Echt geen toerrit op 17 mei

Gestart door DeWitte, 15 mei, 2006, 20:46:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"Ik moet daar wel bijzeggen hub...dat de "ouderen, snelleren en meer ervaren rijders"in een groepje raggers daar eigenlijk een beetje rekening mee kunnen / moeten houden.  met die jeugdige overmoed.

Klopt en doe ik ook wel meestal hoor imo, mja ook nie altijd  :oops: soms denk ik er ook niet bij na: blijf in ut kupke ook af en toe een klein jochie :oops:

maar daar lag het gisteren imo niet aan, ech nie :wink: ondanks de smeekbedes van ons jonge duo om nog harder te raggen in de bochies in de eifel zei ik dat er voor mij een limiet is (en die is op de weg echt hard zat  :yes6rs: geloof niet dat mij iemand kan betichten van getreuzel :mrgreen: en dus ook soms draai ik bewust het gas dicht of zet de rem erop als die limiet voor mij bereikt is :roll:

Daar op die autoweg was echt een combi van factoren en het linke op vooral zo'n duitse Autobahn is toch wel het (snelle) verkeersaanbod.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik heb op de weg van het werk naar huis getest of het aan de band lag, volgens mij niet. Elke bocht naar rechts met een 'veilige' uitloop ben ik volgas doorheen gegaan, op een beetje uitbreken na (is normaal) deed die het zoals ik dat verwacht. Het lijkt me ook dat de motor achter wegbreekt en dan pas neer gaat als het aan de achterband had gelegen. Dit was niet het geval, voor mij leek het alsof beide wielen tegelijk weggleden.

Je hebt wel gelijk om niet harder te rijden in de Eifel, is toch een stuk van huis, buitenland etc etc. Niet fijn als je daar staat, er van uitgaande dat je nog kunt staan.

Voortaan doe ik in ieder geval rustig op die klaverblad achtige dingen, er zijn sowieso leukere bochten naar rechts dan zoiets en het is bekend dat er altijd troep ligt.

Ik doe mn onderschrift wel eer aan :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

whatever :wink: blij dat je het kunt navertellen en die schade  :? tsja daar ben jij handig genoeg voor om snel weer on the road te zijn 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Hakki heeft het over "overmoedig" .... Nou dat was het imo zeker niet  :!:

Ik reed op het moment dat Tod begon te schuiven achter hem, ik moest nog best hard in de remmen om niet over hem heen te rijden. Hij gleed werkelijk dwars de snelweg over, om aan de andere kant tegen de vangrail stil te komen.... Als er op dat moment een vrachtwagen oid was aangekomen...... :?
Op het moment dat Tod begon te glijden had ik echt zoiets van WTF  :?  :shock: Juist omdat we op dat moment absoluut niet gek deden...

Er lag idd een dieselspoor, maar daar kan het imo niet aan gelegen hebben. Tod reed ten slotte een halve meter naast het spoor, aan de binnenkant van de bocht...

Ik denk zelf dat het de combinatie is geweest. Vuil (zoab!) asfalt en koude banden die ook nog eens ver versleten zijn... Tod reed trouwens met een setje SC1 V&A (Bakkertje)

Vorige week zondag is iemand van het cluppie ook al op op een dergelijke manier onderuit gegaan, ook door kiezel in de bocht.
Kwestie van de situatie juist inschatten imo.