i had a dream

Gestart door DeWitte, 14 mei, 2006, 07:59:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

ja slaat eigenlijk nergens op om als kop een tekst van ML King te misbruiken maar me viel ff nix anders in. Iig werd vanmorgen wakker en herrinerde me een droom dat ik de lotto had gewonnen :shock:

Na "het "moederdagritueel" gelijk toch checken of we nix gewonnen hadden. Ik was vast overtuigd van minimaal 1 miljoen pleuro die zou zijn bijgeschreven. :?  :? wat denk je? yep nul kommo nul.  :cry: alleen de kleur had ik goed :rofl:

Ow ja die droom dus; ik had dus 1 miljoen en buiten een zwarte Hummer H2 viel me geen enkele moto in die ik perse wou hebben :?

Mss een Fat-boy voor de rondjes langs de kerk?? met een strak mokkel van 21 achterop :lol: (ja ut was een droom he :mrgreen:)


een Busa met zijspan voor de familieuitjes :?


een Ktm 640 smc om Schmetzke het snot voor de ogen te rijden :?


of toch maar weer een Gs omdat ik nergens anders mee uit de voeten kan :cry:



denk dat ik ff terugkruip in bed. Ma ligt nog voor pampus en als er daar ook nix te winnen valt koop ik ze allemaal. ja ut was toch mijn droom :mrgreen:


Ben ik de enige of dromen jullie ook wel eens  :?:  :?:  :?:   :?  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gummi-Kuh

....keep on dreaming :cry: ....waarom zou het jou beter gaan als mij :lol:.

Maarruh dromen doe ik over dat soort dingen dus troost je, alleen gaan die van mij nog meer over dat "strakke mokkel". :roll:

Oeps, mevr Gummi-kuh komt binnen......
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Herr Tod

Een Bandit 442 Turbo, een Intruder 2100 Turbo, een RGB 500 enz enz. Is toch niet zo moeilijk :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Citaat van: "Gummi-Kuh"
Oeps, mevr Gummi-kuh komt binnen......

bis du mich jans durch ee jewoede???  :shock:

zoe get schriefs te toch ooch nit op moederdag :? bis toch nit lebensmuud of waal??? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

'n leuke vriendin



nieuwe brommer


leuk huisje in zweden samen met 1e en 2e foto

Gummi-Kuh

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Gummi-Kuh"
Oeps, mevr Gummi-kuh komt binnen......

bis du mich jans durch ee jewoede???  :shock:

zoe get schriefs te toch ooch nit op moederdag :? bis toch nit lebensmuud of waal??? :mrgreen:

Moederdag??Wannie is dat da?Hu?Jans verjesse :oops: .

Hoffentlich darf ich noch noa de Dolomieten?

Doa han ich de ming werrum jeresse...
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"een Ktm 640 smc om Schmetzke het snot voor de ogen te rijden :?

We zullen nooit weten of je dat zou lukken....

Joepie1958

In z'n dromen wel :yes6rs:  :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Heb jaren van een MV-Agusta gedroomd,..
zou  genoegen nemen met een oude 99er 750, hoef niet eens een kenteken erbij..een importje is al okay... maar het is inmiddels een beetje overgewaaid nu..

bij mij is het sowieso meestal zo dat "het bezit het einde van het genot is".
Kan ergens gigantisch voor warm lopen en me uit de naad werken of allerlei fratsen uithalen om het te bemachten en als ik het dan eenmaal heb dan denk ik...tsja..het zal wel..

Lamahangen dat gedroom dus...

kan wel iedere nacht gaan dromen over een vetstoer optrekje in Rimini langs de kust, een vers van een Italiaanse startgrid geplukte wonderschone gridgirl met van da lange gitzwarte haar, oneindig lange benen en een bewonderenswaardig decollete. Oja,..en uiteraard een gitzwart gespoten  MV-Agusta F4-1000 in de garage van dat vetstoere optrekje om de evenseens gitzwarte Beemer X5 te vergezellen.

rielekste shit man!

maar alé..

Met het doen met een huisje in Stein, een limburgs boeremeisje, e paar ouwe Duc's in de stal en een witte renault bus voor de deur..

Niks mis mee...hakki's tevreden zo.

verder waar ik stiekum wel nog eens van droom om het nog eens te kunnen doen...

Eén ritje op een Honda RCV,..al is het maar voor het geluid,ik zou ontzettend graag eens een kort stukje voorzichtig met een RCV rijden.  gewoon om eens "te voelen"...Geen desmoseidici Duc of wat dan ook...nope...een Honda RCV

ennuh...wat me ook wel mooi lijkt is om over een aantal jaarkes met een KTM950Adventure onder mijn kont eens op mijn dooie gemakkie richting Noordkaap of zo te tuffen.

we zien wel weer..


;)

DeWitte

:shock:  :shock: een Honda :shock:  da's geen droom maar een nachtmerrie :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:P Ook een merry kan mooi zijn. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "QuattroFrits":P Ook een merry kan mooi zijn. :P

:banghead4rv:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Nou als we dan toch aan het dromen geslagen zijn:

Iedere morgen wakker worden met een van deze twee:
(ben zelfs in mijn dromen nog bescheiden) :lol:




Buiten een vette bike, moet een goeie huisvrouw ook een boodschappen karretje hebben, en om de kids naar school te brengen:



En het is natuurlijk dan wel zo lekker dat wanneer je thuiskomt in je bescheiden optrekje dat natuurlijk ergens in een lekker klimaat gepositioneerd is, dat je ff lekker kan relaxen...:



Ach ja ik blijf gewoon dromen.....wie weet :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Ik droom ook wel eens