Gemmenig-sippenaken-teuven-slenaken

Gestart door Mounty, 11 mei, 2006, 20:29:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

leuke route om door de week ff te pakken..met enkele haarspeldbochjes, wel met kiezel erlangs wat het minderr leuk maakt..genoeg bochtjes iig.

door sippenaken heen kun je ff je schokbrekers testen (niet aan te raden voor harley en dukatie rijders..) dara is het wegdek superslecht..voor de rest zitten er echt wel leuke bochtjes in.

Vaals de grens over richting Gemmenig en dan onder op het kruispunt sippenaken aan houedn...dan alsmaar de weg blijven volgen ... op de grote T splitsing ga je dan rechts..dan weer de weg volgen en kom je weer in nederland (slenaken) uit..daar kun je kiezen voor een rondje Camerig of anders..

ik heb m nu 2 keer gereden...best aardig om niet altijd het rondje om de kerk te hoeven rijden...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Schmetzke

Heey, das onze vaste SM route  :D

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Richard K.

Citaat van: "FZ_Ron"leuke route om door de week ff te pakken..met enkele haarspeldbochjes, wel met kiezel erlangs wat het minderr leuk maakt..genoeg bochtjes iig.

door sippenaken heen kun je ff je schokbrekers testen (niet aan te raden voor harley en dukatie rijders..) dara is het wegdek superslecht..voor de rest zitten er echt wel leuke bochtjes in.

Vaals de grens over richting Gemmenig en dan onder op het kruispunt sippenaken aan houedn...dan alsmaar de weg blijven volgen ... op de grote T splitsing ga je dan rechts..dan weer de weg volgen en kom je weer in nederland (slenaken) uit..daar kun je kiezen voor een rondje Camerig of anders..

ik heb m nu 2 keer gereden...best aardig om niet altijd het rondje om de kerk te hoeven rijden...
Da's anders mijn rondje op de zondagmiddag.

In Sippenaeken bij de kerk aan het pleintje bij le Barbeau (of zoiets) op het terras lekker ff uitwaaien. Heerlijk eten daar. (maar ik dacht dat jullie dat al wisten  8)  )
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

DeWitte

Citaat van: "Richard K."In Sippenaeken bij de kerk aan het pleintje bij le Barbeau (of zoiets) op het terras lekker ff uitwaaien. Heerlijk eten daar. (maar ik dacht dat jullie dat al wisten  8)  )

kan je idd lekker eten, eigenaar is(was??) een meid uit Mechelen (schweiberg) waar ken ik die nog van?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

en je bent er zo..vind het wel ene aardig stukkie..die route dan he..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Cyclebase

Citaat van: "FZ_Ron"door sippenaken heen kun je ff je schokbrekers testen (niet aan te raden voor harley en dukatie rijders..) dara is het wegdek superslecht..voor de rest zitten er echt wel leuke bochtjes in.

Ik dacht dat ze daar nieuw asfalt gelegd hadden, of is dat alleen het stukje waar wat meer huizen staan ?
ILLEjaar dat ging hard .... maar deze gaat hardeR1

Mounty

twas erbarmelijk slecht daar....er waren idd plaatselijk een paar plekjes van 4 m bijgemaakt...maar niks vernieuwd asfalt dus..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Richard K."In Sippenaeken bij de kerk aan het pleintje bij le Barbeau (of zoiets) op het terras lekker ff uitwaaien. Heerlijk eten daar. (maar ik dacht dat jullie dat al wisten  8)  )

kan je idd lekker eten, eigenaar is(was??) een meid uit Mechelen (schweiberg) waar ken ik die nog van?? :mrgreen:

Is een meisje uit Voerendaal , inderdaad woonachtig op de Schweiberg. ik heb op dat terras  met mijn vader het stalen hekwerk geplaatst. Is idd een leuke stopplaats.

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"twas erbarmelijk slecht daar....er waren idd plaatselijk een paar plekjes van 4 m bijgemaakt...maar niks vernieuwd asfalt dus..

asfalt  :shock: wasda? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"twas erbarmelijk slecht daar....er waren idd plaatselijk een paar plekjes van 4 m bijgemaakt...maar niks vernieuwd asfalt dus..

asfalt  :shock: wasda? :mrgreen:

idd daar hebben ze aldaar ook niet echt now how van..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

net nog lekker dik 100km getuft waarvan het merendeel door de voerstreek (B) Teuven/Remersdaal/Voeren/Moresnet/Gemmenich.
Fam. Dwars is aan ut kieke voor een huuske daaro :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"Teuven/Remersdaal/Voeren/Moresnet/Gemmenich.
Fam. Dwars is aan ut kieke voor een huuske daaro :twisted:


Het schijnt dat daar huizen gratis geven aan Franstalige Hollanders  :laughing49so:
Proud on the South  

Mounty

Citaat van: "Dwars"net nog lekker dik 100km getuft waarvan het merendeel door de voerstreek (B) Teuven/Remersdaal/Voeren/Moresnet/Gemmenich.
Fam. Dwars is aan ut kieke voor een huuske daaro :twisted:

Heb ik zondag nog ff gedaan..Mesch de grens over en via een hele omweg in slenaken weer terug nederland in....Bernaeu,Bombay,mortroux,Aubel,Lontzen,Montzen,Moresnet,Plombier
en Teuven heb ik iig gezien..

Staan wel leuke optrekjes in die dorpjes..maarja...belsj wah.. :roll:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Belsj is vet :lol: Alleen moet je even de weg kennen anders rij je stukken dubbel.... is ook niet erg, leer je de bochten beter kennen :twisted: Ik rij daar nu ook regelmatig 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: