D  :D  :D

Hoppakee...deze zijn zeker reeds...

op "ultra very slick special Bitubo ammortizzatori" :P in 2007..

1: Team Dirk van Mol / Rijder: Arne Tode / Honda CBR1000RR / Fim-Cup1000superstock
2: Team Oliviera Suzuki / rijders Allard Kerkhoven / Leon Boeve / Suzuki GSX-R1000K7 / Fim-Cup1000 superstock
3: Team Motoport Leek / Rijder: Danny de Boer / Suzuki GSX-R1000K7 / ONK Dutch SBK / IDM SBK

4:  Scuderia Pomodoro Rosso..! (http://www.bitubo-raceservice.nl/p55.html)  
:mrgreen:  :mrgreen:

:wink:

:thumbsup: gefeliciteerd :worship-cool: