3 juli 2007 : battle of the Busa's ?

Gestart door Busaberke, 15 mei, 2006, 20:40:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

soow,

net een berichtje van bikers school ontvangen:
op 3 juli a.s. ga ik op Franco raggen met de Busa  :twisted:

Hayasjeelski gaat ook mee, dus dat wordt ff wennen voor die mennekes op hun 600 stofzuigertjes wanneer ze daar een paar zwaarlijvige Busa's met dito bestuurders aantreffen :mrgreen:

Aangezien ik al niet meer op Franco gereden heb van voordat het circuit permanent geworden is, heb ik besloten om te beginnen bij "da bodum" en voor de beginnerscursus in te schrijven, in de hoop de juiste kneepjes van het circuit te leren.

Er is nog plek, wie gaat mee ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Busaberke"
voor die mennekes op hun 600 stofzuigertjes

Sorry..... :guns:

Schmetzke

:laughing49so:

Hoe kut zou je je voelen als je er enorm wordt uitgehoekt door zo'n stofzuiger  :lol:  :lol:  :lol:

Rookie

Hmm klinkt verleidelijk heb je een linkje naar de juiste site?

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Schmetzke":laughing49so:

Hoe kut zou je je voelen als je er enorm wordt uitgehoekt door zo'n stofzuiger  :lol:  :lol:  :lol:

:lol:  :lol:  Ben bang dat hij met zijn logge apparatuur niet La Source doorkomt... :rofl: :rofl:

Schmetzke


Busaberke

Citaat van: "Schmetzke":laughing49so:

Hoe kut zou je je voelen als je er enorm wordt uitgehoekt door zo'n stofzuiger  :lol:  :lol:  :lol:

Helemaal niet kut!
De busa is in tegenstelling tot de meeste stofzuigertjes ........ sorry 600-tjus  :angel:  niet geschikt als circuit motor.
Ik rijd gewoon m'n eigen race en ga me echt niet meten met local hero's op circuitmotoren.  :wink:

BTW:
altjd leuk om zo'n opmerking er in te gooien, de kans op een verhitte reactie is 200% :rofl:
Maar neem van mij aan: als ik het mij permiteren kon, stond er allang een Gixxer 600 stofzuiger circuitslet naast de Busa in de garage!  :yes6rs:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Citaat van: "Rookie"Hmm klinkt verleidelijk heb je een linkje naar de juiste site?

alstublieft!

http://www.bikersdays.com/BikersSchool/bikers-school.php?Lng=Nl&Rub=calendrier
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Busaberke"sorry 600-tjus  :angel:  


:thumbsup:  :mrgreen:

edit by BB: quote gefixed  :wink:

Rookie

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Rookie"Hmm klinkt verleidelijk heb je een linkje naar de juiste site?

alstublieft!

http://www.bikersdays.com/BikersSchool/bikers-school.php?Lng=Nl&Rub=calendrier

Thanks! :wink:

Rookie

Weet je zeker dat 7 juli klopt?

Busaberke

Citaat van: "Rookie"Weet je zeker dat 7 juli klopt?

nee, het is 3 juli  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Maar neem van mij aan: als ik het mij permiteren kon, stond er allang een slet in de garage!  :yes6rs:

:shock:  :shock:

:rofl: (sorry  :oops: kon ut nie laten)

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"Maar neem van mij aan: als ik het mij permiteren kon, stond er allang een slet in de garage!  :yes6rs:

:shock:  :shock:

:rofl: (sorry  :oops: kon ut nie laten)

:mrgreen:

waar het hart van vol is ...........  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

Citaat van: "Busaberke"soow,

net een berichtje van bikers school ontvangen:
op 7 juli a.s. ga ik op Franco raggen met de Busa  :twisted:

Hayasjeelski gaat ook mee, dus dat wordt ff wennen voor die mennekes op hun 600 stofzuigertjes wanneer ze daar een paar zwaarlijvige Busa's met dito bestuurders aantreffen :mrgreen:

Aangezien ik al niet meer op Franco gereden heb voordat het circuit permanent geworden is, heb ik besloten om te beginnen bij "da bodum" en voor de beginnerscursus in te schrijven, in de hoop de juiste kneepjes van het circuit te leren.

Er is nog plek, wie gaat mee ?

playstation 2!

ik heb spa-franco geleerd met die formule één spellen op de pc en later op de ps2! hahaha..
iig voor mij werkte het wel ...naar spa? ...alé, avondje van te voren een uurke raggen op de ps2 van luca...zat het circuit weer in mijn kop!


ik kreeg overigens net ook een maitje van de bikerdays dat ze een extra dag hebben ingelast op maandag 29 mei! maar dan kan ik verdomme weer es niet..

iig ...have fun