the challenge? or clash of the fools

Gestart door Bakkertjedeeg, 14 mei, 2006, 07:39:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke"
Motzy houd me ook (bijna) bij met z'n R1..
Dus met een GixK1K5 moet je me voorbij kunnen steken (betere wegligging)..  :twisted:

R1 of K5 maakt echt nix uit hoor. Een 600 zou ook echt wel voldoen. Hier gaat het puur om stuurmanskunst en zeer zeker niet te vergeten lef. En als dat hoger gelegen stukje boven dat terras met die 3 gruwelijke haarspeldbochten ook wordt meegenomen, dan ben je heer en meester met de SM. Rechte stuk in het bos heeft de SS voordeel, maar je hebt een f*cking groot hart nodig om daar volle gas doorheen te willen. Heb ik altijd een echt leip stuk gevonden daar in het bos. Daar moet dus niks uit de bossen komen. :o

Motzippaldy

Citaat van: "Schmetzke"

Motzy houd me ook (bijna) bij met z'n R1..



Dat was waarschijnlijk een andere Motzy want ik ben nog nooit zoek gereden door iemand op een SM en ik weet dat ik meerdere SM rijders in het bos voor, door en na de bocht heb ingehaald .Motzy vind zichzelf een gemiddelde rijder en hoe jij rijdt interesseer me niet als je waarheid spreekt dus ik kan me niet herinneren dat ik jou houd ()bijna) met me R1  :wink:
Proud on the South  

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Motzippaldy"
Citaat van: "Schmetzke"

Motzy houd me ook (bijna) bij met z'n R1..



Dat was waarschijnlijk een andere Motzy want ik ben nog nooit zoek gereden door iemand op een SM en ik weet dat ik meerdere SM rijders in het bos voor, door en na de bocht heb ingehaald .Motzy vind zichzelf een gemiddelde rijder en hoe jij rijdt interesseer me niet als je waarheid spreekt dus ik kan me niet herinneren dat ik jou houd ()bijna) met me R1  :wink:

Motzy, dan heb je waarschijnlijk al een fan op een Motzy replica. :worship-cool:


/me voelt al een gevulde startgrid opkomen in Vijlen. :lol:

Bakkertjedeeg






Hierbij alvast een preview van de te winnen bokaal.... :rofl:  :rofl:

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

mag ik ook??? :twisted: please  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"mag ik ook??? :twisted: please  :?

Zekers. Leuk z'on goed gevulde grid. 8)

DeWitte

moet dan wel bij extreem mooi weer :? 1 wolkje en Schmetzke (durft ???? :twisted: ) gaat al nie meer naar buiten :lol:

edit: zeker bang dat ie z'n witte laarsjes vies krijgt :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Schmetzke"
Motzy houd me ook (bijna) bij met z'n R1..
Dus met een GixK1K5 moet je me voorbij kunnen steken (betere wegligging)..  :twisted:

R1 of K5 maakt echt nix uit hoor. Een 600 zou ook echt wel voldoen. Hier gaat het puur om stuurmanskunst en zeer zeker niet te vergeten lef. En als dat hoger gelegen stukje boven dat terras met die 3 gruwelijke haarspeldbochten ook wordt meegenomen, dan ben je heer en meester met de SM. Rechte stuk in het bos heeft de SS voordeel, maar je hebt een f*cking groot hart nodig om daar volle gas doorheen te willen. Heb ik altijd een echt leip stuk gevonden daar in het bos. Daar moet dus niks uit de bossen komen. :o

:stupid:

Mee eens..

Ik denk ook dat bij gelijke rijders de SM in het voordeel is daar..
en nog belangrijker..."kennis van het asfalt" daar..

Ik vindt het niet echt een tof stukje weg dat circuitje met een dikke supersport.
Blijf erbij..het asfalt is soms slecht en vaak vuil daar..
Kan aan mij liggen (alé, wordt ook wat ouder he.. :mrgreen: ) maar imo is het daar soms gevaarlijk om met een 1000cc supersport echt "volle patat" te gaan.  te onoverzichtelijk, soms toeristen en op het stukje rechtdoor door het bos haal je makkelijk de 200+ maar je moet er idd niet aan denken dat er een hond of whatever uit het bos komt..

denk dat de ideale motor daar wellicht iets als een KTM 950SM is..
Iig iets met niet al te veel pk's, maar wel met een bak koppel en een recht stuur..
Of een snelle Duc monster S4R wellicht...of een Raptor die zijn neus aan de grond kan houden..

Dikke snelle twin met een recht stuur ...dus....aprillia Tuono zou het ook goed doen maar die is weer te stug afgeveerd...

hmm..ga voor de KTM 950SM


edit: :mrgreen:  :mrgreen:   zit er net aan te denken dat het op zich wel tof zou zijn op ne snelle pocketbike daar..hahaha..kun je gewoon in iedere bocht daar het gas openhouden (als je er niet van afstuiterd tenminste)

wanneer is de wedstrijd?  Hakki's in @ 39cc Blata! :lol:
wil wel ne "vliegende start he"

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"wedstrijd

:shock:  :shutup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

heb deze ff verplaatst naar het nieuwe topic

Citaat van: "suzuki 1000 k5"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Schmetzke"
Motzy houd me ook (bijna) bij met z'n R1..
Dus met een GixK1K5 moet je me voorbij kunnen steken (betere wegligging)..  :twisted:

R1 of K5 maakt echt nix uit hoor. Een 600 zou ook echt wel voldoen. Hier gaat het puur om stuurmanskunst en zeer zeker niet te vergeten lef. En als dat hoger gelegen stukje boven dat terras met die 3 gruwelijke haarspeldbochten ook wordt meegenomen, dan ben je heer en meester met de SM. Rechte stuk in het bos heeft de SS voordeel, maar je hebt een f*cking groot hart nodig om daar volle gas doorheen te willen. Heb ik altijd een echt leip stuk gevonden daar in het bos. Daar moet dus niks uit de bossen komen. :o
zoals ik mij het herinner (wel 2 a 3 rondjes oeffenen) daar gaat het daar zeker om stuurmanskunst. En aan de wegligging krijg ik hoopelijk wat meer adviez van...hakinnen.. ondanks hij mij goed aanvoeld ....maar beter is beter.  lef die heb ik wel met goed verstand :!: denk ik :?:  en ,n uitdaging (door ,n geintje, fun of zo !!!!) durf ik best wel aan tegaan. Er zijn altijd beteren maar het gaat mij om het plezier & de adrenaliene  :mrgreen:   maar zal zeker mijn best doen...IKKE...(niet) als eerste :!: dan...IKKE...betaal een rondje. Kan dan altijd zeggen.. IKKE..het eerste met.. :?:  :?:  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

suzuki 1000 k5

dankje dwars! tv kijken motoGP en pc tegelijk gaat slecht

Hakinnen

post geedit:
zat uit mijn nek te blaaaaaten

:wink:

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"
Ik denk ook dat bij gelijke rijders de SM in het voordeel is daar..
en nog belangrijker..."kennis van het asfalt" daar..

Ik vindt het niet echt een tof stukje weg dat circuitje met een dikke supersport.
Blijf erbij..het asfalt is soms slecht en vaak vuil daar..
Kan aan mij liggen (alé, wordt ook wat ouder he.. :mrgreen: ) maar imo is het daar soms gevaarlijk om met een 1000cc supersport echt "volle patat" te gaan.  te onoverzichtelijk, soms toeristen en op het stukje rechtdoor door het bos haal je makkelijk de 200+ maar je moet er idd niet aan denken dat er een hond of whatever uit het bos komt..

denk dat de ideale motor daar wellicht iets als een KTM 950SM is..
Iig iets met niet al te veel pk's, maar wel met een bak koppel en een recht stuur..
Of een snelle Duc monster S4R wellicht...of een Raptor die zijn neus aan de grond kan houden..

Dikke snelle twin met een recht stuur ...dus....aprillia Tuono zou het ook goed doen maar die is weer te stug afgeveerd...

hmm..ga voor de KTM 950SM


edit: :mrgreen:  :mrgreen:   zit er net aan te denken dat het op zich wel tof zou zijn op ne snelle pocketbike daar..hahaha..kun je gewoon in iedere bocht daar het gas openhouden (als je er niet van afstuiterd tenminste)

wanneer is de wedstrijd?  Hakki's in @ 39cc Blata! :lol:
wil wel ne "vliegende start he"

Ben het ook eens met Hakki. Ik vind het asfalt ook erg slecht daar. Vuil en veel hobbels. Ik kwam er af en toe. Een vriend van mij was hier helemaal aan verknocht. Hij ging daar dan ook onverantwoord hard in de rondte. Voor mij was het bovendien erg slecht bereikbaar. Ik moest dus echt 3 kwartier rijden om daar te zijn. Met een uurtje was ik in de eifel bij Ruhrsee. Dat was dan meestal een beter alternatief. Als ik in die hoek woonde, dan was het natuurlijk een andere zaak geweest. Ik zet me samen met Hakki op het ultieme poserterras in Slenaken, want met de Blata gaat geen goeie geven daro. Ik ga nu meteen ff een nieuw topic openen voor een nieuwe pocketbike meeting.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Bakkertjedeeg"

Motzy, dan heb je waarschijnlijk al een fan op een Motzy replica. :worship-cool:


ff zonder gekheid. Kijk wat ik tegenkom op Ebay.... :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool: