Gemmenig-sippenaken-teuven-slenaken

Gestart door Mounty, 11 mei, 2006, 20:29:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Dat rondje heb ik zondag-avond ook nog even gedaan gezien het feit dat het zonnetje toch wel verleidelijk scheen.
Als je in Vaals over het drielandenpunt de grens overgaat en Gemmenich inrijdt is echt levensgevaarlijk. Fantastische bochten, nog beter als aan de Nederlandse kant, maar dat asfalt. Pfff....er zit alleen asfalt rond de kuilen en dat ligt ook nog vol met rotzooi wat uit die kuilen is gekomen.

Misschien doen ze dat extra om te voorkomen dat motorrijders daar gaan scheuren. Lukt in ieder geval nog niet echt  :twisted:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Menke

Nou snap ik wat jullie met deze mooie plaatsjes bedoelen :worship-cool:

Heb vanmiddag de Burgenroute gereden.

Ben in Teuven gestart, en door het bos de afgesloten weg richting Sippenaeken :oops:
Toen naar Gemmenich-Kelmis-Eynatten-Raeren-Botz-Kettenis-Walhorn-Lontzen-Montzen-Hombourg-Teuven.

Inderdaad zitten er mooie bochtjes in, maar ook zeer slecht asfalt :?

Maar was een lekker tochtje, heerlijk rustig overal en dus lekker kunnen door rijden ;)

karz

Via Raeren heb je ook nog een aardige weg , naar Roetgen, en dan meteen naar de rurberg  :twisted:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: karz op 27 augustus, 2007, 18:08:56
Via Raeren heb je ook nog een aardige weg , naar Roetgen, en dan meteen naar de rurberg  :twisted:

da's dan sinds kort :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Herr Tod op 26 juni, 2007, 22:39:39
Belsj is vet :lol: Alleen moet je even de weg kennen anders rij je stukken dubbel.... is ook niet erg, leer je de bochten beter kennen :twisted: Ik rij daar nu ook regelmatig 8)

Na woensdag ga ik met de streetpilot rijden om wat routes te kunnen opslaan....ik weet nooit hoe ik de vorige keer gereden ben en dat is vaak jammer...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

Citaat van: Dwars op 27 augustus, 2007, 18:35:51
Citaat van: karz op 27 augustus, 2007, 18:08:56
Via Raeren heb je ook nog een aardige weg , naar Roetgen, en dan meteen naar de rurberg  :twisted:

da's dan sinds kort :mrgreen:

???
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: karz op 27 augustus, 2007, 19:49:29
Citaat van: Dwars op 27 augustus, 2007, 18:35:51
Citaat van: karz op 27 augustus, 2007, 18:08:56
Via Raeren heb je ook nog een aardige weg , naar Roetgen, en dan meteen naar de rurberg  :twisted:

da's dan sinds kort :mrgreen:

???
:p
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Gisteren nog een 200+ kilomters gemaakt in belgie..Voerstreek hoofdzakelijk..Paar lusjes gereden tot aan verviers,Vise en Gemmenig.
Had een tracklog gemaakt maar op een of andere manier ben ik die kwijtgeraakt :mrgreen: :oops:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009