Mergeland route 28 mei 2006

Gestart door Mounty, 04 mei, 2006, 06:07:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Vanuit verschillende andere forums word een ritje georganiseerd.
De route is de mergelandroute. Ik ga iig mee, mischien zijn er hier mensen die ook mee willen ?

Dit plan is ontstaan door de organisatie van een limburgs pannekoekweekend. Werd georganiseerd door MotorNederland.nl

Omdat er meerder gegadigde waren van andere forums en er alleen intresse was voor de rit...hebben ze er de mergelandroute van gemaakt.

Leuk...maar wel drukke route ivm toeristen..wel leuk om eens te rijden lijkt mij..

Ron


vervallen/afgelast[/size]
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Nee dank je !  :shock:

De mergellandroute is sowieso al overbevolkt.
Als daar óók nog eens een lading extra motorrijders aan toegevoegd wordt, dan wordt het "collone rijden" !  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Nee dank je !  :shock:

De mergellandroute is sowieso al overbevolkt.
Als daar óók nog eens een lading extra motorrijders aan toegevoegd wordt, dan wordt het "collone rijden" !  :?

:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Die route kun je beter rijden op ander tijdstip/dag

Mounty

weet ik ook wel..maar ja...was eerst een andere dag gepland maar ze wilde persee op zondag....tja dat is vragen om drukte..

Ach ja..krijgen we wel de dag om...en hard rijden is er toch niet bij met dochterlief achterop..

colonnerijden zal het niet zijn...er kan ook in kleine groepjes gereden worden, en elkaar weer treffen op de afgesproken plaatsen...

Ik ga iig wel kennismaken en als ik dan toch daar ben...dan rij ik ook maar achter ze aan..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Of je nou met een kleine groep rijdt op zondag of een grote, maakt niks uit, file rijden is het er toch meestal, en das jammer.
Vooral te bedenken dat die mensen van verder weg komen. mja als zij dat zo willen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Ik zal die dag wat extra zaken inslaan, want zowel motoren als berijders hebben vaker last van dorst 8)
Wel niet allemaal tegelijk komen tanken :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "Joepie1958"Ik zal die dag wat extra zaken inslaan, want zowel motoren als berijders hebben vaker last van dorst 8)
Wel niet allemaal tegelijk komen tanken :twisted:

Waar liggen die ingeslagen zaken van jou eigenlijk, is dit langs de mergeland route en zo ja waar. :roll:

Dan kom ik wel een keertje buurten. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Maastricht, vanuit het gouvernement (provincie-huis voor niet Limburgers) richting Eijsden (Breust), het tankstation met de schelp :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Citaat van: "Joepie1958"Ik zal die dag wat extra zaken inslaan, want zowel motoren als berijders hebben vaker last van dorst 8)
Wel niet allemaal tegelijk komen tanken :twisted:

sla maar niks meer in....het gaat iig niet door.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009